O nee ook niets ten nadele van de gyn. Mar je bent er nog niets mee opgeschoten. Tenminste dat gevoel zou ik hebben. ( heb het liefst dat ze je een zwangerschap geeft vanaf week nou uh 39 )
Noodles- gefelicteerd met je dochter! Een fijne dag gewenst en lekker genieten van vandaag! En 2 is echt nee...hier ook!
Weet iemand misschien hoe de cylcus was na de curretage? Ik werd na de curretage met 39 dagen ongesteld en ik weet niet meer hoe het de vorige keer ging. Moet ik qua vruchtbare dagen maar uitgaan van 39 dagen?
De cyclus dat ik de curretage in had duurde 63 dagen En de cyclus erna was weer normaal 30/31 dagen in mijn geval. Temperaturen of ovulatietesten niks voor je dan heb je wat meer houvast.
Bij mij de cyclus van de curettage 6 weken, daarna 4 weken met eisprong op dag 9 en nu 5,5 weken met eisprong op dag 23. Beetje onregelmatig nog dus, terwijl ik normaal altijd 29 dagen ben. Kun je geen ovulatietesten gebruiken? Dat doe ik en werkt perfect, is alleen wel een duur grapje na zo'n curettage omdat je niet weet waar je aan toe bent.
pff meiden even een paar daagjes hier niet geweest. Ik zit even in een megadip van het soort 'help wij blijven de rest van ons leven ongewenst kinderloos'. Ik ben zo bang dat het nooit gata lukken en dat ik nooit het gevoel ga meemaken van een kleintje in mijn buik, bevallen en zo ukkie wat opgroeid . Soms vind ik het erg moeilijk om de moed erin te houden. Ik denk dat ik hier de komende tijd misschien wat minder ben. Ik moet de boel weer op een rijtje zien te krijgen. Tot later meiden!
Meiden bedankt voor jullie antwoorden! Heb de testen wel hier liggen hoor, maar het mag niet met ochtendurine heb ik ergens gelezen en dan is het zo'n gedoe! Trees- kan me jouw gevoel helemaal voorstellen! Ik hoop echt dat 2009 toch nog jouw jaar gaat worden! Destijds hielp bij mij er veel over praten met beste vriendinnen heel erg. Hele dikke knuffel uit het Oosten en dat de zon maar snel weer beetje mag gaan schijnen voor jou!
Meis, ik heb die dip ook heel regelmatig. Holle frases als "het gaat vast ooit nog lukken" zal ik niet gebruiken om je eruit te trekken. Ik wil je gewoon sterkte wensen en ik hoop dat je snel weer lekker in je vel zit. Knuffel voor jou.
Ja Trees, ook hier herkenbaar en dan heb ik zelfs nog het geluk gehad dat er eentje is blijven zitten, waardoor ik weet dat het kan... Ik kan me wel een beetje indenken hoe het voor jou voelt. Helaas kan niemand het voor je voorspellen. Het zou zoveel makkelijker zijn als een arts je zou zeggen: nog 2 miskramen en dan gaat het goed! Maar dat weten we niet. De volgende keer kan het goed gaan, maar het kan ook nooit goed gaan. Ik ken iemand die kreeg 11 miskramen. De 12e keer ging het ineens goed, ze had er niet meer op gerekend. Ze heeft nu een zoontje. Het kan allemaal. Zit jij ook op www.miskramen.nl eigenlijk? Daar zijn veel mensen die zoveel miskramen hebben gehad, sommige zelfs al 8. Ik ben daar heel actief, daardoor ben ik hier wat minder vaak te vinden (maar ik houd jullie wel in de gaten hoor!) Heel veel sterkte, ik hoop dat je snel weer wat lekkerder in je velletje zit.
idd Noodles dat zou fijn zijn als een arts kon zeggen nog 2 miskramen en dan gaat het goed, maar helaas.... ik denk wel eens zou er ooit nog een dag komen dat ze iets uitvinden waarmee ze meteen kunnen zien vanaf week 5 ofzo of alles goed is met embryo...dat zou al een hoop onzekerheid wegnemen denk ik...