ohhh en van mijn vriendinnen heeft dus nu ook een echo gehad waarbi het niet meer leefde.... dacht echt dat ik de enige pechvogel van ons groepje was hoe is het met iedereen het is stil hier
Hi meiden, @minimuis moeilijk is dat al die zwangeren om je heen . Ik neem mezelf wel in bescherming door zwangeren engzins te vermijden. Ik ga ook alleen maar op kraambezoek als ik me daar sterk genoeg voor voel. Ik weet niet hoe open jullie erover zijn, maar ik geef ook gewoon eerlijk aan dat het aan mij ligt en dat ik het moeilijk vind. Ik probeer dan wel op andere manieren te laten blijken dat ik aan ze denk door kaartjes en smsjes te sturen. Voor mij werkt dat wel. @Nisa mijn nieuwsgierigheid is bevredigend . Ik zou de 17e als de eerste dag rekenen, maar waarschijnlijk maakt het ook niet zoveel uit doordat je vaak toch een veel langere cyclus hebt de eerste keer. @Lieni. Ik hoop dat je nu een keer wat gaat doen, wat normaal gebeurt namelijk meteen zwanger raken! Moeilijk dat wachten zeg . Wanneer krijg je uitslag van de bloedonderzoeken van de herhaalde miskramenpoli? @Hier. Heb een tijdje geleden een uitgebreid schildklieronderzoek gehad in de privekliniek waar ik loop. Het is een onderzoek wat ze in ziekenhuizen bij herhaalde miskramen niet uitvoeren. Nu is er bij mij wat uitgekomen en ik ben er ontzettend blij mee. Ik ga naast de bloedverdunners en progesteron nu ook schildkliermedicatie gebruiken. Dat geeft toch weer wat hoop voor een volgende zwangerschap. Ik heb nu zo fijne gynaecoloog die tenminste wel wat wil proberen! Grr... sommige andere gynaecologen daarentegen:x
Trees fijn dat ze je zo heel goed helpen nu en dat je wat meer hoop heb het is toch altijd fijn om iets van hoop te hebben. Ze zeggen ook altijd hoop verloren al verloren. Lieni je temp zie er mooi uit heb je toevallig al een testje gedaan. Hier denk ik mijn eisprong te hebben gehad gisteren maar we klussen nog ff verder want ja met mijn cyclus weet je het maar nooit
hey dames, trees@ wat fijn om te horen dat ze wat gevonden hebben en inderdaad hier wat mee willen proberen. Dt geeft weer moed bij de volgende cyclussen ... er is weer een reden dat het nu goed moet gaan!!! mag ik vragen bij welk gyn je nu loopt. is deze van een speciale kliniek? Minimuis@ altijd weer fijn he als je ei er aan komt. dan heb je weer even een doel om te halen. ik zal voor je duimen... we gaan gewoon allemaal zwanger worden... nu moet echt gebeuren... onze lading pech hebben we wel gehad.,... All@ ik heb nog geen bloedgeprikt omdat mijn vent zo handig was om geen legitimatie bewijs mee te nemen. konden ze de cromosomen niet prikken. nu doen we dit als ik de waterecho krijg. denk volgende week... we gokten dat mijn ongi nu zou komen en dan moet ik gelijk bellen. dan heb ik 2 december de uitslag heeeeeel eind weer maar goed. is niet anders.. tja ik weet echt niet wat mijn cyclus aan het doen is. mijn lf is elke keer zo anders geweest . varierend van 12 tot 15 dagen. elke ochtend temp ik en als die hoog is denk 'yes weer een dag gewonnen". zit nu op 13 ik moet het tot zaterdag redden.... ik ga ook niet testen. ben bang dat het dan komt... heb wel overal krampen in mijn BM dat ik denk nou dit gaat niet goed. heb nu geen trek ik chocolade dat is het enige anders hahahaha wordt er echt gek van ... tel elke keer mijn cyclus opnieuw of ik met niet positief vergist heb.... het was ook zo vaag mijn ei met temp ging omhoog en dezelfde dag had ik een positeive ovu test. dat kan toch niet gelijk?
