Vlinder moeder je ben een schat en ik hoop dat het geluk eens gauw deze kant van het forum uit mag komen en dat we dan allemaal zwanger zijn maar vooral dat we het ook blijven
Oke dank je voor de uitleg. Wist ik niet. Ik zit nu 2 maanden in de rust ( verplicht) ivm vakantie's. En daar baaaaaaal ik van. Of ik moet een laat ei hebben volgende maand, maar dat zal dus wel niet. Nu ben ik aan het twijfelen, moeten we gewoon verder gaan en wel op vakantie gaan? Ik bedoel we gaan wel vliegen... Of moeten we echt maar een pauze nemen ( wat weer een verloren kans is) of gewoon de gok nemen. Zwanger worden lukt toch niet. Maar ja mss wel en gaat het door het vliegen weer mis.... Moeilijk.
Kaboutertje door het vliegen kan het echt niet mislopen ik kan genoeg meiden die niet zwanger op vakantie gingen en zwanger zijn terug gevlogen en nu een gezonde jonge of meid hebben. Maar als jij je daar niet fijn bijvoel moet je proberen om een maand overteslaan. Je vroeg me naar dat adres trouwens ik heb het als het goed is vanavond op mail staan en dan doe ik je ff een pb sturen. Hier zal de vakantie nu wel lekker in het water gaan vallen als ik elke keer bloed moet laten prikken om te kijken of het daalt:x waarom zit ik toch altijd in die omogelijke situatie's en dan altijd net voor kerst of oud en nieuw of nu met de vakantie het moest wel zo lopen want heb al 3jaar achter elkaar dat gezeur alleen dan meestal met de kerst :x
Is het niet mogelijk om alles te versnellen? Zodat je toch nog op vakantie kan? Of je nu ziekmelden, dan heb je je vakantie nog tegoed in sept bijv.
Kaboutertje ik weet niet of dat kan ik zal het dinsdag eens vragen misshien mag ik dan nu wel die pillen proberen omdat het hcg zo laag sta als het geen bbz is dan he. Oh nog ff over dat adres ik heb het nog niet gehad in mijn mail volgens mij heeft mijn schoonmoeder het te druk met date hahaha ik zal het vanavond nog eens vragen
Pillen??? Denk daar heel goed over na. Ik zou het nooit doen, maar oke. Mss is het trouwens bij een bbz wel weer anders dat weet ik niet. En dat adres: het heeft geen haast
kaboutertje ik bedoelde niet bij een bbz maar als blijkt dat het een miskraam is wat als ik moet kiezen uit 2kwade ik toch liever voor een miskraam ga, sinds gisterenavond heb ik licht bloedverlies dus hopelijk gaat het nu doorzetten en kunnen we toch nog van die vakantie gaan genieten
Kunnen ze dinsdag niet gewoon al een curettage inplannen? Ik zou geloof ik dat eisen. Of je ziekmelden op het werk, dan wordt je vakantie uitgesteld.
Hallo Meiden, Ik wil graag met jullie mee-kletsen. Ik volg al een tijdje jullie verhalen. Dan voel ik me minder alleen. Ik heb minder ervaring dan veel van jullie. Ik ben nu een jaar bezig voor mijn eerste kindje en helaas 3 miskramen verder. We zitten nu in een pauze periode van 3 maanden zodat ik wat bloedonderzoeken krijg. Ze zeggen dat de kans heel klein is dat ze iets vinden. En dan moeten we het dus gewoon nog een keer proberen. Wie zegt dat het dan niet gewoon weer fout gaat? Lastig hoor.
Hoi Minimuis, Ik heb bij de laatste miskraam uiteindelijk voor een curretage gekozen. Ik dacht ook dat ik een pilletje om de miskraam op te wekken prettiger zou vinden. Maar de gynaecoloog haalde mij over omdat een miskraam die met medicijnen is opgewekt vaak alsnog uitloopt in een spoed curretage.(ik geloof 25% ofzo) En zeker als je op vakantie wil (wilde ik toen ook) is een curretage zekerder. Na 2 dagen kon ik in ieder geval weer lekker wandelen. En na 2 weken zat ik al in zuid-amerika. Ik voelde me prima!
