Meiden met veel miskramen (deel 2)

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door L78, 23 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. L78

L78 Fanatiek lid

7 sep 2009
    2.463
    0
    0
    Noord Holland
    Ik snap het ook hoor Nessy, probeer nu maar 's rust te vinden. Je probeert je toch aan bepaalde dingen vast te houden. Maar ik had van sommige tests echt spijt. Bovendien zegt het echt niets over de vraag of het nu wel goed zal gaan. Ik hoop toch dat je wat vertrouwen weet te putten en dat je volgende week een heel mooie echo te zien krijgt.

Zei het van de week nog tegen de verloskundige. Die eerste weken kruipen echt voorbij terwijl het later in een zwangerschap echt voorbij vliegt. Kan zo het onzekere gevoel van afwachten weer oproepen. Bah, maar helaas wel het enige dat je kunt doen......

2. Vlinder

Vlinder Fanatiek lid

14 jul 2009
    2.774
    0
    0
    Nessy ik heb ook vele zwangerschaps testen gebruikt,maar bij deze zwangerschap maar 1,ik wist gevoelsmatig dat het nu goed zit.
    Maak je niet gek door die testen op 3+ te krijgen,hopelijk krijg je een pracht echo,het is je gegund.

Minimuis op zich wel fijn dat je nu meer bloedverlies hebt,ik hoop dat je nu minstens 4 dagen ongi bent,dat is al een hele vooruitgang.
    Dat spuiten is op den duur niet fijn meer he,maar denk maar zo,het is hopelijk voor een goed doel.

L78 jij komt steeds dichter bij de 40 weken zeg,geniet je fijn van je verlof.

Hier gaat alles goed,de kleine beweegt flink en daar geniet ik volop van,ik gun het minimuis en Nessy ook,het is zo bijzonder.

3. beehappy76

beehappy76 Niet meer actief

hey minimuis, klopt, maar ik heb ook in dit topic meegeschreven begin dit jaar. Wij zijn idd helemaal gestopt, de kans dat wij nog een gezonde zwangerschap mogen uitdragen is heel erg klein. En na zoveel teleurstellingen en verdriet durven we het gewoon niet meer aan. We hebben sinds een paar weken een pupje inhuis, geen vervang, maar wel een welkome afleiding voor ons allemaal.
    Gister heeft hubbie zich laten helpen en nu is het hoofdstuk zwanger worden echt voobij...even slikken natuurlijk, maar het bedied wel de rust die wij zo nodig hebben.

Ik zie dat jij nu gonal spuit, wat spannend meis. Jij loopt toch ook bij Geertgen? Ik moet zeggen dat ik alleen maar lof van geertgen kan spreken, wat een gevoel van thuiskomen daar! Meis, ik hoop dat jullie snel een gezonde zwangerschap tegenmoet mogen gaan!

Liefs Beehappy

4. Noukje

Noukje Fanatiek lid

14 sep 2009
    2.263
    3
    38
    Hallo meiden,

Ben ik ook weer eens. Het is me niet gelukt om alles van me af te zetten. Heb nog regelmatig met jullie meegelezen. Ik heb binnenkort een afspraak bij een maatschappelijkwerkster. Ik hoop dat zij me handvatten kan geven hoe om te gaan met het verdriet en de spanning in mn hoofd.
    Verder gebruik ik sinds afgelopen zaterdag utrogestanbolletjes. Dat maakt het natuurlijk ook al moeilijker om niet bezig te zijn met een zwangerschap.

@ Nessy: gefeliciteerd met je zwangerschap. Ik duim voor je dat dit kindje tot de uitgerekende datum lekker in jouw buik mag blijven zitten.

@ Minimuis: wat jammer van je ongi. Ik ben blij voor je dat je cyclus nu op gang komt en dat je meer bloed verliest tijdens je menstruatie (klinkt raar om dat te zeggen, haha). Ik hoop op meer geluk deze ronde!

