Minimuis: dat schiet ook niet op zeg. Anouk, waarom gebruikte je ook alweer puregon? O lees het al. Maar doen ze dat dan zomaar. Je hebt dan natuurlijk ook kans op meerlingen? Patty, jawel hoor wij zijn echt bezig. Een pauze zit er voor ons niet in. ( alleen het duurt en duurt) Dank je Trees voor de uitleg. Dacht dat bij een bbz altijd een eileider verwijderd werd. Enne geniet van je vakantie he! ( het is dubbel he)
vroeger wel, maar tegenwoordig hanteren ze een afwachtend beleid doordat het lijf het vaak zelf oplost. Behalve bij hoge hcg-waardes is het chop chop. We gaan ons best doen om te genieten van de vakantie. De laatste vakantie was de bbz-vakantie en verging ik drie weken lang van de buikpijn en bloedverlies (ik dacht dat ik een miskraam had). We hebben dus wel wat in te halen. Mijn duikopfriscurus ging best goed en de gedachte aan zon en zee maken me behoorlijk blij. Ik denk dat het genieten wel gaat lukken, ondanks dat de aanleiding van deze lastminute niet leuk was.
nee en ik ga het denk ook maar niet uitproberen of onze camera ook onder water kan Maar je brengt me op ideeen. Bestaan er geen wegwerp-onderwatercamera's? Of is dat een rare vraag in het digitale tijdperk (loop soms achter namelijk ).
Dank je wel voor het begrip. We hebben nu 3 IUI's gehad en we mogen er nog 9 doen. Er zijn geen echte redenen gevonden, nee. Ik heb schildklierproblemen en sinds afgelopen maandag weet ik officieel dat ik de ziekte van Hashimoto heb (auto-imuunziekte). Doordat ik al met medicijnen behandeld word, is er geen belemmering om zwanger te worden of te blijven. Het is dus iets anders, maar dat is dus nog nooit gevonden. Ja, dat klopt. We hebben een verhoogde kans op een meerling. Die kans nemen we graag. We zouden dolgelukkig zijn met een 2ling .
Anouk, daar heb ik ook last van hoor, niet goed kunnen concentreren. Trees, heftig hoor. Gelukkig is het goed afgelopen. Ik hoop dat je deze vakantie lekker kan gaan genieten en uitrusten. En wegwerp onderwater camera's bestaan. Volgens mij kan je die bij het Kruitvat halen. Hier gaat het niet zo lekker. Curettage viel wel mee maar na het na het tillen van een wasmand heb ik een heftige bloedding gehad. En moet nu nog rustiger aan doen. (was al niet zo veel aan het doen). Maar ja ik wil weer te veel te snel. Zo en nu even een lekker bakje koffie. Nog iemand anders een bakkie? Liefs Zoe
Bakje thee graag En geen zware dingen tillen hoor [-X en dat zegt trees die een week na haar curretage buikspieroefeningen ging doen om vervolgens te gaan hardlopen. Bleek overigens geen aanrader te zijn Bedankt voor de kruitvattip. Ik neem aan dat de camera's bedoelt zijn voor niet al te diep? Ze kunnen zeker niet de druk van 20 meter diep aan? Anouk de ziekte van Hashimoto kan toch ook miskramen veroorzaken? Maar ik begrijp dat je al medicijnen hiervoor gebruikt en dat het niet helpt. Dat schiet ook niet op! Second opinion eventueel? Had ik al verteld dat ik de 11e mijn second opinion in het amc heb? Mijn geheugen laat me de laatste tijd vaak in de steek De nacht ervoor landen we dus we kunnen meteen door. Scheel mooi weer reistijd. Amsterdam ligt hier niet echt naast de deur.
1 bakje thee voor Trees. Ik zal niet meer tillen En ook geen buikspier oefeningen of hardlopen. En hoe diep die dingen kunnen? Geen idee? Maar ach die dingen kosten niet zo veel dus gewoon uittesten maar.
Die heb je wel, maar daar kan je maar een meter of 4 mee. Ga je dieper dan loopt het huis onder water. Je kan wel een speciale behuizing voor je camera kopen ( iig van Canon wel) Anouk, ja dat begrijp ik. Maar omdat ze met IVF vaak maar 1 embryo terugplaatsen, snap ik niet goed dat je gyn het er mee eens is. Maar zou ook dolgelukkig zijn hoor. Begrijp me niet verkeerd. Zoe, wij vrouwen willen vaak teveel he. Herken het wel.
