Meiden met veel miskramen (deel 2)

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door L78, 23 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. minimuis

minimuis Fanatiek lid

17 aug 2007
    4.066
    5
    38
    Vrouw
    Vlinder ze was gewoon heel oud en zakte constant door haar achterste ze at niks meer dronk niet meer haar nieren waren uitgevallen en ze had waarschijnlijk iets aan haar hersens. We hebben haar in de tuin begraven ik wilde haar niet achter laten ze is tenslotte 20jaar bij mij geweest. De andere 2 lijken er goed mee om te gaan ook omdat ze hier nog in een doosje heeft gelegen zodat ze afscheid konden nemen. Hoe gaat het nu met jou ben je weer opgeknapt en syl ook hoop ik

2. Vlinder

Vlinder Fanatiek lid

14 jul 2009
    2.774
    0
    0
    Minimuis hoe oud je huisdier ook is,je wilt hem nooit kwijt,ze horen bij je gezin.
    Hoe gaat het met je cyclus?

Hier gaat alles goed,we zijn allen goed opgeknapt,gelukkig gaat het weer goed.We zijn lekker veel te wandelen met dit mooie weer en we zijn lekker veel buiten,ik hoop zo dat we dit weer wat houden.

3. minimuis

minimuis Fanatiek lid

17 aug 2007
    4.066
    5
    38
    Vrouw
    Vlinder het weer is echt heerlijk ik geniet er volop van jij treft het net voor het mooie weer bevallen zodat je lekker met syl van de zon kan genieten. Mijn cyclus is een drama vandaag is de menstruatie begonnen dus ook de deca spuiten vanavond mag ik voor een uitgangsecho ben benieuwd heb het idee dat er alweer een ei zit maar dit zou toch niet moeten kunnen nou ja even afwachten. Ik heb wel meer rust in mijn hoofd door die deca niet meer tempen en geen ovtesten meer heerlijk lijkt me dat al zal het wel afkicken worden haha

4. Mirri

Mirri Fanatiek lid

25 sep 2009
    4.551
    1
    38
    N.Holland
    Hallo meiden.
    Ik wil me aansluiten bij de club......helaas.
    Eigenlijk heb ik geen klagen, heb 3 vmk's gehad, maar daardoor ook gerealiseerd wat een wonder het is dat we 2 kids hebben.
    Toch gaan 3 mk's niet in de koude kleren zitten. Voor verwerking eigenlijk nog geen tijd gehad omdat we nog steeds naar een kindje toe werken ;)

Ik vind t moeilijk om te lezen hier, maar ben blij te zien dat het ook goed kan gaan na zoveel missers.

Zet m op meiden

Grtjs. Mirri

5. minimuis

minimuis Fanatiek lid

17 aug 2007
    4.066
    5
    38
    Vrouw
    mirri Helaas welkom hopelijk is het je laatste miskraam geweest. Hopelijk kan je hier je ei een beetje kwijt.

Vlinder het was waarschijnlijk geen ei maar een cyste maar ik mag wel beginnen met de deca dus de eerste is gisteren gezet.

6. Vlinder

Vlinder Fanatiek lid

14 jul 2009
    2.774
    0
    0
    Minimuis wat k*t dat je menstruatie er weer door is gekomen,gelukkig mag je nu starten met iets nieuws en wie weet pakt dat gelijk positief uit.
    Het is fijn dat jullie toch mochten beginnen,maar wat moet je nu aan met de cyste?
    Geef niet zomaar de moed op,want zelfs vrouwen van 63 krijgen kinderen (wat ik overigens belachelijk vind),de wonderen zijn de wereld dus nog niet uit.

Het is echt fijn om met Syl te gaan wandelen nu met dit fantastische weer,we zijn heel blij dat Syl er al is en we heerlijk met hem van dit super weer mogen genieten.

Mirri helaas welkom,wat fijn dat je weet dat je toch kinderen kunt krijgen,maar het is ook heel frustrerend om 3 vmk te krijgen,als je kinderwens groot blijft,maar geef de moed niet op.

7. minimuis

minimuis Fanatiek lid

17 aug 2007
    4.066
    5
    38
    Vrouw
    Vlinder haha ja echt belachelijk die vrouw ik zou daar zelf toch zeker niet aan beginnen. Dan ben je hoog bejaard als je kind 20 is misschien leef je dan zelfs al niet meer.

8. Vlinder

Vlinder Fanatiek lid

14 jul 2009
    2.774
    0
    0
    Minimuis het is voor het kind ook niet fijn,haar moeder is bejaard als zij naar de middelbare school gaat.Ik had liever gezien dat jij zwanger bent dan zo'n 60 plusser,die zonodig nog een baby wil.
    Hopelijk ben jij nu de volgende die zwanger wordt,het is jullie zo gegund.

9. Trees

Trees Niet meer actief

Mirri welkom en tegelijkertijd ook sterkte gewenst met je miskramen.

Minimuis shit dat je ongesteld bent geworden. Zal de cyste vanzelf inklappen en verdwijnen? Ga je weer voor IUI deze ronde?

Hier gaat alles goed. Erg druk met het bijna verhuizen naar ons droomhuis!