@ L78: lekker aan het genieten van je verlof? En is het kamertje voor jullie meisje al helemaal af (ben heel benieuwd naar het eindresultaat ;) )

@ Vlinder: ik heb aan je gedacht op de geboortedag van Jesse* afgelopen weekend. Verdriet en geluk liggen bij jullie op zo'n dag heel dicht bij elkaar. Ik vind het zo fijn om te lezen dat je geniet van je zwangerschap. Al bijna 30 weken!!!

@ beehappy: wat hebben jullie het moeilijk gehad en al veel vlindertjes verloren zie ik. Heel begrijpelijk dat je besloten hebt om te stoppen, maar oh zo moeilijk om dat te beslissen lijkt me.

5. minimuis

minimuis Fanatiek lid

17 aug 2007
    4.066
    5
    38
    Vrouw
    Noukje heel ff snel vanavond probeer ik uitgebreid te reageren maar het maatschappelijk werk ben ik ook geweest en kwam er zeer teleurgesteld vandaan. Ik heb toen contact gezocht bij het fiom deze mensen zijn er speciaal voor paren met rouw verwerking rond verlies van kinderen miskramen enz mocht je dus niks hebben aan waar je nu naar toe gaat dan is dit een aanrader xxxx

6. Noukje

Noukje Fanatiek lid

14 sep 2009
    2.263
    3
    38
    @ minimuis: het is bij het Fiom ;) komt dat even goed uit! Ben blij dat jij er een positieve ervaring mee hebt :)

7. minimuis

minimuis Fanatiek lid

17 aug 2007
    4.066
    5
    38
    Vrouw
    noukje daar heb je goed aangedaan wij zijn erg goed geholpen daar ik ben er bijna een jaar lang geweest. Wij konden totaal niet praten over de miskramen want dan kregen we woorden. Nu is dat totaal anders en begrijp hij mij ook veel beter.

Beehappy geertgen is geweldig ben ook super blij dat ik eindelijk eens geholpen word, mijn oude gyn moest altijd contact opnemen met het ivf team in tilburg:( en die riepen dan heel hard de hormoonwaarde is goed dus niks aan de hand, nu blijk dus dat het niet zo goed is als mijn waarde zeggen:(. Donderdag moet ik bij dokter w voor een echo afwachten dus. Hoe is het om een pup te moeten groot brengen wij hebben zelf 3katten waarvan 1 21jaar en 1 9jaar en de jongste heb ik met de fles groot gebracht die is nu 2jaar en een echte kroeldoos:D

8. beehappy76

Noukje, het is idd geen makkelijke beslissing...maar omdat ik weet dat de kans dat ik ooit nog een gezonde zwangerschap zou mogen uitdragen, heel erg klein is, wel een beslissing waar ik me bij neer kan leggen.

minimuis, heel veel succes donderdag bij dr W! (ik kwam ook altijd bij dr W, echt een lieverd!)
    Wat betreft onze pup (kleine jack russel)...het is echt heerlijk om zo'n beestje groot te brengen, super ondeugend! Het is echt net een kleine peuter, steeds maar weer uitproberen ;) Wij hebben ook nog een labrador van 5 en een kater van 9 en dat gaat onderling echt super allemaal.

9. Nessy

Nessy Fanatiek lid

27 feb 2008
    2.309
    0
    36
    Verzorgende-C maar nu huismama
    Duitsland
    Nou...even een update....Ik had in de avond van 21dpo dus met exact
    5 weken zwanger een digi die zei: Zwanger 3+ :D:D
    Ik deed de test stiekum zonder dat mijn man het wist in de badkamer en
    kwam helemaal hyper en juichend eruit en toen wist hij het al....hahaha.:D
    Was er zoooooo blij mee.....in ieder geval voor mijn gevoel weer een
    klein stapje verder.Nu op naar de echo.....wat is dat eng....:$

Fijn weekend voor iedereen en dank jullie wel voor de steun
    en lieve woorden.:)

xxxNessy

10. L78

L78 Fanatiek lid

7 sep 2009
    2.463
    0
    0
    Noord Holland
    Goed zo Nessy en nu niet meer testen he?! Proberen vertrouwen te krijgen en op naar hopelijk een mooie echo eind deze week!