Ja, dat kan inderdaad, maar dat is, schijnbaar, vooral met een onbehandelde Hashimoto. Mijn bloedwaardes zijn goed en zouden geen probleem moeten vormen met betrekking tot zwangerschappen, zegt de internist. Hij staat bekend als een uiteramte kundige arts, vooral bij vrouwen met vruchtbaaarheidsproblemen. Ik ga er maar vanuit dat het niet beter wordt met een second opinion op dit moment. Ik wil van de gyn horen wat die nog kan betekenen.
Hier een vieze tegenvaller gehad ik moet weer een hystro waarschijnlijk toch weer een verkleving in het cervix kanaal dus voor wij er weer voor kunnen gaan zijn we wel weer een paar weken verder inmiddels heb ik het wachten eigenlijk wel gehad maar ja ik kan niks doen verder wens ik iedereen een fijn weekend
ooooooo neeeeee. Wanneer krijg je de hystro? Maar na een hystro heb je toch je gewone cyclus weer? Alleen toch wat meer bloedverlies?
kaboutertje ja dat klopt je cyclus gaat gewoon door maar kan maandag pas bellen en omdat ik me na vorigjaar niet kan ontspannen mag het onder narcose dus duur het wat langer voor je kan omdat er een operatie kamer vrij moet zijn weet je wat zo frustrerend is dat ik het 3weken geleden al aan gaf bij de gyn maar omdat het niet mijn eigen gyn is wilde ze niet luisteren waarom gaan ze alleen maar af op wat ze denken en luisteren ze niet eens een x naar ons. Trees graag gedaan trouwens ik hoop dat je net als wij er baat bij heb
En het mag ook alleen als je niet ongesteld ben he. Dus hopelijk is het net die week niet. ( zal je altijd zien he)
kaboutertje ze gaan juist kijken waarom ik niet ongesteld word dus als het kan wil ik het graag worden dan gaat het niet door en kunnen we sneller naar rotterdam maar de kans dat het als nog gaat komen is erg klein maar een beetje hoop moet je houden
Zo lekker slim Ja dat is in dit geval natuurlijk zo. Maar je hebt ook geen eisprong gehad toch? Is dat altijd zo bij een verkleving?
wat rot minimuis Ik begrijp dat je ongi niet is doorgebroken. Waarom luisteren eigenwijze gyns niet naar wat wij zeggen? Inmiddels kennen we ons lijf toch allemaal door en door. Ik hoop dat kleine beetje hoop met je mee meis! Verder is hier het koffertje bijna gepakt en is de onderwatercamera van de kruitvat aangeschaft en ben ik klaar voor morgen! Meiden tot over 11 dagen!
trees heel veel plezier op je vakantie en hopelijk kan je de miskramen ff van je afzetten. Kaboutertje volgens ff had ik een eisprong en ook als ik geen eisprong heb word ik wel ongesteld heb vorigjaar cyclussen van 11 dagen en dan had ik geen ei maar werd wel ongesteld en omdat ik vorige keer ook een verkleving had is de kans nu veel groter
Hoi Dames, ik zou graag met jullie mee willen kwekken.. Ik heb zelf 2 miskramen gehad in augustus 2007 ( kwamen we na 12 weken achter) en mei 2008 ( na 5 weken) De eerste zwangerschap was ik meteen zwanger en tussen de 1e en de 2e zat 9 maanden en nu zijn we 10 maanden verder. Morgen krijg ik de eerste uitslagen van de stollingswaarden en 17 maart van het chromosoomonderzoek. Ik begin nu wel een beetje zenuwachtig voor morgen te worden. ik wil ook voorstellen of ik aspirine of heparine bij een volgende zwangerschap mag gaan gebruiken. In engeland doen ze dit erg veel. Ik wil er gewoon alles aan gedaan hebben om de kans op een 3e mk zo klein mogelijk te maken. Verder zit ik ook op miskramen.nl en ben ik zelfs secretaris van die stichting. X Marieke