Minimuis ik denk vaak aan jou en ik hoop nog steeds dat er een wonder mag gebeuren. Ik vind het zo ontzettend minimuistijd . Een hele dikke knuffel van iemand die eigenwijs blijft doorduimen.
Trees ik zie dat Carmen alweer 8 maand is,wat gaat de tijd toch snel,alles goed met jullie. Het is nu idd minimuistijd,ik hoop ook dat er spoedig een minimuisbaby komt.
Bedankt meiden wij hopen ook zo dat het lukt we snappen er echt totaal niks van dat het ineens niet meer lukt het zaad van mijn vriend is echt top alleen blijven mijn eitjes een beetje aan de kleine kant 16mm en had al een positieve ovulatie test dokter r vond dit aan de kleine kant. Hier weer even een flinke dip morgen weer een feestje en daar word natuurlijk volop over de baby's gepraat. Vlinder mijn vriend zei al we gaan nu maar voor de ivf maar toen ik hem vertelde dat mij dat geestelijk iets te snel ging zei hij nou dan doen we nog wel een paar keer iui het is echt een schat hij wilde alleen wel een fatsoenlijke film want die ze daar hadden was nou niet echt alles haha. Ik heb trouwens al menstruatie krampen en totaal geen zwangerschapskwaaltjes Trees lief van je dat je nog steeds kijk hoe het hier gaat ben wel een achter blijver he. Hoe gaat het met jullie meisje.
Minimuis mag je het zaad niet vanaf huis mee brengen,wij mochten dat wel,thuis het zaadin een potje doen en dan gelijk naar het Barrahûs.Je hebt een lieve vriend,dat is ook wel belangrijk als je graag een kindje wilt krijgen.Als je er geestelijk niet klaar voor bent,dan moet je er niet aan beginnen,je voelt zelf wel wanneer je er klaar voor bent. Jammer dat je al ongi krampen hebt,het is iedere keer weer een teleurstelling he als je ongi wordt. Kunnen ze je niet genoeg stimuleren om grotere eitjes te krijgen? Tja die feestjes,daar had ik ook altijd zo'n moeite mee,ik kan je daar ook geen raad in geven.Ik weet wel dat als ik goed in mijn vel zat ik er makkelijker mee om kon gaan en mensen doen het niet met opzet (ik bedoel praten over baby's en kinderen),ik merk het wel aan mezelf,ik klets ook heel graag over Syl.
Vlinder ik kan het ook wel begrijpen dat je graag over syl praat. En ik vind het geweldig voor je dat je eindelijk je wonder heb. En ik begrijp ook dat andere over hun kind willen praten of over kleinkind maar ik zou dan soms weleens uit willen roepen hoeveel verdriet wij hebben omdat het niet gaat zoals het bij iedereen gaat. De pil de deur uit en op die roze wolk gaan zitten. Jij en Trees snappen wel wat ik daarmee bedoel. Bij de fam is tot nu toe iedereen zonder problemen zwanger geworden in korte tijd. Er is er 1 die een miskraam heeft gehad en zij ga dus ook totaal anders met mij om ze vraagt hoe het is en na dat ik even mijn hart heb kunnen luchten begin zij over haar kindjes en op de 1 of andere manier heb ik er dan niet zoveel problemen mee omdat ik weet dat ze begrijpt dat het verschrikkelijk moet zijn om mee te maken wat wij mee maken. En het is natuurlijk niet zo dat ik de de andere ook zoveel verdriet gun, ik ben juist blij dat het bij de rest zo makkelijk ga maar het maakt wel dat je eenzaam ben er word naar gevraagd je verteld wat en vervolgens praten ze dwars door je verhaal heen, dan denk ik vraag dan niks. Dit lucht wel ff op. Ben door de progesteronbollen een lekker labiel.
Minimuis dat heb ik ook zo vaak gehad,ik wilde wel gillen tegen de mensen,maar heb dat uiteindelijk nooit gedaan.Ze snappen toch niet hoeveel pijn en verdiet wij hebben moeten mee maken en jullie helaas nog steeds. Het is wel fijn dat er toch iemand naar jullie vraagt en ook echt luisterd,jammer dat de anderen niet goed luisteren naar jullie en jullie gevoelens. Schrijf hier maar al je verlangens,frustratie en verdriet hoor,het helpt echt,zo heb ik dat wel altijd ervaren en je wordt hier begrepen. Lekker he die hormonen,ik was gewoon een hormonster,en daar kun je niks aan doen.
