Meiden met veel miskramen (deel 2)

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door L78, 23 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Noukje

Noukje Fanatiek lid

14 sep 2009
    2.263
    3
    38
    @ minimuis: hoe is het met je? Heb je nog ovutesten gedaan?

2. minimuis

minimuis Fanatiek lid

17 aug 2007
    4.066
    5
    38
    Vrouw
    Noukje hij is weer lichter geworden dus nog steeds geen positieve gehad:x, ik stop er mee met dat testen hou mijn temp wel bij en dan weet ik het ook maar word hier echt niet goed van.
    Ik denk iedere keer ja nu komt mijn ei en dan blijft hij 2dagen dezelfde kleur en dan de derde dag is hij weer zo goed als wit:(

3. Noukje

Noukje Fanatiek lid

14 sep 2009
    2.263
    3
    38
    Vervelend zeg! Dat met toch niet kunnen? Het kan altijd zijn dat je urine de ene keer geconcentreerder is als de andere keer. Maar 2 dagen achter elkaar bijna een positieve test moet dan toch ook niet kunnen. Vreemd! Hoe is het met je temp?

4. minimuis

minimuis Fanatiek lid

17 aug 2007
    4.066
    5
    38
    Vrouw
    Noukje ik drink bewust helemaal niks voor ik test of bijna niks hou ook precies 4uur mijn plas op dus daar zou het niks mee te maken moeten hebben, mijn temp is naar 36.5 gezakt, ik geef de moed op voor deze maand dat ik dan maar snel ongesteld ga worden en door kan want nu snap ik er echt geen bal meer van. Ik ben een beetje boos op mijn eigen lichaam eerst van die korte cyclussen en nu dit weer

5. Noukje

Noukje Fanatiek lid

14 sep 2009
    2.263
    3
    38
    Kan het me voorstellen. Erg frusterend! Jammer dat je ze bij Geertgen niet even willen kijken of er een eitje aan het groeien is..

6. minimuis

minimuis Fanatiek lid

17 aug 2007
    4.066
    5
    38
    Vrouw
    Het is voor ons meer dan een uur rijden als ik maandag nog geen duidelijkheid heb ga ik naar de ha en vragen of ik ff ergens een echo kan laten maken. Ik denk dat hij dat wel doe hij is niet zo moeilijk en weet natuurlijk alles van onze miskramen.

7. Noukje

Noukje Fanatiek lid

14 sep 2009
    2.263
    3
    38
    Zou fijn zijn als je bij jullie in de buurt een echo kan laten maken, scheelt weer reistijd.

8. Jessmin

Jessmin Fanatiek lid

2 aug 2009
    1.758
    0
    0
    thuisblijfmama
    @minimuis: pfff ik zou er echt agressief van worden :x

9. L78

L78 Fanatiek lid

7 sep 2009
    2.463
    0
    0
    Noord Holland
    Nou zeg, kan me voorstellen dat je boos bent op je lijf. Maar goed, daar moet je t wel mee doen. Hoop dat je sowieso vr echo kan vlgd wk zodat je weet waar je aan toe bent. Grrr, unfair!!!!!

10. Noukje

Noukje Fanatiek lid

14 sep 2009
    2.263
    3
    38
    Hallo meiden,

Hoe is het met jullie?

11. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    *inbraak*

Hey Noukje.. ik zag je toevallig voorbij komen... hoe gaat het met jou?
    Ik wil verder iedereen hier even een hart onder de riem steken.. wat een moeilijke tijden hebben jullie allemaal gekend. Ik heb heel veel respect voor jullie en wens dat jullie allemaal heel snel een gezonde zwangerschap mogen verwachten. Mét een lief klein kindje tot resultaat! Toi toi toi!

*breekt uit*

12. Noukje

Noukje Fanatiek lid

14 sep 2009
    2.263
    3
    38
    Hoi Ingeltje!

Lief dat je even komt vragen hoe het met me gaat. Het gaat goed. Bewust even een pauze genomen en heerlijk genoten van alles om me heen. Nu proberen we langzaam aan zwanger te worden. We zien wel wat de toekomst ons brengt.
    Hoe is het met jou? Ik zie dat je inmiddels weer mama bent geworden van Sven, gefeliciteerd! Gaat het goed met jullie?

13. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    Ja, hier is alles goed, drukke dagen uiteraard, maar gezegend met 2 lieve jongetjes. Deze is voor jou:

Bekijk bijlage 90288

14. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    Maar dat is niet eerlijk tegenover de rest.. dus voor jullie ook:

Bekijk bijlage 90291

Pluk ze! :)

15. Noukje

Noukje Fanatiek lid

14 sep 2009
    2.263
    3
    38
    Je bent een schat, thanks!

16. minimuis

minimuis Fanatiek lid

17 aug 2007
    4.066
    5
    38
    Vrouw
    Hoi hier ben ik weer had ff wat tijd nodig. Nu zegt ff dat ik een eisprong heb gehad wel met een stippellijn dus hij twijfel ik zelf ook omdat ik geen positieve test heb gehad. Ik ga vanmiddag om 3uur naar de ha bellen en vragen of ik ergens een echo kan krijgen zodat ik ook mijn progesteron kan gaan opsteken.

Ingeltje bedankt hopelijk doen ze hun werk.

Noukje hoe is het met jou denk je dat het gelukt is deze maand

17. L78

L78 Fanatiek lid

7 sep 2009
    2.463
    0
    0
    Noord Holland
    Gek hoor Minimuis! Hoop dat je straks ergens terecht kunt voor een echo.

18. Noukje

Noukje Fanatiek lid

14 sep 2009
    2.263
    3
    38
    Idd vreemd minimuis. Ik hoop dat de echo je duidelijkheid geeft. Mag je eerder niet beginnen met progesteron.

Mijn nod is vrijdag, dus nog even afwachten... maar spannend is het zeker!

19. minimuis

minimuis Fanatiek lid

17 aug 2007
    4.066
    5
    38
    Vrouw
    Noukje ik duim hoor wanneer ga je testen of probeer je het vol te houden om het niet te doen voor vrijdag.

20. L78

L78 Fanatiek lid

7 sep 2009
    2.463
    0
    0
    Noord Holland
    Minimuis, heb je een update? X

Deel Deze Pagina