meiden met veel miskramen

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door kaboutertje, 22 jan 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. minimuis

minimuis Fanatiek lid

17 aug 2007
    4.066
    5
    38
    Vrouw
    marieke welkom hier en heel veel sterkte morgen

Hier vandaag het ziekenhuis gebeld en ik heb volgende week een dinsdag een afspraak met mijn eigen gyn dus deze ronde ga ik overslaan en voor we in rotterdam zitten zijn we dus nu weer een maand verder had gehoopt april maar het word wel mei voor ik die afspraak heb :(

Ik wilde wel ff rust maar zolang eigenlijk wil ik nu wel weer van start het gaat goed met de geprekkken bij het fiom en ook thuis komen we nu meer aan praten toe over de miskramen iets wat we voor dat we naar het fiom gingen totaal niet konden zonder dat ik boos werd :oops: snapte mijn vriend gewoon niet ach ja vrouwen komen niet voor niks van venus en mannen van mars :)

2. kaboutertje

kaboutertje VIP lid

10 jul 2008
    5.651
    0
    36
    in mijn droompaleis
    Marieke welkom ( helaas)

Minimuis, balen he. Eigenlijk wil je nu direct, maar dat schiet dus gewoon niet op. Misschien zijn we te ongeduldig? :)

3. DeboravB

DeboravB Actief lid

12 sep 2008
    131
    0
    0
    Huisvrouw
    Wildervank (Groningen)
    Ik mag me ook weer melden.
    Heb vrijdag weer een miskraam gehad.

Groetjes,
    Debora

4. kaboutertje

kaboutertje VIP lid

10 jul 2008
    5.651
    0
    36
    in mijn droompaleis
    O nee he. Hoe ver was je nu? ( niet dat dat wat uitmaakt, maar toch)

5. minimuis

minimuis Fanatiek lid

17 aug 2007
    4.066
    5
    38
    Vrouw
    Kaboutertje die kans zit er wel in ja geduld is nooit mijn sterkste kant geweest. Een voorbeeld mijn vriend en ik hadden samen een gesprek over de miskramen zegt hij hoe wil je een nieuwe zwangerschap voor komen, waarop ik hem heel verwonderd aan kijk en zeg voorkomen maar dat wil ik helemaal niet voorkomen zeg hij weer ja maar we kunnen beter wachten tot na die hsg in rotterdam.

Ja ik weet hij heeft gelijk we gaan dan weer door op de oude voet zwanger en weer een miskraam maar hoe groot is de kans dat er iets uit die hsg kom wat zouden jullie doen de ongeduldige onder ons dan he :)

6. DeboravB

DeboravB Actief lid

12 sep 2008
    131
    0
    0
    Huisvrouw
    Wildervank (Groningen)
    Ik was 4 weken en 2 dagen zwanger.
    Ik voelde me ook uitstekend, maar vrijdagavond voordat ik naar bed wilde gaan, kreeg ik heftige buikkrampen.
    Ik kon de trap bijna niet meer af komen zo'n pijn had ik.
    Helaas was het weer een miskraam.
    Mijn vriend was helemaal in tranen, want hij kon weer niet bij me zijn om me te troosten.

Groetjes,
    Debora

7. kaboutertje

kaboutertje VIP lid

10 jul 2008
    5.651
    0
    36
    in mijn droompaleis
    Minimuis is een hysteoroscopie een hsg?

Debora, weer kort dus. Dat vind ik ook altijd zeg gek. Bij ons is het ook altijd voor de 6 weken fout gegaan. Waar zou dat toch aan liggen he.

8. kaboutertje

kaboutertje VIP lid

10 jul 2008
    5.651
    0
    36
    in mijn droompaleis
    Zo heb even gegoogled:

hysterosalpingografie
    Dit onderzoek wordt vaak toegepast in het kader van onvruchtbaarheidsonderzoeken om de baarmoeder en eileiders nader te bekijken. Een hysterosalpingogram (HSG) is een röntgenfoto die de baarmoeder (hystero) en de eileiders (salpingo) zichtbaar kan maken. Door de combinatie van röntgentechnologie met een röntgen contrast vloeistof die in de vrouwelijke voortplantingsorganen wordt ingespoten, biedt HSG een optimaal waarnemingsveld.

Dat is dus niet hetzelfde als een hystero, die ik dacht dat het was.

Wat krijg jij minimuis?

