Meiden met veel miskramen (deel 2)

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door L78, 23 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Noukje

Noukje Fanatiek lid

14 sep 2009
    2.263
    3
    38
    Hoi Vlinder,

Wauw, je bent al bijna 35 weken zwanger! Spannende tijd zo op het eind. Heel begrijpelijk dat je het nu wat zwaarder krijgt. Pak je rust meid. Goed voor jezelf zorgen.

Dankjewel voor je mooie wens :)

2. Vlinder

Vlinder Fanatiek lid

14 jul 2009
    2.774
    0
    0
    Noukje hoe gaat het verder met jou,hebben ze al wat meer voor je kunnen betekenen bij Geertgen.

Hoe gaat het met Minimuis en met Nessy.

3. Nessy

Nessy Fanatiek lid

27 feb 2008
    2.309
    0
    36
    Verzorgende-C maar nu huismama
    Duitsland
    L78....hartelijk Gefeliciteerd met de geboort van je dochtertje Tess.:D
    Wat een lieve naam.:) Hoe gaat het verder met je.Beetje bijgekomen
    van de bevalling?

Vlinder.......alweer 35 weken.Nog even....:)

Noukje...hoe gaat het met jou??

Met mij gaat alles redelijk.Heb wel elke week bloedverlies omdat ik een
    klein hematoom heb van 2cm maar de baby groeit goed en beweegt lekker
    en de placenta ziet er ook mooi uit.Loop nu in het AMC op advies van mijn
    internist en vasculair arts en ben er wel blij mee.:)
    Al met al gaat het naar omstandigheden redelijk goed.:)

xxxNessy

4. Vlinder

Vlinder Fanatiek lid

14 jul 2009
    2.774
    0
    0
    Nessy dat is wel minder zeg een hematoom,maar ik heb dat vaker gehoord met goede afloop.Ik wens je veel baby geluk toe voor 2011,net als de andere dames hier.

5. Noukje

Noukje Fanatiek lid

14 sep 2009
    2.263
    3
    38
    Hallo meiden,

Ik durf het nu eindelijk te zeggen: ik ben zwanger! Ik ben de eerste tijd erg onzeker geweest. Zeker toen ik met 5 weken en 3 dagen wat roze verlies gehad heb. Maar nu, na 4 mooie echo's begin ik het dan steeds meer te geloven: ons prinsesje wordt grote zus.

@ nessy: wat vervelend dat je een hematoom hebt. Gelukkig groeit jullie kindje goed. Fijn dat de artsen je goed in de gaten houden. Morgen ben je al weer 12 weken!

@ Vlinder: hoe is het met jou? Spannend hè, zo op het eind.

6. L78

L78 Fanatiek lid

7 sep 2009
    2.463
    0
    0
    Noord Holland
    Ik hoopte het al! Lieve Noukje, van harte gefeliciteerd!! Hoop dat het vertrouwen in dit kindje snel zal groeien. Ben heel blij voor je. X

7. Kirrebir

Kirrebir Fanatiek lid

24 sep 2009
    1.125
    0
    0
    NULL
    NULL
    *breekt in*

Wat een heerlijk nieuws zo op de valreep van 2010, gefeliciteerd Noukje!
    Ben echt zo ontzettend blij voor je!

Heb je nu medicijnen o.i.d. of gaat het nu "gewoon" goed?

*breekt weer uit*

8. minimuis

minimuis Fanatiek lid

17 aug 2007
    4.066
    5
    38
    Vrouw
    Noukje gefeliciteerd.

L78 nogmaals gefeliciteerd met je dochter weet niet of je mijn sms had gekregen.

9. Noukje

Noukje Fanatiek lid

14 sep 2009
    2.263
    3
    38
    Bedankt voor jullie felicitaties meiden :)

@ minimuis: ik hoop en wens dat jij mij snel volgt. Het is je zo gegund!

@ L78: hoe is het met je? Heerlijk aan het genieten van Tess?! En hoe vindt Samuel het dat hij nu grote broer is?

@ Kirrebir: ik heb utrogestan gebruikt tot afgelopen zondag. Nu gebruik ik nog een vitamine B complex, tarwekiemoliecapsules, vitamine D en 1x in de 4 weken een vitamine B12 injectie via de huisarts.

10. minimuis

minimuis Fanatiek lid

17 aug 2007
    4.066
    5
    38
    Vrouw
    Noukje dat hoop ik ook maar ben bang dat het deze ronde weer niet gelukt is. Ik voel me op dit moment ook echt waardeloos. We hebben van onze arts in geertgen aangeboden gekregen om ivf te doen. Maar op dit moment weet mijn vriend het ff niet het is dus afwachten wat hij wil. Ik heb er genoeg van om iedere maand maar af te wachten en te hopen. Ik kan gewoon niet begrijpen waarom het nu niet meer lukt en al die jaren hiervoor was ik om de haverklap zwanger. Inmiddels weten we wel dat mijn baarmoederslijm te dun is en ik slik een hele maand ascal om te onstollen. Ik hoop zo dat het ondanks mijn gevoel zegt dat het niet raak is toch is gelukt we hebben op de dagen dat de arts zei dat we moesten klussen geklust en meer kan ik er niet aan doen.

Geniet van je zwangerschap.

11. Noukje

Noukje Fanatiek lid

14 sep 2009
    2.263
    3
    38
    @ minimuis: jeetje.. wat vreselijk voor jullie. Ik ben sprakeloos.
    Ik begrijp heel goed dat je het afwachten zat bent. Zou je zelf wel voor IVF willen gaan?