10. minimuis

minimuis Fanatiek lid

17 aug 2007
    4.066
    5
    38
    Vrouw
    Trees hebben jullie een nieuw huis wat geweldig dan zal je het wel heel erg druk hebben.

Hij zei niet veel over die cyste alleen dat ik mocht starten daar was ik al lang blij om. Ik ben gestart met de 2de iui nu hopelijk is het raak deze ronde. Ik moet maandag ook nog naar de huisarts ik heb apneu en nu zijn we toch wel bang dat dit ook een oorzaak kan zijn van mijn miskramen iig goed is het zo ie zo niet. Het is wel de oorzaak van mijn moe zijn. Dus ik hoop maandag geholpen te kunnen worden.

11. Vlinder

Vlinder Fanatiek lid

14 jul 2009
    2.774
    0
    0
    Minimuis wanneer is de volgende iui,ik hoop dat de nieuwe behandeling aanslaat en dat je nu weer eens zwanger wordt en nu ook blijft.
    Het is vast fijn om nu niet steeds te temperaturen,zo krijg je wel wat meer rust.

12. Trees

Trees Niet meer actief

Hoe was het bij de huisarts? Heb je nu wel een redelijke normale cyclus?

We hebben inderdaad een ander huis. We gaan van een nieuwbouwrijtjes huis naar een oude woonboerderij of eigenlijk is het een omgebouwde koeienschuur. Is nogal een verschil en er moet best veel gebeuren. Het is geen bouwval, maar de vorige eigenaars hadden een nogal vreemde smaak ;)

13. minimuis

minimuis Fanatiek lid

17 aug 2007
    4.066
    5
    38
    Vrouw
    Trees dat klinkt goed eindelijk je droomhuis gevonden en ook nog een mooie dochter 2011 word een heel mooi jaar voor jullie.

Ik heb een afspraak staan bij de kno arts dus moet nog even afwachten wat hier uit ga komen. Mijn cyclus is helemaal plat gegooid door decapeptyl dus heb geen cyclus meer van mezelf heb de eerste fm achter de rug en een eitje van 12mm alleen mijn baarmoederslijmvlies is weer te dun:(. Ik moet nu fostimon spuiten ipv gonal-f dit zou beter zijn voor de opbouw van het baarmoederslijm maandag krijg ik mijn 2de fm en hopelijk mogen we dan donderdag voor de 2de iui

14. Vlinder

Vlinder Fanatiek lid

14 jul 2009
    2.774
    0
    0
    Minimuis mag je vandaag voor iui gaan,ik hoop het zo voor jullie,hebben jullie nog nagedacht over ivf?

Noukje hoe gaat het bij jou met de zwangerschap,je schiet al aardig op zeg.

Trees wat fijn dat jullie een fijn huis hebben gevonden en nu dus verbouwen,sterkte daar mee.

L78 hoe gaat het met jou gezinnetje?

Hier gaat alles heel goed,Syl is een ideale baby en doet het super goed,het is zo genieten van onze kleine man:).

15. minimuis

minimuis Fanatiek lid

17 aug 2007
    4.066
    5
    38
    Vrouw
    Vlinder we hebben vandaag onze 2de iui fostimon is goed aangeslagen dus ik blijf dit spuiten als de 2de ook mislukt hoop het natuurlijk van niet maar je hou er wel rekening mee. De ivf doen we wel alleen willen we eerst kijken of het met iui ga lukken.

Blij om te lezen dat syl het zo goed doe en dat je er zo volop van kan genieten

16. L78

L78 Fanatiek lid

7 sep 2009
    2.463
    0
    0
    Noord Holland
    Heel veel succes Minimuis! Ik duim me gek voor je. Dikke knuffel

17. Vlinder

Vlinder Fanatiek lid

14 jul 2009
    2.774
    0
    0
    Minimuis hoe is het daar?

18. minimuis

minimuis Fanatiek lid

17 aug 2007
    4.066
    5
    38
    Vrouw
    Vlinder hier gaat het wel goed hoop daar bij jou ook. We zitten weer in die vreselijke wachtweken en het nadeel is dat ik nu maar af moet wachten want vroeg testen heeft geen zin zit natuurlijk met die pregnyl. Ik zou willen dat ik wat meer geduld had:D

19. Vlinder

Vlinder Fanatiek lid

14 jul 2009
    2.774
    0
    0
    Minimuis dat afwachten is vreselijk he,ik hoop dat je de 25ste positief mag testen,dat zou geweldig zijn.

Hier gaat het heel goed,Syl groeit als kool en hij is een hele makkelijke baby.Ik gun jullie dit geweldige babygeluk ook zo toe,Syl heeft ons leven verrijkt.

20. minimuis

minimuis Fanatiek lid

17 aug 2007
    4.066
    5
    38
    Vrouw
    Vlinder wat fijn dat syl het zo goed doe, en dan ook nog dat mooie weer dat zal dubbel genieten zijn.

Voor mezelf wacht ik het allemaal af heb al hoofdpijn en ongikrampen moet midden in de nacht nogal vaak mijn bed uit om te plassen verwacht er zelf dus maar niet al te veel van maar dit is misschien ook wel een beetje zelfbescherming

Deel Deze Pagina