noukje een positieve test wil zeggen dat je binnen 24tot 48uur je eisprong ga krijgen. Dat je testen lichter worden wil zeggen dat je lhpiek nu voorbij is en je ei waarschijnlijk vannacht of morgen vroeg spring, dus vanavond nog ff door klussen Wij oefen nu het klussen begint bij de positieve test maar moet de boel goed op orde houden he optijd verversen die hap
Noukje en Minimuis ik hoop zo dat jullie snel zwanger mogen worden en morgen blijven,het is jullie zo gegund. L78 jij schiet ook al aardig op,gaat alles goed met jou en de kleine. Wij hebben vandaag weer een echo gehad en alles was goed met de kleine,we liggen zelfs twee dagen voor op schema.
@Noukje: Oja, haha, maar niet op alle vragen trouwens Maar goed, het waren er al veel. Wel fijn dat je zwanger mag worden maar hoe vitamine B en die mk's samen hangen volg ik steeds nog niet goed...
Maar Google doet wonderen Ik ga echt voor je duimen! Wel relaxed dat je iig serieus genomen werd, want soms doen ze alsof twee mk's nog toeval kan zijn, wat natuurlijk bullshit is, maar goed...
@ minimuis: haha hier hetzelfde hoor en vanavond idd nog eens klussen. Het kan sowieso nooit kwaad @ vlinder: jaa een mooie echo gehad. Gefeliciteerd!!!! @ jessmin: je kan kijken op de site van stichting vitamine b12 tekort. Daar staat een hoop info. En ik ben er bij toeval achtergekomen. Las hier een stukje op deze site over vitamine B12, toen mn uitslag van het bloedonderzoek van januari er bij gepakt en toen zag ik dat ik aan de lage kant zat. Terwijl mn ha zei dat de uitslag goed was.
Vlinder gefeliciteerd met je goede echo. Hier nog steeds nega testen dus het gaat de goede kant op al word ik wel weer wat bang dat er het zelfde gaat gebeuren als vorigjaar en ik ineens geen eisprong meer heb en om de 14dagen mijn menstruatie ga krijgen. Hoop van niet.
@ minimuis: hoe zien de streepjes er uit, elke dag een beetje donkerder? Op zich is het niet vreemd dat je nog geen positieve test hebt toch want dat zou betekenen dat je een vrij korte cyclus hebt. Ik duim op een positieve test voor de aankomende dagen!
Noukje ik heb ook altijd een korte cyclus mijn eisprong is meestal op dag 8 en soms op dag 10 dus had al een positieve moeten hebben voor dag 8 haha dag 10 gaat nog lukken. Ze worden nog niet donkerder ze blijven eigenlijk een beetje het zelfde alleen die van gisteren was een beetje duidelijker dan die van eergister en van vandaag. Ik wacht gewoon rustig af mijn vakantie begin morgen dus dan kan de vakantie goed beginnen
Daar had ze geen zin om te kijken oh haar eten sta apart omdat ze ander voer heeft dan de andere 2 en die eten dan haar voer op
@ minimuis: laten we hopen op een heeeeel goed begin van je vakantie! Wat een lief poesje en idd echt een klein smal beestje! Hoe heet ze?
Noukje ze heet lucky. Ze is heel speciaal 2jaar geleden kwamen ze op mijn werk met een heel klein poesje aan ze was in een gat gevallen, maar door dat haar moeder een wilde kat is kon ze niet terug, toen werd er aan mij gevraagd of ik haar wilde en ik kan geen nee zeggen(hele slechte eigenschap) dus nam ik haar mee. Na een flinke ruzie met mijn vriend die het eigenlijk niet wilde heb ik het asiel gebeld en gevraagd of ze plaats hadden. Omdat dit niet het geval was is ze toen bij ons gebleven. Ze was 4weken oud en had niesziekte dus met we moesten haar de fles geven. Nu beschoud ze mij dus een beetje als haar moeder ze komt bij me liggen en likt me midden in mijn gezicht. Ik zou haar niet meer willen missen ook al denken de andere katten daar soms anders over. Ik moet zeggen mijn beestjes maken mijn verdriet iets minder moeilijk omdat ik ze alle liefde en zorg kan geven mijn oudste is floortje en die is 21 en dan komt poekie die is 8 en dan lucky die is 2 en ze alle drie bijzonder. Hebben jullie ook huisdieren?
Mooie naam en wat een speciaal verhaal. Erg lief dat Lucky jou als haar moeder ziet. Werk je met dieren? 21 jaar is echt oud voor een kat!! Wij hebben geen huisdieren. Mijn man is allergisch voor katten(haar).
Minimuis, hoe is t met de strepen? @huisdieren: wij hebben 2 katten. Alleen 1 van de 2 loopt de hele tijd terug naar ons oude huis. Probleemgeval hoor!
@ minimuis: ben ook benieuwd hoe het met de streepjes is! @ L78: ah die arme kat hij mist zn oude huisje, haha
Wij hebben dus ook een scharminkeltje ) Een schildpadkatje uit het asiel, vrouwtje. Hij lust alleen brokjes van de albert heijn en natvoer. Maar niet het natvoer van de Jumbo, dat vindt ie vies, haha. Echt een lief beestje, zal ook nooit uithalen naar m'n dochtertje ook al tilt die hem heel onhandig op ofzo. Alleen hij moet buiten slapen 's nachts (of nou ja, slapen doen ze 's nachts niet echt geloof ik ) want hij piest in huis als hij 's nachts niet naar buiten kan, en wij kunnen geen kattenluikje installeren hier (schuifpuien enzo). Maar hij heeft een mandje in het schuurtje waar hij wél in kan, dus het valt wel mee. Gister weer een echo gehad en het kindje deed het helemaal prima! Hij heeft armpjes en beentjes (eerste mk had geen armpjes, vandaar dat ik het wilde weten). Gyn was alleen een beetje suf. Hij vroeg zich af wat ik hier deed en waarom ik niet gewoon naar de vk was gegaan. En hij vond ook niet dat ik nog terug moest komen bij hem, ik moest maar weer naar de vk in het vervolg, want dit was toch een gewone zwangerschap? Nou ja, ok, dan maar weer naar de vk... Ben trouwens wel vét blij alleen vind het wel shit dat ik pas met 18 wkn weer een echo mag. De gyn vond het namelijk onzin dat ik tussendoor ook nog even wilde zien hoe het ging. It scares the hell out of me, ook omdat ik het nu ook gezien heb, dan raak je toch gehecht. Hoe zijn de testen nu?
Hoi meiden hier gaat het wat minder had op cd 9 en 10 een ovtest die donkerder werd dus al helemaal blij dat mijn ei er aan zat te komen maar dag 11 werd hij weer lichter en gisteren bijna geen tweede streep meer te zien. Ik heb nu dus geertgen gebeld en ze sturen nieuwe ovtesten. Ik ben bang dat ik deze ronde eiloos blijf, wat zouden jullie doen nog ff door testen of gewoon stoppen voor deze ronde en het voor gezien houden.
hoi meiden, minimuis: ik lees hier ook wel eens dat sommige meiden geen knaltest hebben maar wel een eisprong hebben gehad. Het kan dus goed zijn dat je rond cd 9 of 10 een eisprong gehad hebt. Heb je verder nog lichamelijke tekenen gehad die duiden op een (naderende) eisprong? @ jessmin: hmm vreemde reactie van de gyn. Je hebt toch ook recht op de 12 weken echo?