9. kaboutertje

kaboutertje VIP lid

10 jul 2008
    5.651
    0
    36
    in mijn droompaleis
    Ik heb 2 hele mooie plaatjes voor mijn onderschrift. Iemand enig idee hoe ik die ( 1 ervan)eronder krijg?

Ik heb al met foto verkleinen gedaan, maar dan?

10. minimuis

minimuis Fanatiek lid

17 aug 2007
    4.066
    5
    38
    Vrouw
    Kaboutertje geen flauw idee hoe je die er onder krijg. Op de vraag welk onderzoek ik krijg dat is als hij verder wil kijken of er inderdaad een verkleving zit een diagnostiche hysterscopie hier bij gaan ze met een camera naar binnen om te kijken en als ze dan niet verder kunnen komt er een heel piep klein schaartje bij kijken maar als ze niet door kunnen doe dit verschrikkelijk veel zeer

11. kaboutertje

kaboutertje VIP lid

10 jul 2008
    5.651
    0
    36
    in mijn droompaleis
    Ja ik ken het dan wel. Maar je mag toch gewoon proberen zwanger te worden dan? ( maar dat zal niet lukken denk ik)

Je mag alleen de hsg niet als je zwanger bent lijkt me.

Dus de vraag wat ik zou doen? Gewoon ervoor gaan!

12. ekeiram

ekeiram Nieuw lid

2 mrt 2009
    2
    0
    0
    Hoi Minimus,

Ja ik ben zelf ook heel ongeduldig aangelegd, maar met een hysteroscopie en hsg mag je niet zwanger zijn toch?
    Mag ik vragen waarom jullie kans op een volgende mk groter is dan?
    En ja verstandig gezien is het misschien wijs om te wachten op die onderzoeken, maar snap heel goed dat je eigenlijk geen kans voorbij wilt laten gaan. En aan de andere kant is rust misschien wel weer even fijn.
    MOeilijk keuze meid!

X Marieke

13. minimuis

minimuis Fanatiek lid

17 aug 2007
    4.066
    5
    38
    Vrouw
    marieke het gaat niet om meer kans op een mk maar om een verkleving en met hsg mag je niet zwanger zijn nee maar die krijg ik in de eerste week na mijn 2de menstruatie

Kaboutertje de kans dat ik deze ronde zwanger zou kunnen raken is nihil dat klopt je heb trouwens een heel mooi plaatje als onderschrift

14. kaboutertje

kaboutertje VIP lid

10 jul 2008
    5.651
    0
    36
    in mijn droompaleis
    Met dank aan Sapphira

15. kaboutertje

kaboutertje VIP lid

10 jul 2008
    5.651
    0
    36
    in mijn droompaleis
    Ekeiram Heb je de uitslag al?

16. patty4life

patty4life Actief lid

25 dec 2008
    145
    0
    0
    Hallo,

het is even stil geweest hier, maar ik kom jullie vandaag mijn nieuwe banner laten zien...

Ik weet nog niet zo goed of ik moet huilen of lachen...

17. kaboutertje

kaboutertje VIP lid

10 jul 2008
    5.651
    0
    36
    in mijn droompaleis
    Gefeliciteerd!
    Maar ik snap je gevoel goed.
    Zo ben ik nu erg bezig met de vraag of we wel door willen.

Altijd weer die onzekerheid. En als we nu gewoon zeggen er staat een streep onder en is het klaar, dan is het gewoon over en komt er hier nooit meer een baby. ( tenminste dat denk ik nu, maar mijn gevoel zegt dat ik dat ook weer niet wil)
    Ik wil niet die onzekerheid van word ik ooit nog een keer wel zwanger en dan als je zwanger ben. Die angst... (en er zijn nog meer factoren hoor die meespelen)

Maar meid praat praat praat.

Er is ook een topic: zwanger na mk.

18. patty4life

patty4life Actief lid

25 dec 2008
    145
    0
    0
    dankjewel Kaboutertje...ik blijf toch liever hier kletsen...Ik heb pas het idee dat ik zwanger ben na mk als ik voorbij de 12 weken ben stom he?

Mag 20 maart naar zkh voor een echo...

19. minimuis

minimuis Fanatiek lid

17 aug 2007
    4.066
    5
    38
    Vrouw
    patty gefeliciteerd en ik snap dat je gevoel dubbel is maar hopelijk is dit de goede x en krijg je een mooie jongen of meid en wat het mee kletsen hier ik zou het zelfde doen want ik zou ook eerst die 12weken voorbij willen zijn.

Deel Deze Pagina