Meiden met veel miskramen (deel 2)

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door L78, 23 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. minimuis

minimuis Fanatiek lid

17 aug 2007
    4.066
    5
    38
    Vrouw
    Vlinder daar hebben wij zeker over nagedacht maar dit doen wij niet als het zo niet gaat lukken leggen we ons daarbij neer en gaan door met ons leven samen. Wij kiezen er dan voor om meer van de wereld te gaan zien.

2. Vlinder

Vlinder Fanatiek lid

14 jul 2009
    2.774
    0
    0
    Minimuis wij zouden ook niet kiezen voor adoptie,wij willen graag een eigen kindje,gelukkig ben ik nu zwanger geworden.Ik gun het jou ook zo van harte en ik hoop dan ook dat ze bij Geertgen iets voor je kunnen betekenen.Ik vroeg je laatst of ivf iets voor jullie was,of zie je dat niet zitten.

3. minimuis

minimuis Fanatiek lid

17 aug 2007
    4.066
    5
    38
    Vrouw
    Vlinder tot nu toe ging het altijd heel snel dus er is tot nu ook geen reden geweest om aan ivf te beginnen. Ik wil graag dat ze uitzoeken waarom ik zo snel een eisprong heb ik heb zelf namelijk heel erg het gevoel dat mijn ei al groei voor ik ongesteld moet worden dit zou ik graag weten want er word wel een cyclus opvolging gedaan maar dan tot aan ei en wat er daarna gebeurd daar word niet naar gekeken want als dit zo is zou een hcg spuit mischien beter werken dan progesteron dit remt de groei van nieuwe eicellen af als je zwanger ben krijg je tenslotte ook geen eisprong

4. Noukje

Noukje Fanatiek lid

14 sep 2009
    2.263
    3
    38
    @ minimuis: wat fijn dat je zo snel al terecht kan bij Geertgen. Ik duim voor je dat er een oorzaak gevonden wordt van de vroege eisprong. En dat er natuurlijk iets aan gedaan kan worden.

@ vlinder: hoe is het met jou? Je bent al bijna op de helft zie ik :)

5. minimuis

minimuis Fanatiek lid

17 aug 2007
    4.066
    5
    38
    Vrouw
    Noukje dit komt omdat wij er al langer zitten de intake dat duurde ook wel ff dus na je intake zal het niet meer zolang zijn dat je moet wachten, jij kon toch in oktober als het me goed bij is gebleven.

Hier temp erg laag dus verwacht vandaag of morgen ongesteld te worden dus toch een eisprong op dag 5. Ik baal hier wel zo van zo hebben we toch totaal geen kans op een zwangerschap.

6. Vlinder

Vlinder Fanatiek lid

14 jul 2009
    2.774
    0
    0
    Minimuis wat raar dat je cyclus zo is veranderd,vraag eens of je misschien al met de overgang bezig bent.Ik wil je niet ongerust maken,maar het kan geen kwaad het te vragen.

Noukje ik zit idd bijna op de helft,normaal was ik nu 18 weken en dagen,maar ik ben een week vooruit gezet.De kleine loopt al langer een week voor en vandaar dat ik nu op 19 weken en 3 dagen zit.
    Volgende week mogen we voor de 20 weken echo gaan,we hebben er erg veel zin in.
    Momenteel ben ik flink verkouden,met erg hoofdpijn en een fikse loopneus.Verde gaat het gelukkig allemaal voorspoedig,de 22 weken komen nu erg dichtbij.

7. Noukje

Noukje Fanatiek lid

14 sep 2009
    2.263
    3
    38
    @ minimuis: ik vind het ook heel vreemd dat je cyclus zo van slag is. Vraag me af wat er aan de hand is.
    Wij wachten gewoon geduldig af tot het 14 oktober is.

@ vlinder: volgende week al de 20 weken echo. Wat gaat het toch hard. 22 weken grens is voor jullie echt een spannend moment. M'n duimen draaien voor goed bericht!