Lieni heb je die test ingevuld bij ff want hij is ook niet helemaal zeker van je eisprong. Ik gebruik zelf geen ov testen meer omdat mijn vriend er zich niet prettig bij voelde en sinds we ze niet meer gebruiken klussen we veel meer.
trees: ben blij dat je nu meer weet, tenminste je kan er nu wat mee. weet je ook wat ze hebben gevonden? ik had tijdens mn eerste zwschap dat mijn TSH en T3 goed was maar dat mn T4 te hoog was. ik denk soms ook dat mn schildklier de boosdoener is maar dat is gewoon een gevoel een idee. nou na mn 1ste curretage werd ik zoals altijd weer na28 dgn ongesteld dus ben benieuwd of het weer zo stipt optijd zal zijn (hoop het wel hoor kunnen we eindelijk beginnen met bloedonderzoeken e.d.) lieni : wat balen zeg dat je door een stom id-kaart niet heb kunnnen prikken, als je daar dan staat pff lijkt me niet echt fijn heb nooit ovu testen gebruikt dus kan je daarbij helaas niet helpen.
test? ik ben al blij dat ik weet hoe ik de datums invul maar bedoel je daarmee dat cervix enzo.. hoe zie je dat hij er ook niet helemaal zeker van is? min ventje weet het ook niet dat ik ze gebruik anders kan hij ook niet. hahahaha hij weet wel dat ik ze gebruikt heb maar denkt nu na de 3 mk dat ik dat niet meer doet. ach hij wordt er ook niet boos om... best. als hij maar niet het gevoel hebt dat het nu moet
Ovulation Tests hoe je die test in moet vullen, als je op de datum klikt komt er oder een heel rijtje te staan daar sta Ovulation Tests en dan kan je daar je ov test + invullen dan krijg je dus een dikke streep en omdat jij stippelijnen heb is ff niet helemaal zeker dat die dag ook je eisprong is geweest daarom vul ik altijd cervix en de stand van de baarmoedermond in dat sta er ook bij en daaronder heb je dan weer het rijtje met kwaaltjes die je in kan vullen. Nisa ik hoop voor je dat je cyclus netjes blijft dan kan je ook eerder voor die onderzoeken.
hey dames, ik heb die test gevonden maar hij geeft het zelfde aan.. dus het blijft afwachten... ik had 2 dagen een postitieve test alleen zaterdag nog donkerder. mijn lf fase was ook zo verschillend ik weet niet waar ik van uit moet gaan. maar om eerlijk te zeggen durf ik niet eens te testen voor dat ik de 5 weken over ben. dan ging het elke keer mis.... heb ook steken in mijn buik alsof ik ongi moet worden. ben wel al misselijk een week en mijn darmen doen raar. maar lijkt meer op een griepie en mijn zoontje moest naar het zh voor buisjes en amadelen en dat vond ik ook spannend allemaal. tja wat is het dan he
Lieni het zie er toch wel allemaal positief uit hoor best spannend ben je er wel voor gegaan deze ronde. Ik vind het knap dat je kan wachten ik ben meestal wel van de vroege test
ja we hebben wel geklust en niet veilig eigenlijk geloofde er niet zo in dat het zou lukken. lukte nooit gelijk maarom de 3 maanden.. moest ook die water echo doen.... ik teste ook de afgelopen 3 x gelijk en mijn mannetje wilde altijd wachten nog even.. de laatste x drukte ik het ook door en daarna kwam de miskraam met 5 weken. ik wil nu eigenlijk eerst de 5 weken over... maar of dat gaat lukken.... heb ook steken in mijn buik en daarom ben ik nogal huiverig... ik moet wel zeggen dat mijn kaartje nog nooit zo duidelijk is geweest
nou ik duim voor je en vind het reuze spannend haha en het kan natuurlijk zomaar eens raak zijn juiste moment en ik vind het ook een hele duidelijke kaart het kan bijna niet missen ik hou het iig in de gaten. Wij doen er deze maand ook weer ons best voor maar mijn ei laat een beetje op zich wachten normaal heb ik een vrij korte cyclus denk dat ik hem nu gehad heb maar nog ff verder klussen voor de zekerheid. Trees hoe is het met jou alles goed En met de rest van jullie
hi, ja ziet er inderdaad naar uit dat je hem gehad hebt nog een flinke dosis zwemmers erop af sturen .... meer kun je niet doen he!!! gaat goed komen... nouja dan kun je weer fijn op het wachtbankje zitten. we verlangen allemaal naar deze weken maar ze zijn het slopenste
ja die vreselijke wacht weken om gek van te worden en maar denken zou het weer gelukt zijn of gaan we nog een maandje verder met klussen en wachten en als het dan gelukt is dan krijg je die enge 12weken weer dus is het weer wachten wat moet een mens toch eigenlijk veel wachten in zijn leven . En mijn ei ja hopelijk hebben de zaadjes een tom tom bij zodat ze de weg kunnen vinden 8) zijn ze ook iets minder moe als ze aan komen .