aidlft helaas welkom jammer dat je ook door dit verdriet heen moet en zoals je al zegt wel fijn dat er nog meer zijn zodat je, je minder alleen voelt. De kans dat er uit die onderzoeken iets kom is klein helaas voor ons want we zouden maar wat graag willen dat ze wisten waardoor het steeds mis gaat. Een curettage laat ik liever niet te snel doen omdat ik asherman heb dit is een verkleving en bang ben om het terug te krijgen en als ik een natuurlijk mk krijg is mijn lichaam weer iets sneller op de rit dan normaal. Maar ik denk dat het de goede kant op ga al wil bloedverlies natuurlijk nog niks zeggen want mijn test knalt nog steeds ondanks dat ik al vanaf donderdag bloedverlies heb en het steeds meer word. Ik hoop dat je je hart hier een beetje kan luchten en ook zeker dat de 3maanden een beetje snel omgaan want ik vond elke ronde niet klussen een gemiste kans
Hallo Minimuis, Tja, met zon verkleving ervaring kan me voorstellen dat je er liever niet voor kiest. Inderdaad, gelukkig, zijn mijn 3 maanden wachten nu bijna voorbij. Nog 2,5 week! Maar ik moet zeggen dat ik tussen door tot nu toe maar 1 keer ongesteld ben geweest en het stelde ook nog eens niet zo veel voor. Dus heel veel gemiste kansen lijken het niet te zijn geweest. Werd je bij die verkleving helemaal niet ongesteld?
aidlft om je vraag te beantwoorden ik werd in nov 2007 gecuretteerd omdat ik dacht daar door sneller van alles af te zijn maar vanaf curettage tot 19feb 2008 geen menstruatie meer gezien toen een hysto en daar bleek dat mijn cervixkanaal verkleefd was en die hebben ze toen weggeknipt dit gebeurde zonder verdoving en ze knipte ook nog mis. Dit is dus de korte versie maar het heeft heel wat bloed zweet en tranen gekost voor ze mij wilde geloven omdat asherman niet zo heel veel voorkomt al geloof ik inmiddels dat dit vaker voorkomt dan dat ze denken. Nog 2,5 week wachten oh dat is inderdaad niet zo heel lang meer maar wel vervelend dat je zo weinig ongesteld word en dan nog maar weinig was dit altijd al zo of is dit sinds een curettage want er zijn er die weinig bloedverlies hebben of die alleen bruinverlies hebben. Ik zelf ben meestal maar 1of 2 dagen ongesteld heb een goede menstruatie 3dagen
Hoi aidlft, ook welkom hier al zijn de redenen helaas heel triest. Ook ik ben al ruim 3,5 'bezig' voor een eerste kindje en heb tot noch toe helaas alleen nog maar 3 missed abbortions meegemaakt. Verder heb ik net als Minimuis verklevingen in de baarmoeder gehad na een curretage, waar ik middels operaties aan verholpen ben. Inmiddels ben ik voor de 4e keer zwanger en bloednerveus of het nu eindelijk eens goed zou mogen blijven gaan.... Over de menstruatie: ik menstrueerde ook altijd maar heel licht sinds de verklevingen, maar wel voldoende volgens de artsen om niet ongerust over te zijn omdat mijn baarmoederslijmvlies wel elke cyclus netjes opbouwde. Ik had steeds twee dagen bloedverlies (niet echt heftig) en verder nog wat dagen bruinverlies. Minimuis, ik hoop zo dat de miskraam snel doorzet. Ik snap dat je niet weer een curretage wil ondergaan want ken je angst voor nieuwe verklevingen heel goed. Zelf heb ik bij twee missed abbortions pillen gekregen om een miskraam op te wekken. De 1e keer is het daarmee gelukt (wel pas na 4x pillen herhalen) maar de 2e keer volgde alsnog een curretage. De 3x heb ik direct om een curretage gevraagd, maar als ik geweten had waar dat toe zou leiden :x. Heel veel sterkte!!! En over je vakantie: ik zou met je werkgever en/of bedrijfsartst praten want het kan niet zo zijn dat je door deze ellende je vakantie misloopt. Als dit straks allemaal achter de rug is moet je echt even tijd hebben om samen weg te gaan en weer tot rust te komen. Dus ik hoop dat jullie iets kunnen regelen op jullie werk of beter nog natuurlijk dat alles nu maar heel snel achter de rug mag zijn. Heel veel sterkte meid, ik denk aan je! Ik word inmiddels goed gek van de onzekerheid of het bij mij dit keer nou eens goed zal blijken. Behalve dat mijn borsten wat voller zijn geworden heb ik verder helemaal geen zwangerschapsverschijnselen en ik zou zo graag de bevestiging hebben dat ik echt goed zwanger ben. Ik heb vrijdag met mijn vriend gevreeƫn en die middag een kleine bloeding gehad en sindsdien bruinverlies. Nu weet ik dat dat waarschijnlijk helemaal niks voorstelt, maar ik word er zo verrekte nerveus van. Dus helaas, de zin in sex is tot een dieptepunt gedaald zolang ik zo in spanning zit. Pffff, nog een week wachten op de 1e echo en de spanning is nu al ondragelijk. Ik neig steeds meer na geen vertrouwen in een goede afloop, waarschijnlijk omdat het makkelijker is om er geen vertrouwen in te hebben dan om er wel vertrouwen in te hebben...
