Meiden met veel miskramen (deel 2)

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door L78, 23 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. L78

L78 Fanatiek lid

7 sep 2009
    2.463
    0
    0
    Noord Holland
    Jeetje wat 'n heftig nieuws Minimuis, gecondoleerd. X

2. minimuis

minimuis Fanatiek lid

17 aug 2007
    4.066
    5
    38
    Vrouw
    l78 bedankt sorry dat ik hier bijna niet meer kom en ook afscheid van jullie ga nemen. Wij stoppen met het krijgen van kinderen en gaan samen verder dit betekend niet dat ik hier niet meer zal komen maar wel dat ik dit stukje moet gaan verwerken. Misschien dat het ooit nog spontaan ga gebeuren maar hier reken ik niet op.

3. L78

L78 Fanatiek lid

7 sep 2009
    2.463
    0
    0
    Noord Holland
    Allerliefste Minimuis, ik lees je berichtje met tranen in mijn ogen. Wat een moeilijk maar dapper besluit van jullie. Ik hoop met heel mijn hart dat het jullie toch gegeven mag zijn om ooit een kindje te ontvangen en wens je op dit moment heel veel sterkte bij het verwerken. Ik snap dat je tijd nodig hebt om dit een plekje te geven. Heel veel liefs

4. minimuis

minimuis Fanatiek lid

17 aug 2007
    4.066
    5
    38
    Vrouw
    l dankje het doet heel veel pijn en verdriet dat het ons niet gegeven is om een kindje te krijgen maar mijn relatie gaat hier aan kapot en dat wil ik niet. Mijn hele leven draai om zwanger worden en blijven en dat kan niet straks besef ik ineens dat ik al jaren niet meer geleefd heb maar mij heb laten leven. Ik wil nu energie in mijn relatie steken en niet in iui of ivf.

5. L78

L78 Fanatiek lid

7 sep 2009
    2.463
    0
    0
    Noord Holland
    Dat snap ik heel goed, daarom vind ik het ook een enorm dapper besluit van jou/jullie. Ik ken de ervaring dat alles draait om zwanger worden en blijven, maar bij ons was dit slechts van korte duur. Bij jullie is het veel langer en heftiger en dat trekt een wisseln. Maar ik kan me ook iets voorstellen bij de enorme pijn en verdriet die dit besluit met zich meebrengen. Daarom heb ik heel veel respect voor je en hoop ik dat je het een plekje weet te geven. Wilde dat ik je even kon knuffelen...

6. minimuis

minimuis Fanatiek lid

17 aug 2007
    4.066
    5
    38
    Vrouw
    L je ben een schat. Het is ook een hele lange moeilijke weg geweest en eigenlijk is het meer het besluit van mijn vriend en ik was hier al een poosje bang voor dat dit zou gebeuren maar ik stak mijn hoofd in het zand. Ik moet nu een hele andere invulling aan mijn leven gaan geven dit zal heel erg moeilijk gaan worden. Maar ik heb zo een afspraak bij de ha en ga dus maar eens kijken hoe we hier goed uit kunnen komen want 1ding is zeker ik wil mijn vriend niet kwijt maar als ik zo door ga dan ben ik bang dat dit wel gebeurd. Dus zit er maar 1ding op en dat is samen aan onze relatie werken.

7. Noukje

Noukje Fanatiek lid

14 sep 2009
    2.263
    3
    38
    Hallo meiden,

Ik vergeet vaak in dit topic te kijken. Ik ben nog wel eens te vinden onder het miskramenonderwerp.

@ minimuis: wat een moeilijk besluit hebben jullie genomen. Ik weet eigenlijk niet zo goed wat ik moet zeggen. Ik vind het zo erg voor jullie. Ik sluit me aan bij de woorden van L78.

Ik wens jullie samen heel veel sterkte toe met het verwerken van dit besluit en ik hoop dat de rust jullie goed doet. Zoek samen hulp. Misschien kan het Fiom jullie hierin begeleiden?

Een hele dikke knuffel meid.

8. Vlinder

Vlinder Fanatiek lid

14 jul 2009
    2.774
    0
    0
    Minimuis ik schrik van je berichten,wat vreselijk dat je je collega bent verloren,gecondeleerd.

Wat een moeilijke beslissing om te stoppen met de vruchtbaarheidsbehandellingen,ik begrijp je vriend wel,maar de stap is wel heel moeilijk en een definitieve keus.
    Wat zul jij je verdrietig voelen nu het definitief is,ik hoop dat je het voor jezelf ook echt kunt afsluiten.
    Hopelijk komen je vriend en jij weer nader tot elkaar en zullen jullie nog vele jaren samen genieten van al het moois dat het leven jullie wel mag gaan bieden.
    Ook ik zou je nu graag en knuffel geven,ik weet dat je het nu heel moeilijk hebt,heel veel liefs van mij.

Deel Deze Pagina