Hi meiden, Lieni een prachtig kaartje heb je! En wat knap dat je kan wachten. Ik ben ook zo vroege tester . Ik hoop voor je dat je hartstikke zwanger bent! Minimuis jouw kaartje ziet er inderdaad uit alsof je je ei hebt gehad en inderdaad nu weer 'fijn' wachten. Ik hoop dat je je Tom Tom goed hebt ingesteld . Ik weet niet wie het ook alweer vroeg, maar ik ben onder controle bij een gynaecoloog in een privekliniek. Mijn verzekering vergoed het geheel en de zorg is net een stuk persoonlijker en uitgebreider. Alleen nu is mijn gynaecoloog al 69 en heeft hij besloten eind maart met pensioen te gaan en de praktijk te sluiten. Daar baal ik echt onwijs van . Wij maken ons hier weer klaar voor een goede klusronde . We moeten de tijd maar goed benutten!
oh dat is zeker balen heeft hij geen goede collega? nou hier toch ineens gisteren ongi geworden ondank hoge temp. vandaag was die ineens wel laag... toch vaag meestal daalt die eerst. had al de hele week buikpijn dus kon het al niet echt geloven. maar die 2 dage overtijd gaf wel hoop maar helaas gewoon ineens een lang lf fase. nu dus de water echo in gang gaan zetten...
Trees oh wat jammer dat die arts ermee wil gaan stoppen. Kan je dan over naar een ander ? Lieni jammer dat je toch ongesteld ben geworden je had wel een mooi kaartje. Hier ineens niet meer zo zeker van mijn ei ff geeft hem wel aan maar ik twijfel heel erg of ik hem wel heb gehad nu toch nog maar ff door klussen denk ik zo
Hoi allemaal, Ik ben Suzanne en zit middenin mijn 3e miskraam van dit jaar.Ik weet niet of ik hier nu al veel ga schrijven,want ben best een beetje op,maar dan weten jullie maar alvast dat ik besta . Mijn 1e mikraam was in januari met 6 weken.Daarna was ik zwanger van een 2ling,waarvan het eerste kindje al met 5 weken weg was en het andere kindje was het hartje van gestopt met 8 weken.In april was dit.Ik ben gecurreteerd toen.Nu was ik 6 weken.Mijn baarmoeder was al leeg.Dus dat scheelt weer een boel stress. Nu krijgen we dus die onderzoeken ,die je krijgt bij herhaalde miskramen.Ik heb wel 2 gezonde dochters van 15 en 17.Niet van deze partner.Ik ben erg benieuwd naar de onderzoeken en of daar wat uitkomt.Ik hoop het wel,maar lees hier op het forum ,dat er vaak niets uitkomt. Groetjes!
Hallo Suzanne, wat naar dat je dit ook heb moeten mee maken.. ik heb ook de onderzoeken gehad en hoor in december pas wat eruit komt. verwacht niet veel maar dat is alleen maar beter. ik ben bang dat het mijn antistoffen zijn zoals ik hier veel gelezen heb. heb crohn dus die kans was inderdaad groter.. nou ik hoop dat je nog eens laat weten hoe het gaat minimuis bij jouw weer een nieuw cyclus gestart treessssss wat lees ik morgen testen hoehoeee spannend
Lieni jij zit alweer op de helft van de wacht weken heb je een beetje hoop deze ronde of totaal niet. Susanne helaas welkom en wat lieni ook al zei verwacht niet te veel van de onderzoeken. En heel veel sterkte. Trees bij jou is het weer erg spannend. Hou ons op de hoogte. Hier een nieuwe cyclus heb tijdens mijn ongi bijna geen bloed verloren, nu maak ik me dus best ongerust mag volgende week weer naar de gyn hopelijk word ik wat wijzer.