Ik snap precies wat je bedoelt en kan me de moeilijke momenten nog maar al te goed herinneren. Iedereen om me heen deed vrolijk en ik snapte er soms geen bal van. Er was toch helemaal niks om over te lachen? Veel mensen die het niet hebben meegemaakt doen helemaal niet de moeite om het te willen begrijpen en dat is gewoon ontzettend k*t voor jou en alle anderen die hiermee te maken hebben. Ik snap dat je je klote en eenzaam voelt. Ik vind dat echt heel erg rot voor je, want dat verdien je helemaal niet. Ondanks dat ik je natuurlijk verder helemaal niet ken, vind ik toch dat juist jullie het beste verdienen. Zo lief dat je ook nog vraagt, hoe het met onze kleintjes gaat, terwijl het ook erg confronterend voor je moet zijn. Die stomme bollen helpen natuurlijk ook niet mee. Gil, schreeuw en huil hier meer van je af. Volgens mij weten wij als beste hoe jij je ongeveer moet voelen. We komen in ieder geval in de goede richting
Vlinder en trees bedankt voor de lieve woorden en dat jullie er voor mij zijn. Het geeft ook moed dat het bij jullie wel gelukt is. Ik snap natuurlijk ook wel dat het niet betekend dat het bij ons ook wel ga lukken maar het is wel het proberen waard. Helaas was de test negatief dus gestopt met de progesteron en op naar de 2de iui. Hopelijk word ik snel ongesteld en kan ik aan de tweede beginnen. Ik had het wel verwacht maar toch was het een domper.
Minimuis wat een domper voor jullie,het is ook zo raar dat het nu ineens niet meer lukt,maar dat hebben wij ook gehad.Tussen mijn 7 miskramen en Jesse,lukte het ook ruim twee jaar niet meer om zwanger te worden en ook na Jesse lukte het niet zo goed,totdat ik tarwekiemolie van Jac Zitman ben gaan slikken,ineens was ik zomaar weer zwanger en ging het zomaar goed (gelukkig). tarwekiemolie www.jaczitman.nl Trees en mijn verhaal zijn natuurlijk geen garantie voor jou,maar als je het gevoel hebt dat het goed komt,laat dan de moed niet zakken en volg je hart,want uit onze verhalen blijkt dat het goed kan komen en dat gun ik jullie ook zo. Ik heb heel vaak in zak en as gezeten,maar ik heb altijd het gevoel gehad dat het een keer zou gaan lukken en kijk nu. Bij ons wilde het Barrahûs ook IVF gaan doen,maar gevoelsmatig wilden wij niet,we zijn toen een maand met alle behandellingen gestopt,goh wat waren we het allemaal zat,ik baalde van alles en moest niet meer denken aan zwanger worden en toen heel spontaan (ik slikte wel al een maand tarwekiemolie,maar dat is een voedingssuplement)was ik weer zwanger,oh ja ik geloof niet in het feit dat alles tussen de oren zit,dat zeggen mensen heel snel maar daar geloof ik niet in.Nou ja,een beetje zit het wel tussen de oren,ons hele lichaam zit tussen de oren dus als je het zo bekijkt,hahahahahahaha. Trees en ik zijn er voor je,maar ook de andere dames hier hoor,vertel a.u.b je verhaal hier,want dan kun je het dagelijkse leven makkelijker aan,schrijf het van je af. Vanaf hier geef ik je een hele dikke knuffel en wens ik je veel sterkte toe vanavond en laat je niet gek maken.
Vlinder ik heb vandaag een schrift gekocht en daar ga ik alles in op schrijven merk wel dat ik dan beter mijn gevoelens kwijt kan. En wat tarwekieolie betreft mijn lichaam raakt van alles van slag dus ik durf zulke dingen niet meer. Mijn baarmoederslijmvlies is meestal te dun deze ronde was het perfect maar helaas en ik weet ook je heb niet meer kans door de iui alleen de timing is goed. Ook vinden ze mijn ei een beetje aan de kleine kant op het moment dat mijn ovulatie test positief is daar wil ik het nog over hebben, en ik heb twee hele lieve vriendinnen die ook bezig zijn en omdat ze getrouwd zijn met elkaar aan het iui traject beginnen dus ook daar kan ik mijn ei wel bij kwijt en ze hopen dat we samen zwanger zijn omdat ze zich tegen over ons schuldig zouden voelen als het bij hen wel lukt maar ik heb gezegd dat ze daar niet over na moeten denken. Hoe is het nu om voor je kleine mannetje te kunnen zorgen ik ben wel blij dat het allemaal goed is gegaan hoor en niet zoals bij jesse*. De frustratie's ja daar weet ik alles van de vraag waarom het ineens niet meer lukt komt wel erg vaak boven. We zullen maar denken alles heeft een reden.
Minimuis dat is een goed idee,al je emoties van je afschrijven,mij heeft het erg geholpen hier te schrijven,maar een schrift is een nog beter idee.Je kunt later nog eens terug lezen wat je geschreven hebt en het blijft prive,hier leest iedereen je gevoelens en emoties. Het is fijn dat je vriendinnen hebt die begrijpen hoe je je voelt,zo kun je toch met iemand uit je omgeving op een ontzpannen manier met elkaar omgaan,je weet dat ze je begrijpen en je hoeft dus niet op je tenen te lopen of je best te doen om gezellig te doen als je je niet lekker voelt. Ik denk ook altijd zo;van alles heeft zijn redenen,maar dat neemt niet weg hoeveel pijn:x die redenen ons soms doen. Hoe was het feestje gisterenavond,hopelijk hebben de dames en heren niet teveel aan,alleen,zich zelf gedacht en hebben ze ook naar jullie gevraagd. Hier gaat alles heel goed,wij zijn dolgelukkig met Syl.Na Jesse hadden we niet meer verwacht nog zo'n groot wonder te mogen verwelkomen,gelukkig is Syl in ons leven gekomen en ik wens voor jullie dan ook zo'n groot wonder,want dat is het. Syl heeft afgelopen week zijn eerste prikjes gehad en heeft daar gelukkig geen last van gehad,hij heeft alleen die dag zelf heel veel geslapen. Het is zo'n schat,hij lacht al en brabbeld ook al,dat is zo fantastisch. Vraagje;gingen jullie niet trouwen dit jaar,of vergis ik me nou.
