nou ik weet niet wat mn gevoelens zeggen die durft niks te zeggen want tijdens de 1ste MA had ik er zonnnnn goed gevoel over maar helaas. bij de 2de had ik ondanks dat ik toch bang was door een eerdere MA toch goed hoop, want 1keertje, kan dat het 'per ongeluk' misgaat. maar weer helaas. dus nu heeft mn gevoel van vraag mij niks miss. door zelbescherming... nou zulke mensen heb ik ook om heen (mn lieve schoonzus) daar kan ik ook zo boos om worden, dus heb sinds een jaar helemaal geen contact met haar daag elke keer als ik haar zie/hoor kreeg ik moordneigingen gewoon negeren
@ iedereen, bedankt voor het welkom @ Minimuis en Nisa: wat kunnen sommige mensen toch bot zijn! Sommige vrouwen denken volgens mij dat een zwangerschap een recht is, ipv een groot wonder. Dat anderen er meer moeite voor moe(s)ten doen is ze vreemd. Ik kan me wel voorstellen dat jullie er boos om worden! @ L78: Wat spannend! Het kan best zijn dat je nog positief gaat testen, maar probeer er nog niet van uit te gaan. Als je anders ongesteld wordt is het weer zo'n klap. Of heb je daar niet zo'n last van? Ik ga sowieso voor je duimen!
Nisa ja erg he die ma's vond ik het moeilijkst omdat je er niks van merk tenmiste ik had bij de tweeling ineens een slijmprop die ik verloor en heb het dus van nog iemand gehoord die dat had dus denk wel dat het ermee samen hangt maar ik bedoel dan meer in de trant van geen bloedverlies of zo, maar ik blijf positief want heb totaal geen test drang gehad en dat terwijl ik toch meestal wel een test of tig doe Zilvervosje graag gedaan hoor er zijn gelukkig niet veel vrouwen die dit zo vaak meemaken en die er wel zijn moeten elkaar natuurlijk wel steunen want ik weet inmiddels wel dat iemand met 1miskraam zich niet in ons kunnen veplaatsen, dit is natuurlijk ook heel begrijpelijk maar aan woorden van het komt vast wel goed en geniet van je echo daar kan ik weinig mee tot nu toe is voor mij een echo een hel en heb ik er maar 1x van genoten dat was met de 2ling daar hadden we 2 mooie sterke hartjes zien kloppen en 2weken later storte onze droom ineen als een kaarthuis.
Ik herken die hel van de echo's hoor Minimuis, maar ik ken OOK de fijne echo's waar je van kunt genieten. En die gaan voor jou ook komen, echt waar. Die van aanstaande dinsdag wordt heeel heeel spannend, maar als je eenmaal je kindje ziet bewegen en het hartje ziet kloppen, ga jij vast ook een beetje genieten. Dat is ook wel het fijne van deze termijn, als je dinsdag een goede echo hebt, dan is de kans dat alsnog mis gaat (zoals bij jouw tweeling) zooooo klein. Nog een paar dagen!!
Oh wat erg! Ik kan me niet eens voorstellen hoe dat voelt, zeer als je hun hartjes al hebt zien kloppen. Ik zie dat je nu 10 weken bent, is dat voorbij de termijn waarop je je eerdere kindjes verloren bent? Je hebt dinsdag je echo? Ik hoop zo voor je dat het goed is! Dat zal misschien wat meer rust brengen? @ L78: Weet je inmiddels al meer? Of kan je je inhouden met testen?
Ik kom hier even,andere keer schrijf ik weer langer.Ik ben al ongi aan het worden en vind het erg jammer dat het deze keer niet gelukt is zwanger te worden.
Vlindermoeder is dat niet veel te snel of heb ik het nu verkeerd? Jammer dat het niet gelukt is ik hoop dat het de volgende ronde wel raak is.
