Noukje en Nisa goed he,ik heb ook flink wat zwangerschapsverschijnselen,ik ben heel erg moe en bij vlagen heel erg misselijk en ik heb het idee dat ik big mama tits heb.Mijn vorige zwangerschappen begonnen de klachten altijd erg laat en nu gelijk al na mijn NOD. Minimuis en Noukje ik hoop dat jullie snel mogen volgen en dat we hier allemaal gelukkige mama's zijn. L78 hoe gaat jou zwangerschap,week elf,op naar week 12 meid. Nisa wat fijn dat jij op de helft zit,nu snel je laatste stukje en jullie zoon ligt in jullie armen.
vlinder: goed?? geweldigggggggg ben helemaal happy voor je en hoop dat de andere ladys je snel zullen volgen!!!! en jaa wij zijn al over de helft nog even kan niet wachten tot het zover is -zucht-
@ vlinder: wat fijn dat je zoveel kwaaltjes hebt, haha! Ben helemaal blij voor je Hoe reageerde je man?
@ minimuis: hoe is het met jou? Ik ga morgen bloed laten prikken voor het bloedstollingsonderzoek. Je mag voor het onderzoek 3 maanden niet zwanger zijn geweest en/of hormonen hebben gebruikt.
Noukje succes met bloedprikken en hopelijk is de uitslag goed. Minimuis waar ben je en hoe gaat het met je. L78 hoe gaat het met jou zwangerschap? Nisa jij gaat al fijn de goede richting op he.
Vlinder fijn dat je al zo snel terecht kan bij je nieuwe gynaecoloog. Noukje hier gaat het goed hoor meestal zit ik te genieten van de zon helaas is die vandaag niet aanwezig. Ik denk dat het deze ronde niks is mijn temp blijft al dagen het zelfde 37.1 heb nu wel een mooie ketting.
Dag lieve meiden, hier gaat het goed! Ik begin langzaam een beetje van de klachten af te komen, dus dat is fijn. Ben nog steeds wel heel onzeker en bang dat het toch nog fout gaat, zeker als ik hier of op herhaaldemiskramen.nl dat soort verhalen lees. Maar goed, volgende week weer ff naar de vk om het hartje te luisteren. En binnenkort ook lekker op vakantie. Vlinder, hoe is het bij jou? Wanneer kun je terecht bij je nieuwe gyn? Noukje, goed van het bloedprikken meis. Beter om wat dingen uit te gaan sluiten, maar duurt wel lang allemaal he?! Minimuis, hoe is het met jou? Trek je het allemaal nog een beetje? Wel een mooie steady temp, zou een mooie basis kunnen worden toch?
Hey meiden ik ben zo verdrietig,onze jack russel is net bij de dierenarts ingeslapen en ik ben er kapot van
@ Vlinder: ahh wat erg van je hondje, dikke knuffel. Wat hij/zij ziek? Hoe is het verder met je? @ L78: kan me voorstellen dat je onzeker blijft. Fijn dat je kwaaltjes minder gaan worden. Mn duimen draaien nog steeds voor jullie! Misschien een idee voor je om een angelsound te kopen (kijkshop)? Ik heb er tijdens de zwangerschap van mn dochter veel aan gehad. @ minimuis: lekker weer was het hè! Ik heb er ook zo van genoten. Wat jammer van je temp, maar je nod is volgende week pas, toch? Vandaag 6(!!) buisjes bloed afgestaan. Moest wel even slikken toen ik zag dat het zoveel buisjes waren. Ben niet zo'n held met prikken. Twee buisjes gingen meteen na het afnemen in ijswater. Ben benieuwd wat er uit komt, maar neem aan dat alles gewoon goed is. Vrijdag ga ik mn B12 waarde (via ha) nog eens laten prikken. En nog 3 weken en dan gaan wij heerlijk 12 dagen naar de zon, heb er zin in!
Ach wat ontzettend rot Vlinder, wat is dat toch altijd verdrietig, afscheid nemen van je dier(en). Sterkte!! Liefs
Vlinder wat verdrietig dat je je hondje heb moeten laten inslapen. Verder wil ik je heel veel succes wensen voor vandaag hopelijk krijg je een echo laat je ff weten hoe het is geweest
Hey Meiden. @ Vlinder: gecondoleerd... ik weet hoe het voelt om zo'n lief maatje te verliezen die er onvoorwaardelijk voor je is! @ L78: een langzame hoera! Ik kan me je onzekerheid wel voorstellen uiteraard... veel sterkte nog en er komt vast snel het gevoel dat je weer kan genieten. @ Minimuis: Hoe is het met jou nu? Hoe is het bij Geertgen gegaan heb je je eerste afspraak al gehad? Hier nog steeds aan het sporten en net terug van vakantie... heeeerlijk gerelaxed! @noukje: echt aan te raden zo'n verstand op nul vakantie :-D! Dikke knuffel
Goedemorgen ik ben net terug van de gyn en helaas was er nog niks te zien,ik ben nu best wel wat ongerust want die gyn zat maar te vragen of ik ook buikpijn en/of steken in mijn buik had maar ik moest me niet ongerust makenHij heeft hcg geprikt en dat moet maandag weer en dan donderdag moet ik weer terug komen.Sorry voor dit echo bericht
@ vlinder: hoelang ben je zwanger? Vervelende vragen van je gyn. Wat raar ook, want op zo'n vroege termijn is het toch mogelijk dat er nog niets te zien is. Hij maakt je alleen maar onzeker door zulke vragen te stellen. @ Joehoe: we zijn er ook wel aan toe, aan een "verstand op nul" vakantie. Hoe gaat het met jou? Zie aan je onderschrift dat je ook al het nodige (lees mk'en) hebt meegemaakt.
Vlinder ach wat naar dat je zo in onzekerheid zit nu, maar wie weet heeft je eitje gewoon wat meer tijd nodig gehad om in te nestellen en was het daar door nog wat aan de vroege kant. Heb je wel iets van een vruchtzakje gezien of dat ook nog niet. Gelukkig kan je een donderdag weer hopelijk krijg je dan goed nieuws en zie je een knipper lichtje ik blijf duimen voor je. En geen sorry meer zeggen hoor want we begrijpen het allemaal dat je het nu ff somber in zie. Joehoe leuk weer eens iets van je te lezen. Gaan jullie er al weer voor of wacht je nog een paar cyclussen af. Ik ben inmiddels al 4x naar geertgen geweest en ga 10juni voor de 5e maal. Ik heb progesteron mee gekregen en die moet ik opsteken na mijn eisprong. Nu dus afwachten of het ga helpen. Noukje nog ff en je gaat lekker met vakantie oh ben jaloers hahaha
Vlinder hoe is het met je gaat het een beetje. Ik moet een hele tijd aan je denken en hoop en duim voor je dat het toch allemaal goed gaat met de zwangerschap.