Meiden met veel miskramen (deel 2)

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door L78, 23 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Noukje

Noukje Fanatiek lid

14 sep 2009
    2.263
    3
    38
    @ minimuis: nee mag echt pas woensdag komen. Om 8.30 uur prikken en dan pas om 10.30 uur een afspraak voor de echo. Dan weten ze meteen wat de uitslag van het hcg is.

Maar over jou: balen zeg dat je nu al een positieve ovulatietest hebt. Hoe kan dat nou toch? Heb je Geertgen nog gebeld voor advies?

2. minimuis

minimuis Fanatiek lid

17 aug 2007
    4.066
    5
    38
    Vrouw
    Noukje kan je huisarts niet gauw een papier voor je in orde maken zodat je eerder kan. Die van mij zou dat namelijk wel doen.

Ik heb wel gebeld maar omdat ze nu geen avond spreekuur hebben heb ik deze ronde maar laten schieten, want anders moest ik vandaag om half 12 en aangezien ik mijn dagen voor de vakantie nodig heb zal het volgende maand zijn als ik natuurlijk niet in turkije zit

3. L78

L78 Fanatiek lid

7 sep 2009
    2.463
    0
    0
    Noord Holland
    Nouk, ik ken ook verhalen waarbij het vruchtje wel bevrucht is, maar de innestelling op zich laat wachten (dia pauze). Hoop is nog niet vervlogen, echt niet! Maar goed, vind maar 's de balans als je al een aantal miskramen gehad hebt die ook zo begonnen.

Minimuis, lekker vooruitzicht de vakantie!

Vlinder, thnx voor je interesse. Zw schap verloopt heel fijn, zeker nu ik het kindje vaker voel word ik wat zekerder. Heb alleen vandaag een enorme K-dag, voel me niet goed, pijn en steken in en op mijn borst(en) en maak me zorgen.

4. Vlinder

Vlinder Fanatiek lid

14 jul 2009
    2.774
    0
    0
    Noukje dat zou ik jou ook zo graag willen wensen,helaas durf ik dat niet helemaal.
    Tarwekiemolie mag je overal bij gebruiken,dat kan geen enkele kwaad.

Minimuis je kunt het best geen internet hebben op vakantie,dan kun je ons even lekker los laten.Jammer dat deze cyclus weer zo kort is,hopelijk dat dat nog eens anders wordt.

L78 wat rot voor je dat je vandaag zo'n k*t dag hebt,wees gerust alles is nog wel in orde.Ik heb helaas ook af en toe zo'n baaldag er tussen zitten,knuf voor jou.

5. Noukje

Noukje Fanatiek lid

14 sep 2009
    2.263
    3
    38
    @ minimuis: bah, echt rot voor jullie. Ik hoop echt op beter nieuws voor jullie hoor, en lieft zo snel mogelijk!

@ L78: wat vervelend dat je een offday hebt. Pijn en steken in je borsten schijnt normaal te zijn las ik laatst ergens op het net. Heeft met de groei/ voorbereiding van je borsten op de melkproductie te maken.
    Heb je ook last van hartkloppingen?

6. L78

L78 Fanatiek lid

7 sep 2009
    2.463
    0
    0
    Noord Holland
    Ik ben naar huis gegaan en lig nu lkr in bed. Ik heb nt alleen steken in mijn borsten, maar ook daaronder. Echt ook druk op mijn borst. Hartkloppingen vlgs mij nt, wel soort brok in mijn keel gevoel. Geen opgezette klieren en geen koorts. Miss gewoon btje te druk gehad. Ik ga ff slapen.

Noukje, ik las op een ander topic over helder rood bloed? Wat onwijs balen, ik vind t echt heel naar voor je. Dikke kus

7. Noukje

Noukje Fanatiek lid

14 sep 2009
    2.263
    3
    38
    @ L78: misschien toch last van je ribben? Ik heb dat tijdens de zwangerschap van mn dochter ook gehad, erg pijnlijk. Rust lekker uit en doe rustig aan.

