Meiden met veel miskramen (deel 2)

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door L78, 23 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. minimuis

minimuis Fanatiek lid

17 aug 2007
    4.066
    5
    38
    Vrouw
    Nisa het voelt daar zeker stukken beter omdat we daar niet tussen de dikke buiken zitten enz met ons gaat het wel hoor je raakt gehard om het zomaar eens te zeggen toch blijft het vreemd dat mijn lichaam het zelf schijnbaar niet door heeft als het fout zit maar hopelijk gaat het bruinverlies doorzetten en zijn we volgende week weer aan het oefenen voor de meesten klinkt dit waarschijnlijk raar maar ik kan dat niet maanden gaan zitten wachten dit is ook de reden om niet voor een curettage te kiezen

2. Nisa

Nisa Fanatiek lid

17 nov 2008
    2.007
    1
    38
    Turkije!!!!!
    nou ben blij dat je je iig daar prettiger voelt
    wat ik me trouwens heeel goed kan voorstellen
    had ik ook toen we gingen voor ond. e.d. al die bolle buiken en zie je die ogen naar je kijken maargoed.
    ik hoop, en dat meen ik echt, dat je dit ook snel achter de rug heb en lekker verder kan. na de laatste curretage wat ik had pfoe wens ik dat niemand toe.
    maar hier doen ze niet aan opwekken met med.
    ik denk ook omdat je voor curretages betaald en dat willen ze niet mislopen, sorry dat ik zo denk maar het voelt echt zo
    maar jij sterkte meid en hopelijk zet het gelijk door en kan je weer opnieuw ademen

3. minimuis

minimuis Fanatiek lid

17 aug 2007
    4.066
    5
    38
    Vrouw
    Nisa mijn gyn doe ook niet aan opwekken omdat de kans ik groot op veel bloedverlies en als nog een curettage moet ondergaan. Ik wil geen curettage omdat ik daarna nog een maand of 3 zoet ben de eerste keer kreeg ik asherman en de tweede keer duurde het 88dagen voor ik mijn eerste menstruatie kreeg en ik denk dat ik nu geen 88dagen meer moet wachten dus ik wacht geduldig af en hoop dat mijn lichaam het snel zelf ga regelen. Maandag neemt het verloskundigcentrum contact met mij op morgen regel ik op mijn werk dat als ik erge buikpijn ga krijgen ik naar huis mag.

4. Vlinder

Vlinder Fanatiek lid

14 jul 2009
    2.774
    0
    0
    Lieve Minimuis,

Je praat er zo makkelijk over (zo lijkt het)maar wat zul je verdrietig en teleurgesteld zijn.Dit gaat je niet in de koude kleren zitten,je moet nu eerst afwachten hoe het verder gaat.Komt het vanzelf af ja of nee en wanneer,wat een onzekerheid.Maar je hebt lichpuntje aan het eind van deze tunnel,je mag naar Geertgen en ik hoop dat die iets kan betekenen.

Liefs Vlinder moeder

5. minimuis

minimuis Fanatiek lid

17 aug 2007
    4.066
    5
    38
    Vrouw
    Vlindermoeder ik denk dat ik er makkelijk over praat omdat het nog niet echt door dringt maar het begin te komen heb buikpijn en bruinverlies word steeds meer denk als het echt begin de klap vanzelf volgt. Ik heb geertgen gisteren gebeld en als alles achter de rug is mogen we komen.

Gisterenavond om 8uur inslaapgevallen denk dat ik voledig uitgeput was. Ik ben wel gaan werken maar heb de afspraak staan als het niet gaat of ik zoveel buikpijn krijg ik naar huis mag

6. Vlinder

Vlinder Fanatiek lid

14 jul 2009
    2.774
    0
    0
    Minimuis,ik heb echt met je te doen het is zo'n teleurstelling en vooral ook na zoveel miskramen al.Ik ben blij dat Geertgen jullie zal gaan helpen en dan maar hopen dat alles goed komt.Ik hoop dat de miskraam snel afkomt en dat je daarna weer mag beginnen met klussen.Knuffel voor jou vanaf hier.

7. Noukje

Noukje Fanatiek lid

14 sep 2009
    2.263
    3
    38
    Hallo meiden,

Mag ik meeschrijven? Mijn tweede miskraam is onderweg. Ik weet dat een aantal meiden hier al veel vaker een miskraam hebben gehad. Voor mijn gevoel is twee ook al zoveel...

8. minimuis

minimuis Fanatiek lid

17 aug 2007
    4.066
    5
    38
    Vrouw
    Noukje helaas welkom en natuurlijk mag je hier mee schrijven.

Vlindermoeder We hebben gisteren zelf moeten vragen om een echo na dat het afgekomen is maar we hebben besloten deze niet in het ziekenhuis te laten doen maar te vragen of geertgen deze wil doen om te voorkomen dat we weer een hartje horen van een baby die niet van ons is.

