Minimuis ik ga vanmiddag eerst naar de huisarts en kijk daarna wel wanneer ik test,ik hou je op de hoogte.
@ Vlinder: ik heb me al aangemeld op het forum van stichting B12 tekort Durfde al niet aan je te vragen of je overtijd of ongesteld geworden was. Dacht dat het gevoelig ligt bij je. Maar erg spannend!
Vlinder voor mij hoef je het niet achter te houden hoor of je moet er liever zelf niks over willen zeggen. Ik hoop dat er een brusje voor jesse* in de maak is en dat die lekker over negen maanden kennis mag maken met mama vlinder
Noukje je mag me alles vragen hoor,als ik er niks over wil zeggen dan doe ik het niet.Hoe gaat het bij jou,wanneer gingen jullie weer proberen? Minimuis ik ben gewoon wat voorzichtig,ik wil jullie en mijzelf niet kwetsen.Op een ander topicje van dit forum heb ik nog helemaal niks gezegt omdat er daar twee dames net een miskraam hebben en ik ze niet wil confronteren met mijn mogelijke zwangerschap. Vanmiddag ben ik bij de huisarts geweest en we hebben afgesproken dat ik pas zaterdag ga testen.
Vlinder ik begrijp wel dat je rekening met een ander wil houden maar het is voor jou ook spannend en dat moet je wel kwijt kunnen en waar kan je dat beter dan bij ons. Ik vind het niet kwetsend hoor zal alleen maar blij voor je zijn als het zo is en vooral als het goed blijft gaan want daar draai het toch allemaal om. Ga je als je zwanger ben weer naar de kliniek of kijk je het aan.
Minimuis ik ga niet weer naar de kliniek,mijn huisarts werkt n.l super mee en ik mag alle nodige bloedonderzoeken bij hem doen en ik ga naar een gyneacoloog in een ziekenhuis in de buurt,het Barrahûs stopt er mee en ik wil niet meegesleurd worden in hoe verder. Ik hoop zo dat ik zwanger ben en vind het lief dat je met me meeleefd.Ik heb wel wat verschijnselen n.l misselijk (bij vlagen)erge moeheid en behoorlijke borsten en die zijn normaal veel kleiner en ik ben natuurlijk twee dagen overtijd.Ik heb sinds maandag af en toe menstruatiekrampen en gelukkig geen menstruatie Als jij nou ook zwanger wordt deze cyclus dan zijn we een keer samen zwanger en daar zou ik erg verheugd mee zijn
Vlinder dat klinkt goed oh ik hoop het zo voor je en wat fijn dat je huisarts zo goed mee werkt die van mij is ook een schat en doe dat gelukkig ook zonder problemen zelfs als ik hcg wil laten testen. Ik hoop dat het bij ons ook weer gelukt is we hebben er goed ons best voor gedaan daar ligt het totaal niet aan, mijn vriend vraagt wel naar mijn ov test dit vond ik eerst een beetje eng omdat we er in het verleden nogal eens woorden over hadden dat hij het niet wilde weten omdat er dan een hele hoge druk op hem kom te staan nu is het totaal anders gelukkig maar dit komt waarschijnlijk ook omdat hij ineens het besef heeft dat we al 4jaar bezig zijn om zwanger te blijven. Ik denk ook doordat er al 4familie leden of een kleine hebben of zwanger zijn en die zijn veel later begonnen.
Minimuis fijn dat je vriend toch wat anders is gaan denken over de ovulatietesten.Dus jij hebt ook een fijne huisarts,dat is prettig he. Och meid ik hoop zo dat we samen zwanger zullen zijn,dat zou dubbel geluk zijn.
Meiden, ik hoop met jullie mee, het zou super zijn als jullie zwanger zijn! Mijn duimen draaien voor jullie @ vlinder: ik weet niet of je een regelmatige cyclus hebt, vandaar dat ik er niet naar durfde te vragen Maar erg spannend, en ik vindt het knap dat je nog geen test gedaan hebt Wij gaan nog niet voor een zwangerschap. Over 4 weken gaan we op vakantie, we willen ons daar eerst op gaan richten. En ik wil mn vitamine B12 nog eens uitgezocht hebben. Voor een zwangerschap was deze begin januari (tijdens mn 3e zwangerschap) sowieso te laag.
Noukje je bent een schat,maar je mag het best vragen hoor.Jullie hebben gelijk om even te wachten,tot na de vakantie. Hier duizelig en moe,af en toe pijnlijke borsten en in vlagen ben ik misselijk en erg hongerig.
Vlinder ik vind het knap dat je kan wachten ik denk als ik je zo hoor dat je zwanger ben Noukje je heb gelijk dat je eerst wil weten of je b12 goed is voor je weer begin. Ik begin vanavond weer met de progesteron alleen twijfel ik aan mijn eisprong maar heb toch een positieve ov test gehad waarschijnlijk komt dit door die vmk en die pillen afwachten maar anders volgende ronde meer geluk
L78 heel erg bedankt,ik zie dat jij ook al op 10 weken zit goed zeg. Minimuis je had idd gelijk,ik wist het op zich ook wel maar pas als de test goed is dan is het voor mij helemaal zeker.Jij bent nu de volgende met goed nieuws hoor.
Heb je al een afspraak staan Vlinder? Ik heb niet helemaal teruggelezen, maar hoe ver ben je? Net overtijd of al langer? Mijn handtekening klopte niet helemaal, ik ben door de echo 2 dgn vooruit gezet en zit morgen alweer op 11 weken!! Ik durf het nog steeds niet te geloven, lastig om weer vertrouwen te krijgen. Minimuis, jij bent zeker de volgende meis! Ik gun het je als geen ander. Dikke kus
L78 wat geweldig,11 weken al,super hoor en ik ga je volgen. Dinsdag ga ik eerst weer naar de huisarts want ik wil naar een ander ziekenhuis en een andere gyn en dat mag van mijn HA.Ik ben nu 4 weken en 4 dagen zwanger.