Overzicht van meiden met habituele abortus Anouk: 23-1-09; 6*. Bezig voor 1e kindje sinds maart 2005 (ontpilt in juni '05). Laatste mk in jan. '09. Oorzaak nog niet gevonden. Langzame schildklier helpt niet mee. Kaboutertje: 23-1-09 - 3* -kindje- 6/08 * - 9/08* - oorzaak? Minimuis: 11-12-2008 8* bezig vanaf nov 2004 oorzaak bloedstolling? Noodles: Bezig voor 2e kindje sinds nov 2007, 4 miskramen, laatste okt 2008 Wil je de lijst updaten dan de persoon die als laatste heeft geupdate "Quoten" en de
Hoi Minimuis, Welkom. Ben even zo vrij geweest om je officieel op de lijst te zetten. Als je kijkt naar de rode tekst onder het overzicht, kan je zien hoe het moet, mocht je ooit iets aan te vullen hebben. Liefs!
meiden: ik wil jullie allemaal heel veel sterkte wensen, en veel succes met zwanger worden hoop echt dat het voor jullie een mooi jaar gaat worden en alles goed mag blijven gaan ik voel me hier niet echt thuis met "maar" 1 mk maar wilde wel even laten weten dat ik het erg voor jullie vind, en jullie een gezond kindje gun
Sorrie, ik ben nogal snel in die dingen. Wilde je niet de pas afsnijden hoor! @ Caruli: Meid, kan me voorstellen dat dit niet echt het topic voor jou is, maar je bent welkom als je je verhaal wilt delen.
Hoi Noodles en Minimuis, fijn dat jullie je aansluiten. Nou ja fijn... eigenlijk niet voor jullie. Caruli, ik blijf aan je denken.
Overzicht van meiden met habituele abortus Anouk: 23-1-09; 6*. Bezig voor 1e kindje sinds maart 2005 (ontpilt in juni '05). Laatste mk in jan. '09. Oorzaak nog niet gevonden. Langzame schildklier helpt niet mee. DeboravB: 23-1-09; 3*. Mogelijk cyste in eileider. Maart terug voor controle. Kaboutertje: 23-1-09 - 3* -kindje- 6/08 * - 9/08* - oorzaak? Minimuis: 11-12-2008 8* bezig vanaf nov 2004 oorzaak bloedstolling? Noodles: 23-1-09; Bezig voor 2e kindje sinds nov 2007, 4 miskramen, laatste okt 2008 Patty4life: 23-1-09; Bezig voor 2e kindje, 2 *. Afwachten ongi na curratage. Wil je de lijst updaten dan de persoon die als laatste heeft geupdate "Quoten" en de
thank nu ben ik weer blij Dacht misschien kan ik wel niet meeschreven omdat het officieel nog geen habituele abortus is...dat is pas na 3 keer toch? Maar wel altijd al vrij snel toch? Nou ik weet het even niet waar ik het moet zoeken. Opeens gespannen borsten en megaverstopping...
Habituele abortus is officieel vanaf 3 of meer mk maar als je je thuis voelt in dit topic, moet je vooral schrijven hoor.
Ja alle onderzoeken zijn bij ons gedaan: chromosomen, waterecho, antistolling, schildklierantistoffen, vitamine, homocysteine enz. Geen afwijkingen gevonden, behalve dan dat de factor V in mijn bloed verlaagd was (maar dat duidt juist op te dun bloed ipv te dik bloed). Ook al 1 zwangerschap bloedverdunners gespoten, maar helaas zonder succes.
helemaal gelijk in ik vind het ook een rotwoord Anouk het geeft niet hoor dat je sneller was dan mij ik zal het allemaal nog wel leren Hier heeft de laatste miskraam er erg in gehakt we wisten dat we zwanger waren maar bij de eerste echo kregen we een verassing het waren er 2 oh wat schrokken wij maar die schrik sloeg al snel om in een hoop gelach en we waren helemaal gelukkig de hartjes klopte goed en we waren positief ik dacht ook echt dit kan niet meer mis gaan maar had ik het ff mis De tweede echo gingen we met een goed gevoel onze spruiten zouden we gaan bekijken het drong eerst ff niet door dat er geen hartjes meer waren en een week later hebben we dan ook nog een echo gehad om te controleren dat het echt zo was nu heb ik hulp gezocht want 7miskramen hakken er toch behoorlijk in gisteren kreeg ik ook nog het bericht dat mijn hcg nog niet weg is en nog op 26 sta dus voor 4weken na een curretage nog erg hoog heb me dan ook niet ingehouden en vanavond een test gedaan en toch behoorlijk gedronken vandaag een klein beetje moeten plassen echt eruit geperst en nu een licht streepje te zien niet dat ik denk weer terug zwanger te zijn maar de gedachten gaan dan toch weer door je hoofd heen maar aan de andere kant het zou te snel zijn
Overzicht van meiden met meerdere miskramen Anouk: 23-1-09; 6*. Bezig voor 1e kindje sinds maart 2005 (ontpilt in juni '05). Laatste mk in jan. '09. Oorzaak nog niet gevonden. Langzame schildklier helpt niet mee. DeboravB: 23-1-09; 3*. Mogelijk cyste in eileider. Maart terug voor controle. Kaboutertje: 23-1-09 - 3* -kindje- 6/08 * - 9/08* - oorzaak? Minimuis: 11-12-2008 8* bezig vanaf nov 2004 oorzaak bloedstolling? Noodles: 23-1-09; Bezig voor 2e kindje sinds nov 2007, 4 miskramen, laatste okt 2008 Patty4life: 23-1-09; Bezig voor 2e kindje, 2 *. Afwachten ongi na curratage. Wil je de lijst updaten dan de persoon die als laatste heeft geupdate "Quoten" en de