Meiden met veel miskramen (deel 2)

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door L78, 23 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nisa

Nisa Fanatiek lid

17 nov 2008
    2.007
    1
    38
    Turkije!!!!!
    @faith: ow meid sterkte..
    nou hier precies een goed voorbeeld :)
    zonder dat er aangetoond is dat ik progesteron/stollings probleem had zijn we na 2 MA begonnen met progesteron en aspirine nadat we het vruchtje hadden gezien met 5/6wkn

2. minimuis

minimuis Fanatiek lid

17 aug 2007
    4.066
    5
    38
    Vrouw
    Helaas welkom. Heel veel sterkte met het verwerken van jullie verlies. Ik weet dat ze in de meeste ziekenhuizen geen progesteron voor schrijven Ik ga zelf naar geertgen dit is een kliniek in brabant daar schrijven ze wel progesteron voor.

3. Noukje

Noukje Fanatiek lid

14 sep 2009
    2.263
    3
    38
    @ Faith: sterkte en een dikke knuffel!

@ minimuis: hoe is het met jou?

@ vlinder: ben erg benieuwd hoe het met je is. Wanneer krijg je een echo?

@ Nisa: wauw jouw zwangerschap schiet ook al op!

4. Faith84

Faith84 Actief lid

5 jul 2009
    174
    0
    0
    Das fijn een goed voorbeeld :D Dus pas begonnen na de echo en niet na de ovulatie of pos test?

5. Faith84

Faith84 Actief lid

5 jul 2009
    174
    0
    0
    @ Noukje
    Bedankt voor de knuffel :) Ik lees dat jij pas onderzoek heb laten doen van B12 en stolling. Was alles goed?

@Minimuis
    Wow aan je handtekening te zien heb jij al heel wat achter de rug! Gebruik jij nu progesteron? En waarom schrijven ze dat niet in andere ziekenhuizen voor?

6. minimuis

minimuis Fanatiek lid

17 aug 2007
    4.066
    5
    38
    Vrouw
    noukje ik vroeg me ook af hoe je uitslag was van het bloed onderzoek.

Faith ze zien het nut van progesteron niet in er zijn nog te weinig onderzoeken naar gedaan dit zijn ze nu aan het doen in het amc hier voor kan je jezelf aanmelden bij de herhaalde miskramen polie. Ik gebruik na mijn eisprong progesteron en heb er tot nu toe weinig bijwerkingen van alleen mijn libido is erg laag door het gebruik van progesteron.

Vlinder heel veel succes vandaag bij je echo laat je ff weten hoe het geweest is.

Hier gisteren mijn eisprong gehad erg vroeg dus dag 7 van cyclus. Ik ga vandaag vragen of hier toch iets aan te doen is want mijn cyclus begint steeds korter te worden.

7. L78

L78 Fanatiek lid

7 sep 2009
    2.463
    0
    0
    Noord Holland
    Vlinder, ik denk aan je!

8. Nisa

Nisa Fanatiek lid

17 nov 2008
    2.007
    1
    38
    Turkije!!!!!
    nee hoor meid echt NA dat we het vruchtje gezien hadden ik woon in Turkije en ben elke week geweest voor een echo
    toen ik zwanger was hebben we het zakje gezien maar hij heeft echt gewacht tot we het vruchtje zagen voordat ie een recept schreef

@noukje: ja goed he!! vandaah bij de HA geweest wel een klein blaasontsteking, met tegenzin heeft ie AB geschreven maar goed dat nemen we voor lief na alles ;) en het schijnt heel vaak te voorkomen dus nog meer drinken en nog vaker rennen naar de wc
    :D

9. Vlinder

Vlinder Fanatiek lid

14 jul 2009
    2.774
    0
    0
    Hey meiden hier schrijft een hele gelukkige moeder,we hebben een vruchtje met een kloppend hartje gezien en we zijn 6 weken en 2 dagen zwanger.Aangezien ik een hele late eisprong heb gehad en als ik dan vanaf die dag ga rekenen dan zijn we idd 6 weken en 2 dagen zwanger en ik ben zo gelukkig.Meiden jullie steun doet me zo'n goed.

10. minimuis

minimuis Fanatiek lid

17 aug 2007
    4.066
    5
    38
    Vrouw
    Vlinder gefeliciteerd en nu op naar de 12weken.

Hier vandaag naar geertgen geweest en een echo gehad omdat ik mijn ei al zo vroeg heb gehad en ja hoor dit klopt gisteren heb ik mijn ei gehad. Ik mag morgen weer beginnen met progesteron vandaag vond ze nog iets te vroeg, over 3weken een belafspraak zwanger of ongesteld dat is nog maar afwachten.

L78 je gaat als een speer zeg hoe gaat het nu met je al wel meer vertrouwen en kan je nu een beetje genieten.