9. Nisa

Nisa Fanatiek lid

17 nov 2008
    2.007
    1
    38
    Turkije!!!!!
    helaas welkom hier noukje

10. Vlinder

Vlinder Fanatiek lid

14 jul 2009
    2.774
    0
    0
    Minimuis,een hartje van andermans baby,hoe kan dat zeg.Vraag maar aan Geertgen of zei een echo willen maken,dat is veel veiliger.Ik ben zo blij dat wij bij het Barrahûs zijn,we worden eindelijk als stel en als personen behandeld en dat voelt als thuis komen echt waar end at hebben jullie ook verdiend.

Noukje,helaas welkom en je mag zeker mee komen kletsen.

Nisa,hoe is het met jou?

11. Nisa

Nisa Fanatiek lid

17 nov 2008
    2.007
    1
    38
    Turkije!!!!!
    vlindermoeder: ja het gaat wel, ben een beetje.. niet zo lekker
    heb allemaal vraagtekens in mn hoofd enzo
    denk dat ik na de echo van volg. week iets rustiger zal zijn
    want de gyn zei iets over dat ik miss. een weekje korter zwanger zou zijn maar exact meten doet ie pas volg. week
    maar volegns mijn berekingen kan dat niet
    want we hebben maar 2keer kunnen klussen de maand dat ik zwanger raakte omdat ik eerst naar mn oma ging voor een week
    toen had ik mn ei maar was best ziek teruggekomen
    door de weerswisseling dat ik zoooo ziek was dat we niet verder hebben kunnen klussen
    dat zit daar ook even mee in mn maag
    want had vorige keer ook groeiachterstand eerst en toen was het hartje gestopt enzo
    dus zit met alles in mn hoofd, tis heel druk in mn bovenkamer :)
    zo.. pff dat is er ook weer uit...

12. Noukje

Noukje Fanatiek lid

14 sep 2009
    2.263
    3
    38
    @ all: bedankt meiden.

@ minimuis: hmm tegen mij hebben ze ook helemaal niks gezegd over een echo nadat het afgekomen is.. zal ik zelf wel weer voor moeten bellen..

@ nisa: ik kan me de drukte in je bovenkamer heel goed voorstellen. Weet je ook echt zeker wanneer je ei is geweest (ovulatietesten/ getempt?) want sperma blijft ook een x aantal uur in leven.

13. ladybird

ladybird Lid

24 dec 2007
    61
    0
    0
    Hallo allemaal,

Hopelijk is het ook ok dat ik met jullie mee lees... Helaas heeft mijn vriend en ik maandag te horen gekregen dat onze 3e zwangerschap ook is geeindigd in een miskraam!:(.. vol verdriet en zeker ook een grote teleurstelling in je eigen lichaam. Ik voel me gewoon geen vrouw meer, maar een waardeloos persoon die niet eens een kind kan voldragen! Helaas gaat het zwanger worden ook niet zo geweldig snel bij ons ( elke keer duurde het een jaar..)dus dit alles maakt het gewoon ontzettend verdrietig! maar goed we zijn weer een paar dagen verder en tja je moet door he..ze gaan bij ons onderzoeken starten: bloed onderzoek, choromosomen onderzoek en een baarmoeder onderzoek. Ben echt heel benieuwd wat hier allemaal uit komt.. maar door het lezen van jullie verhalen voel je je gesteund,begrepen en dat geeft me veel voldoening!! Bedankt!!! ik wens iedereen heel veel geluk en de kracht toe om dit alles te verwerken!
    liefs lady..

14. Nisa

Nisa Fanatiek lid

17 nov 2008
    2.007
    1
    38
    Turkije!!!!!
    noukje: exacte dag weet ik niet maar aan mn afscheing te zien was dat rond de 4de en dan hebben we ook geklust
    (eigenlijk dus alleen de 4de en 7de in heel maand)
    maar de gyn zei dat het bijna 6wkn was terwijl volgens mijn berekingen en zw.test ik 7wkn ben
    (het begint een beetje op jou verhaal te lijken)
    dan zou ik dus pos.testen voordat ik zwanger was ????
    want heb de 15de al heel licht pos. getest

ben nu echt boos op de gyn
    hij had of echt moeten meten of niets zeggen
    dit was een tussendoorse consult dus even snel echo en hup
    maarja nu zit ik ermee :(

15. Nisa

Nisa Fanatiek lid

17 nov 2008
    2.007
    1
    38
    Turkije!!!!!
    hey ladybird
    ook helaas welkom hier
    en tuurlijk mag je hier meepraten
    tis ook zo oneerlijk
    sterkte meid pfff je hebt ook tehoren gekregen dat het hartje niet meer klopte (begreep ik het goed)
    want wat gaan jullie doen afwachten of curr.
    kan even niet lang reageren excuses hiervoor
    maar ben even niet zo lekker (en helder)
    maar veeel sterkte voor jou en je partner
    en een knuffel

16. minimuis

minimuis Fanatiek lid

17 aug 2007
    4.066
    5
    38
    Vrouw
    Ladybird helaas welkom het lijkt wel of er steeds meer door dit verdriet heen moeten bah soms is het zo oneerlijk verdeelt.