Lieve lieve meiden, helaas vanochtend menstruatie doorgebroken Ben niet eens heel verdrietig, meer berustend. Maar we hebben wel afgesproken om even pauze te nemen van het proberen. Ik weet niet of dat gaat lukken, maar we willen in ieder geval proberen om weer wat meer ontspannen hierin te staan. Wellicht betekent dit ook dat ik even afstand van zp zal nemen. Ik denk dat het beter voor me is om even weg te zijn van alles wat me aan onze kinderwens doet denken. Met pijn in mijn hart want jullie zijn me dierbaar geworden. Ik kom terug: of al heel snel omdat ik jullie te veel mis of later met hopelijk goed nieuws. En dan wil ik heel graag jullie mooie verhalen lezen! Dikke knuffel ps Minimuis, voor jou kom ik natuurlijk dinsdag nog spieken! Ik wil je nu alvast heel veel succes wensen, ik leef met je mee
Minimuis,mijn nod was vandaag en de ongesteldheid is gisteravond begonnen dus het is een beetje te vroeg maar dat kan van de clomid komen. Ik start dinsdag weer met Clomid en een antibiotica kuur en dan maar op naar de tweede poging. L78,ik weet hoe je je voelt meid en ik denk dat het goed is dat je hier even niet komt,dat heb ik een poos gedaan op 9maand.com waar ik altijd schreef en het werkt het geeft rust,minimuis kan er ook over mee praten.
L78: hey meid jammer maar je zegt dat het aan de ene kant ook berustend is en miss. is het idd. even lekker om afstand te nemen van hier (had ik ook een tijdje) en het helpt idd. want op deze manier ben je er elke dag mee bezig en ga je je dingen afvragen enzo. nou je bent natuurlijk altijd meer als welkom en tot 'ziens' en geen vaarwel natuurlijk want zodra je je er weer aan toe voelt verwachten we je terug sterke en een knuf nisa
vlindermoeder: he bah, het leek juist goed te gaan nou ja en als je dan ongie wordt dan graag heel snel kan je weer aan een nieuwe ronde beginnen. onze druimen die draaien iig voor je door
ikke: heb vanavond weer een echo vind het spannend maar ook wel eng. nou ja meer als wachten kan ik niet minimuis: jaaa jij heb morgen een echo he! en jij zal veeeel meer zien als ik een stevig kloppend hartje en zwaaiende armpjes een beentjes. spannend hoor
nisa ja morgen de echo begin nu toch wel een beetje bang te worden. Ik had vanmorgen ineens bruin verlies ik weet meestal betekent het helemaal niks maar ik was gelijk ff helemaal de weg kwijt natuurlijk gelijk huilen maar nu is het weer weg dus of het nu echt iets geweest is afwachten wat morgen de echo laat zien.
minimuis: vast niet dat is nog oud bloed je gaat een hele mooie echo krijgen morgen komop mama van mini-minimuis
Nisa ik ga daar ook vanuit raar dat je al die tijd rustig ben en dan een dag voor de echo in de stress schiet. Ik duim voor jou vanavond
Nisa,hoe was jou echo gisteravond,hebben jullie een kloppend hartje gezien? Minimuis,succes vandaag met jullie eerste echo,hoe is het met je beetje bruinverlies?
Helaas is het weer mis we gaan afwachten tot het vanzelf komt had gisteren al het idee dat het niet goed was bruinverlies is bij mij toch wel een teken dat het niet goed zit heb een hele slechte ervaring met de nieuwe vorm van het ziekenhuis zat voledig tussen de dikke buiken en ben blij dat ik naar geertgen ga ik zei dat ik dit niet trok en kreeg nogal een rare reactie van de vrouw van de echo het was trouwens al gestopt met 5weken en 3dagen.
Minimuis,wat verschrikkelijk zeg en wat wat een vreselijke teleurstelling.Ik had zo gehoopt dat het deze keer ging lukken.Het is een kleine troost dat je naar Geertgen mag,maar ik had je juist deze zwangerschap zo gegund.Ik wens jou en je vriend heel veel sterkte toe.
Vlindermoeder heb al gebeld naar geergen en daar waren ze verschrikkelijk lief ik ga vanmiddag nog ff de huisarts bellen en vragen voor die infectie waar jij het overhad want we willen niet terug naar de gyn. we hebbben daar vandaag een hele nare na smaak van omdat ze nu bij een verloskundigcentrum zitten dus lekker vol met dikke buiken. Met ons gaat het over het algemeen wel natuurlijk heb ik wel zitten huilen maar ja dat is ook normaal hoop alleen dat die mk snel gaat komen zodat we een afspraak kunnen maken in geertgen.
ow minimuis ik kon niet geloven wat ik las het drong maar niet tot me door, want ik wilde het niet geloven ow minimuis ja wat kan je in zon situatie zeggen ik geloofde er zo in dat het dit keer goed zat en was het al zo vroeg misgegaan... nou ik wil je en je vriend natuurlijk ook veel kracht en sterkte wensen. echt een grote knuffel meid. ik hoop dat het snel loskomt zodat je verder kan en als je je bij geertgen veel beter voelt moet je dat zeker doen en laat die gyn. maar stikken knuffel,nisa e