11. Noukje

Noukje Fanatiek lid

14 sep 2009
    2.263
    3
    38
    @ vlinder: gefeliciteerd met je mooie echo! Wat een geweldig nieuws voor jullie :)

@ minimuis: spannende weken weer voor jullie. Op naar een knaltest (we gaan van het positieve uit!)

@ nisa: vervelend van je blaasontsteking, beterschap!

@ uitslagen: heb één uitslag gekregen van het stollingsonderzoek, dat was volgens de gyn goed. A.s. maandag weer een belafspraak voor de tweede uitslag.

Mn waarde Vitamine B12 was in januari 160 en nu 200. Dus maar ietsjes gestegen ondanks het slikken van een multivitamine. Daarnaast is mn ferritine flink verlaagd t.o.v. maart 2008 en januari 2010. Ik ga dus weer een afspraak maken met de huisarts voor vervolgonderzoek of een verwijzing naar een internist.

12. minimuis

minimuis Fanatiek lid

17 aug 2007
    4.066
    5
    38
    Vrouw
    Noukje ik hoop het vooral dat het dan een keer goed mag gaan begin een echte achter blijver te worden nu. Maar wat is eigenlijk ferritine hier heb ik nog nooit van gehoord.

13. L78

L78 Fanatiek lid

7 sep 2009
    2.463
    0
    0
    Noord Holland
    Dag lieve meiden!

Vlinder, wat een ontzettend fijn nieuws! Op naar de volgende stap!
    Noukje, ik heb niet zo veel verstand van die waardes. Is het goed of juist niet? Alvast fijne vakantie!
    Muissie, het wordt nu jouw tijd, lieverd! Ik ga hard voor je duimen. Lief dat je naar mij vraagt. Het gaat goed, langzaam komt het vertrouwen. Morgen mogen we weer ff hartje luisteren, das fijn. X

14. Nisa

Nisa Fanatiek lid

17 nov 2008
    2.007
    1
    38
    Turkije!!!!!
    @vlinder: ow meid gefeliciteeeeerdddd wat gaaf en hup naar de 12wkn idd. ben helemaal blij voor jullie !!!

noukje: ja dankje. nou je heb iig 1goede uitslag binnen hoop dat alles zonder teveel gedoe goedkomt

minimuis: ow meid jij zal ook snel volgen hoor daar geloof ik echt in en het is je ZO gegund!!!

15. Noukje

Noukje Fanatiek lid

14 sep 2009
    2.263
    3
    38
    @ minimuis: ik hoop met je mee, jullie wachten al zolang. Mn duimen draaien voor jullie!

@ L78: mn waarde is aan de lage kant, zeker voor een zwangerschap, maar niet tè laag. Er is zogezegd een grijs gebied waar mijn waarde onder valt. Nouja, lang verhaal... maar het komt er op neer dat ik het verder uitgezocht wil hebben of een verwijzing naar de internist wil.

@

16. minimuis

minimuis Fanatiek lid

17 aug 2007
    4.066
    5
    38
    Vrouw
    Noukje ik geef je groot gelijk al is het alleen maar om je gedachten stil te krijgen zodat je,je niet constant af hoef te vragen of het daar aan ligt.

17. Noukje

Noukje Fanatiek lid

14 sep 2009
    2.263
    3
    38
    Hoe is het hier?

Ik merk de laatste weken dat het verdriet weer naar boven komt. Kan me bij vlagen zo "leeg" voelen. Een (goede) zwangerschap lijkt erg ver weg.

Morgen naar de huisarts, ben benieuwd of zij mij wil helpen.
    Woensdag lekker op vakantie, daar heb ik erg veel zin in!

Groetjes,
    Noukje

18. minimuis

minimuis Fanatiek lid

17 aug 2007
    4.066
    5
    38
    Vrouw
    Noukje ik begrijp je maar al te goed soms denk ik dat het hier nooit gaat lukken. Ik hoop in ieder geval dat je vakantie top gaat worden

19. Vlinder

Vlinder Fanatiek lid

14 jul 2009
    2.774
    0
    0
    Meiden hou moed,kijk naar mij,het gaat hier tot nu toe nog steeds goed.Vandaag een echo gehad omdat ik wat buipijn had,maar dit was gelukkig bandenpijn.Ook ben ik behoorlijk misselijk.Wij denken dat het bij ons van de tarwekiemolie is gekomen,die bevorderd je vruchtbaarheid,je hormoonstelsel en de doorbloeding van de baarmoeder.Wij zijn bij www.jaczitman.nl
    geweest.

20. Jessmin

Jessmin Fanatiek lid

2 aug 2009
    1.758
    0
    0
    thuisblijfmama
    Oja, overigens had ik de eerste twee mk's testen van matcare, en die gaven een licht streepje op NOD-dag. Nu had ik zo'n pipetjes-test (goedkoopste) van kruidvat, en nu heb ik op NOD een best dikke streep (nog nét iets lichter dan controlestreep). Dus als beide testen even gevoelig zijn, dan zou dit een indicatie kunnen zijn dat het nu wél goed zit...?

Deel Deze Pagina