Ik wens jou en je vriend heel veel sterkte toe met het nemen van een beslissing. Ik hoop en blijf duimen op een groot wonder voor jullie. Sterkte en een dikke knuffel!

12. Vlinder

Vlinder Fanatiek lid

14 jul 2009
    2.774
    0
    0
    Hallo meiden,bij deze wil ik jullie allemaal een gelukkig nieuwjaar wensen en vele kindjes.

Noukje wat een mooie verrassing zeg,10 weken zwanger,van harte gefeliciteerd.Ik hoop dat het goed blijft gaan,maar met 4 mooie echo's kan het bijna niet meer mis lopen.

Minimuis wat gun ik jou toch ook een goede zwangerschap,ik hoop dat je vriend snel besluit voor ivf te gaan,je wordt er niet jonger op.
    Bij ons wilde het na Jesse ook een hele tijd niet om zwanger te worden en ineens was het toch weer raak,ik gun jullie zo een kindje.

L78 hoe gaat het bij jou.

Hier al bijna 37 weken zwanger,helaas zijn mijn laatste loodjes heel zwaar.Ik zit vol vocht en ze hebben me ook al na gekeken op zwangerschapsvergiftiging en gelukkig heb ik dat niet.Ik heb zo'n zin om de kleine in onze armen te sluiten,nog eventjes en dan is het zover,heerlijk.

13. Noukje

Noukje Fanatiek lid

14 sep 2009
    2.263
    3
    38
    Hoi Meiden,

Ik wens jullie ook allemaal een heel gelukkig en gezond 2011. Heel veel geluk met de kindjes die er al zijn en heel veel geluk voor alle kindjes die dit jaar nog komen gaan!

@ vlinder: dankjewel! Ik zie dat je vandaag al 37 weken zwanger bent. Mijn dochter is destijds met 37+5 geboren. Goed dat je gecontroleerd bent op zwangerschapsvergiftiging. Gelukkig heb je dat niet. Spannend zo op het eind hè, in principe kan de bevalling elk moment beginnen. Ik hoop dat jullie snel je kindje in je armen mogen houden.

14. Vlinder

Vlinder Fanatiek lid

14 jul 2009
    2.774
    0
    0
    Noukje wat een mooie echo van jullie beebje zeg,je bent ook al bijna 12 weken zwanger,ik ben zo super blij voor je.

15. Noukje

Noukje Fanatiek lid

14 sep 2009
    2.263
    3
    38
    @ Vlinder: ja mooie echo hè! :) Ben ook helemaal blij dat we al zo ver gekomen zijn. Angst blijft op bepaalde momenten nog wel aanwezig, maar dat hoort er vast bij.

Hoe is het met je? Al een teken van een aankomende bevalling? Of is alles nog stil in je buik?

16. Nessy

Nessy Fanatiek lid

27 feb 2008
    2.309
    0
    36
    Verzorgende-C maar nu huismama
    Duitsland
    Hoi,

De beste wensen nog voor een mooi en gezond 2011.

Noukje....gefeliciteerd met je zwangerschap!!:)

Vlinder.....alweer 37 weken.Wat gaat het snel zeg.:)

Minimuis....hoe gaat het nu met je ?

L78...hoe gaat het met jou?

Hier gaat alles goed.Had gisteren de nekplooimeting en die was 0.9mm
    en in combinatie met het bloedonderzoek was onze uitslag zeer goed
    dus we waren superhappy.Ook een paar mooie echo foto's erbij.(zie album)
    Ben alleen wat grieperig aan het worden en dat is wel minder.Lijkt
    erop alsof iedereen om ons heen het ook heeft nu.Het heerst echt.

Oh...de 17e hebben we nog een echo en dan gaan ze kijken naar
    het geslacht.maakt ons niet echt uit wat het is maar we vinden
    het gewoon leuk om te weten.:)

17. Noukje

Noukje Fanatiek lid

14 sep 2009
    2.263
    3
    38
    @ nessy: mooie echo foto's zeg! Heel scherp en duidelijk. Fijn dat de combinatietest goed is :)
    Lukt het een beetje om te genieten?

18. Noukje

Noukje Fanatiek lid

14 sep 2009
    2.263
    3
    38
    Ik las net bij de januari mama's dat Vlinder vandaag wordt ingeleid.

@ Vlinder: heel veel succes vandaag! Ik hoop dat de bevalling voorspoedig verloopt en je jullie kindje eindelijk vast mag houden!

19. L78

L78 Fanatiek lid

7 sep 2009
    2.463
    0
    0
    Noord Holland
    Oh wat spannend! Fijn dat je het laat weten Noukje!

Lieve Vlinder, zet 'm op. Nog eventjes en dan sluit je jullie wondertje inje armen! De kaarsjes gaan aan hier, in gedachten bij je. Lfs

20. Noukje

Noukje Fanatiek lid

14 sep 2009
    2.263
    3
    38
    Omdat ik zo nieuwsgierig :) was hoe het is afgelopen bij Vlinder weer even de januari mama's gecheckt:

--------------buddynieuws vlinder-------------
    Vanmiddag om 12:30 is Syl Stevano geboren. Hij is kerngezond. zelf moest ik naar de ok omdat de placenta niet wilde loskomen.
    ik ben nog wat suf maar dolgelukkig. liefs gea.

@ Vlinder & vlinderman: Gefeliciteerd met jullie zoontje Syl. Wat een mooie naam! Geniet van jullie grote wonder!!

Deel Deze Pagina