meiden met veel miskramen

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door kaboutertje, 22 jan 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. minimuis

minimuis Fanatiek lid

17 aug 2007
    4.066
    5
    38
    Vrouw
    Vlinder moeder oh ik ga kei hard voor je duimen dat je morgen een positieve test in handen heb en dan hoop ik jullie weer snel te gaan volgen en niet dat dit nog weken gaat duren had ook nog gevraagd kan ik dit niet versnellen met een liter drank of zo hahahah maar dat werk niet jammer genoeg

2. Vlinder

Vlinder Fanatiek lid

14 jul 2009
    2.774
    0
    0
    Minimuis,

Ik heb net een testje gedaan deze was negatief en ik had net bloedverlies met het afvegen,dus dit zal wel weer mis gaan.

Liefs Vlinder Moeder

3. Vlinder

Vlinder Fanatiek lid

14 jul 2009
    2.774
    0
    0
    Ik wilde de test weggooien en zag ineens twee strepen dus ik doe nog een test en hier verschenen gelijk twee strepen,maar ik heb ook nog steeds bloedverlies,dit zal toch niet miskraam nr.9 worden he:(

Liefs Vlinder moeder

4. minimuis

minimuis Fanatiek lid

17 aug 2007
    4.066
    5
    38
    Vrouw
    Hoezo vlindermoeder mk9 heb je er nog 1 in de tussen tijd gehad dan?. En wie weet is het een innestellingsbloeding geweest nog niet de moed verliesen kijk eens hoelang ik al bloedverlies en het hcg is nog niet eens gedaalt maar gestegen wacht het nog ff af

5. Vlinder

Vlinder Fanatiek lid

14 jul 2009
    2.774
    0
    0
    Ja een vroege miskraam vorige maand,positieve test met drie dagen overtijd en nu zou het misschien weer een vroeg zijn.
    Wie weet de wonderen zijn de wereld nog niet uit.

Liefs Vlinder moeder

6. Pooltje1

Pooltje1 Lid

10 jul 2009
    37
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi Vlinder, het zou heel goed een innestelingsbloeding kunnen zijn hoor. Ik heb ook wat bloedverlies (inlegkruisje vol) gehad en dat blijkt een innestelingsbloeding te zijn geweest. Ik heb na het bloedverlies nog een aantal dagen bruinverlies gehad en was daar heel onzeker van geworden. Ik heb daarom een week na mijn positieve test nog een digitale test met zwangerschapsduur aanduiding gedaan en die gaf weer positief aan met een duur van 4/5 weken wat klopt een week na de 1e positieve test. Dus geef de moed niet op, ik duim voor je ;)!

Minimuis, wat ontzettend rot dat je Hcg weer omhoog is gegaan. Heel veel sterkte en denk een beetje aan jezelf, want ook al heeft je vriend nu nog geen vakantie, jij kennelijk al wel en dit alles is alles behalve vakantie. Kan je je niet alsnog ziek melden op je werk zodat je je vakantiedagen nog tegoed hebt? Ik hoop dat er snel een einde aan deze ellende komt en het geen bbz blijkt te zijn.

Hier komt de 1e echo in zicht. Volgende week maandag is het zo ver en het vertrouwen is inmiddels weer gegroeid want het bruinverlies is weer helemaal gestopt en lag denk ik echt aan de sex, die is dus even in de ban tot ik meer zekerheid heb... Ik heb ook meer het gevoel zwanger te zijn, al kan ik het niet echt duiden omdat het wel bij vage verschijnselen blijft. Maar het voelt goed en het moet dit keer verdikkeme gewoon eens goed aflopen :D!

groetjes,
    Margot

7. Vlinder

Vlinder Fanatiek lid

14 jul 2009
    2.774
    0
    0
    hey meiden,

Pooltje,ik hoop voor jou dat alles goed gaat meid en het is straks zomaar maandag hoor.

Minimuis,hoe is het vandaag met jou,ik hoop echt dat je geen bbz hebt meid.

Vanmorgen weer getest en weer twee streepjes en even geen bloedverlies meer.Ik moest vanmorgen werken maar heb afgebeld ik kon n.l alleen maar overgeven dus een goed teken.

Liefs Vlinder

8. Pooltje1

Pooltje1 Lid

10 jul 2009
    37
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wat een goed nieuws Vlindermoeder, van de positieve test, de misselijkheid neem je vast graag voor lief :p! Alvast een voorzichtige felicitatie!

