Kaboutertje ik heb het gelezen en het is zeker intressant. Een maandag is mijn ha terug en dan ga ik zeker overleggen dan vraag ik ook of hij nog iets weet van een andere arts ziekenhuis ben benieuwd
Dat is wel een helder verhaal Kabouter. Ik kan me voorstellen dat je nog midden in een rouwproces zit. Het is ook niet niks wat jullie allemaal te verstouwen krijgen. Het is nogal tegenstrijdig op dit topic nu, maar ik heb ander nieuws. Het was niet helemaal de bedoeling, maar ik blijk weer pril zwanger te zijn. Eén keer onveilig gevree-en voor mijn vruchtbare periode (dachten we) en nu een posi-test en al een paar dagen een boel klachtjes. Na de laatste miskraam was mijn lijf volgens een bloedonderzoek HCG-vrij, dus het moet een nieuwe zwangerschap zijn. Geen idee hoe lang. Het kan varieren tussen vandaag 4 weken of vandaag pas 3+2. We beschouwen het maar als een extra kansje. Je weet maar nooit...
Trees mijn duimen draaien weer voor je en hopelijk is het deze keer wel een goede. Maar wat ben jij vruchtbaar zeg zo snel lukt het ons niet hoor er gaan meestal wel een paar ronde's overheen
we krijgen zo de uitslag van rotterdam maar ik vrwacht er niet zo heel veel van ik zal straks laten horen hoe het is geweest
nou de uitslag is hier bekend ik ben nog een keer op suiker geprikt omdat dit zo zo is 6.7 dus als hij spijkers op laag water ga zoeken dan zou het daar nog door kunnen zijn. Maar ik was zo :x dat ik heb gezegd dat ze hier in nederland ons maar een beetje laten zwemmen waarop mijn vriend :x is op mij want ik had dat niet mogen zeggen ook zegt hij nog zo mooi ja maar jou lichaam laat alles toe en laat alles innestellen en bij sommige vrouwen nestel niks in toen zei ik met mijn kwade kop dat zou ik dan nog liever hebben gehad. oh en hij zei ook nog ja je zit hier wel op het hoogste nivea en ik en een collega weten hier alles over ja ja niks dus ik had nooit moeten gaan ik heb er een heel slecht gevoel bij en dit gaat niet echt weg Het ging zo goed met me tot nu toe ook vind hij het niet nodig om nog te spuiten ja ik heb wel kans op trombose in het kraam bed maar dit is nie zo erg sorry ik zit er ff helemaal doorheen
minimuis artsen Ik zei ook altijd als er nu gewoon eens niets innestelt.... maar daar ben ik van terug gekomen het laatste 3/4 jaar. Maar ik snap je wel hoor
Kaboutertje sorry maar ik denk dat het in mijn boze bui was want natuurlijk meen je dat niet echt maar de frustratie was zo hoog dat ik dat zei ze houden je gewoon aan het lijntje en dan de woorden je lichaam laat alles maar toe en ik ben er om je moed in te praten dat je gewoon door moet gaan met zwanger worden ja en mijn verdriet dan dat doe niet ter zaken. Eigenlijk vond ik het ergste dat hij zo onmenselijk was en dat ben ik niet gewend mijn gyn leeft zo verschrikkelijk met me mee. De waardes van de suiker ik weet nog niet eens of die te hoog zijn op vragen gaf hij geen antwoord enz dus het was echt een wanhoops kreet want ik wens wat jullie nu door maken natuurlijk helemaal niemand toe.
Ik zei het ook altijd hoor, want dan was er wel iets aan te doen. ( dacht ik...) Gewoon niet zwanger worden/blijven is gewoon balen. Waarom doen we het????
ja dat vraag ik me ook weleens af waar zoek ik iedere keer weer dat verdriet op en dan heb ik mijn neefjes en dan komen ze lekker knuffelen en krijg je van die natte zoenen en dan weet ik ja daarom dus maar soms zit je er ff helemaal doorheen en ik geloof dat ik dat nu heb gelukkig mag ik volgende week weer naar het fiom en kan ik daar mijn gedachten weer ff op 1lijn brengen en dan weer met frisse moed verder. Ik geloof dat we het allebei een beetje hebben hangen hopelijk gaat het snel weer wat beter met ons want ja jij heb natuurlijk ook een behoorlijke tegenslag door de uitslag van het zaad ga je het nog een keer laten testen want het moet toch een paar keer gedaan worden om zekerheid te krijgen. Ik hoop dat er voor jullie snel duidelijkheid komt
het is zomaar stil hier trees hoe is het met je en kaboutertje wanneer heb je een afspraak staan. Noodles hoe is het met jou
Hier ben ik Minimuis wat een verhaal weer en wat een &%( van een gynaecoloog. Juist als je zo vak kiest, mag je wel een beetje inlevingsvermogen hebben. Bah ik snap wel waarom je boos wordt, want soms heb je het zo helemaal gehad dat je het niet meer ziet zitten. Hoe gaat het nu met je? Ik had een poosje geleden van Noodles nog een tip gehad. Misschien ook iets voor jou. Er zit in Gent een arts die vrouwen met herhaalde miskramen helpt. Hij heeft een speciale behandeling met 80% succespercentage per zwangerschap. Je komt in aanmerking voor zijn behandeling als je 5 of meer miskramen hebt gehad en na wat ik van internet begreep is de behandeling gratis/vergoed?? Hij helpt meer Nederlandse vrouwen. Zijn naam is prof. dr. Noens van het ziekenhuis is Gent. Als ik de arts in Friesland niet hadden gevonden was onze volgende stap naar Belgie afreizen geweest. Verder hier alles goed. Nog steeds zwanger en morgen heb ik een afspraak met de nieuwe arts in Friesland. Als er geen contra-indicaties zijn ga ik morgen starten met extra utrogesan/ progesteron en misschien nog meer medicatie, maar dat is afwachten.