Ja hier net toch wat helderrood gespot. En als ik druk dan komt er nog meer bruinverlies/ helderrood slijm uit.

8. Vlinder

Vlinder Fanatiek lid

14 jul 2009
    2.774
    0
    0
    L78 als je het niet vertrouwd moet je de verloskundige bellen hoor,maar het kan ook zijn dat je kindje hoog zit en misschien tegen spieren aan drukt.Ben je wat bij gekomen van het slapen,ik hoop het voor je.

Noukje lieverd wat erg dat je roodbloed verliest en bij het druk zetten nog meer bruin en rood slijm,dit klinkt niet goed,dikke knuf voor jou.

9. Noukje

Noukje Fanatiek lid

14 sep 2009
    2.263
    3
    38
    Dankje Vlinder :)

Ik weet dat het over is. Verlies nu echt bloed. Ik hoop dat het goed doorzet en dat we het snel weer achter de rug hebben. Vraag blijft: waarom?

10. Vlinder

Vlinder Fanatiek lid

14 jul 2009
    2.774
    0
    0
    Noukje ik heb zo met je te doen,laat je man maar lekker voor je zorgen en ik hoop dat je binnenkort de zinnen wat kunt verzetten op vakantie.

11. L78

L78 Fanatiek lid

7 sep 2009
    2.463
    0
    0
    Noord Holland
    Vlinder, heb vk al gesproken. Zij denkt aan beginnend virus, ff groeispurt kindje of te veel hooi op mijn vork. Heb nog steeds last, mr doe lkr rustig aan. Manlief brengt ons zoontje naar bed en ik lig weer plat.

Noukje, tja de vraag waarom is lastig. Je hebt al zo veel laten onderzoeken. En je hebt al een dochter, dus het kan wel. Miss toch overstap naar ander zkh voor sec opinion? Check ff bij je verzekering of dat vergoed wordt. Kan me voorstellen dat dat meer rust gaat geven. Weet jij je schildklierwaardes nog?

12. Vlinder

Vlinder Fanatiek lid

14 jul 2009
    2.774
    0
    0
    L78 rust maar lekker uit,dat gaat je zeker goed doen,als je teveel hooi op je vork hebt genomen,dan gaat het over met rust.
    Fijn dat je man de zorg van jullie zoontje over neemt,kun jij even lekker ontspannen.

13. Noukje

Noukje Fanatiek lid

14 sep 2009
    2.263
    3
    38
    @ L78: goed dat je je rust pakt, morgen voel je je vast beter.

We krijgen in het ziekenhuis constant te horen dat ik al een dochter heb en dat het dus kan. Maar nu gaat het blijkbaar niet meer. Ik geloof niet in 3x pech, of toevalligheid. Ik zit nu te denken aan eerst AMC om daar nog een aantal onderzoeken te doen. Is wel een eind rijden vanaf hier (woon in Midden Brabant). En daarna misschien nog naar Geertgen.

Morgen lekker een dagje weg met mn dochter, moeder en zusje. Heb er zin in!

14. Noukje

Noukje Fanatiek lid

14 sep 2009
    2.263
    3
    38
    ohja voordat ik het vergeet Vlinder veel succes morgen bij de gyn. Ik hoop natuurlijk op een hele mooie echo van jullie grote wonder! Geniet er van.

15. L78

L78 Fanatiek lid

7 sep 2009
    2.463
    0
    0
    Noord Holland
    Noukje, ik heb ook na ons zoontje 3x pech gehad, mr uiteindelijk bleek bij sec opinion schildklier nt helemaal goed te zijn. Heb aldoor t gevoel gehad dat er iets niet goed was. Er zal heus wel een mk vanuit pech tussen gezeten hebben, mr allemaal dat geloof ik ook nt.

Wat ben je toch super attent, zelfs nu zit je nog aan anderen te denken. Neem je tijd meis! Fijn dagje morgen, hoop dat t nog nt doorzet morgen. Sterkte

Dank voor jullie steun en bezorgdheid, komt vast goed.
    Vlinder, fijne echo morgen!

