L78 en vlinder bedankt voor jullie lieve woorden. L78 denk aan jezelf en je moet jezelf niet inhouden voor mij hoor.Ik heb me voorgenomen om de echt pijnlijke dingen gewoon niet te lezen maar dat snappen jullie wel. Ik hoop dat onze tijd komt en voor mij part gelijk een tweeling hahaha gelijk compleet.
Minimuis ik gun je van harte een tweeling,wie weet,je was al eerder van een tweeling. L78 bedankt,ik ben zo blij met de mijlpaal van 26 weken en ik geniet met volle teugen. Ik merk wel dat ik nu meer lichamelijke klachten krijg,zoals last van de rug en bekken en ik heb veel banden pijn,maar neem het allemaal van harte aan.
We hebben net,telefonisch,uitslag gekregen van mijn vriend zijn mri-scan's en de afwijking in zijn bot lijkt een tumor te zijn. De onderzoeken die er tot nu toe zijn geweest worden nu opgestuurt naar Leiden,daar gaan ze zich buigen over de mri-scans,foto's,bot scan en alle bloed uitslagen en dan horen we spoedig meer. Donderdag krijg hij een spuit in zijn knie om de hevige pijn te onder drukken,dit konden we er niet meer bij hebben.
HE?! Wat een klotenieuws. Ik wist niet dat er een MRI was gemaakt bij je vriend. Zit er een afwijking in zijn knie dan? Wat dan nu een tumor blijkt te zijn? Kan het ook nog goedaardig zijn? Sterkte Vlinder, ik leef met je mee. Probeer niet in paniek te raken, denk om jezelf en je kindje....maar ja, dat is makkelijker gezegd dan gedaan. Dat weet ik ook wel. Heel dikke knuf
L78 mijn vriend heeft al jaren vreselijke pijn in zijn li-lichaams kant en steeds konden ze niks vinden.De orthopeed deed een mri-scan van de knie en daar kwam nu pere toeval de afwijking aan het bot uit,helaas is deze afwijking dus een tumor,gelukkig zijn er geen uitzaaiingen gevonden. Zelf moest ik vanmiddag naar de huisarts i.v.m. pijn in mijn boven buik en het blijkt dat de baarmoeder al tegen mijn ribben zit en doordat ik nog steeds veel hoest heb ik last van de ribben en buik.
vlinder heel veel sterkte met je vriend. Ik duim dat het allemaal goed is en dat ze hem snel van de pijn af kunnen helpen.
Ik zou nog een foto van de vakantie neerzetten dit was het uitzicht vanuit onze hotel kamer Bekijk bijlage 102176
@ vlinder: jeetje, ik schrik van je berichtje. Ik wist ook niet dat je vriend zo'n pijn heeft, en al zo lang. Jullie zijn vast erg geschrokken van het nieuws. Hopelijk snel meer informatie uit Leiden. Sterkte hoor! @ minimuis: hier ook nogmaals gefeliciteerd met jullie voorgenomen huwelijk. Hartstikke leuk! En wat zijn jullie in een prachtige omgeving op vakantie geweest, romantisch hoor
Ziet er goed uit Minimuis! Vroeg me af...hebben jullie t al over datum/planning gehad van bruiloft? Vind t zo leuk voor je! Vlinder, nare berichten hoor! Ik hoop maar dat het allemaal meevalt. Hier gaat t redelijk, doe sinds weekend rustiger aan en heb dit ook ma op werk gemeld: geeft rust en ruimte. Doe verder braaf oefeningen en voel me iets beter. Noukje, ik ben jouw verhaal ff kwijt, herinner me een heel vroege ms? Maar er was nog iets toch?
L78 we hebben nog geen datum wel dat het in 2012 zal zijn. Vandaag naar geertgen geweest en jawel er zit een eitje van 12mm dokter r zei die laten we rustig door groeien dus door gaan met spuiten zelfde eenheid was er echt helemaal gelukkig mee, mijn cyclus zal er wel een stukje langer door zijn maar ook dat geeft niks. Ik hoop alleen wel dat het snel raak is want moet nu een maandag alweer terug en het is toch steeds meer dan honderd kilometer rijden en dat voor 10min binnen zijn dan nog naar de verpleegkundige voor de medicijnen en dan weer naar huis
@ minimuis: wauw, wat een goed bericht! Super zeg. Ik hoop ook dat het deze ronde voor jullie raak gaat zijn. Ik duim voor je! @ L78: fijn dat je je iets beter voelt. Goed van je dat je op je werk aangegeven hebt dat het je teveel is. Denk aan je jezelf en aan je kindje! Stand van zaken bij mij is dat de hystero van vorige week mislukt is door een te nauwe baarmoedermond. Het gesprek in Geertgen is goed verlopen: we wachten de hystero van a.s. maandag af. We hebben afgesproken dat zij mij een cyclus gaan volgen en ik krijg progesteron. @ Vlinder: hoe is het met jou?
Ik ben me trouwens ook aan het oriënteren om te gaan sporten. Het is al (veel te) lang geleden dat ik voor het laatst gesport heb. Ik denk er over om cardio te gaan doen en eventueel een groepsles (Zumba of Yoga).