9. Vlinder

Vlinder Fanatiek lid

14 jul 2009
    2.774
    0
    0
    Pooltje1

Ja goed he dat ik zwanger ben we zijn er ook heel erg blij mee en hopen dat het nu goed blijft gaan.Ik heb geen bloedverlies meer gehad vandaag.Hoe verloopt het bij jou?

Liefs Vlinder moeder

10. Esli1980

Esli1980 Actief lid

2 mei 2009
    348
    0
    16
    Hallo dames,

Pooltje! Wat onwijs spannend. Jij zit in de situatie waar ik juist enorm tegen op zie. Die onzekerheid! Nog maar een paar daagjes volhouden voor je! Hoe ver ben je dan bij je eerste echo?

Vlindermoeder, gefeliciteerd! Het klinkt goed!
    Heb je tussen door wel kinderen gekregen? of is het nog voor je eerste?

Minimuis, wat een gedoe allemaal! Ik hoop dat het snel beter gaat. Is er helemaal geen hoop meer?

Ik ben gelukkig dit keer normaal ongesteld geworden. Joepi!
    waar je niet blij mee kan zijn. Ik voel me weer normaal.
    Nog 2 weken pauze, dan bloedprikken en dan 'mogen' we weer.
    Met een beetje geluk is mijn eisprong dan nog niet geweest...
    Weer een kans erbij :)

Esli

11. Vlinder

Vlinder Fanatiek lid

14 jul 2009
    2.774
    0
    0
    Hey Esli,

Nee ik heb helaas nog geen kinderen alleen 8 miskramen en een vroeggeboorte.

Minimuis,hoe gaat het met je we hebben al twee daagjes niks van je gehoord,je ligt toch niet in het ziekenhuis?

Liefs Vlinder moeder

12. Pooltje1

Pooltje1 Lid

10 jul 2009
    37
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi Esli en Vlindermoeder, maandag ben ik 8 weken, dus er zou al een duidelijk hartje te zien moeten zijn. Helaas zegt een kloppend hartje in mijn geval nog maar weinig, want tot nu toe is het steeds mis gegaan tussen week 7 en 10.... Dus de spanning zal nog wel even aanhouden, maar als maandag alles goed is zijn we in ieder geval weer een stap verder.

Vlindermoeder, wanneer moet jij naar het ziekenhuis? Moet je de komende weken je bloed laten testen of is het afwachten tot de 1e echo met een week of 7/8?

Fijn dat je weer een goede ongi hebt gehad Esli, geniet nog even van het onbezorgd alles kunnen doen dat je straks weer moet laten als je probeert zwanger te worden of het bent, zoals sauna, lekkere wijntjes drinken, etc. etc. Voor je het weet moet je dat weer laten als zal ik het met alle liefde het komende jaar achterwege laten :D.

Minimuis, hoe gaat het met jou? Ik denk aan je, sterkte!

13. Esli1980

Esli1980 Actief lid

2 mei 2009
    348
    0
    16
    Oh, vlindermoeder, wat een ellende!
    Nu mag het wel eens goed gaan! alvast voorzichtig gefeliciteerd met je zwangerschap.

Spannend hoor pooltje! alles inderdaad, stapje voor stapje,
    En je hebt gelijk met het genieten. Ik heb meteen gister maar weer eens 2 wijntjes op. Iets wat ik inderdaad echt niet durf als ik misschien zwanger ben.

Heeft een van jullie ook wel eens 3 maanden pauze moeten houden. Hoe precies hebben jullie dat gedaan?
    Ik was volgens de echo maar 5 weken en volgens mij is dat hcg al lang verdwenen. ik ben tenslotte al 2 keer ongesteld geweest. Ik heb een beetje de nijging om volgende week mn bloed te laten prikken (dat is dan eigenlijk 1,5 week te vroeg) voor dat onderzoek.
    Maar dan weet ik wel zeker dat ik deze maand een kans maak...

Gister was trouwens mn beste vriendinnetje op bezoek en ze dronk de hele avond niet. Zou ze....
    Of ben ik nu paranoide aan het worden.
    Hebben jullie al eens zoiets gehad?
    Ik zou natuurlijk voor haar heel blij zijn. Maar het is ook moeilijk.
    Ik dacht altijd dat ik de eerste zou zijn...

14. Vlinder

Vlinder Fanatiek lid

14 jul 2009
    2.774
    0
    0
    Hey meiden,

Met minimuis gaat het goed,ze heeft alleen even tijd voor haar zelf genomen en komt daardoor even wat minder hier.

