Topic zegt al genoeg voor de mensen die in de nacht niet kunnen slapen of iets anders in de nacht moeten meededelen
Yeaah hoera voor dit topic.. Modjes niet sluiten, ben zo doelloos in de nacht zonder zwpagina. Nu kunnen we lekker onzin uitkramen zonder andermans topic te bevuilen
Tss wie zegt dat ik jou vriendje wilde worden. Ik moest wel anders moet ik mezelf krabbelen in de hoop dat jij het leest. Kan toch niet !
hahaha volgens mij wordt er zo dadelijk eentje hier wakker ik hoor Quinn duimen door de babyfoon. Maar hoe komt het eigenlijk dat je hier verzeild bent geraakt en geen kids of zwanger wilt worden?
Ik ben een jaar lang bezig geweest met mn exvriend om zwanger te worden. Quinn, je moet blijven slapen hoor, mama moet zo ook nog even slapen !
owja klopt en nu is het zo gezellig je komt er gewoon niet meer vanaf! Ik he zo nu end an dan post ik veel en dan zit ik er een paar weken ofzo net op...ligt eraan hoe mijn dagjes zijn. Mijn man is vaak werken en dan is dit mijn tijd vulling
Quinn die word n de nacht wel eens wakker en dan krijgt ie z'n flesje en dan slaapt hij weer verder..sinds de operatie is het echt een vrolijk mannetje en heel gemakkelijk.
Ik doe dat ook hoor maar dan geen weken ( al heb ik dat wel gedaan, maar was toen zo druk met werken dat ik geen zin meer had om mn laptop aan te raken) Maar dit is inderdaad goede tijdvulling, gezellige topics hier en ook rare af en toe. Lig echt in een deuk haha. Quinn al gestopt met duimen ? Vind het trouwens jammer dat niemand anders reageert, we zullen toch niet de enige zijn die nog wakker zijn en forummen *huil*
Ik ben inderdaad nog bezig met je andere topic te lezen, wat sneu dat hij een liesbreuk had !! Wel fijn dat hij het nu zo goed doet, lijkt me zo moeilijk huilbabys !
wij zijn gewoon erg niemand zit zo laat nog op...tja je moet toch wat he. Ik had eerst een vaste pc en toen ging ik niet veel online want dat kon ik niet tussen door doen. En nu dat ik de laptop heb kan ik alles tussen door doen: het huishouden en de kids verzorgen.... als ze het middag slaapje doen ben ik er vaak op en tussen door sping ik er vaak achter snel overal op antwoorden en dan weer verder met alles
ik vond het niet zo erg eerlijk gezegd ik kon het wel goed hebben. Normaal raak je dan gestresst ofzo maar ik hield me steeds in me achter hoofd dat de andere 2 heel gemakkelijk waren en ik gewoon niet moest zeuren. Een gegeven moment hoor je het ook niet meer zo hard. Ik kon uren met hem op me schoot zitten en geen last hebben van z'n gehuil. Je gaat opeens accepteren dat het gewoon bij hem "hoort" maar gelukkig gingen we door tot dat hij eindelijk geholpen werd
Misschien moet je je naam maar veranderen in MultiflexibeleMama ofzo Heeft Lex eigenlijk al "wendagen" gehad op de basisschool?? Tis toch te zot voor woorden dat er niemand meer wakker is. JOEHOEEE PEOPLE WAKE UP
raar he dat iedereen slaapt daar is hij nu mee bezig hij vind het helemaal geweldig en verteld er de hele week over. 1 december gaat hij voor vast maar ik heb het er best moeilijk mee...dat ik hem bijna een hele dag moet missen en de drukte in huis is meteen wat minder en daar hou ik wel van.(de drukte dan he ik heb liever een druk dan stil huis)
Ja best wel raar dat iedereen slaapt. Wat leuk dat hij het helemaal geweldig vind en iedereen er over verteld. Wel sielug voor jou dat je dan de drukte gaat missen. Express nog maar halve dagen naar school doen ?
hij is er wel echt aan toe dat merk ik wel aan hem. Ik ben ook bang dat hij gepest word ofzo maar als ze straks met z'n drieen op een school zitten komt dat wel goed..vooral Ryan dat is me echt ene...mijn ouders zeggen heel vaak: daar ga je nog wat mee beleven! Hij kan zo ondeugend zijn. hij doet Lex van alles voor wat niet mag en dan als je er wat van zegt, kijkt ie met van die lieve kraal oogjes: wie ikke? ik ben heel lief doe noooooit wat en wij trappen er best vaak in maar meid ik ga naar bed dan heb ik nog 6 uur slaap:d ik denk dat ik toch maar de bank als slaap plek pak want meneer zaagt nog steeds 2000 bossen om. Doei doei!
daar had ik toen ook heel veel last van maar ik ben naar bed ik zie jullie morgen wel laat in de avond...we hebben morgen een hele dag vol gepland met de kids we zijn nog aan het bedenken of we gaan zwemmen of naar de dierentuin