Trees ik wil je heel veel succes wensen voor vandaag dat je maar snel goed nieuws kom brengen Hoe het hier gaat niet zo heel geweldig maar vanavond ga ik naar mijn huisarts en daar praten wil sowieso meer uitleg en onderzoek naar mijn suiker dit ook omdat mijn broer een zwaar suikerpatient is type2 en ik dit wil voorkomen dat ik dit dus ook krijg door middel van dieet dit is ook beter tijdens de zwangerschap en hopelijk wil mijn huisarts me naar een normaal persoon sturen die wel menselijk is en niet denk dat wij maar een nummer zijn. Er zijn nu zoveel dingen waar ik vragen over heb die suiker waarom niet meer spuiten. Hoe weet hij dat progesteron toe dienen niet help als het niet geprobeerd is waaruit maak hij op dat spuiten niet nodig is als ik nog nooit verder dan 9weken ben gekomen en zo is er nog veel meer had vragen toen ik ging maar nu nog veel meer. Maar trees nogmaals succes vandaag en kom je verhaal ff vertellen hoe het is geweest
Trees heel veel sterkte vandaag. Ik duim. Minimuis, ja vragen vragen vragen. Die hebben we he. En opschrijven hoor.( Zal ik dalijk ook eens gaan doen. Ik kom echt nergens aan toe. Hebben jullie dat ook? )
Kaboutertje ja dat heb ik dus ook hoor dat ik nergens aan toe kom en nu heeft onze jongste kat net 1jaar oud flinke onstekingen op haar kop dus maak ik me daar weer zorgen om omdat het toch een beetje mijn kindje is ze is vanaf 4weken oud bij ons gekomen omdat ze in een gat was gevallen en ze een zwerfkat als moeder heeft wilde ze niks meer met haar te maken hebben omdat ze door mensen handen was aangeraakt ik heb haar dus groot gebracht met de fles en ze was toen erg ziek niesziekte. Dus zij vanavond met mijn vriend naar de dierenarts en ik naar de huisarts ik hoop nog mee te kunnen met mijn vriend en de kat ben wel bang dat de dierenarts haar niet zonder handschoenen kan behandelen
Ik ben vandaag naar dr. Veenendaal geweest. Veel gepraat en alle onderzoeken tot nu toe bekeken. Hij gaf in ieder geval aan dat ik uitgebreid onderzoek heb gehad en dat ze geen belangrijke zaken zijn vergeten. Ook goed om te horen. Na al dat gepraat, gaf hij aan dat het weleens heel simpel kon zijn. Zo simpel dat iedereen eroverheen kijkt. Hij denkt aan een lichte ontsteking van het baarmoederslijmvlies en dit zou samenhangen met alle blaas- en nierbekkenontstekingen van de afgelopen jaren, de baarmoederlijke zwangerschap, darmproblemen, de afgestoten spiralen en andere ontstekingen down under. Vandaag in ieder geval begonnen met anti-stolling op recept, verder bloedonderzoek om zijn hypothese te staven, mijn progesteron wordt nu onderzocht om aangepaste hoeveelheid voor te schrijven. Mijn schildklierwaardes worden opnieuw bepaald nu ik zwanger bent, want dat zou volgens hem meer zeggen dan het daarvoor te doen. Donderdag hebben we weer een afspraak voor een echo en alle uitslagen. Dan wordt het verdere behandelplan vastgesteld. We hebben er een goed gevoel over en ook al wordt deze zwangerschap niks, dan wil ik wel verder met hem in zee. Alleen de aanpak was al heel persoonlijk en geeft minder het gevoel dat je een nummertje ben.
Minimuis succes met katje of moet ik ook je dierenarts succes wensen . Onze kat heeft het ook gehad en was na behandeling binnen twee dagen alweer de oude!
Trees fijn om te horen dat het zo goed is bevallen bij die arts en ik hoop dat het zo simpel is. En de kat haha ja je kan beter de dierenarts sterkte wensen want ze is soms net een hond haha