L78 wat fijn dat je je iets beter voelt nu je wat rustiger aan doet,nog een paar weekjes volhouden meid en goed rusten. Noukje hoe gaat het verder met jou. Minimuis wat ontzettend fijn dat er een follikel van 12 mm op de echo was te zien,dit is weer een zetje de goede richting op. Moet je ieder keer 100 km rijden,zo dat is niet om de hoek zeg,hopelijk mag je snel zwanger worden en blijven. Wij zijn vandaag naar de gyn geweest en ons kleintje weegt al meer dan 1 kilo,verder ligt hij mooi op schema en doet hij het super goed. Mijn vriend moest vandaag voor meer foto's en dat kon mooi in 1x,vanmiddag moest hij naar de fysio en daar bleek dat zijn nekwervel niet goed zat en dat verklaard weer de hoofdpijn,duizeligheid en reumatische klachten. Vandaag zat ik er even door heen,ik was vanmiddag intens verdrietig en dat terwijl ik eigenlijk dolgelukkig wil zijn,nu gaat het weer goed met me.
@ vlinder: gefeliciteerd met je mooie echo. Fijn dat jullie kleintje het zo goed doet in mama's buik. Heel begrijpelijk dat je door al het nieuws verdrietig bent hoor. Het is niet niks wat jullie samen meegemaakt hebben. Dikke knuffel! Met mij gaat het "mwah". Ik heb elke dag mn momenten dat ik heel verdrietig en somber ben. Af en toe weet ik niet wat ik met mezelf aan moet. Ik probeer echt positief te blijven en maar gewoon door te gaan met mn leven. Mn concentratie is ook ver te zoeken. Eigenlijk ben ik elke dag, bijna 24 uur, met maar één onderwerp bezig: miskramen, zwanger blijven, de molen waar we nu in zitten. Ik kan het helaas niet los laten. Iemand tips?
Vlinder, het is ook heel moeilijk allemaal. En dat in een periode dat je onbezorgd wilt genieten. Het is niet niks....Gelukkig doet je kleintje het goed! Noukje, ik heb op een gegeven moment het echt proberen los te laten. Ik ging niet meer ms bijhouden, niet meer hier op zp komen, geen ovu-testen gebruiken etc. Dat hielp me op een gegeven moment wel, maar het blijft heel lastig. Je wordt als vrouw nu eenmaal erg met je lijf geconfronteerd en echt helemaal los laten is bijna niet mogelijk.... Minimuis, 2012 is nog ver weg zeg! Wel een lekkere lange periode van voorpret en voorbereiding En wat een mooie meting heb jij, goed zeg. Dat geeft wellicht beetje moed? Naar dat het zkh zo ver weg zit, dat is toch wel een hele rit elke keer. Maar goed, als het nu eens resultaat gaat geven.........dan neem je dat voor lief. Houd vol meis!
Noukje ik was heel geobsedeerd en op een gegeven moment was ik alles zo zat dat ik overal afstand van heb genomen ook van de forums en toen was ik spontaan weer zwanger en wel van Jesse,helaas ging het met 22 weken en 4 dagen mis.Na Jesse heb ik weer 3 miskramen gehad (in totaal,helaas 10) en ik ging toen naar het Barrahûs,ook daar was ik op een gegeven moment alles zat en hadden we besloten een tijdje te stoppen en ineens komt er toch spontaan weer een klein ukje in mijn buik en over drie maandjes is dit beebje in onze armen. Ze zeggen wel eens dat afstand nemen helpt,bij mij is het wel twee keer zo gegaan. Helaas hebben we geen knop die je uitschakelen kunt,je zult zelf je pad moeten bepalen,hoe verdrietig ook. L78 hoe gaat het nu met jou? Vanmorgen heeft mijn vriend een spuit in zijn knie gekregen en de pijn lijkt langzaamaan af te zakken,ik hoop dat dit de tijdelijke oplossing is. Vandaag gaat het weer beter met me,ik heb weer de kracht gevonden om verder te kunnen. Ons kleintje sleept mij er door heen,als hij schopt en beweegt wordt ik iedere keer weer verliefd,het is zo'n wonder.
Ik moet het ook echt los gaan laten. Ik ben er veel te veel mee bezig. Maar hoe doe je dat hè, los laten als je midden in de molen zit... Alle tips zijn welkom @ vlinder: fijn dat het weer wat beter met je gaat. Heeft de spuit in je vriends knie geholpen tegen de pijn?
Noukje de enige tip die ik je kan geven is;heb geduld en geloof erin dat het goed komt,verder moet jezelf een manier vinden om het zwanger willen worden los te laten. Hoe is het met de andere dames. Met mijn vriend zijn knie gaat het goed,de pijn is vrijwel weg en nu de tumor nog. Zelfs de reumatische pijn is weg,dit werdt veroorzaakt door een verschoven nekwervel,de fysio heeft hem nu twee keer behandeld en hij begint zich steeds beter te voelen.