Er wordt tegen ons al snel gezegd: goh je hebt al een kind, dus dat en dat kan het niet zijn. Maar ja nu worden we niet eens zwanger meer Weet het ben te ongeduldig. Maar lassen jullie nu een pauze in? Dat vind ik erg knap.
Hoe lang zijn jullie al bezig? Misschien is het goed om een soort overzichtje te maken, zoals ze in andere topics ook hebben. Kan je in 1 oogopslag zien hoe het mensen vergaat. Ik wil wel beginnen hoor.
Overzicht van meiden met habituele abortus Anouk: 23-1-09 Bezig voor 1e kindje sinds maart 2005 (ontpilt in juni '05). Inmiddels 6 mk. Laatste mk in jan. '09. Oorzaak nog niet gevonden. Langzame schildklier helpt niet mee. Wil je de lijst updaten dan de persoon die als laatste heeft geupdate "Quoten" en de
Anouk: 23-1-09 Bezig voor 1e kindje sinds maart 2005 (ontpilt in juni '05). Inmiddels 6 mk. Laatste mk in jan. '09. Oorzaak nog niet gevonden. Langzame schildklier helpt niet mee. Kaboutertje:23-1-09 - 3* -kindje- 6/08 * - 9/08* - oorzaak? Wil je de lijst updaten dan de persoon die als laatste heeft geupdate "Quoten" en de
Overzicht van meiden met habituele abortus Anouk: 23-1-09; 6*. Bezig voor 1e kindje sinds maart 2005 (ontpilt in juni '05). Laatste mk in jan. '09. Oorzaak nog niet gevonden. Langzame schildklier helpt niet mee. Kaboutertje: 23-1-09 - 3* -kindje- 7/08 * - 9/08* - oorzaak? Wil je de lijst updaten dan de persoon die als laatste heeft geupdate "Quoten" en de
Sorrie, ik heb zo vaak zitten wijzigen dat die van jou tussendoor kwam. Heb hem even opnieuw gedaan, als je het niet erg vindt.
Overzicht van meiden met habituele abortus Anouk: 23-1-09; 6*. Bezig voor 1e kindje sinds maart 2005 (ontpilt in juni '05). Laatste mk in jan. '09. Oorzaak nog niet gevonden. Langzame schildklier helpt niet mee. Kaboutertje: 23-1-09 - 3* -kindje- 6/08 * - 9/08* - oorzaak? Wil je de lijst updaten dan de persoon die als laatste heeft geupdate "Quoten" en de
Al hop ik dat niemand dit mee hoeft te maken, hoop ik dat de meiden die dit ook voor de kiezen krijgen, zich hier aansluiten. Hoe meer mensen, hoe meer begrip. Wat dat betreft is het delen van je verdriet echt heerlijk. Men snapt wat je bedoeld.
En ook info delen. Ik bedoel ik bleef nou haken bij: ja we zien wel. Na een volgende zwangerschap zullen we misschien eens weer wat testen en onderzoeken doen. Ik wil NU! Ik had al eens een topic geplaatst met de vraag of ik de enige was. Daar leek het toen wel op, maar nu blijkt het "gelukkig" van niet.
Ja, mijn topics blijven ook angstvallig leeg. Het is ook wel extreem, denk ik. Zoveel miskramen. Het schrikt enorm af. Veel meiden willen er helemaal niet over nadenken dat dit mogelijk is. Vooral na 1 mk. Dan denk je nog: "ik kan in elk geval zwanger worden". Ja, dat kan ik ja. Kan het alleen niet blijven. Maar daar wil niemand over nadenken.
Ja dat zei ik ook altijd: zwanger worden is het probleem niet. Het zwanger blijven wel. Nu lijkt zelfs het zwanger worden een probleem.
Ja, dat heb ik ook hoor. Het is zooo wisselend. In het eerste jaar dat we het probeerde (dan reken ik even vanaf juni, toen ik ontpilt was) werd ik 2 keer zwanger (na 6 mnd en na 12 mnd). Vervolgens een jaar niets en toen weer zwanger. Na die mk weer ruim een jaar niet zwanger. In het laatste jaar (eigenlijk de laatste 8 mnd.) al 3 keer. Er is geen pijl op te trekken.
Hoi, op uitnodiging van Kaboutertje zal ik mezelf ook even voorstellen. Ik ben 33 jaar en heb 4 miskramen gehad, maar ook 1 dochtertje. Op 1 spontane miskraam op 6 weken na kwamen alle miskramen middels een curettage op 9 of 10 weken. Ik heb tweemaal hartactie gezien en er was 3 keer sprake van een groeiachterstand bij de echo, varierend van 10 tot 5 dagen. Helaas liep het dus steeds slecht af. Bij de zwangerschap van mijn dochtertje verloor ik tot 13 weken veel rood bloed, maar zij had juist geen groeiachterstand en deed het heel goed. Wij zijn nu in afwachting van een volgende effectieve zwangerschap, want wij willen heel graag nog een 2e kindje.
Overzicht van meiden met habituele abortus Anouk: 23-1-09; 6*. Bezig voor 1e kindje sinds maart 2005 (ontpilt in juni '05). Laatste mk in jan. '09. Oorzaak nog niet gevonden. Langzame schildklier helpt niet mee. Kaboutertje: 23-1-09 - 3* -kindje- 6/08 * - 9/08* - oorzaak? Noodles: Bezig voor 2e kindje sinds nov 2007, 4 miskramen, laatste okt 2008 Wil je de lijst updaten dan de persoon die als laatste heeft geupdate "Quoten" en de
hoi allemaal ik zal me ff een beetje voorstellen vanaf 2003 bezig met een kindje in 2004 1ste miskraam met 12weken 2005 een vmk 2006 nog een vmk toen een rust pauze in 2007 weer begonnen 1ma op 8weken en 5dagen vruchtje was maar 7w en 5d daarna 2vmk's en nu in dec 2008 weer een ma we hadden 2hartjes zien kloppen maar helaas op de dag van de echo waren ze gestopt of een dag eerder dat kon ze niet precies zeggen ik was toen 8w en 5d de oorzaak zou een te hoge bloedstolling zijn maar daar spuit ik voor en slik pillen dus er is meer aan de hand hier voor gaan we een woensdag naar rotterdam. Overzicht van meiden met habituele abortus Anouk: 23-1-09; 6*. Bezig voor 1e kindje sinds maart 2005 (ontpilt in juni '05). Laatste mk in jan. '09. Oorzaak nog niet gevonden. Langzame schildklier helpt niet mee. Kaboutertje: 23-1-09 - 3* -kindje- 7/08 * - 9/08* - oorzaak? minimuis 11-12-2008 8* bezig vanaf nov 2004 oorzaak bloedstolling ?