Minimuis, wanneer ga je weg? Hoop op een nieuwe mooie cyclus voor je.

16. minimuis

minimuis Fanatiek lid

17 aug 2007
    4.066
    5
    38
    Vrouw
    Noukje sterkte. Ik hoop dat je snel antwoord heb op die vraag maar meestal blijf je in het donker tasten daar over.

Vlinder veel plezier vandaag.

L78 doe het inderdaad maar rustig aan hopelijk gaat het snel weer beter met je.

Wij gaan van 15sep tot en met 22sep weg. We vliegen om 10uur en vliegen om 15:50 weer terug naar huis. Het vliegen vind ik wel eng:). Dit meer omdat we een paar jaar geleden naar spanje zijn geweest en daar een landingsbaan in zee hadden en hier erg veel luchtzakken waren ;). Ik hoop dat het nu beter ga, al ga ik mijn poezen verschrikkelijk missen vooral de jongste dat is toch al zo'n knuffel beest ;)

17. Vlinder

Vlinder Fanatiek lid

14 jul 2009
    2.774
    0
    0
    L78 hoe gaat het vandaag met je meid,is de pijn wat afgezakt.

Minimuis jullie vakantie is al in aantocht,ik hoop dat jullie er lekker van kunnen gaan genieten.

Noukje hoe gaat het vandaag,ben je lekker weg geweest.

Wij zijn nu pas terug van de gyneacoloog,alles is heel goed moet de kleine,hij/zij had helaas de beentjes opgetrokken en daardoor konden we niet zien wat het geslacht is.Volgens de gyn kun je dat normaal al heel goed zien.Ik ben nu 16 weken en 4 dagen maar volgens de gyn ben ik meer 17 weken,dat geven alle metingen aan,mooi meegenomen.

18. L78

L78 Fanatiek lid

7 sep 2009
    2.463
    0
    0
    Noord Holland
    Ik ben ook nt dol op vliegen Minimuis, mr de bestemming maakt vaak veel goed ;)

Fijn dat alles goed is Vlinder! Bij ons konden ze ook met 17 wkn al geslacht zien. Wij gaan nu 1 sept nog een keer voor 'n echo: leuk!

Hier stukken beter, lkr rustig aan gedaan. Zoonlief is wel echt onuitstaanbaar vandaag, wat 'n drakie! Nu in ruste, dus das fijn! Ga lkr bankhangen en tv kijken.

Noukje, hoe is het nu? Fijn dagje gehad?
    Xx voor jullie allemaal

19. Noukje

Noukje Fanatiek lid

14 sep 2009
    2.263
    3
    38
    Hoi meiden,

Vandaag heeft mn miskraam doorgezet en ben ik "het" of "iets" kwijt geraakt. Verder een leuke dag gehad met mn dochter, moeder en zusje. Het was gezellig en natuurlijk supermooi weer!

@ minimuis: lekker hoor jullie vakantie! Wij willen de 16e vertrekken. En hebben iets op het oog op Kos. Morgen bellen met Jiba want we konden niet online boeken.

@ Vlinder: oh wat goed dat je echo weer mooi geweest is! En fijn voor je dat je waarschijnlijk verder bent. Jammer dat jullie het geslacht niet konden zien, maar dat duurt vast niet lang meer!

@ L78: fijn dat het een stuk beter met je gaat! Lekker je rust pakken wanneer je dat nodig hebt. Als is dat makkelijker gezegd dan gedaan met al een kleintje die rondloopt. Hoe oud is je zoontje?

20. L78

L78 Fanatiek lid

7 sep 2009
    2.463
    0
    0
    Noord Holland
    Ben je nt slap dan Noukje? Ik was echt wel ff paar dgn thuis na mk. Vind t echt zo klote voor je.

Ons zoontje is tweeënhalf, zal 'm volgende x ff spammen.

Deel Deze Pagina