Meiden met veel miskramen (deel 2)

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door L78, 23 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. minimuis

minimuis Fanatiek lid

17 aug 2007
    4.066
    5
    38
    Vrouw
    Noukje mijn tempkaartje sta er ook als je op die banner klik zie je hem maar mijn temp is ook nog steeds laag dus ik ga er niet vanuit dat ik mijn ei al gehad heb zou ff op dag 9 en 10 een plus in kunnen geven maar naar ik vermoed dat ff geen kruis ga geven daarmee

2. minimuis

minimuis Fanatiek lid

17 aug 2007
    4.066
    5
    38
    Vrouw
    Ff geeft geen kruis als ik op dag 9 en 10 een positieve ov zet dus echt nog geen ei gehad.

3. L78

L78 Fanatiek lid

7 sep 2009
    2.463
    0
    0
    Noord Holland
    ik zou nog wel even doortesten Minimuis. Wat balen weer....eerst een te korte cyclus en nu misschien geen ei? Getver.

4. Noukje

Noukje Fanatiek lid

14 sep 2009
    2.263
    3
    38
    Ik zou dan ook gewoon doortesten minimuis. Is het een optie om een afspraak te maken bij Geertgen zodat zij kunnen zien of er een eisprong aan zit te komen?

5. minimuis

minimuis Fanatiek lid

17 aug 2007
    4.066
    5
    38
    Vrouw
    Heb gisteren al gebeld maar die vrouw achter de balie zei dat het nu geen nut meer had en zou me lh testen toe sturen.

L78 heb nog wel een klein beetje hoop omdat ik 1x op dag 17 een eisprong heb gehad. Ik zal ff de foto's neerzetten van mijn testjes hopelijk zijn ze een beetje te zien ze zijn met de webcam gemaakt en dat is niet echt makkelijk;)

6. minimuis

minimuis Fanatiek lid

17 aug 2007
    4.066
    5
    38
    Vrouw
  7. minimuis

minimuis Fanatiek lid

17 aug 2007
    4.066
    5
    38
    Vrouw
    Ik heb net toch nog maar een test gedaan en hij is nu weer zichtbaar dus toch een lange cyclus met een laat ei hoop dat hij morgen positief is

8. L78

L78 Fanatiek lid

7 sep 2009
    2.463
    0
    0
    Noord Holland
    op basis van de foto's zou ik zeggen ei al gehad op cd8/9. Op basis van je reactie hierboven (nu toch weer een streep) zeg ik nog geen ei....maar wel een ei in aantocht. Ga hard voor je duimen! Ik wil dat het dan ook een vruchtbaar ei is!!!!

9. Noukje

Noukje Fanatiek lid

14 sep 2009
    2.263
    3
    38
    Ik hoop ook echt dat je eitje er nog aan komt minimuis, het streepje van vandaag klinkt in elk geval weer positief.

10. minimuis

minimuis Fanatiek lid

17 aug 2007
    4.066
    5
    38
    Vrouw
    l78 deze is van vandaag:D

11. Noukje

Noukje Fanatiek lid

14 sep 2009
    2.263
    3
    38
    wow, die is weer bijna positief hè! Misschien dat je 2x op een dag kunt testen, dan weet je zeker dat je je piek niet mist?

12. minimuis

minimuis Fanatiek lid

17 aug 2007
    4.066
    5
    38
    Vrouw
    Noukje door mijn temp weet ik toch wel wanneer mijn ei is geweest gelukkig dat ik dat er nog bij doe anders had ik de hoop al opgegeven denk ik. Hij zal morgen hopelijk wel positief zijn dan geertgen bellen voor een afspraak kan dus nog mooi voor mijn vakantie om is. We hebben trouwens besloten dit jaar voor het eerst in jaren weer op vakantie te gaan dit gaan we in sep doen dan zijn we ook 9jaar samen;).

Hoe is het met jou noukje wanneer mag je gaan testen:(

L78 wanneer had je nu precies je 20weken echo.

13. Noukje

Noukje Fanatiek lid

14 sep 2009
    2.263
    3
    38
    @ minimuis: vergeet iedere keer dat je ook tempt en dat je daardoor natuurlijk ook weet of en wanneer je ei is gesprongen.
    Lekker hoor dat jullie waarschijnlijk in september op vakantie gaan. En nu ook heerlijk vakantie. Nog plannen?

Mijn nod is denk ik volgende week donderdag.

14. L78

L78 Fanatiek lid

7 sep 2009
    2.463
    0
    0
    Noord Holland
    Goed zo, bijna positief! En lekker vakantie, dat klinkt goed hoor.
    Ik had maandag de 20-wkn echo.

Nog een weekje Nouk, spannend!

15. minimuis

minimuis Fanatiek lid

17 aug 2007
    4.066
    5
    38
    Vrouw
    hoe was hij en weet je al wat het word of nog niet, en mogen wij het weten.

Noukje nog een weekje ik ga heel hard voor je duimen. En deze vakantie is om te klussen in en rond huis;). Moet de douche nog kitten en we moeten nog het 1 en ander in de tuin doen dus dat is nu. De kat is maandag net geholpen dus ook daar moeten we thuis voor blijven. Ze heeft het goed gedaan en is honderd procent gezond verklaard ook al is ze mager.

16. Noukje

Noukje Fanatiek lid

14 sep 2009
    2.263
    3
    38
    haha minimuis, moet wel een beetje om je lachen, klussen in en om het huis :p
    Wat fijn dat het goed is gegaan met je poesje!

17. minimuis

minimuis Fanatiek lid

17 aug 2007
    4.066
    5
    38
    Vrouw
    Noukje hahaha ja het is wel dubbel klussen deze vakantie;).

18. Noukje

Noukje Fanatiek lid

14 sep 2009
    2.263
    3
    38
    Ik duim voor je op een mooi resultaat met al dat klussen!

19. L78

L78 Fanatiek lid

7 sep 2009
    2.463
    0
    0
    Noord Holland
    oh sorry, dacht dat ik dat hier al gemeld had....
    Echo was goed, alles erop en eraan! Gelukkig!! We weten ook wat we krijgen en vertellen dat ook :D we krijgen een meisje!!

20. Noukje

Noukje Fanatiek lid

14 sep 2009
    2.263
    3
    38
    haha al die forums die je bij moet houden hè L78 :p
    Maar ook hier: gefeliciteerd!

Deel Deze Pagina