Meiden met veel miskramen (deel 2)

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door L78, 23 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Noukje

Noukje Fanatiek lid

14 sep 2009
    2.263
    3
    38
    Ik zou nu 5,6 weken of 6 weken zwanger zijn. Maar er moet op deze termijn toch op zn minst een vruchtzakje te zien zijn. Minder ver zwanger kan niet. Ik had al 6 dagen voor mn nod een positieve test en ik had een positieve ovulatietest op dinsdag 20 juli en op 22 juli mn eisprong gevoeld.

2. Noukje

Noukje Fanatiek lid

14 sep 2009
    2.263
    3
    38
    Ohja, en ik verlies natuurlijk nog steeds bruine afscheiding. Kan door de innesteling komen, maarja door mn miskramenverleden durf ik daar echt niet op te hopen.

Ik weet wel dat het ziekenhuis voor mij in de toekomst weinig tot niets kan betekenen. We hebben al bloedonderzoeken gehad en meer kunnen ze niet doen voor mij. En toen kreeg ik dus die leuke standaard opmerkingen...;)

3. Vlinder

Vlinder Fanatiek lid

14 jul 2009
    2.774
    0
    0
    Noukje wordt het misschien ook eens tijd voor een ander ziekenhuis,daar hebben wij wel voor gekozen en ik word nu als mens behandeld.
    Ik hoop zo voor je dat het goed zal gaan,ik heb er geen woorden voor.

4. Noukje

Noukje Fanatiek lid

14 sep 2009
    2.263
    3
    38
    Ja ik vind het daar ook tijd voor worden. Eerst dit maar eens afwachten en dan zit ik aan Geertgen te denken. Zou het wel fijn vinden om eens een cyclus gevolgd te worden. Of er voldoende opbouw aan baarmoederslijmvlies is. Ik ben wel altijd ongesteld maar de hoeveelheid bloed is weinig. Aan zwanger worden heb je niets als je niet zwanger blijft.. :(

5. Vlinder

Vlinder Fanatiek lid

14 jul 2009
    2.774
    0
    0
    Noukje ik gebruik tarwekiemoliecapsules van Jac zitman www.jaczitman.nl en mijn baarmoeder is daar heel anders van geworden,ook mijn hormoonhuishouding is ten goede veranderd.De eerste maand dat ik de capsules gebruikte was ik wat ontregeld in mijn cyclus en daarna liep ik prachtig op schema,iets wat ik niet eerder heb gehad.De doorbloeding van je baarmoeder wordt beter en ik zit ook beter in mijn vel en zie nu mijn resultaat.Ik gun het jou ook zo,Geertgen zou denk ik een goede oplossing zijn voor jullie,Minimuis heeft wel ervaring met Geertgen.

6. Noukje

Noukje Fanatiek lid

14 sep 2009
    2.263
    3
    38
    Ik heb de tarwekiemoliecapsules ook in huis, maar durfde ze destijds niet naast een multivitamine om zwanger worden te slikken. Als het nu weer mis is, ga ik weer terug naar mn vitamine B complex, dan kan ik daarnaast weer de tarwekiemoliecapsules gaan slikken. Slik jij ook nog een visoliecapsule?

7. minimuis

minimuis Fanatiek lid

17 aug 2007
    4.066
    5
    38
    Vrouw
    Noukje wat een domper zeg had op beter nieuws van je gehoopt.
    Heel veel sterkte met het wachten

Maar wat ik nog wilde zeggen is dat de hoeveelheid bloed niks zeg over je baarmoederslijm. Ik ben zelf maar minimaal ongesteld en mijn baarmoederslijm is toch goed van dikte.
    Verder doe je verhaal mij erg sterk lijken op dat van mij vorigjaar ook constant bruinverlies en erg onzeker met 8weken een echo niks te zien hcg was maar 195 veel te laag voor dat termijn. 1week later weer bloed laten prikken toen 285 of zo weer een echo niks te zien. Ik kreeg toen de opdracht mee om als ik hevige buikpijn zou krijgen gelijk te komen, en de eerst komende weken bloedprikken en echo's daar door konden we toen niet op vakantie.

8. Noukje

Noukje Fanatiek lid

14 sep 2009
    2.263
    3
    38
    @ minimuis: hmm dat zegt dus niets. Nouja zou het toch wel fijn vinden om eens inwendig onderzocht te worden.
    Ik ben ook gewaarschuwd voor heftige buikpijnen en pijn in mn schouder dan moet ik meteen de Triage afdeling bellen en komen. Brrr ik hoop dat een bbz me bespaard blijft..

