Lieve Minimuis, wat zijn die wachtweken toch verschrikkelijk. Ik kan binnen 2 seconden dat rotgevoel weer oproepen. Bah! Hoop maar dat het heel lange wachtweken worden (in de zin dat je dan zwanger bent) en dat het ook de laatste wachtweken zijn (in de zin dat het nu maar 's goed MOET gaan). Kom zelf niet zo veel meer op ZP maar wil eigenlijk pas afscheid nemen als ik jou achter kan laten met dikke buik. Maar laten we het stapje voor stapje doen. Eerst die weken doorkomen tot de 25ste. Kun je een beetje afleiding vinden? Ik leef in ieder geval intens met je mee meiske!
L78 wat lief van je dat je af en toe komt kijken hoe het gaat. Hoe is het met je gaat alles goed ook met je 2kindjes. De wachtweken zijn inderdaad vreselijk en ik kan nog niet eens testen want die pregnyl geeft een vlas resultaat. Morgen weer aan het werk en gelukkig heb ik het daar zo druk dat de tijd wel opschiet. En als mijn temp morgen gezakt is, is de spanning er ook af want dan komt mijn menstruatie eraan.
Minimuis en is je temperatuur gezakt of eindelijk hoger dan anders,ik hoop zo dat het nu een keer goed mag gaan.Dat wachten die spanning en dan het verdriet,dat vergt zoveel van je.Hopelijk slaat deze methode bij je aan,het zou wel heel fijn zijn. L78 wat fijn dat je er ook even bent,alles goed bij jullie? Noukje hoe gaat het met jou,verloopt de zwangerschap naar wens,je hoeft volgens mij niet zo lang meer toch?
Vlinder gisteren was mijn temp omlaag vandaag weer omhoog als je op mijn banner klik zie je mijn tempkaartje het is nog even spannend en ik heb het zo moeilijk met het nog niet testen dit is echt verschrikkelijk haha
Oh wat spannend Minimuis! Kan me voorstellen dat je het heel moeilijk vindt om niet te testen. Nog even volhouden meid. Als je zwanger bent en het gaat goed, gaan we het wel vieren hoor! Maar kleine stapjes.....(vind ik ook moeilijk hoor) Hier gaat alles goed. Dit is alweer mijn derde werkweek, dus het 'gewone' leven is weer begonnen. Wel even wennen, maar ook ontzettend fijn om meer te zijn dan alleen moeder. Dat kun je je misschien niet voorstellen minimuis, maar het is af en toe heel fijn om weer even aangesproken te worden op andere kwaliteiten dan je zorgkwaliteiten Wel hectisch hier geweest...eerste werkweek was manlief flink ziek (griep) en de kat werd ook nog ziek (bleek alvleesklierontsteking). Maar goed nu weer alles op de rit. Gisteren net vakantie geboekt, we gaan naar Oostenrijk en dan door naar schoonvader in Hongarije. Erg veel zin in. Vlinder, leuk om te lezen hoe je van je gezin geniet. Mooi he? Ik gun het Minimuis ook enorm, dus mijn duimen draaien. Oh Minimuis, vorig jaar Pasen, het feest van de eieren testte ik positief. Wat zou het heerlijk zijn als jij nu volgt. Laat het een goede voorbode zijn alstjeblieft. Dikke kus en knuffel. En je weet het, als je het niet meer volhoudt en wilt kletsen, mag je altijd bellen!
L78 ik kan het me wel voorstellen hoor weer een gewoon gesprek wat niet over baby's enz gaat maar gewoon over alles. Ik hoop dat ik jou voorbeeld mag volgen dat ik dit jaar met pasen een mooie test heb. Ik kan het me gewoon niet voorstellen na zoveel maanden ineens weer zwanger nog een paar dagen en dan is mijn nod die is vrijdag dus ben ik dan niet ongi mag ik al een beetje gaan denken dat het gelukt is.
L78 het is lekker he om ook weer aan het werk te kunnen,even wat anders. Minimuis het is bijna de 25ste meid,ik zit volop voor je te duimen,hoe gaat het met je zenuwen?
Minimuis morgen is het de 25 ste,ik hoop voor jullie dat je dan eindelijk weer positief mag testen,wat zou dat fantastisch zijn.
l78 en vlinder bedankt voor het duimen maar helaas ben ik vandaag na 2dagen overtijd ongesteld geworden dus ook weer begonnen met deca spuiten. Dinsdag bellen voor de uitgangsecho die dan dinsdagavond of woensdagavond moet worden gemaakt. Ik hoop dat 3x scheepsrecht is en dat we dan zwanger zijn maar begin er steeds meer voor te vrezen dat we over moeten op ivf.
Minimuis bah wat K*t zeg,ik vol goede moed hier kijken en dan lees ik dat je ongi bent geworden,ik hoop ook voor je dat drie keer scheepsrecht is.Overwegen jullie na de derde keer ivf?Sterkte meis en geef de moed niet op,de wonderen zijn de wereld nog niet uit hoor,kijk naar ons.
vlinder ik weet nog niet of dit de laatste iui word en we dan overstappen op ivf we gaan eerst maar eens voor de derde iui en dan zien we wel weer verder. Gisteren de uitgangs echo gehad en er zit al een ei van 13mm raar maar waar zaterdag krijgen we weer een echo om te kijken hoe hij groei het is even afwachten.
Minimuis ik hoop dat je ie flink gegroeid is en dat hij spoedig bevrucht mag zijn. Ik vind het zo raar dat je eerst zomaar zwanger werdt en nu wil het maar niet lukken,wat is een lichaam toch een vreemd iets.
Vlinder het was geen ei maar een cyste gelukkig want het zou wel weer erg snel geweest zijn. Donderdag hebben we onze 2de fm nu was er nog weinig te zien alleen dat de cyste was verdwenen
Minimuis oh een cyste,gelukkig dat die weer weg is gegaan,hopelijk krijg je deze keer een mooi groot ei.Hoe voel je je nu met deze medicatie en het niet meer temperaturen?
Vlinder heb gisteren mijn fm gehad er zit een eitje van 13mm en 1 van 8 mm. Dinsdag mag ik weer dan heb ik dokter w. Sorry dat ik even niet geweest ben maar ik heb een hele heftige week achter de rug er is een collega plotseling komen te overlijden en dat is me niet in de koude kleren gaan zitten dus vandaar dat ik even tijd voor mezelf nodig had. Hoe is het met jou en syl gaat wel goed zeker vooral met dit lekkere weer kan je wandelingen maken.