vlinder wat goed dat syl het zo geweldig doe. En zijn eerste prikjes vond je het moeilijk om te zien het is toch wel zielig zo'n klein mannetje en dan al een prik. Gisterenavond is meegevallen ben een hele avond in gesprek gegaan en daardoor eigenlijk niks meegekregen over baby's mijn vriend wel en die zei ik heb nu eens voor het eerst ervaren hoe het voor jou moet zijn. Hij zei ik dacht alleen en wij hadden een negatievetest van morgen. Het schrijven is meer voor later zodat ik het nog eens terug kan lezen het is meer over de behadelingen en hoe ik dat ervaar.
Oh ja trouwen dat vergat ik even. Nee volgend jaar gaan wij trouwen. Dus nog een jaartje geduld. Dit jaar gaan we alles regelen dus word zo ie zo een heel druk jaar voor ons
Minimuis ik ben blij voor je dat je zaterdagavond toch een fijne avond hebt gehad,helaas heeft nu jou vriend ervaren hoe vervelend het is dat mensen het steeds over kinderen hebben. Wat k*t dat de test negatief was,hopelijk wordt je nu snel ongi,dan kun je weer beginnen met de hormonen. Dus volgend jaar gaan jullie trouwen,fijn dat je toch met wat anders bezig kunt zijn,even de gedachten verzetten.Wie weet trouwen jullie wel met zijn drietjes,dat zou een geweldig huwelijkscadeau zijn. Het is zeker niet fijn te zien dat Syl de prikjes krijgt,ik had ze liever van hem overgenomen maar helaas kan dat niet. Je wilt sowieso niet dat je kind pijn heeft,als hij darmkrampjes heeft dan vind ik het al vreselijk,ik vind dat zo zielig voor hem.
Ik begrijp wat je bedoel hoor het is altijd zielig zo'n kleintje ergens last van te zien hebben en er niks voor kunnen doen. hier mooi op tijd ongesteld geworden vandaag dus. Vanaf woensdag weer gaan spuiten en dan dinsdag 8maar eerste fm bij dokter w. De rust is dus weer gedaan vanaf woensdag.
Minimuis het is wel fijn dat je cyclus nou eens op schema blijft,want dat is ook wel eens anders geweest,toch? Ik hoop zo dat je dit keer grotere follikels zult hebben,misschien moeten ze de hoeveelheid hormonen verhogen,wat krijg jij ook alweer. Zelf ben ik benieuwd wanneer ik weer ongi ga worden,ik heb af en toe wel buikpijn,maar dat zal nog wel ontzwangeren zijn.
Het kan nog wel even gaan duren voor je ongesteld word. Mijn cyclus loopt nu aardig nog niet helemaal regelmatig er zitten uitschieters bij van 35dagen. Ik spuit op dit moment 75 eh de ene dag en de dag erop 37,5 eh dit om mijn ei wat sneller te laten groeien. Het meer spuiten van hormonen zorgt alleen maar voor meer eicellen niet dat ze groter worden schijnbaar begin mijn lh al te stijgen bij 13mm waardoor ik al een piek heb als mijn ei nog maar 16mm is ook doe hij hier vrij lang over bv dinsdag echo 2 eitjes 13mm en vrijdag pas 16mm terwijl ze altijd uitgaan van 2mm per dag. Ik ga dit volgende week dinsdag ook zeker na vragen of hier iets tegen te doen is zo niet zal het waarschijnlijk toch eerder ivf worden. Maar dat zal dan niet deze ronde zijn toch raar allemaal want in mijn oude ziekenhuis werd hier nooit iets over gezegd soms ben ik bang dat al die miskramen hadden kunnen worden voorkomen.
Minimuis gelukkig is je menstruatie deze keer mooi op tijd en kunnen jullie spoedig weer starten.Ik heb ook hormonen gespoten,maar ik meende dat je follikels er ook van groeiden. Ik hoop voor je dat wat grotere follikels zult hebben deze keer en dat het nu weer een keer raak is.
Vlinder misschien bij iemand met een normaal lijf, maar bij mij gaat alles behalve normaal. Dokter w kijkt soms heel raar op van mijn eisprong ach ik hoop maar dat alles 1x normaal ga en ik zwanger ben na die ronde.
Minimuis wie weet lukt het deze maand wel,mijn ervaring is dat je meestal zwanger wordt als je er niet meer op rekend,dus wie weet. Ik heb zo'n zin in zaterdag,ik ben dan jarig en voor het eerst als mama,moeder ben ik nu voor de tweede keer maar nu ben ik ook eindelijk mama,wauw.