Noukje ik zou eerst eens kijken of je bij corendon niet goedkoper uit ben als ze die reis aanbieden dan. Wij waren er namelijk een paar hondert euro goedkoper uit met reisverzekering erbij. Maar jullie ook nog een paar dagen er tussen uit groot gelijk ff het verdriet achter je laten en ff met andere dingen bezig zijn. Vlinder fijn dat het allemaal zo goed gaat. L78 hoe is het nu gaat het al wat beter met je rug. Hier toch waarschijnlijk nog geen ei mijn testen blijfen nogal donker namelijk maar denk dat ze toch nog niet helemaal positief zijn dan. Ik ben ook getroffen door een blaasonsteking dus lekker een kuurtje mee gehad wel 1 die geen kwaad kan als het toch zo mag zijn.
@ L78: ik voel me niet slap maar wel zo'n drukkend gevoel onderin mn buik en rug. Ik ga maar weer aan een ijzerdrankje. @ minimuis: bedankt voor de tip, ga ik zo eens even kijken of ze die reis ook aanbieden. @ hier: gisteravond kwam toch ineens de klap en het besef dat ik echt een 3e miskraam heb gehad. Pff het is echt zo uitzichtloos, vraag me af of we ooit nog een 2e kindje gaan krijgen.
Noukje wat erg voor jullie dat je weer een miskraam hebt gehad,ik vind het zo erg voor je,het is vooral zo kl*te als je geen oorzaak hebt en alleen maar onnozele reakties in het ziekenhuis krijgt. Ik ben blij dat jullie gisteren een leuk meiden dagje hebben gehad,even iets anders aan je hoofd. L78 wat fijn dat het weer wat beter gaat,neem lekker een paar dagen rust,wie wet ben je gewoon wat te druk geweest.
Minimuis ik gun het jou ook zo om je zwangerschapsverhalen met ons te kunnen delen,wie weet is het deze keer raak.Je zit nu aan een kuurtje zeg je,de weken voor ik zwanger raakte,kreeg ik i.v.m een kaakontsteking een kuur,wij rekenden toe niet op een zwangerschap maar zie nu ons resultaat.
Noukje welke onderzoeken heb ik niet gehad,ze hebben bij mij de standaard bloed onderzoeken gedaan en verder ben ik gecontroleerd op het galzuur gehalte in mijn bloed,de schildklier,bloedstolling,nieren,bijnieren,etc. Bij het Barrahûs hebben ze een vaginale kweek gedaan en daar kwam de eerste keer candida uit.Ik heb twee zware antibiotica kuren gehad (om eventuele bacteriën in mijn baarmoeder te doden)en voor de candida heb ik toen twee keer een kuur geweest.Verder gebruik ik tarwekiemolie en vitamine B-complex en zie mijn resultaat. Ik hoop zo dat de miskramen bij jou nu ook eens voorbij zijn,want je wordt er zo moedeloos van,dikke knuf voor jou.
@ vlinder: jij hebt ook de nodige onderzoeken al achter de rug. Is de candida waarschijnlijk de oorzaak van jouw miskramen en de vroeggeboorte van Jesse*? En heb je een hysteroscopie of ander inwendig onderzoek gehad? Sorry voor al de vragen en mn nieuwsgierigheid..!
Noukje ik heb idd een baarmoederfoto gehad,zelfs twee keer,maar daar is niks uitgekomen.Of het de candida is geweest dat is niet bewezen,maar wat heel goed kan is dat er bacteriën in mijn baarmoeder zaten die een zwangerschap bemoeilijkten,vandaar de twee antibioticakuren.
Gelukkig gaat het tot nu toe goed met je zwangerschap! Ik heb een afspraak gemaakt bij Geertgen. Het eerste plekje is op 14 oktober. Dus het duurt nog even. Maar we gaan eerst heerlijk op vakantie half september.
Noukje had je nog gekeken bij corendon of ze daar de reis aanboden. Hier is het echt heel raar vorige maand geen positieve test nu echt heel veel twijfel ze worden niet donkerder mijn ovtesten maar om nu te zeggen dat je moet turen nee dus hij is gewoon super duidelijk en dat al vanaf dag 3. Nu wil ik een luikje in mijn buik om ff te kijken wat er daar nu allemaal aan de hand is
Noukje wat fijn dat je naar Geertgen mag gaa,ik hoop dat ze daar iets voor jullie kunnen doen. Minimuis bij mij werkten ovulatietesten niet,bij mij waren altijd twee strepen zichtbaar,ik tempte daarom en zat altijd rond dag 18 a 20 pas op een eisprong.Wie weet houd jou lichaam je ook wel voor de gek.
vlinder ov testen hebben bij mij de eerste 2 cyclussen wel gewerkt maar nu doen ze vreemd mischien door de blaasontsteking. Ik temp er ook bij hoor en dat doe ik al bijna 4jaar maar in geertgen wilde ze dat ik daar vanaf zou stappen maar dit doe ik dus om deze reden niet.
@ minimuis: ja ik had idd nog gekeken bij Corendon, jammergenoeg boden ze daar dezelfde reis niet aan. Maar via D-reizen was het ook niet zo overdreven duur (vakanties kosten altijd veel geld). Maar wat vreemd van die ovutesten. Wanneer mag je weer naar Geertgen? Hebben ze al eens een cyclusanalyse gedaan? @ vlinder: ik heb gewoon gebeld om een afspraak te maken, er werd niet eens gevraagd waarom ik een afspraak wil. Krijg nu een vragenlijst thuisgestuurd. Heb jij dat ook gehad minimuis? @ L78: hoe is het met jou? Is de pijn gezakt?
Noukje jammer dat ze hem niet aanboden en het klopt dat vakantie's altijd duur zijn. Maar ook super nodig. Ze hebben een jaar lang mijn cycus gevolgd en daar is uit gekomen dat mijn cyclus heel er onregelmatig is ja dat wist ik zelf ook al zonder die opvolging. Ik heb ook totaal mijn dag niet alles gaat ect fout heb mijn been verbrand aan de uitlaat
Aah vervelend zo'n offday. Hoe is het nu met je been? Ik hoop dat het vandaag beter gaat met je. Wat voor onderzoek is er door Geertgen gedaan naar jouw miskramen?
noukje in geertgen zijn geen onderzoeken meer gedaan omdat ik alle onderzoeken al gehad had bij mijn oude gyn. Op mijn been zit nu een blaar:x. Mijn voorwiel van de motor schoot weg door een steen die ineens ging schuiven, waardoor ik de motor niet meer kon houden en tussen de bossen van de buurman lag toen ik heel hard riep kwam de buurman aangelopen en heeft mij er onderuit gehaald. Ik moet zeggen gelukkig geen schade alleen die brandblaar en wat blauwe plekken maar dat geneest wel weer . Wie weet komen wij elkaar nog wel een keer tegen bij geertgen
Klinkt pijnlijk, die blaar. Ik hoop dat het snel geneest. En idd wie weet komen we elkaar ooit tegen. Ik heb 14 oktober mn eerste afspraak. Ben heel benieuwd of zij iets voor ons willen en kunnen betekenen. Wanneer heb jij weer een afspraak?
Noukje met wie heb je een afspraak. Ik weet nog niet wanneer ik moet ik moet net na mijn ei maar ja ik word van die ovtesten echt niet wijzer. L78 haha Ik ben altijd al een niet meisje meisje geweest om het zo maar te zeggen. Ik hou van acdc en metallica.