8. minimuis

minimuis Fanatiek lid

17 aug 2007
    4.066
    5
    38
    Vrouw
    Vlinder ik ben niet in de overgang want daar word ik regelmatig op geprikt. Ik blijf erbij dat mijn ei al groei voor ik ongesteld moet worden heb met hele vroege cyclussen ook al eipijn voor mijn menstruatie. Ik heb dit trouwens al vanaf het stoppen met de pil onregelmatig en hele korte cyclussen heb er zelfs van 11dagen gehad en toen stond de stof van de overgang ook maar op 8 volgens de gyn dus perfect en moest me dus geen zorgen maken.

9. Vlinder

Vlinder Fanatiek lid

14 jul 2009
    2.774
    0
    0
    Minimuis dat is dan maar weer geruststellend,maar waarom hebben ze niet direct actie ondernomen op die korte cyclussen van jou,je bent de jongste niet meer dus ze moeten maar eens tempo zetten.
    Ik denk vaak aan je,vooral omdat ik weet hoe het voelt om niet te weten of je ooit moeder mag worden,ik gun het je zo.

Noukje het is zomaar 14 oktober hoor,eerst even op vakantie,lekker genieten en dan is het ook zomaar oktober.

De 22 weken wordt idd een spannende tijd,als we die voorbij zijn zal het beter gaan.Ik ben nu behoorlijk ziek en daar wordt ik ook onzeker van.
    Vandaag herinnerde ik me ineens iets,met Jesse ben ik ook zo verkouden geweest en ik kreeg toen een kuur en een neusspray.Het blijkt dat je van neusspray de weeën op kunt wekken,misschien een oorzaak van Jesse zijn vroeggeboorte?

10. Noukje

Noukje Fanatiek lid

14 sep 2009
    2.263
    3
    38
    @ Vlinder: jeetje, het zal toch niet dat Jesse* zn vroeggeboorte door de neusspray komt. Ik hoop het in elk geval niet. Ik begrijp dat je onzeker bent omdat je nu niet lekker bent en er waarschijnlijk ook weer herinneringen opkomen van je zwangerschap van Jesse. Doe rustig aan, neem je rust.

11. Vlinder

Vlinder Fanatiek lid

14 jul 2009
    2.774
    0
    0
    Noukje of het gelegen heeft aan de neusspray zullen we nooit weten,in ieder geval gebruik ik het deze keer niet.Ik heb vandaag veel geslapen en op de bank gelegen,hopelijk voel ik me snel weer beter.

12. Vlinder

Vlinder Fanatiek lid

14 jul 2009
    2.774
    0
    0
    Meiden ons topic is weer geopend,ze hebben hier een groot probleem gehad,ik ben erg blij dat het weer is opgelost.

Noukje volgende week mag je al voor de hysteroscopie naar het ziekenhuis en volgende week mag je ook al naar Geertgen,als ik me dat goed herinner.

Noukje hoe gaat het met de gordijnen,hebben jullie ze al genaaid,ben erg benieuwd naar het resultaat.

Minimuis hopelijk gaat het verder goed met je.

Hier gaat alles goed,het hoesten gaat helaas niet echt weg,maar ik mag niet klagen hoor.
    Ik voel ons kleintje de hele dag bewegen en dat is toch wel een heel speciaal gevoel,ik hoop dat Minimuis en Noukje dit ook nog eens mogen mee maken.

13. Noukje

Noukje Fanatiek lid

14 sep 2009
    2.263
    3
    38
    Balen van alle berichtjes die nu weg zijn :( Er stond hier heel veel informatie op, echt zo jammer!

@ vlinder: idd maandag de hystero en donderdag Geergen. Spannend weekje voor de boeg. Ben heel benieuwd!
    Wat jammer van je verkoudheid, je hebt er al best lang last van toch? Heerlijk dat je je kindje zo vaak voelt bewegen, geniet er lekker van!