Pooltje,ik moet afwachten tot ik voor een echo kan ze willen eerst kijken of het goed blijft gaan erg he,ik heb al zoveel meegemaakt en nu moet ik weer afwachten ze doen hier in Nederland niks voor je vind ik.Hopelijk is jou echo maandag goed meid ik hoop het echt.

Esli,ik zou me toch houden aan de tijden voor de bloedonderzoeken want het komt erg precies hoor,wat maakt een maandje extra nog uit,ik begrijp je wel hoor maar ik ben er wat makkelijker in geworden na alles wat ik al heb meegemaakt.

Liefs Vlinder moeder

15. Esli1980

Esli1980 Actief lid

2 mei 2009
    348
    0
    16
    Hee Pooltje, veel succes vandaag, ik hoop op goed nieuws!

16. Vlinder

Vlinder Fanatiek lid

14 jul 2009
    2.774
    0
    0
    Vanaf hier ook veel succes gewenst met de echo en dat alles maar goed mag zijn,ik mag 25 augustus voor een echo gaan het is iedere keer weer spannend,tot nu toe weet ik zeker dat ik zwanger ben zo misselijk ben ik en moe.

Liefs Vlinder moeder

17. Vlinder

Vlinder Fanatiek lid

14 jul 2009
    2.774
    0
    0
    Lilo,

Je komt niet overdreven over hoor,je bent nu bang omdat je denkt dat je je kindje gaat verliezen maar bloedverlies hoeft geen miskraam te betekenen hoor.Ik wens je dan ook heel veel sterkte toe voor de echo van straks,laat je snel iets weten>

Liefs Vlinder moeder

18. Pooltje1

Pooltje1 Lid

10 jul 2009
    37
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wij zijn net terug van de echo en die gaf aan precies 8 weken plus 1 dag, alles zag er heel netjes uit en het hartje klopte mooi. Dat hebben we zelfs gehoord, wat een opluchting :D!
    Dus we zijn weer een stapje verder, de volgende echo is over 2 weken dus hopelijk blijft het dit keer eens goed gaan.

Lilo, ik hoop dat jij net zo opgelucht thuis komt! Bloedverlies hoeft inderdaad niks te betekenen, heb je wellicht gevreeën want daar heb ik in ieder geval één keer een bloeding van gekregen. Het kan gewoon een gesprongen addertje zijn, ik hoop het voor je.

Vlindermoeder, goed om te horen dat je zwangerschap in ieder geval helemaal echt is, al zou je de misselijkheid wellicht graag willen missen ;)! Sterkte met het wachten op de 1e echo, de afgelopen dagen vond ik echt een hel en vandaag bijna een half uur in de wachtkamer moeten wachten terwijl ik op van de zenuwen was....Maar dat geeft allemaal niks als je de bevestiging krijgt dat het goed is!

Minimuis, hoe gaat het met jou? Ik had zo graag samen met jou deze zwangerschap tot het eind willen doorlopen en vind het zo ontzettend verdrietig voor jullie dat het weer niet zo heeft mogen zijn. Ik hoop dat je het allemaal nog een beetje trekt, sterkte.

19. Vlinder

Vlinder Fanatiek lid

14 jul 2009
    2.774
    0
    0
    Pooltje,

wat een goed nieuws meid en ik duim voor je dat het goed mag blijven gaan hoor want het is je zo gegund.

Lilo hoe ging jou echo gisteren?en mimimuis hopelijk krijg jij vandaag ook goed nieuws.

Liefs Vlinder moeder

20. Nessy

Nessy Fanatiek lid

27 feb 2008
    2.309
    0
    36
    Verzorgende-C maar nu huismama
    Duitsland
    Hoi meiden,

Ben er hier een tijdje even niet geweest.
    Ik denk dat ik wederom eventjes zwanger ben geweest.
    Ik heb positieve testjes gehad van dag 11 tot dag 17 na ovulatie
    en sinds gisteren toch nog flink ongie.Vandaag met stolsels en
    enorme krampen.Ben bang dat dit dus een hele vroege miskraam
    is geweest.Inmiddels nr 18....ben er zo klaar mee.... :x
    Had streepjes op:predictor-kruidvat casette-kruidvat kruisje-
    matcare-matcare ultra-sensitest dipstick-sensitest extra sensitive.
    En mijn man kon ze allemaal zien...
    Lijkt me sterk dat die allemaal vals positief waren.:(
    Zit nu met een kruik op mijn buik achter de pc.Maar goed....
    wederom weer verder...zoals altijd...;)

Deel Deze Pagina