Trees ik durf eerlijk gezegd nergens op te hopen maar mijn temp daling was wel op dag 14 wie weet en ik heb ook pas 4dagen na nod een positieve test die daarvoor waren met een witte streep dus erg lage hcg ik wacht het af vrijdag heb de vraag wel bij de verloskundige neer gelegd ik bedoel het kan toch niet slechter meer worden of het moet een bbz zijn dan natuurlijk wel nog een week geduld hebben dus. Ik had er volgens mij nog niet eens op gereageerd op het verhaal van die diana want ik vond het ook nogal vaag ik heb het bij mijn eerst zwangerschap gehad 4weken overtijd en aan de pil en positief getest en aan de hand van een echo was er ook een vruchtzak te zien dus echt zwanger vruchtje niet ondekt wel de vruchtzak gewoon 1grote zak met bloed gevuld. En de vakantie periode is aangebroken dus wie weet weer iemand die zich verveeld als dit niet zo is sorry maar er zitten er teveel op het forum die wat anders vertellen
Ik denk dat het ook verstandig is om nergens op te hopen (ook al blijf je altijd ergens wel een beetje hoop houden). Een bbz is nog steeds niet definitief uitgesloten? Ze laten je hopelijk toch niet een week wachten als ze er serieus nog overna denken . bah wat naar dat je een vruchtzakje vol met bloed hebt gehad. Lijkt me een heel rot gezicht. Is het toen vanzelf afgekomen?
ships weer opnieuw beginnen trees dat vruchtzakje is toen spontaan gekomen ik wist toen met de echo al dat dit er nog zat en het zat laag dus toen zei zij dat het nog een week of 2ging duren bij mij was het 4weken En wat die hcg betreft ik heb wel een kleinbeetje hoop ja dat hou je stiekum toch vooral omdat ik iemand kan die met een hcg waarde begon van 9.7 en nu een gezonde zoon heeft en dan zou het wel kunnen kloppen dat je na 2weken nog erg laag zit afwachten maar daar raak je al aangewend aan dat vele wachten
Dat je zo lang hebt kunnen wachten toen. Ik begin me hier na een week (nog niet eens ) behoorlijk op te vreten. Ik ben het spuugzat (letterlijk spuug ). Ik zal onzettend hard voor je duimen en misschien is het ook wel voorbestemd. Als één van ons een goede zwangerschap krijgt, dat deze sowieso niet normaal volgens het boekje gaat zijn. Dat zou misschien wel teveel gevraagd zijn. Als het maar goed gaat
Dat is waar trees waarom zou het als het wel een keer goed zou gaan normaal gaan denk ook niet dat dat dan ga gebeuren kijk maar bij de andere die een kindje hebben die hebben heel de zwangerschap door problemen gehad en angst. En dat stuiteren gebeurd hier ook hoor denk dat ik nu nog wel wat testen uit de kast trek 8)
Ik zit nu net op dag 5 ofzo. Heb je een chromosomenonderzoek gehad Trees? Jullie allebei? Zo ja en daar kwam niets uit, dan heeft het geen zin om op het kindje een DNA onderzoek te doen. ( dat is toevallig wat ik van de week gevraagd heb) Zolang jullie DNA goed is, is dat bij het kindje ook vaak. Het zou kunnen dat het DNA een keer afwijkt, maar niet 7x. Dat zou te toevallig zijn.
Zo weer bij gelezen. Minimuis daar zit je nu... te wachten. En dat verhaal van Diana snapte ik idd ook niet helemaal pil en zwanger worden en mk??? Maar mss is ze na de laatste mk weer even aan de pil gegaan??? Ik weet niet... Maar ga er geen woorden aan vuil maken. Mss iemand die zich idd verveeld en nu lacht dat we het over haar hebben. Misschien ook niet.
Daar was ik ook al bang voor. Wat wel interessant was dat de gynaecoloog afgelopen vrijdag zei dat er misschien wel een foutje ons dna zat en dat de medische wereld over 50 jaar erom zou lachen. Op dat moment was ik niet echt in staat om een zinnig woord uit te brengen, maar ik zat later te denken. Onze chromosomen zijn goed, is dat dan weer wat anders? Je chromosomen zijn toch opgebouwd uit je dna?! Dit is te ingewikkeld voor me
Klopt wat je zegt. Onze gyn zei dat als je chrom goed zijn, je dat dus niet door kan geven. Heb je wel een chrom-afwijking dan kan je dat dus ook weer doorgeven met de kans op mk-en. ( net als Hope bijv. die heeft een translocatie)
Wat ik eigenlijk bedoel is dat de gynaecoloog opmerking maakte dat er weleens iets mis kon zijn met ons dna, ondanks dat ons chromosomenonderzoek goed was. Ik kan me voorstellen dat ze bij een chromosomenonderzoek, niet in staat zijn om het complete dna te controleren. Of wel?
