Vlinder ik hoop dat het zaterdag heel mooi weer is op je eerste verjaardag als mama. Weet je ik heb al in het begin van een nieuwe ronde geen hoop en dit is eigenlijk al een jaar lang zo. De keren dat ik wel zwanger was wist ik het ook al in het begin van mijn cyclus best wel apart eigenlijk.
Minimuis dat is wel heel bijzonder,dat jezelf al aan voelt of het in het begin van de cyclus al goed zit ja of nee,hopelijk heb je snel weer een goed gevoel. Vandaag was het super mooi weer zeg,we hebben vanmiddag een buggy gekocht,die krijg ik van mijn ouders op mijn verjaardag,ik ben er heel blij mee. Hoe is het met de andere dames,Nessy,L78 en Noukje.
Vlinder het was vandaag inderdaad super mooi weer heb in de pauze ook echt zitten genieten haha. Wat leuk dat je een buggy krijg voor je verjaardag. En L78 heeft het op dit moment een beetje te druk om op zp te reageren. Dat aanvoelen is inderdaad wel heel erg bijzonder zelfs dokter w zegt dat ik mijn lichaam door en door kan hij vraagt aan mij wanneer ik denk dat mijn ei spring. Toen ik zwanger was van de 2ling wist ik het al voor de echo het was voor mij wel een verrassing dat mijn gevoel het zo goed had.
Hallo meiden, Ik zit regelmatig op het forum maar ben niet meer zo'n actief schrijfster. Ik vroeg me af hoe het met Minimuis is en zo kwam ik weer op dit topic terecht. @ minimuis: meid, ik volg je nog regelmatig en ik wil dat je weet dat ik met je meeleef. Ik kan me niet voorstellen hoe jullie je voelen, ik heb immers een prachtige dochter en een klein meisje in mn buik. Ik weet wel dat meerdere miskramen achter elkaar een hoop met je doet. Ik hoop en duim voor jullie dat je eindelijk weer eens zwanger mag worden en blijven. Het is je zo gegund. Ik hoop dat je je volgende IUI met een positief resultaat afsluit. Dikke knuffel meis! @ Vlinder: wat fijn om te lezen dat het zo goed met jullie gaat en dat je zo geniet van Syl. Heerlijk voor jullie @ L78: jij ook al zo lekker aan het genieten van je kindjes Gaat de borstvoeding goed? Jammer dat je elk virusje oppakt, hopelijk wordt het snel lente! @ hier: het gaat goed. Wel een moeilijke periode gehad aan het begin van mn zwangerschap. Ik zat niet goed in mn vel en had de miskramen niet verwerkt. Dankzij een maatschappelijk werkster van het FIOM en natuurlijk de goede echo's en mn angelsound gaat het nu een stuk beter met mij. Ik zit weer goed in mn vel en kan oprecht genieten van het leven. Ik ben me deze zwangerschap nog meer bewust van het feit dat een kindje in je buik zo'n groot wonder is en totaal niet vanzelfsprekend. Ik heb uiteraard nog wel mn onzekere momenten, maar het paniekerige gevoel is weg. Volgende week de 20-weken echo, dat is natuurlijk nog wel even spannend. Over 2 weken gaan wij verhuizen, dus ook daar erg druk mee.
Noukje wat fijn weer iets van je te horen en ik ben ook zo blij dat met jullie meisje alles goed gaat,wat een rijkdom is het he. Ik herken dat gevoel,van niet goed in je vel zitten,je hebt ook best wat mee gemaakt.Miskramen gaan je echt niet in de koude kleren zitten hoor. Dus nog even verhuizen,dat hebben wij ook gehad,hoe ervaar jij het. Minimuis al weer druk bezig met spuiten,wanneer mocht je ook alweer voor de follikel echo. L78 dus je hebt het druk,ik kan het me wel voor stellen.
noukje weer een meisje wat leuk zeg en goed dat je er nu van kunt genieten en de paniek momenten weg zijn. bedankt voor je lieve woorden het doe wel goed als er zoveel met je meeleven ondanks dat het zo verschrikkelijk moeilijk is om als laatste over te blijven had gehoopt een beetje gelijk met jullie zwanger te zijn dat maakt het een klein beetje makkelijker. vlinder jij morgen een hele fijne verjaardag met veel zon. Ik mag dinsdag voor de fm dus dat is weer spannend zit er 1 of weer 2 ik hoop op 2 hahaha. Het is wel even slikken om te lezen over dat speciale gevoel ik kan daar helaas niet over mee praten maar ik hoop dat het nog zover komt.
@ vlinder: alsnog gefeliciteerd! Ik hoop dat je een mooie verjaardag hebt gehad en goed verwend bent door je mannen. Het is vast een bijzondere dag voor je geweest. Pff ja de verhuizing, we hebben al heel veel ingepakt, we zijn op tijd begonnen. En dat scheelt een hoop werk. Over 2 weken gaan we over en we hebben veel hulp. Aan het huis zelf hoeven we niet zo veel te doen, alleen de muren schilderen. Ik ben erg benieuwd hoe het zal gaan en ik zal blij zijn als we heerlijk op onze nieuwe bank in ons nieuwe huis zitten, haha. Ik ben 2 weken vrij van mn werk. De 1e week verhuizen en de 2e week hopelijk een beetje rommelen en uitpakken in het nieuwe huis. @ minimuis: ik begrijp je gevoelens heel goed. Ik hoop dat (ik zeg het iedere keer en ik meen het echt) deze ronde jullie geluk brengt.
