Noukje, ik duim voor 'n mooie echo! Vlgd wk do toch? Je vroeg of ik nu wat meer vertrouwen krijg en dat doe ik zeker. Het gaat eigenlijk wel heel lekker!
Noukje fijn dat je zo vroeg een echo krijg. Hier gisteren de vakantie geboekt we gaan 15sep naar turkije en ik kijk hier heel erg naar uit ff lekker de boel de boel laten. Ik had trouwens een nega test en ben maar gestopt met de progesteron op naar ronde 40.
@ vlinder: hihi wat leuk. Jammer dat je niet geslaagd bent, nu moet je nog een keer gaan shoppen, vervelend zeg @ L78: wat fijn dat je steeds meer vertrouwen krijgt in je zwangerschap. Lijkt me heerlijk! @ minimuis: Dikke knuffel! Fijn dat jullie over een paar weekjes op vakantie gaan, mooi vooruitzicht!
Minimuis hebben jullie ook gedacht aan ivf,je gaat richting de 40 en misschien is dat nog een optie voor jullie,ik gun je n.l ook heel erg een zwangerschap. Noukje ik vind het idd erg vervelendnogmaals te moeten shoppen,zie er ook zo tegen op,hahahahaha.
Klinkt lkr een vakantie naar Turkije Minimuis! Shoppen is nooit verkeerd toch? Wij hebben vandaag dagje Artis gehad, was keidruk maar kindlief vond t helemaal geweldig. Wij ook, op de neurotische dieren na, wat is dat toch zielig.
Leuk zeg, zo'n dagje dierentuin. Moeten wij ook weer eens in plannen. We hebben een abbo op de Efteling en gaan daar ook regelmatig heen. Zoals ook vanochtend weer. Was helemaal niet zo druk, dus erg leuk!
L78 en Noukje wat leuk dat jullie met jullie kleintje fijn naar de dierentuin en naar de efteling zijn geweest,daar heb ik ook zo'n zin in.Als je met zijn tweetjes bent doe je dat toch niet zo snel,als dat er een kindje is. Noukje hoe voel je je,kijk je al uit naar de echo. Minimuis hoe is het nu met jou,kijk je al uit naar de vakantie naar Turkije,wie weet zit je wel bij Nisa in de buurt. Jessmin hoe is het met jou zwangerschap? Hier vandaag al 16 weken,ik ben er zo blij mee,al voel ik me momenteel niet goed.Ik heb weer een candida en ben er niet goed van,ik word er ook onzeker van,mag straks even naar de huisarts.
L78 mijn darmen zijn erg overstuur en die geven heftige pijn,de kleine doet het goed,het hartje tikte flink
Candida is het wel,maar die uitslag heb ik al anderhalve week geleden gekregen in het ziekenhuis.Voor de candida heb ik al een kuur,maar ik dacht dat het nu weer op ging spelen,valt mee dus.
Hallo meiden, Nou hier gisteren bruin/donker rood/ roze achtige afscheiding Meteen weer onzeker en de tranen kwamen weer. Het is zo moeilijk om dan positief te blijven. Na een warm bad en douche genomen te hebben was ik weer wat rustiger. Nu maar weer afwachten. Gelukkig donderdag een echo. @ vlinder: wat vervelend dat je weer een candida hebt! Ik hoop dat de kuur snel aanslaat en je je weer beter gaat voelen. Gelukkig gaat alles goed met jullie grote wonder @ minimuis: hoe is het met jou?
Noukje misschien is het innestellingsbloed geweest,heb je er vandaag nog last van,anders bel je toch of je eerder mag langskomen voor een echo.
@ vlinder: tot op heden niets gezien. Ik wacht donderdag wel af, heb om 9.00 uur al een afspraak. We zien wel hoe het gaat lopen...
Noukje dan houden we het maar op een innestellingsbloeding,dat moet gewoon,ik hoop dat je donderdag snel fijn nieuws krijgt te horen.
Noukje sterkte deze twee daagjes,dikke knuffel van mij. Ik moet straks naar de tandarts,ik krijg eindelijk mijn officiƫle vulling,ik loop al 4 maanden met een noodvulling,dit komt doordat ik zwanger werd en dan mogen ze niet vullen.