Nisa,wanneer moest jij nou ook alweer naar de gyn? Minimuis,jou eerste echo komt ook al dicht bij meid.Hoe gaat het verder met jou?
de komende 2 maandagen heb ik al een afspraak staan en dan kijken we verder (heb het gelijk in mn onderschrift bijgezet is makkelijker bijhouden want ik ben net een zeef )
Vlindermoeder hier gaat het nog steeds goed al begin het nu wel spannend te worden hoor nog 7 dagen en dan is het zover gelukkig zit daar nog een weekend tussen want ik vind het thuis iets makkelijker dan op het werk. Hoe gaat het met jou doe jezelf al testen of wacht je de bloeduitslag af. Ik zou dat niet kunnen en al testen. Ik heb sinds vandaag ineens weer zere borsten maar dit is echt zo veranderlijk als het weer kan ineens opkomen zetten en een uur later weer voorbij zijn maar vandaag is het weer constant aanwezig ook mijn lage rugpijn is er weer maar moet zeggen mij hoor je niet klagen ik geniet erwel van als de kwaatjes er zijn geef toch iets meer rust.
Minimuis,ik wacht de bloedtest af denk ik,ik heb allemaal kwaaltjes op dit moment maar die heb ik vaag ook altijd als ik ongesteld ga worden dus wat het wordt dat is afwachten geblazen. Voor jou komt de echo erg dichtbij en die kwaaltjes die had ik bij jesse ook de ene keer sterker dan de andere keer.Ik werd er ook wel wat onzeker van.
Vlindermoeder: hoe ver zit je in je cyclus dan? Aan je handtekening te zien nog aan het begin? Minimuis, nog maar even meis! Het begint op te schieten.
L78,oh is dat een handtekening dat wist ik niet en die heb ik dus niet goed ingestelt,zit n.l zondag op dag 28 en dan is mijn nod.Hoe is het met jou?
hihi, weer wat geleerd he?! Dus we lopen bijna gelijk? Hier namelijk spannend, morgen NOD en heb het gevoel dat het best wel 's raak zou kunnen zijn. Maar goed, ik weet dat je lichaam je ook voor de gek kan houden, dus maak mezelf nog niet gek. Maak me wel een beetje zorgen om de verhoogde schildklierwaarde. Trees liet me in ander topic weten dat bij kinderwens een TSH van 1 wordt geadviseerd en ik zit op >4 Als ik positief test, ga ik meteen de gyn weer even bellen, moet haar sowieso nog de resultaten van het onderzoek sturen. Heb jij een goed gevoel?
Minimuis, het is gelukkig weer weekend, weet dat je dan wat meer afleiding hebt! En daarna nog maar 2 dagen tot de echo, komt goed meissie!
Hoi! Ik dacht, ik kom hier maar verder kletsen. In een ander clubje over zwanger worden na een miskraam is inmiddels iedereen zwanger behalve ik... dat deprimeert behoorlijk! Van de week hebben we van de huisarts begrepen dat we toch elke keer zwanger zijn geweest (je schijnt niet zomaar positief te testen, en ik heb elke maand dat het kan een streep). Dat betekent dat we inmiddels 3 vroege miskramen gehad hebben en één missed abortion bij 8 weken. Ik raak een beetje in paniek en merk dat er weinig mensen zijn met wie ik het erover kan hebben. Om het minste of geringste begin ik te huilen en echt gezellig ben ik niet. Maar ik hoop dat ik hier tóch mee mag praten en dat ik wat meer ga begrijpen over die miskramen. Aan jullie banners te zien hoef ik me nog niet heel erg druk te maken, want een aantal van jullie zijn zwanger. Dus... nou ja, hoi! (tenminste, als jullie nog een lid bij de club kunnen hebben)
Tuurlijk Zilvervosje! Je bent hier van harte welkom. Ik voelde me ook niet helemaal thuis op het andere topic, schrijf daar ook niet meer mee. Ik hoop dat je hier lekker je verhaal kwijt kunt, het is niet makkelijk. Maar de verhalen van de zwangeren hier geven hoop. Wij komen ook aan de beurt hoor, houd vertrouwen. Dikke knuf meis
@ L78: ik herkende je idd al... ik gun het de meiden van harte hoor maar het is wel sneu als je op een gegeven moment de enige met een afwijkende banner wordt! Ik ben wel blij dat ik niet enige ben die zich daar toch niet helemaal meer thuisvoelt. Hoe gaat het nu met jou?
Zilvervosje helaas welkom je mag hier altijd meeschrijven hoor hopelijk ga je jezelf hier wel thuis voelen en geven de zwangere je weer wat hoop. Wij weten maar al te goed waar je doorheen gaat en hoe wanhopig je jezelf kan voelen ik zou zeggen schrijf het van je af. L78 Ja gelukkig het is weekend heb jij al getest want je ben nu toch al 2dagen overtijd Hier komt de eerste echo dichterbij na het weekend nog 1dag werken en dan is het zover ben zo benieuwd het rare is dat ik het me niet voorkan stellen dat het nu ineens wel goed is maar mijn gevoel zegt van wel we wachten gewoon rustig af
Ik voel me hier wel thuis, hoop jij ook Zilvervosje! Met mij gaat het redelijk, er is vorige week een kleine afwijking schildklier ontdekt. Wellicht de reden voor de miskramen? Ik weet het niet maar ik heb in ieder geval het gevoel dat ik nu serieus genomen word en dat is al heel fijn. Minimuis, dinsdag gaat gewoon een heel mooie dag worden meis! @ hier, ik heb vanochtend met ochtendurine getest en helaas Ik heb de test van Matcare gebruikt die bij de ovu-testen zat, heb ik nooit eerder gebruikt maar ja negatief is negatief hoewel het niet voelt alsof menstruatie eraan zit te komen.....weet het ook niet.
