@ vlinder: sterkte bij de tandarts! @ minimuis: bedankt meid. Hoe is het met jou? Ik zie dat je ongesteld geworden bent?
Noukje het is helaas weer een noodvulling geworden,de tandarts durfde het niet aan me te verdoven en hij zou ook foto's moeten maken en dat is ook een risico,en dat wil ik niet. Minimuis hoe gaat het verder met jou,ben je nog bij Geertgen,hebben ze je daar geen ivf voorgesteld?
@ Vlinder: goed dat je geen risico's neemt. Over een paar maanden, als jullie kindje geboren is, komt het wel weer!Nou hier nog steeds bruinverlies. Ik heb er eerlijk gezegd niet zo veel vertrouwen meer in. Bah, ik had gehoopt op 3x scheepsrecht!
Noukje ik weet even niks te zeggen,ik hoop namelijk voor jullie dat het niks ergs is.Ik hoop zo voor jullie dat het gewoon een innestellingsbloeding is.
Hmm weet nooit zo goed wat ik moet denken bij een "innestelingsbloeding". Het vruchtje is toch al lang ingenesteld, dan kan er nu toch geen bloeding meer zijn? Het is overigens geen vers bloed maar echt bruinige afscheiding. Nu dus al 24 uur. En het gekke is dat ik 's ochtends niets verlies en dan 's middags in eens wel.
Bij Jesse verloor ik met 5 weken bruinig bloed een paar dagen een aantal druppels en ze noemden dat een innestellingsbloeding.Hopelijk krijg je donderdag een goed bericht,bloed hoeft niks negatiefs te betekenen,op het andere topic waar ik schrijf verliest een dame erg veel bloed,zelfs met stolsels en ze is inmiddels al 10 weken zwanger en ik dacht dat het bij haar bij week 7 al begonnen is,er is dus altijd hoop.
Och Noukje, ik hoop zo dat het loos alarm is. Ik kan t gevoel van angst en wanhoop bij t spotten van bloed zo weer oproepen. Getverderrie, hoop echt dat t toch goed zit.
Hoi hoi, Helaas nog steeds bruinverlies. Vanochtend nog best veel. Kon na een uurtje mn inlegkruisje weer verschonen. Ik weet echt niet wat ik hiervan moet denken hoor. Maarja morgen krijgen we een echo en dan weten we hopelijk meer. Hoe is het met jullie?
Noukje wat onzettend k*t zeg,ik gun jou ook zo een onbezorgde zwangerschap.Succes morgen bij de gyneacoloog en ik duim voor een goede echo. Hier gaat alles goed,vrijdag mogen we weer naar de gyneacoloog,daar hebben we echt heel veel zin in.
Dankje vlinder Fijn dat het bij jou zo goed gaat, echt super! Lukt het om te genieten van je zwangerschap?
Noukje ja ik kan er nu wel van genieten,ik heb al zo'n mooie buik,mensen vragen nu ook steeds of ik zwanger ben en dan mag ik erg trots en volmondig JA zeggen. Minimuis ik wens jou dit ook zo toe en hoop dat het spoedig mag gaan gebeuren.
@ L78: dankje @ minimuis: hoe is het met je? @ vlinder: heerlijk hoor. Ben zo blij voor je dat het tot nu toe zo goed gaat met je zwangerschap.
Hallo meiden, Ik had vanochtend een afspraak bij een arts assistent. Er was volgens haar niet meer dan een klein blaasje/ belletje te zien op de echo. Ze zag geen zwangerschap. Ze heeft de foto's uitgedraaid en is nog even gaan overleggen met een gyn. Kwamen ze beiden terug. Volgens de gyn was er wel een soort van zwangerschapsring te zien. Het kan 3 kanten op: - een miskraam - een bbz - een zwangerschap Ik heb bloed laten prikken op HCG en krijg daar aan het eind van de ochtend/ begin middag de uitslag van. Woensdag moet ik weer terug om HCG te prikken en dan 2 uur later een echo. In het gesprek met de arts assistente: "en u wilt ook nog een 2e kind?" Ik (had natuurlijk een brok in mn keel, ja wat wil je!) "natuurlijk willen we een 2e kind, waarom word ik anders 3 keer zwanger in amper een jaar tijd". Ze zijn nog net zo tactisch als een jaar geleden, heeeerlijk! Zit je echt op te wachten. Oh en de gyn zei nog "ik heb het zelf ook meegemaakt in mn gezin, 4 keer een miskraam gehad en daarna nog een aantal kinderen gehad" ook zo'n leuke dooddoener he! Groetjes Noukje
Noukje wat een onzekerheid zeg,hoeveel weken zou je nu zijn,het kan n.l heel goed zijn dat je nog maar heel pril zwanger bent.Ik hoop zo dat het goed zit,laat je ons snel wat weten,dikke knuf meid.