Noukje ze zeiden tegen mij als je dat graag wil kan je die echo krijgen hoor had echt zoiets van dat is toch normaal.

Vlindermoeder Ik zal proberen uit te leggen wat er gisteren gebeurden we moesten 10min voor de echo aanwezig zijn dus om 10 voor negen ons zelf gemeld aan de balie en in de wachtruimte gaan zitten het lees voer wat er lag ging vooral over kinderen, het was nog lekker rustig want wij waren de eerste, maar al gauw kwamen de eerste dikke buiken binnen ik erg druk met mijn telfoon om maar niet te hoeven kijken naar al die mooie buiken, al snel werden er vrouwen binnen geroepen en 1 vrouw was denk al dik over de 20weken het geluid van dat apperaat stond zo hard dat wij in de wachtkamer het hartje hoorde van haar kindje. Ik begon te huilen natuurlijk zonder geluid en een kant op kijkend waar niemand het zou zien tot aan dat wij om kwart over 9 naar binnen geroepen werden hoorde we dat hartje. Ik kwam de echo kamer binnen en zei dat het onmogelijk is voor ons soort vrouwen om in die wachtkamer te zitten en die vrouw zei toen heel bot ja dat was bij de gyn toch ook, ja maar niet zoveel en daar hebben wij nog nooit een hartje gehoord van een andermans baby. Ik voel me ronduit schandalig behandelt door dat mens en als het ooit een keer goed mag gaan ga ik daar zeker niet meer voor een echo.

17. ladybird

ladybird Lid

24 dec 2007
    61
    0
    0
    Hey... nee de miskraam is vanzelf op gang gekomen... ik begon bloed te verliezen.. en maandag werd het via een echo werkelijkheid! De baarmoeder was al bijna helemaal schoon! Terwijl ik het vruchtje dus heb gemist........ Klote zooi! ik wens iedereen succes weer met zwanger worden en hopelijk blijft dan de kleine zitten!!!

18. ladybird

ladybird Lid

24 dec 2007
    61
    0
    0
    minimuis.. ik lees je verhaal! Jemig!! Wat een blunder! Ik snap echt nog steeds niet dat dit alles in 1 wacht kamer moet zitten!!! het is vreselijk!! maar dat je dan ook nog het hartje hoort! brrrrr.. krijg er kippenvel van! Maandag zaten wij dus ook in de wachtkamer.. ik met heel veel krampen en behoorlijk wat bloedverlies.. maar goed daar hebben ze schijt aan want ik moest gerust drie kwartier in de wachtkamer zitten met allemaal mensen om me heeen ook zwangeren! die je dus allemaal zielig zitten aan te kijken! Nou gezellig!!!! NOT... ik vind het echt een ware hel!!

19. Noukje

Noukje Fanatiek lid

14 sep 2009
    2.263
    3
    38
    @ ladybird: wat erg voor jullie.. en ook zo oneerlijk.. heel veel sterkte met alles..

@ nisa: pff wat een onzekerheid weer. Ik werd er helemaal hor en dol van. Ik kan me je boosheid goed voorstellen. Nu zeker weer een week afwachten...?

@ minimuis: ja ik ga ook gewoon bellen als mn mk voorbij is voor een echo. Tsjongejonge het lijkt wel alleen om winst maken te draaien in die ziekenhuizen..

Hier heb je ook 1 wachtruimte. Aan de ene kant twee kamers waar de gyn zit met daartussen een kamertje waar een verpleegkundige zit. Daar meten ze je bloeddruk. En dan tegenover die kamers zit de echoruimte voor de 12 en 20 weken echo. Je zit dus echt tussen de dikke buiken. En dan met al je tranen en onzekerheid weer door die wachtruimte om de afdeling te verlaten. Ik vind het echt vreselijk...

20. minimuis

minimuis Fanatiek lid

17 aug 2007
    4.066
    5
    38
    Vrouw
    Ik vind dat ook zo erg heb je net rot nieuws gehad moet je die hele wachtkamer vol dikke buiken door je heb het gevoel dat iedereen over je praat en jij wil maar 1 ding zo snel mogelijk daar weg naar huis om ff lekker je verdriet de vrije loop te kunnen laten.

Hier was het eerst anders de gyn zat tegenover de vrouw die de echo maakte dus je kon vanuit haar kamer gelijk door lopen bij hem naar binnen of je mocht in de gang wachten daar stonden ook 2 stoelen zodat je eerst ff tijd voor jezelf had en dan bij de gyn naar binnen luisteren vragen stellen enz nu weet je eigenlijk niet waar je met je vragen heen moet gaan dus ik denk dat ik mijn lieve huisarts maar eens bel vanmiddag en daar eens ff mijn licht opsteek.

Deel Deze Pagina