Ik zal mijn batterijen eens opladen en een foto van haar maken zal ik die eens hier zetten. Ja het is een schatje ze likt af en toe heel mijn gezicht schoon hahaha net een hond. Noukje veel klusplezier vanavond zal ik maar zeggen
goede berichten hier! Gek he dat de een blij is met een positieve test en de ander met een negatieve Klinkt erg mooi hoe je woont Minimuis!
Ben benieuwd naar je poesje! Tsja, ik doe er vanavond nog maar één. Maar lijkt me wel handig als we vanavond gaan klussen
@Minimuis: wij hebben hier ook zo'n klein scharminkeltje. Het is een schildpad en hij ziet er altijd ondervoed uit, maar dat komt ook omdat die van ons zijn hoektanden mist, hihi. Hij eet wel veel natvoer trouwens. Nou, ik mag gerekend worden tot de grootste sul aller tijden, die natuurlijk weer naar niemand luistert. De gyn dacht in eerste instantie ook dat ik waarschijnlijk een mk had doordat die test zo licht was, maar na een echo bleek dus dat er een 9 weken oud embryo met hartactie te zien was. En nu kan ik gewoon niet ervan genieten omdat ik wel met m'n domme kop gezwicht ben voor drie glazen wijn bij de barbeque dit weekend omdat ik dacht 'zal toch wel weer fout zijn', en dat gevoel meteen maar even weg ging drinken. Ik drink echt NOOIT als ik zwanger ben maar ik was zo overtuigd dat het wel weer niet goed was. SJongejonge, ik ben echt verschrikkelijk. Nu kan er wel van alles mis zijn met het kindje dankzij m'n eigen schuld. Zit ik mezelf 9 mnd op te vreten en in onzekerheid dankzij mezelf. Wel druk maken om zo'n 5de ziekte maar mezelf inhouden met alcohol ho maar. Grrrrr! Ben echt boos op mezelf. Fijn dat de ovu-testen de goeie kant op lijken te gaan. Ik duim mee!
Jessmin, ik ga je hier geen preek geven. Je weet zelf al dat het niet echt handig is geweest. Maar joh, vroeger dronken alle vrouwen gewoon door en werden er ook gezonde kinderern geboren. Alcohol is niet goed voor je baby en kan miskramen veroorzaken, maar dan moet je het echt bont maken. Dus ik zou zeggen, vergeef je zelf, maar doe het niet meer. Als je zo twijfelt of het wel of niet goed gaat met het kindje, zou ik echt om een echo vragen. Dit is geen fijne situatie om in te zitten, helemaal als ik dan lees dat je toch al denkt dat het niet goed gaat.
OJa, en veel klusplezier Overigens was de verklaring van de gyn voor de lichte test en het verdwijnen van de zwangerschapsklachten dat op een gegeven moment progesteron (wat de placenta aanmaakt) de functie van hcg overneemt, dus allicht dat mijn lijf wat vroeg progesteron aanmaakt (normaal pas bij 12 wkn). Nou had ik ook wel een enorme placenta toen mijn dochter geboren werd
@L78: volgende week krijg ik er weer één dus met de echo's zit het wel snor. Ik drink sowieso geen spat normaal als ik zwanger ben maar die mk's hebben er harder in gehakt dan ik dacht kennelijk. Ik geloof er pas in als het gezond geboren wordt, vermoed ik...
oeps.. te snel op verzenden gedrukt... @ jessmin: allereerst: GEFELICITEERD!!! met je mooie echo! Ik ben het verder met L78 eens. Ik mag zo weer voor mn B12 injectie. Als ik die gehad heb, zit ik al weer op de helft van de opstartdosis. Gaat echt hard.
haha....wat een wijze vrouw ben ik toch Nog 1 advies Jessmin, hoe moeilijk ook, probeer je kindje jouw vertrouwen te geven, dan heb je jezelf daarin niets te verwijten. Ik vind het ook moeilijk om te hechten en echt te geloven dat het goed gaat komen, daarvoor hebben we hier gewoon allemaal te veel klappen gehad. Maar het kan wel en je kindje verdient meer. Je kindje verdient jouw vertrouwen op nieuw leven. Zo en nu ben ik uitgepreekt..... Noukje, doen de prikken zeer? Moest vanochtend weer bloed prikken en dat was me toch venijnig. Maar betekent de helft van je opstartdosis goed of slecht nieuws? Slaan de injecties wel goed aan?
@ L78: mooi gesproken, je hebt helemaal gelijk. Het prikken is even pijnlijk als de naald er in gaat (de prik wordt in mn bovenbilspier gezet) en af en toe voel ik ook de vloeistof die er in gespoten wordt. Dit is niet zo'n heel fijn gevoel. Maar ik klaag niet. Ik heb wel het idee dat de prikken aan slaan. Ben minder vermoeid als ik 's ochtends op sta en ik heb meer energie. @ jessmin: ja hoor ik mag gewoon zwanger worden. Nu nog zien of het gaat lukken maar ik geef mn lichaam de tijd. Het komt wanneer het komt.
@Noukje: het is me trouwens even ontgaan waarom je deze vitamine niet in tabletten in kan nemen? En hoe wisten ze dat het die vitamine was die je tekort kwam? En die schijnt dan verband te houden met miskramen? Zo, even honderd vragen, sorry, maar ik vroeg me al de hele tijd van alles af erover en was bang dat je het misschien al eens gezegd hebt, maar als dat zo is, mijn excuses
Nog steeds negatieve ovulatietest dus mijn zal waarschijnlijk niet komen voor dag 10 ben helemaal blij nu .
Hallo meiden, Ik heb gisteravond nog een ovulatietest gedaan en deze was ook positief. Goed gebruik van gemaakt gisteravond. Vanochtend heb ik nog een cb digi gedaan en ik kreeg een (moet wel zeggen dat deze test 2 maanden over de datum is). En net om 11.45 uur was het streepje van mn ovulatietest een heel stuk lichter en dus negatief. Zou ik mn eisprong al gehad hebben of geld de regel bij een positieve ovulatietest spring je ei binnen 24 tot 48 uur? @ minimuis: wat fijn dat je ei voorlopig nog niet in zicht is. Nu op naar een knaltest over een paar dagen! @ jessmin: ik had idd al antwoord gegeven op je vraag, volgensmij 2 pagina's terug
Noukje, ik ben nt zo'n expert met ovu-testen. Dat werkt bij mij echt voor geen meter, zat elke keer te stoeien met die streep en twijfelde of ik mijn ei dan al gehad had of niet. Maar misschien weet minimuis raad..... Maar het klinkt alsof je goed gebruik hebt gemaakt van de situatie