Beehappy, inderdaad moeilijke beslissing hoor! Ik heb me vaak op weg naar deze zwangerschap afgevraagd hoe ik het zou vinden als het bij ons bij 1 kindje zou blijven....geen antwoord op natuurlijk en nu intens dankbaar voor deze zwangerschap en dit kindje. Ennnnn gek op dieren, dus spam 's ff die pup van jullie.

Minimuis, op naar een mooie meting donderdag hoop ik!

Noukje, fijn om je hier weer te zien. Verdrietig om te lezen dat het zo lastig is om alles een plekje te geven. Het gaat goed komen, echt waar maar het kost tijd.

Dikke knuffel voor jullie allemaal, kom snel ff met update hier maar nu is mijn eten klaar :)

LIEFS

11. beehappy76

L78, wat fijn dat jullie inmiddels jullie 2e kindje verwachten!
    Enne speciaal voor jou;) Bekijk bijlage 108178

Nessy, wat super dat je test +3 aan geeft! Op naar een mooie echo!:D

12. Nessy

Nessy Fanatiek lid

27 feb 2008
    2.309
    0
    36
    Duitsland
    beehappy76....Wat een droppie !!!!!!:D:D Zo'n lief koppie zeg....:)

L78....Ik test nu niet meer....inderdaad proberen positief te zijn en
    op naar de echo.:)

xxxNessy

13. L78

L78 Fanatiek lid

7 sep 2009
    2.463
    0
    0
    Noord Holland
    Ach wat 'n moppie!!!! Die vlek is echt super, ik vind 'm helemaal leuk.

14. beehappy76

Thanks meiden...ik ben ook helemaal verliefd:D

15. Nessy

Nessy Fanatiek lid

27 feb 2008
    2.309
    0
    36
    Duitsland
    Meiden....ben superblij....gisterochtend een echo gehad met
    exact 6 weken zwangerschap en er was al hartactie te zien.:D
    Hubby en ik en zelf de arts kregen tranen in onze ogen.Wat een
    wonder....zo mooi!!!:) Ik heb maandag alweer een nieuwe echo omdat
    de arts even wilt checken of de groei goed gaat en of alles klopt.Maar
    het ziet er goed uit.Vruchtzakje was 2.00x 1.75 en embryo was
    3.5mm en liep volgens de arts een paar daagjes voor.Ik kan het nog
    steeds niet geloven....en ben zo ontzettend blij.:D

16. L78

L78 Fanatiek lid

7 sep 2009
    2.463
    0
    0
    Noord Holland
    Och och Nessy, wat een ontzettend goed nieuws! Ik ben heel erg blij voor je, dikke kus!

17. beehappy76

:D:D:D, YES YES YES!!!! Beehappy is ook heel blij voor jullie!!!
    Lekker genieten, jullie hebebn het zo verdiend!

18. L78

L78 Fanatiek lid

7 sep 2009
    2.463
    0
    0
    Noord Holland
    Lieve meiden, hoe is het met jullie? Hier alles goed: afgelopen zondag ben ik bevallen van onze prachtige dochter: Tess. Ik voel me intens gelukkig en zou willen dat jullie allemaal dit ook gaan ervaren. Liefs en dikke knuffels!

19. Noukje

Noukje Fanatiek lid

14 sep 2009
    2.263
    3
    38
    @ L78: gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter TESS!! Geniet van jullie grote wonder!

20. Vlinder

Vlinder Fanatiek lid

14 jul 2009
    2.774
    0
    0
    L78 wat fantastische zeg,een gezonde dochter met een prachtige naam,wat zul je gelukkig zijn.

Hoe gaat het met de andere dames,het is hier wat stil gevallen.

Met ons gaat alles goed,morgen zitten we op 35 weken en het gaat nu wel wat zwaarder worden,maar ik mag niet klagen en ben dolgelukkig met de kleine in mijn buik.
    Ik wens voor 2011 dat de andere dames dit ook mee mogen gaan maken.

Deel Deze Pagina