Ik voel me prima Faith, thnx! Probeer om mezelf te dwingen op die roze wolk plaats te nemen en nu ik de kleine zo goed voel, gaat dat een stuk beter. Wat is dat toch heerlijk dat je zo'n kriebel/plopje in je buik voelt: mama hier ben ik! Ik gun jullie dat ook!!! Ik duim voor je hoor Faith! Klopt je banner? Dacht dat je al iets verder was?
Fijn dat je je zo goed voelt! En lijkt me idd heerlijk om dat kleintje te voelen bewegen! Ik hoop dat je er toch snel optimaal van kunt genieten hoor. Ik zal iig ook voor je duimen dat alles goed mag blijven gaan en dat jij je ook zo goed mag blijven voelen! Ja mijn banner klopt, ben 5+3.... Ik hoop steeds dat de tijd sneller gaat, want leef echt per dag. Elke dag om 0.00 uur denk ik: joepie, weer een dag verder... Was ik maar al iets verder hehe. Maar goed, komt goed. Volgende week eerste echo, hopelijk daarop hartactie te zien. En wie weet ben ik stiekum toch wel iets verder, want de test was voor NOD al knalpositief en heb nu ook al echt veel last van de kwaaltjes... We zullen het zien
@L78: of het is een heel erg gezond kindje, want kindjes met afwijkingen maken minder hcg, dus dan lijkt me dat kindjes die heel gezond zijn heel veel hcg maken Nee, weet niet echt meer, wel dat m'n afscheiding (ickie wat een vies woord haha) weer wit is, en de steekjes weg. Dus ik hoop maar dat er ergens gewoon een vaatje sprong. Zou alleen niet weten bij welke actie dan (heb nou niet bepaald vaak seks ofzo ), maar ik ga uit van het positieve, dus dat er niets aan de hand is. Maar pies stiekem wel in m'n broek voor de volgende echo of hartluisterdinges....
O solly, zie net dat ik L78 schreef, maar was natuurlijk aan Faith... Hmm, misschien moet ik maar een uurtje vroeger naar bed..
Meiden ik ben weer zwanger. Erg spannend weer. Ik had vorige week zaterdag al een heeel licht lijntje. Elke dag getest tot aan vandaag. Streepje werd iedere dag mooi donker. Vandaag ook nog een clearbleu gedaan en die zegt : Zwanger 2-3. Klopt dus precies met mn eigen telling. Ik had ook nog een kruidvattestje gedaan en die ziet er hetzelfde uit als gisteren. Meteen weer piekeren. Maar ik probeer het los te laten. En denk steeds aan de opmerking van L78 "Probeer vertrouwen te hebben in je kindje".
ach lieve Noukje meid, wat ontzettend spannend. Ik ga heel hard voor je duimen! Maar je hebt ons wel goed voor de gek gehouden hoor!
*breekt heel asociaal in* Noukje, wat lees ik nu?! Gefeliciteerd!! Ik duim mee hoor! *breekt verontschuldigend weer uit*
Ja wel goed heb er geen vertrouwen in dat ik jou heel snel ga opvolgen vooral omdat ik er geen idee van heb wanneer ik nu echt mijn eisprong heb gehad.
Ook ik breek even vanuit een ander clubje in... sorry dames... WHAAAA NOUKJE WAT GOED!!! Gefeliciteerd meid! Ik duim voor je dat een supermakkelijke zwangerschap mag zijn!
@Noukje: Gefeliciteerd!!! Maar dat is cool, dat je een WEEK voor NOD al een posi-test had! Wel bizar zeg, wist niet eens dat dat kon, hahahha.
Noukje VAN HARTE GEFELICITEERD wat een geweldig nieuws meid,ik duim voor je dat het deze keer goed zal gaan.