9. minimuis

minimuis Fanatiek lid

17 aug 2007
    4.066
    5
    38
    Vrouw
    Bij mij was het toen een miskraam toen mijn hcg waarde bijna 1000 was zagen ze het wel zitten maar moest nog wel oppassen voor buikpijn. Ik blijf nog ff voor je duimen. Wat zegt je gevoel ervan. Ik kan pas om half 2 weer reageren

10. Noukje

Noukje Fanatiek lid

14 sep 2009
    2.263
    3
    38
    Mn gevoel? Hmm ik denk dat het niet goed zit. Maar kan ook zelfbescherming zijn. Ik probeer er afstand van te nemen. Dit kan echt niet goed zitten. Ik bereid me voor op een spontane miskraam binnen nu en een week.

11. L78

L78 Fanatiek lid

7 sep 2009
    2.463
    0
    0
    Noord Holland
    Pagina doet een beetje raar bij mij.

Noukje, wat een onzekerheid weer. Bah! En dan die opmerkingen...hoe durven ze?! Bij mij heeft de overstap naar een ander zkh goed uitgepakt. Natuurlijk kan het zo zijn dat je een aantal miskramen krijgt zonder reden en dat je daarna gewoon zwanger wordt, maar je wilt serieus genomen worden en erkenning voor het verdriet van een miskraam. Althans ik. In het andere zkh werd ik anders behandeld en dat gaf mij wat rust. Sterkte meis!

12. Noukje

Noukje Fanatiek lid

14 sep 2009
    2.263
    3
    38
    Dankje L78. Idd een beetje inleven in een patiënt ipv een nummertje is wel op zn plaats! Ik had al zo'n onbestemd gevoel tijdens mn 2e mk dat er iets niet goed zit, en dat wordt nu natuurlijk alleen maar bevestigd. Ik hoop in elk geval dat ik alles achter de rug heb in september zodat we nog lekker even op vakantie kunnen.

13. Noukje

Noukje Fanatiek lid

14 sep 2009
    2.263
    3
    38
    Net mn hcg waarde telefonisch gekregen: 839. Past volgens de arts assistent bij een beginnende zwangerschap.

14. L78

L78 Fanatiek lid

7 sep 2009
    2.463
    0
    0
    Noord Holland
    maar zou nog steeds bbz kunnen zijn of niet? Geeft dit hoop?

15. Noukje

Noukje Fanatiek lid

14 sep 2009
    2.263
    3
    38
    nee de kans op een BBZ is klein volgens haar. Ik heb al meteen gegoogeld. En volgensmij is dit aan de lage kant voor mijn duur.

16. L78

L78 Fanatiek lid

7 sep 2009
    2.463
    0
    0
    Noord Holland
    Gelukkig! Conclusie? Toch een beetje hoop nu? Ik ga straks thuis kaarjes voor je branden! x

17. Noukje

Noukje Fanatiek lid

14 sep 2009
    2.263
    3
    38
    hihi dankje L78, maar ik heb geen hoop meer. Volgensmij is 839 echt te laag voor 6 weken of bijna 6 weken. En ik had ook al een vroeg een positieve test, dus kan niet heel veel korter zwanger zijn.

18. Vlinder

Vlinder Fanatiek lid

14 jul 2009
    2.774
    0
    0
    Noukje volgens mij verschild het per vrouw hoe hoog de hcg is,dat heeft te maken met hoe snel je lichaam hcg aan maakt.Wat een onzekerheid zeg,wat had ik graag gewild dat jullie goed nieuws hadden gekregen.

Minimuis hoe is het verder met jou,kijken jullie al uit naar de vakantie in Turkije?

L78 hoe verloopt jou zwangerschap,ben je al aan het genieten.

Hier morgen weer naar de gyneacoloog,iedere keer is het weer spannend.

19. Noukje

Noukje Fanatiek lid

14 sep 2009
    2.263
    3
    38
    Alvast veel succes en plezier morgen Vlinder!

20. minimuis

minimuis Fanatiek lid

17 aug 2007
    4.066
    5
    38
    Vrouw
    Noukje laat anders overmorgen nog eens een keer hcg prikken dan weet je gelijk waar je aan toe ben. In geertgen ben je zeker geen nummer ik heb hier echt hele positieve ervaringen mee. Ik hoop voor je dat je geen overstap hoef te maken en dat deze beeb een trage starter is.

Vlinder in turkije heb ik heel veel zin ff weg van alles. Dan heb ik hier ook verplicht vakantie al kunnen we in het hotel wel gebruik maken van gratis internet als ik het goed had gezien.

Verder probeer ik me niet te veel met zwanger worden bezig te houden want ook deze ronde zal het niks zijn heb nu 3dagen op rij een positieve ov test dus weer een korte cyclus op naar ronde 41 zullen we maar zeggen.

Deel Deze Pagina