pooltje dat gevoel herken ik maar al te goed. Maar pooltje probeer er in te geloven je bent gewoon goed zwanger dat moet ik duim voor je. Wat mijn werk betreft wil ik ff afwachten misschien is het hcg wel gedaalt en mijn vriend moet toch nog 1week werken dus we hebbben er 3 samen. Morgen bloedprikken dinsdag weten we meer
Hallo dames, Jullie reageren snel! Ik was inderdaad een beetje bang dat het niet goed zat bij mij door dat ik zo weinig ongesteld ben geweest. Het duurde 1,5 dag en niet zo heel veel. Ook geen buikkrampen ofzo. ik ben in augustus gestopt met de pil en sindsdien 3 keer zwanger geweest. Ik heb even veel miskramen gehad als dat ik ongesteld ben geweest. Dus ik weet eigenlijk niet hoe het 'normaal' bij mij is. Maar die paar keer was het zeker meer. Ik moet de komende dagen weer ongesteld worden, ik hoop dat het dit keer wat meer is. (waar je allemaal niet mee blij kan zijn) Maar jemig Pooltje, wat spannend! Ja ik begrijp denk ik best hoe je je voelt. Ik durfde ook niet meer met mijn vriend te vrijen al is het alleen maar om geen bloed te verliezen. Ik denk dat het wel normaal is hoor om zenuwachtig te zijn. Ik zou het maar een beetje toelaten. Dit hoort er nu voor jou nou eenmaal bij. Even volhouden en dan ga je vast een heerlijke tijd tegemoet. Hoe ver zwanger ben je nu? Ik hoop dat het goed gaat! Maar jemig 3,5 jaar! Lang hoor! Ik duim voor je. heb je een onderzoek gehad? Is daar toen wat uitgekomen? Maar volhouden is denk ik wel belangrijk. Mijn tante kreeg 9 jaar en 9 miskramen verder toch nog een gezond kind! En dan ben je toch gelukkig! Mijn naam 'aidlft' ben ik trouwens niet echt blij mee. 'bekt niet lekker' he? Weten jullie of ik mijn naam kan aanpassen. Anders ga ik denk ik een nieuwe account aanmaken. Een vakantie is trouwens echt de beste manier om er even niet aan te denken. Ik ben 3 weken geleden een maand op reis geweest. Echt helemaal even weg. Dan kan je daarna er weer even tegen aan. Groetjes Esli
aidlft misshien kan je dat vragen hier ergens bij vragen over het forum om je naam te wijzigen ik weet het niet zeker. Ik ben net in het ziekenhuis geweest hcg is nog meer gestegen naar 496 dus vergeleken met de vorige keer toch ineens fors toen was het 90 in een week tijd en nu 211 hij sluit een bbz niet uit daarom kan er ook nog geen curettage gedaan worden als je niet weet waar het zit hij zag wel iets in mijn baarmoeder maar dit kan ook een bloedklontje zijn volgende week maandag weer bloedprikken en dan dinsdag weer voor een echo ik had nog wel zo gehoopt dat het gezakt was door het bloedverlies:x
Minimuis, Misschien ben je nog wel steeds zwanger en heb je helemaal geen bbz,wat een onzekerheid zeg tot volgende week dinsdag wachten dat is nog een dikke week.Kop op meid we slepen je er door heen.Voor de zwangere dames hier hoop ik dat alles goed gaat,het is zo'n onzekere tijd als je net zwanger bent en je hebt net een miskraam of vroeggeboorte achter de rug.Zelf ben ik inmiddels twee dagen overtijd en ik ben doodsbang en heb ook nog geen test gedaan zolang ik niet test is het niet zeker dat ik zwanger ben en dat voelt op dit moment goed aan. Liefs Vlinder Moeder
Vlindermoeder kom doe een test ik wil het weten. En ja ik ben nog wel zwanger maar ik heb 100% zekerheid dat het niet goed is hcg moet zich minimaal verdubbelen en dat doe het bij mij zeker niet. En ik had nog voor de grap gezegd van ik roep dat ik langer dan 40weken zwanger wil zijn wie weet schiet hij wel in de gang de gyn kon er wel om lachen maar hij zei nog nee dit is echt fout.
Minimuis,het zit je niet mee meid en het is je juist zo gegund. Ik zal straks testen kopen en dan doe ik er een morgen ochtend,want het zou zo'n teleurstelling zijn als de test nu negatief zou zijn.Voor mezelf is het zeker dat ik zwanger ben,ik ben de hele dag zo misselijk en heb daar tegenover weer veel trek in lekkere dingen en ik ben heel erg moe.Vorige week dacht ik al ik kon wel zwanger zijn en toen was mijn nod nog een paar daagjes weg,ik moest s'morgens 7.00 beginnen en kwam langs een mc donalds en wilde daar dolgraag wat gaan eten,ten eerste had ik daar geen tijd voor en ten tweede dacht ik je bent toch niet gek om zo vroeg al aan die vette hap te gaan,maar iedere morgen weer had ik trek als ik er langs reed. Liefs Vlinder moeder