l78 heb een update alleen niet die ik graag zou willen. Gisteren de huisarts gebeld en gevraagd om een echo dit was voor mijn huisarts geen probleem en gaf mij het nummer wat ik alvast maar moest bellen, ik dus gebeld naar mijn oude ziekenhuis en wat denk je tot mijn grote verbazing willen ze geen echo doen want dit doen ze niet na eisprong:x, dus ik nog een keer gezegd dat we het niet zeker weten of er een eisprong is geweest maar nee hoor ik moet maar bloedlaten prikken dat zou dus morgen zijn dag 7. Dit zou natuurlijk ook nog kunnen maar het probleem is dat ik dan pas op dag 8 of 9 de uitslag heb. Ik vermoed dat ff gewoon gelijk heeft en ik mijn ei op dag 13 heb gehad dus ik begin gewoon met progesteron.
mmmm....blijft enigszins onzeker dus. Maar op je FF kun je meestal wel vertrouwen toch? Is Geertgen het eens met de start van progesteron of hoef je dat niet te overleggen? Ga je alsnog wel bloed prikken? x en knuffel meisje!
Hè bah, wat vervelend dat het ziekenhuis niet mee wil werken. Vreemd ook, want je huisarts heeft je toch een verwijziging gegeven of op zn minst een telefoontje gepleegd met het ziekenhuis?! Ben ook wel benieuwd wat Geertgen zegt. Dikke knuffel!
Noukje ik heb een verwijskaart gekregen. Het is vreemde toestand. L78 in geertgen gaan ze van de ovtesten uit maar het probleem is dat er meer zijn die wel een eisprong hebben gehad en geen positieve ovtest, je piek is best makkelijk te missen vooral als je een korte piek heb die keer. Ik ga ervan uit dat ff gelijk heeft want hij heeft er nog nooit echt naast gezeten zal ook eens kijken als ik die test van dag 10 als positief beschouw als ik die van dag 13 als + zet geeft hij een dik kruis.
Als ik op dag 10 een positieve test zet geeft hij op die dag een eisprong dus ik denk dat ik er wel 1 heb gehad maar dat mijn ovtesten gewoon niet mee willen werken deze ronde nou dan hoop ik dat een zwangerschapstest wel wil mee werken hahaha
Noukje die zou dan volgende week woensdag zijn als ik het goed heb Hoe is het met jou nog geen test drang
Fijn, dat het ziekenhuis zo leuk meewerkt :x Die onzekerheid is toch al irritant genoeg?! Sjongejonge... Hier voel ik zo af en toe wat steekjes en afscheiding was heel klein beetje lichtbruin dus ik krijg echt enorm de zenuwen nu. Vorige week was het op de echo nog goed (10 wkn 3 dgn oud), maar nu heb ik er geen goed gevoel over. Maar ja, kan natuurlijk niet weer om een echo vragen want dan zien ze me echt als labiel geval, haha. Wat ik vast ook ben want ik ben redelijk in de zenuwen nu terwijl het ook niets kan zijn. Zo begonnen alleen wel mijn vorige mk's, maar ja die vruchtjes waren al 6 wkn overleden voordat het op die manier begon, dus dan zou dit wel een hele accute mk moeten zijn. En wat ik dan vooral het engst vind is dat het kindje al zo groot is. Ik doe het dan echt in mijn broek hoor, ik vind het zo luguber (ja raar van mij hè, maar zo voel ik dat). En bij de vorige keren had ik niet een paar dagen eerst bloedverlies, maar kwam het meteen in één keer. Alleen dus bruinverlies van te voren. Dus ik vind dit echt eng en zou heel graag willen weten of het nog steeds goed is, maar zo blijven we bezig. Elke week een echo is echt niet de bedoeling, en bovendien toon ik zo niet veel vertrouwen naar dit kindje. Pffff, word echt gek van mezelf... Ik wil gewoon niet nog een keer vier uur lang op de plee zitten met weeën en vruchtwater en enorme stolsels en enorm veel bloed, en dan voetjes zien en en en... en al helemaal niet van een kindje van 10 wkn Ik weet niet of ik die 'natuurlijke manier' nog een keer aankan. Nou ok dames, nu klink ik rijp voor de psych haha Sorry voor het gezeur iig... Waarschijnlijk stel ik me aan en is er gewoon niets aan de hand...
noukje wanneer ga je testen. En wat zegt je gevoel, denk je dat het raak is Ik ben bezig met de badkamer kitten hoop dat het allemaal ga lukken hahaha gelukkig ben ik vrij handig
Oja, weet je wat nou tof is? Mijn dochtertje van 22 maanden kan al een week haar plasjes op het potje doen als ik haar in haar blote bips laat lopen! Vind ik best wel stoer eigenlijk
@ minimuis: wat goed dat je zelf de badkamer kit! Hmm ik zou dat niet kunnen en denk ook niet dat mn man dat toe laat, hahaha. @ jessmin: wat een stress. Misschien toch even naar het ziekenhuis of vk bellen en je verhaal doen? Wie weet mag je langskomen voor een echo. Wat goed van je meisje dat ze al op het potje plast!
jessmin goed zeg van je dochter, en ik sluit me bij noukje aan ik zou bellen voor een echo als je echt zo twijfel. Ja de badkamer, dit is de eerste keer hoor mischien mislukt het wel compleet haha, noukje mijn vriend hoef ik zulke dingen niet te laten doen, helaas heeft hij twee linker handen. Ik moet wel zeggen met het beton storten heeft hij heel hard gewerkt hij heeft de beton gedraaid en ik alles aangestreken en uitgereden. De kit laag is nu verwijdert en ik moet een half uur wachten voor ik de laaste resten kan weghalen en dan alles vetvrij maken en opnieuw kitten.
Euh... mijn kraan moet nog gekit, Minimuis Tja, zomaar wéér een echo, omdat ik een neuroot ben, dan schaam ik me echt wel... En misschien is dat ook niet zo goed voor het kindje, elke week een echo. Wat een onzekerheid, had van mezelf toch wel een wat relaxtere houding verwacht, hmm...
haha zal ik mijn eigen klus bedrijf dan maar op gaan zetten. De douche is klaar nu nog 24uur wachten en dan kunnen we testen of het ook nog water dicht is natuurlijk . Ik denk van wel ben ook erg tevreden met het resultaat en het is echt niet moeilijk hoor valt reuze mee om een kit naad te leggen
@Jessmin hey meid wat balen die onzekerheid. Weet je inmiddels al wat meer? @Minimuis W00t, zelf de badkamer gekit? Goed hoor! @L78 Hoe gaat het met je zwangerschap? Voel je je goed? @rest hoe gaat het met jullie? Hier gaat het goed. Best wel wat last van de kwaaltjes, maar dat heb ik er allemaal graag voor over! Nog steeds niets van bloedverlies gehad dus *duim duim duim*