Trees ik weet het niet weet wel dat hij in rotterdam bij mij nog een keer dna heeft na laten kijken maar weer niet bij mijn vriend heel raar allemaal
Goedemorgen, Ze hebben bij mijn vriend na drie miskramen bloed afgenomen om te onderzoeken en daaruit is niks gekomen,zijn zaad is nog nooit nagekeken want dat hoeft niet zeggen ze omdat ik wel zwanger kan worden maar zwanger blijven is een probleem,het is om gek van te worden dat ze niks vinden dat een eventuele oorzaak is. Minimuis,hopelijk blijk je toch nog zwanger te zijn en ben je nog maar heel pas zwanger vandaar een lege baarmoeder,ik duim voor je meid. Trees,kun je alles een plekje geven jij moet morgen voor een curretage toch ik leef met je mee meid. Liefs Vlinder moeder
Trees mijn vriend is wel bloed gaan prikken de eerste keer maar toen wij naar die prof gingen is het helemaal niet herhaald. Trees lukt het nog een beetje ivm morgen. Vlinder moeder ik hoop het maar heb er heel weinig vertrouwen in hoor volgende week weten we meer. Jij zit nu in de 2de helft heb je al een idee of het wat ga worden. Kaboutertje voor jou breek er een tijd van ziekenhuis lopen aan spannend ik ga hard voor je duimen Sorry als ik nog iets vergeten ben maar er word ineens meer geschreven
Bij ons is het een tweede keer ook niet herhaald. De eerste keer was goed en dat vonden ze in het amc voldoende. Morgen... ik ben blij als het morgenavond is en alles achter de rug is. Ik wil me niet meer zwanger voelen, voor niks en weet inmiddels uit ervaring dat het echte verwerking pas begint als het echt klaar is. Ik wil morgen nog goed naar de echo kijken als afscheid en dan hoop ik dat ik snel aan de beurt ben voor de curretage. Ik word op een spoedplek gezet, dus het is nog maar afwachten wanneer ik aan de beurt ben. Beter dat dan dat ik weer een week zou moeten wachten. Daarna een paar daagjes herstellen en dan gaan we op vakantie. Daar zijn we beiden echt wel aan toe.
Trees ja ik begrijp dat je het zo snel mogelijk wil afsluiten. En daarna op vakantie ff lekker helemaal tot rust komen daar moet ik nog ff opwachten.ik hoop voor je dat het morgen allemaal snel achter de rug is.
Trees ik zag trouwens dat jij aan de verloskundige gevraagd had of er na zoveel miskramen toch nog een gezonde zwangerschap kon komen wij hebben op hyves een voorbeeld zitten he 13 miskramen en daarna een zoontje en nu goed zwanger van de 2de ze is al over de 12de week.
wauw dat verhaal heb ik helemaal niet meegekregen en hoeveel miskramen heeft ze gehad voordat ze zwanger raakte van de tweede? Ik zit me de laatste week suf te googlen op positieve verhalen en kom er erg weinig tegen, maar ze bestaan wel. Aan de andere kant vind ik al helemaal geen verhalen waarbij het niet lukt uiteindelijk. Mijn gynaecoloog blijft altijd maar roepen, de aanhouder wint, maar ik kan je geen garanties geven. Soms geloof ik er helemaal niet meer in. Vandaag heb ik echt zo bui, stik er allemaal maar in. Bah. Helpt ook niet mee dat ik net de buurvrouw voorbij zag lopen in een strak truitje wat mijn vermoedens al bevestigde. Juist zwanger. De derde in de rij huizen op dit moment. Een ander goed bevriend stel van ons is één deze dagen uitgerekend en maak me nu al druk over kraamvisite. Het zijn zulke goede vrienden dat ik niet kan maken om er niet heen te gaan, maar ik zie er als berg tegenop. Ben veels te bang dat ik daar mijn tranen niet in bedwang kan houden. getver ik ben echt in een pestbui momenteel. Ik ga denk ik even fijn met het hondje lopen.