Minimuis en Noukje bedankt voor de felicitaties,mijn verjaardag was heel bijzonder en ik ben zeker verwend.Dit was een super verjaardag en het mooiste cadeau heb ik al 7 weken,Syl is ook erg verwend,die heeft allemaal kleding,beren,fietsje een step een loopzebra en speelgoed gekregen. Minimuis het is voor jou zo oneerlijk dat jij niet zo fijn mee kunt praten over speciale gevoelens,ik hoop dan ook met heel mijn hart,voor jullie,dat jullie een kindje krijgen. Als jullie zeker weten dat je voor ivf wilt gaan,doe dan niet te vaak iui,iedere keer de teleurstelling is ook zwaar en met ivf heb je toch meer kans. Maar jij weet wel wanneer je klaar bent voor ivf,dat kan helemaal niemand voor je bepalen. Noukje wat fijn dat jullie ook zoveel hulp hebben,dat hadden wij ook en dat was heerlijk. Jullie kunnen hopelijk straks heerlijk genieten van jullie nieuwe huis.
Vlinder ik moet vanavond pas en helaas deze ronde geen iui had gisteren al een positieve ovulatie test maar omdat het carnaval is en mijn vriend alleen op het werk kan hij nu niet leveren. Wij kunnen dat niet thuis doen omdat de afstand te groot is dus het zou te lang zonder bewerking moeten. Ik heb er gisteren ook ff om moeten huilen iedere keer weer een tegenslag
Minimuis wat balen dat je nu al zo vroeg een ovulatietest had. Ik kan me voorstellen dat je echt even van slag hiervan was . Ik hoop dat deze ronde snel voorbij is en dat de volgende ronde meer geluk brengt!
Trees ik hoop ook dat de 2weken die nu komen om vliegen. Het is natuurlijk niet zo dat we zelf nu niet klussen maar het is nu een jaar geleden dat ik zwanger was dus heb bij voorbaat al zoiets waarom zou het nu wel raak zijn. Ik moet echt proberen wat positiever te zijn maar nu lukt dat niet echt hoop dat er vanavond nog positief nieuws komt dat kan ik nu wel gebruiken.
Minimuis wat ontzettend k*t voor jullie dat er deze ronde,door omstandigheden,geen iui zal plaats vinden.Ik kan me je verdriet zo goed voorstellen,het lucht ook op om de teleurstelling weg te huilen. Hopelijk kom je de aankomde twee weken goed door en kunnen jullie er daarna weer voor 100% voor gaan.
Vlinder de echo gisteren was een beetje dubbel er zat nog een ei van 18mm en volgens de gyn was er ook 1 gesprongen dus de kans is groot dat ik weer een dubbele eisprong heb we hebben in ieder geval goed geklust daar kan het niet aan liggen. Nog meer nieuws vanaf de volgende ronde gan de decapeptyl gebruiken vanaf dag 1 zodat mijn ei niet meer van zich zelf kan springen en ze het beter kunnen plannen vanaf dag 2 dan beginnen met gonal-f 75 hopelijk is het allemaal niet nodig maar we hebben het in huis.
@ minimuis: balen zeg dat jullie deze ronden geen iui kunnen doen. Hopelijk pakt het klussen goed uit. Super fijn dat Geertgen zo met jullie meedenkt, hopelijk blijft een volgende ronde jullie bespaart.
Noukje Wij hopen natuurlijk ook dat het niet meer nodig zal zijn we hebben ons best ervoor gedaan. Ik ben ook blij dat dokter w zo snel een beslissing neem en er niet nog weken overheen laat gaan nu hebben we de volgende ronde wat meer kans ook is het fijn dat hij nu mijn ei groter kan laten groeien dan die 16mm. En wat ook goed nieuws is mijn baarmoederslijmvlies was weer 7,3 dus daar was hij heel tevreden over nu moet de rest ook nog mee werken.
Minimuis hoe gaat het nu met je,sorry hoor dat ik nu pas reageer,we waren hier allemaal half.Ik heb een paar daagjes ziek in bed gelegen en nu is Syl wat half. Ik denk wel vaak aan je hoor en ik wens ook dat het bij jullie nu ook eens goed zal gaan.
Vlinder wat vervelend dat jullie ziek zijn geweest. Hier is het even wat minder geweest want we hebben onze poes in moeten laten slapen. Hier heb ik veel verdriet om gehad ze was altijd bij mij. Maar het is uiteindelijk beter voor haar ze was heel erg ziek.
Minimuis wat ontzettend sneu zeg,wat had ze,als ik vragen mag.Ik hoop dat je haar een fijn laatste plaatsje hebt kunnen geven,sterkte.