meiden met veel miskramen

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door kaboutertje, 22 jan 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Vlinderkind

Vlinderkind Niet meer actief

Overzicht van meiden met habituele abortus
    Anouk: 23-1-09; 6*. Bezig voor 1e kindje sinds maart 2005 (ontpilt in juni '05). Laatste mk in jan. '09. Oorzaak nog niet gevonden. Langzame schildklier helpt niet mee.
    Kaboutertje: 23-1-09 - 3* -kindje- 6/08 * - 9/08* - oorzaak?
    Minimuis: 11-12-2008 8* bezig vanaf nov 2004 oorzaak bloedstolling?
    Noodles: Bezig voor 2e kindje sinds nov 2007, 4 miskramen, laatste okt 2008

Wil je de lijst updaten dan de persoon die als laatste heeft geupdate "Quoten" en de

2. Vlinderkind

Hoi Minimuis,

Welkom.

Ben even zo vrij geweest om je officieel op de lijst te zetten. Als je kijkt naar de rode tekst onder het overzicht, kan je zien hoe het moet, mocht je ooit iets aan te vullen hebben.

Liefs!

3. minimuis

minimuis Fanatiek lid

17 aug 2007
    4.066
    5
    38
    Vrouw
    Anouk dank je was er al mee bezig om het aan te passen maar het ging allemaal niet zo snel :oops:

4. Caruli

Caruli VIP lid

15 nov 2007
    31.699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    meiden: ik wil jullie allemaal heel veel sterkte wensen, en veel succes met zwanger worden
    hoop echt dat het voor jullie een mooi jaar gaat worden en alles goed mag blijven gaan

ik voel me hier niet echt thuis met "maar" 1 mk :oops:

maar wilde wel even laten weten dat ik het erg voor jullie vind, en jullie een gezond kindje gun ;)

5. Vlinderkind

Sorrie, ik ben nogal snel in die dingen. Wilde je niet de pas afsnijden hoor! ;)

@ Caruli:
    Meid, kan me voorstellen dat dit niet echt het topic voor jou is, maar je bent welkom als je je verhaal wilt delen.

6. kaboutertje

kaboutertje VIP lid

10 jul 2008
    5.651
    0
    36
    in mijn droompaleis
    Zo en ts krijgt geen bericht meer dat e rhier gepost is ;)

Ga even terug lezen.

7. kaboutertje

kaboutertje VIP lid

10 jul 2008
    5.651
    0
    36
    in mijn droompaleis
    Hoi Noodles en Minimuis, fijn dat jullie je aansluiten.
    Nou ja fijn... eigenlijk niet voor jullie.

Caruli, ik blijf aan je denken.

8. patty4life

patty4life Actief lid

25 dec 2008
    145
    0
    0
    Hallo Anouk,

Mag ik misschien ook in de lijst? voel me een beetje genegeerd :(

Thanx...

9. Vlinderkind

Woops! Sorrie Patty4life! Helemaal vergeten. Ik ga je er meteen opzetten meid.

10. Vlinderkind

Overzicht van meiden met habituele abortus
    Anouk: 23-1-09; 6*. Bezig voor 1e kindje sinds maart 2005 (ontpilt in juni '05). Laatste mk in jan. '09. Oorzaak nog niet gevonden. Langzame schildklier helpt niet mee.
    DeboravB: 23-1-09; 3*. Mogelijk cyste in eileider. Maart terug voor controle.
    Noodles: 23-1-09; Bezig voor 2e kindje sinds nov 2007, 4 miskramen, laatste okt 2008
    Patty4life: 23-1-09; Bezig voor 2e kindje, 2 *. Afwachten ongi na curratage.

Wil je de lijst updaten dan de persoon die als laatste heeft geupdate "Quoten" en de

11. patty4life

patty4life Actief lid

25 dec 2008
    145
    0
    0
    thank nu ben ik weer blij :)

Dacht misschien kan ik wel niet meeschreven omdat het officieel nog geen habituele abortus is...dat is pas na 3 keer toch? Maar wel altijd al vrij snel toch?

Nou ik weet het even niet waar ik het moet zoeken. Opeens gespannen borsten en megaverstopping...

12. kaboutertje

kaboutertje VIP lid

10 jul 2008
    5.651
    0
    36
    in mijn droompaleis
    Kan je typen? Dan kan je dus ook meeschrijven :)

13. patty4life

patty4life Actief lid

25 dec 2008
    145
    0
    0
    :)

14. Vlinderkind

:)

Habituele abortus is officieel vanaf 3 of meer mk maar als je je thuis voelt in dit topic, moet je vooral schrijven hoor. ;)

15. kaboutertje

kaboutertje VIP lid

10 jul 2008
    5.651
    0
    36
    in mijn droompaleis
    Ik vind abortus zo'n rotwoord. Kunnen we dat niet veranderen in habituele miskraam?

16. Noodles

Noodles Actief lid

8 aug 2006
    277
    1
    0
    Ja alle onderzoeken zijn bij ons gedaan: chromosomen, waterecho, antistolling, schildklierantistoffen, vitamine, homocysteine enz. Geen afwijkingen gevonden, behalve dan dat de factor V in mijn bloed verlaagd was (maar dat duidt juist op te dun bloed ipv te dik bloed). Ook al 1 zwangerschap bloedverdunners gespoten, maar helaas zonder succes.

17. minimuis

minimuis Fanatiek lid

17 aug 2007
    4.066
    5
    38
    Vrouw
    helemaal gelijk in ik vind het ook een rotwoord

Anouk het geeft niet hoor dat je sneller was dan mij ;) ik zal het allemaal nog wel leren :)

Hier heeft de laatste miskraam er erg in gehakt we wisten dat we zwanger waren maar bij de eerste echo kregen we een verassing het waren er 2 oh wat schrokken wij maar die schrik sloeg al snel om in een hoop gelach en we waren helemaal gelukkig de hartjes klopte goed en we waren positief ik dacht ook echt dit kan niet meer mis gaan maar had ik het ff mis

De tweede echo gingen we met een goed gevoel onze spruiten zouden we gaan bekijken het drong eerst ff niet door dat er geen hartjes meer waren en een week later hebben we dan ook nog een echo gehad om te controleren dat het echt zo was nu heb ik hulp gezocht want 7miskramen hakken er toch behoorlijk in gisteren kreeg ik ook nog het bericht dat mijn hcg nog niet weg is en nog op 26 sta dus voor 4weken na een curretage nog erg hoog heb me dan ook niet ingehouden en vanavond een test gedaan en toch behoorlijk gedronken vandaag een klein beetje moeten plassen echt eruit geperst en nu een licht streepje te zien niet dat ik denk weer terug zwanger te zijn maar de gedachten gaan dan toch weer door je hoofd heen maar aan de andere kant het zou te snel zijn

18. Vlinderkind

Ik maak er gewoon herhaalde miskramen van! ;)

19. Vlinderkind

Overzicht van meiden met meerdere miskramen
    DeboravB: 23-1-09; 3*. Mogelijk cyste in eileider. Maart terug voor controle.
    Noodles: 23-1-09; Bezig voor 2e kindje sinds nov 2007, 4 miskramen, laatste okt 2008
    Patty4life: 23-1-09; Bezig voor 2e kindje, 2 *. Afwachten ongi na curratage.

20. Vlinderkind

Deel Deze Pagina