Gelukkig Vlinder, pijn is heel vervelend en nu heeft je vriend misschien meer kracht om de tumor te bevechten. Noukje, denk dat niemand hier de wijsheid in pacht heeft. Ga nu ff kind in bed leggen. X
Goedemorgen allemaal,wij hebben weer een mijlpaal gehaald,we zijn nu 27 weken zwanger en we zijn super gelukkig. Ik ben ook benieuwd hoe het met je gaat Minimuis,ben je alweer bij Geertgen geweest?
hoi meiden gisteren bij geertgen geweest het was echt een lange zit had een afspraak om half8 en was pas om half10 aan de beurt was om kwart voor 11 pas weer thuis. Maar nu het goede nieuws mijn eitje is 18mm vanavond Pregnyl zetten en dan zou ik morgen mijn eisprong moeten hebben. Nu gaat het aftellen weer beginnen. Ik kan nu alleen niet te vroeg testen hahaha anders is mijn test positief van de pregnyl.
Minimuis wat een goed nieuws zeg,nu wordt het weer spannend voor jullie,ik zal voor jullie duimen. Goh wat moesten jullie lang wachten en het is ook al niet om de hoek he,maar ik ben wel blij voor jullie dat het toch wel de moeite waard is. Noukje hoe gaat het nu met je,het is wat stil van jou kant,ben je toch wat afstand aan het nemen,dat is wel goed. L78 hoe gaat het met je bekken,kun je de pijn wat verlichten met fysio?
Goed nieuws Minimuis, go for it! Ik brand vanmiddag kaarsjes voor een ander ZP-lid, ook gewoon een beetje voor jou. Helpt vast! Hier gaat het wel goed hoor, bekken blijft bij vlagen pijnlijk, moet gewoon heel voorzichtig zijn met de bewegingen die ik maak. Komt goed, nog maar 2 dagen werken!!!
Minimuis wanneer mag je ongeveer gaan testen,ik ben erg benieuwd,ik gun het jullie ook zo. L78 volgens mij heb jij vandaag je laatste werkdag,succes vandaag en geniet maar lekker van de tijd die gaat komen. Noukje ik denk aan je.
Vlinder ik test pas op dpo 14 als het dan nog nodig is natuurlijk. Ik zit nu volgens ff op dpo 2 maar denk zelf dat hij gisteren is geweest. Noukje hoe is het met je ik hoop dat het een beetje gaat met je
L78 geniet maar heerlijk van je verlof,nu kun je je lekker voorbereiden op de kleine. Minimuis ik ben erg benieuwd en hoop dat het nu eens jullie tijd is. Noukje ik denk dat je eindelijk wat rust hebt gevonden,als het goed si ben je ook weer voor de baarmoeder foto geweest,ik hoop dat je daar nu een goede ervaring mee hebt gehad,dikke knuffel.
Lieve meiden waar zijn jullie gebleven,ik hoop dat alles goed met jullie gaat,voor allemaal een dikke knuffel.
Ik ben er nog wel hoor! Lekker aan het tutten en inderdaad aan het genieten van mijn verlof. Hoe is het bij jullie?
Meiden ...ik ben zwanger !! Mijn testjes zien er erg mooi uit. Zo goed zagen ze er in geen jaren uit dus een goed teken maar jeetje wat ben ik bang....... Ik had een licht posi met de kv2v5 op 9dpo.En op 10dpo was het iets donkerder en kreeg ik zwanger 1-2 op een CB digi.Gisteren een weer iets donkerder kv2v5 op 11dpo en vandaag een duidelijke streep op de CB+.Ga de huisarts vragen of ik op 14dpo bloed mag prikken. Hoop dat hij ermee akkoord gaat.Wat is dit weer eng zeg...
Nessy gefeliciteerd en ik duim dat het deze keer goed gaat. Vlinder ik ben er nog wel hoor maar doe het ff rustig aan zo ben ik er wat minder mee bezig en aangezien ik van alles voel maar dit zou ook kunnen komen door de pregnyl. Ik wacht het wel af en ik geloof niet dat het de eerste keer al raak zal zijn
Oh Nessy, wat spannend meis! Ik duim voor 'n goede afloop. Schrijf hier de spanning maar van je af. Minimuis, wanneer kun jij wat weten? Zou het tij nu eindelijk keren? Ik hoop het zo!!
Minimuis wat spannend weer voor jullie,ik begrijp best hoor dat je hier niet zo vaak meer bent. L78 wat heerlijk dat je nu lekker kunt tutten,nog een paar weekjes en je kunt van jullie baby geluk gaan genieten. Nessy wat fijn voor jullie,hou je ons op de hoogte.
Lieve kleine Jesse, Van harte gefeliciteerd met je tweede verjaardag,helaas mocht je niet hier op aarde blijven,wat zou je een prachtig feest gekregen hebben. Veel lief daarboven (snik snik snik) en maak er wat moois van. Heel veel liefs van je Heit en Mem