Ik heb trouwens geen gordijnen genaaid, denk dat je L78 bedoelt ;) :p

14. Vlinder

Vlinder Fanatiek lid

14 jul 2009
    2.774
    0
    0
    Noukje alvast succes toegewenst voor morgen,nu zul je snel weten of er iets mankeerd aan je baarmoeder,ga er maar vanuit van niet,je hebt immers al een gezonde dochter.Het kan natuurlijk wel,maar als er een verkleving zou zijn in je baarmoeder dan heb je meestal veel pijn tijdens de menstruatie en als er een tussenschot zit in je baarmoeder was je eerste kindje zeer waarschijnlijk niet geboren.

Ik bedoelde idd L78,stom zeg dat ik jou naam er weer voor zette,zwangerschaps dementie:D.

15. Vlinder

Vlinder Fanatiek lid

14 jul 2009
    2.774
    0
    0
    Nisa heeft een zoon Kadir Tuna,Gefeliciteerd meid.

16. Nisa

Nisa Fanatiek lid

17 nov 2008
    2.007
    1
    38
    Turkije!!!!!
    dames dinsdag ben ik bevallen van een gezond kereltje met 41 wkn precies ben ingeleid en heb ruggeprik genomen, heb een knip 3 hectingen
    we maken het beiden goed alleen is het natuurlijk even wennen
    en in TR hebben ze helaas geen kraamhulp dus is het extra zwaar voor me moet alles zelf doen mn man helpt wel hij was tot zondag vrij (alleen tussendoor vrijdag gewerkt)
    hier was het 3de keer idd scheepsrecht
    hoop dat noukje en minimuis nu aan de beurt zijn
    want lees nog steeds af entoe mee en jullie weten dat ik jhet jullie ook echt gun

ha bedankt vlinder jij ben de helft ook al een tijdje voorbij !!

17. L78

L78 Fanatiek lid

7 sep 2009
    2.463
    0
    0
    Noord Holland
    Vond het al zo gek dat ik geen meldingen meer kreeg....maar goed, we zijn er weer!

Nisa-meid, van harte gefeliciteerd! Mooie naam ook hoor!

Inderdaad Minimuis en Noukje zijn aan de beurt nu. Ik hoop echt met heel mijn hart dat het jullie gegeven is. Minimuis is de eerste die dit topic ooit startte, heeft veel meiden zien komen en zwanger/bevallen zien gaan. Ik kan me zo goed voorstellen dat ze even afstand neemt, maar dat maakt mijn hoop voor haar niet minder......

Hier alles goed, kleertjes aan het wassen en vouwen. Gordijnen hangen! Nu aan het werk voor het boxkleed-in-wording :) Zit sinds kort op naaicursus en ben dus een boxkleed aan het maken. Erg leuk!! Heb verder nog het projectje van een meetlat en muziekdoosje zelf maken op mijn lijstje staan :)

18. Noukje

Noukje Fanatiek lid

14 sep 2009
    2.263
    3
    38
    Hallo meiden,

@ nisa: gefeliciteerd met je zoontje! Doe lekker rustig aan, geniet van je wonder!

@ L78: leuk hoor dat je zo creabea bezig bent! Ben benieuwd naar het eindresultaat.

@ hier: de hystero is helaas mislukt. Mn baarmoedermond was zo nauw dat het niet is geluk om de camera naar binnen te krijgen. Het deed teveel pijn. Ik baal enorm, ik voel me een beetje een aansteller.
    Volgende week weer een afspraak voor de hysteroscopie maar dan onder narcose..

19. L78

L78 Fanatiek lid

7 sep 2009
    2.463
    0
    0
    Noord Holland
    he wat balen Noukje! Ik hoor vaker dat het pijnlijk is hoor. Ga je nou niet druk zitten maken over de vraag of je een aansteller bent of niet. Volgende week opnieuw....kop op!

20. Noukje

Noukje Fanatiek lid

14 sep 2009
    2.263
    3
    38
    Je hebt gelijk hoor, maar toch hè... dat blijft dan zo nagalmen in mn hoofd. Ik had zo graag de narcose bespaard gebleven. Maar goed, het is niet anders en we gaan er weer voor volgende week.

Deel Deze Pagina