L78 Mischien is je ei later geweest dus de moed nog niet opgeven hoor hier branden de kaarsjes voor je geen bloed geeft moed zeggen ze altijd dus ik duim nog ff door.
mijn ei is zeker later geweest (dat weet ik door de echo), dus wacht nog even af hier.....thnx voor je kaarsjes, hoop dat het helpt. Ga ze hier ook zo aansteken!
Zilvervosje,welkom hier en hopelijk kom je mee kletsen want we kunnen je best wat steun geven hoor,ook wij hebben al veel mee gemaakt en weten hoe je je voelt. Minimuis,het zit deze keer vast en zeker goed want je bent al bijna 11 weken en nog geen bloedverlies dus het moet deze keer goed zitten. L78,ik test meestal pas bij een week overtijd positief dus nog niet in zak en as gaan zitten hoor. Morgen is mijn nod en ik ben zo benieuwd wat het gaat worden.
L78 doe het met veel plezier hoor kaarsjes aansteken. Vlindermoeder mag je dan ook a gelijk bloedprikken steek gelijk voor jou ook een paar kaarsjes aan. Nee totaal geen bloedverlies en nog iedere keer zere borsten en een ongigevoel vannacht trouwens weer raar gedroomd dat ik op teminste ik dacht 14weken te zijn maar beviel van ongeveer een kleuter wat kan een mens toch raar dromen gelukkig was het geen waarheid ik vermoed dat mijn droom komt door een verhaal wat mijn vriend vertelde over een collega van hem. Zij riep heel hard dat ze iedere maand met de pil een eisprong kreeg toen is ze schijnbaar gestopt met de pil en de eerste ronde zwanger ze zou 2jan positief getest hebben wat volgens haar 2weken zwanger is en nu dus 5weken maar als ik goed reken is ze 4weken ongeveer op 2jan dus nu bijna 9weken maar ja heb haar altijd al een raar persoon gevonden vind zich zelf nogal erg zielig maar roept de problemen die ze heeft over zichzelf af :x. Nu gaat ze dus ook aan mijn vriend vragen of de pijntjes die ze heeft erg zijn ze hou dus totaal geen rekening met zijn gevoelens hij heeft de ergste dingen verteld tot ze riep van ja stop maar mischien dat ze nu geen stomme vragen meer steld sorry maar ik mag haar echt niet ze is echt gemeen
Minimuis,sommige mensen houden alleen rekening me hun zelf,dit soort mensen heeft geen idee van het leed dat jullie hebben moeten door staan.Dank je voor de kaarsjes,maandag mag ik gaan bloed prikken,dat kan helaas niet op zondagGelukkig krijg ik woensdag al de uitslag.
@zilvervosje: 'welkom' hier, daar is bijna iedereen ondertussen zwanger ja. @minimuis: ja hoe ver je ben anders had je allang al wat gemerkt qua bloedverlies en krampen ed. het zit gewoon goed, nog een paar nachtjes slapen en je gaat een mini-minimuis zien zwaaien naar je @L78: ow maar je zegt zelf dat je ei later was gewoon over een paar dgjes nog s testen @vlindermoeder: bij jou was het ook goed gegaan he? ben benieuwd hoe jij zal teste (vast pos. ) @ikke: ben al dgn misselijk, gelukkig nog niet veel braken (sorry ) 1 keertje maar, hoopdat het daarbij blijft. ik wacht op maandag want we hebben nog steeds geen kloppend hartje of vruchtje gezien... maar soms denk ik of het nu wel een goeie echo heb of niet na week 8/9 gaat het toch weer mis (ok het klinkt neg. maar voelt wel zo) want deze klachten misselijk ed had ik eerst ook maar helaas zegt dit bij niets) heb het er ook met mn man over gehad hij durft ook niet echt pos. te zijn maar probeert het wel voor mij nou ja we blijven grotendeels 'neutraal' voor zover dat kan en dan kan het alleen maar meevallen toch?
Nisa ik ben nog nooit echt heel erg misselijk geweest deze keer ook niet dus denk niet dat het er iets mee te maken heeft en wat zegt je gevoel dus niet je hoofd want in mijn hoofd klinkt het ook steeds waarom zou het nu wel goed gaan. Vlindermoeder nog wachten tot woensdag knap hoor ik zou het echt niet kunnen . Wat sommige mensen betreft klopt dit wel ja want ze zei heel bot tegen mijn vriend ik ben zwanger gewoon zo totaal uit het niets nu maakt mijn vriend zijn eigen daar niet druk om maar ik zei ik had wel iets meer tact verwacht ja zei hij dat deed mijn andere collega ook niet ik zo nee maar dat is een man dat is toch anders, nu weet ze sinds donderdag dat ik ook weer zwanger ben en denk je dat ze hem feliciteer echt totaal niet alleen ow leuk nog niet eens vragen of hij het spannend vind. Mijn hormonen spelen dan verschrikkelijk op en word ik zo :x, en dan nog zo iets heeft ze tegen iedereen verteld dat ze gestopt is met roken zit madam stiekum op de wc te roken net of een ander dat niet ruikt dat ze rookt moet ze zelf weten haar lichaam haar kindje maar dat je zelfs tegen je eigen vriend lieg over het roken gaat mij tever ze lieg trouwens over heel veel dingen dat is 1 van de reden waarom ik haar niet mag ben zelf voor eerlijkheid duurd het langst. Sorry voor mijn lange bericht maar het zit me zo hoog en als ik het tegen mijn vriend zeg krijgen we alleen maar ruzie. Ik weet maak me veel te druk maar dit komt door de hormonen