meiden met veel miskramen

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door kaboutertje, 22 jan 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Suzanne68

Suzanne68 Niet meer actief

Ik kom me ook weer even melden.Geen flauw idee hoe mijn cyclus nu is ,maar met 1tje van 26 dagen (die ik altijd had) is morgen mijn NOD....gerekend vanaf het eerste erge bloedverlies bij de miskraam,dus niet vanaf het eerste bruin of beetje helderverlies.Nu heb ik sinds de 1e miskraam ook wel eens cyclussen (cycli?) van 30 dagen,dus uiterlijk de 25e zou ik toch wel ongesteld moeten worden.Ik mag eigenlijk niet zwanger zijn deze maand en het zal ook wel niet,maar heb een beetje een raar voorgevoel...en nog geen tekenen,dat er iets aan zit te komen,dus morgen ga ik denk ik sowieso niet meer halen.....wordt vervolgd ;)

2. Suzanne68

@Trees...ik heb er deze keer bij jou ook een heel goed gevoel over
    @Lieni.....spannend allemaal hoor.Ik hoop dat die afspraak nog vervroegd kan voor je.l

3. minimuis

minimuis Fanatiek lid

17 aug 2007
    4.066
    5
    38
    Vrouw
    Lieni ik hoop dat je ei niet zo lang opzich meer laat wachten. Zwanger ja het zou kunnen maar mijn test was gisteren - dus.... Maar ben ik volgende week nog niet ongesteld gaan we zaterdag testen.

Susan een cyclus na de miskraam is nooit het zelfde of weet je wel wanneer je , je eisprong heb gehad.

4. L78

L78 Fanatiek lid

7 sep 2009
    2.463
    0
    0
    Noord Holland
    Hi meiden, ik heb alleen het eerste berichtje gelezen maar ik vind het heel fijn om ervaringen uit te wisselen. Ik heb nu in totaal vier miskramen gehad, 1 eind 2006, daarna ben ik zwanger geworden en in januari 2008 bevallen van een gezonde zoon en het afgelopen jaar heb ik 3 miskramen achter elkaar gehad (januari, juni en vorig weekend). We lopen ondertussen in zkh bij gynaecologie en er zijn verschillende onderzoeken gedaan. Maandag hebben we weer een afspraak....

Dan ga ik nu ff bijlezen of in ieder geval een begin daarmee maken :D

5. lieni44

lieni44 Fanatiek lid

13 mei 2008
    1.070
    1
    0
    juffie
    Regio amsterdam
    L78@ welkom hier... mijn verhaal is het ongeveer hetzelfde
    heb een zoontje daarna 3 miskramen. loop nu ook in het ZH..
    had je vroege miskramen pf later in het eerste trimester?

Trees@ woensdag weer een echo spannend!!!! zit er nog goed uit tot zover...
    check altijd even of je banner nog zo mooi kleurt

minimuis@@ heb niets van je gehoord maar ik zie wel een niet zo mooi kaartje.. dus hoop dat deze zich nog hersteld.

6. minimuis

minimuis Fanatiek lid

17 aug 2007
    4.066
    5
    38
    Vrouw
    l78 helaas welkom.

lieni mijn temp herstel zich niet meer hoor ben ongesteld geworden heb net gebeld en de gyn bel mij terug. Hoe nu verder ff afwachten denk dat ik toch mijn ei op dag 15 heb gehad en dat mijn lf iets langer was dan normaal inplaats van 14dagen 15dagen.

7. minimuis

minimuis Fanatiek lid

17 aug 2007
    4.066
    5
    38
    Vrouw
    ik ga deze ronde trouwens nog 1x ov testen gebruiken afgesproken met mijn vriend en die vond het goed omdat mijn cyclus kwa temp niet te volgen is

8. lieni44

lieni44 Fanatiek lid

13 mei 2008
    1.070
    1
    0
    juffie
    Regio amsterdam
    Waarvoor heb je de gyn gebeld
    wat te doen met je progesteron?
    jeetje balen zeg... had echt hoop voor je..
    zo een tegenvaller he ... in heb altijd dan een echt mega dip week.
    ik hoop voor je dat je ei er weer snel is...

9. Trees

Trees Niet meer actief

@minimuis wat ongelooflijk balen zeg :(. Misschien zeg ik nu iets heel vreemds, maar met een te lage progesteron na je eisprong heb je toch ook meer kans op miskramen doordat het niet goed innesteld? Zou dat geen oorzaak kunnen zijn of slaat dat nergens op :(.

@Lieni waar ga je heen in Duitsland? AMC nog gebeld? De meeste uitslagen zijn er al binnen een paar dagen na het bloedprikken. Ik heb ooit een keer 's ochtends geprikt voor onderzoek en dezelfde avond werd ik opgenomen in het ziekenhuis en alle uitslagen stonden toen al in de computer! Wat nu twee weken wachten ;)...

@l78 welkom hier!

@Suzanne hoe is het met jou?

@Hier. Woensdag inderdaad weer echo. Bibber. Het lab is mijn bloed kwijtgeraakt, dus voor de zekerheid toch de dosering progesteron (alweer!) verhoogd.

10. Suzanne68

@Trees...spannend hoor weer een echo.Nog ff doorbijten en dan ga je echo's alleen maar leuk vinden ;)

Met mij gaat het wel aardig....ben heel depressief geweest en sinds gister voel ik me weer iets beter.Heb wel menstruatiepijn en flink wat witte afscheiding,maar nog geen bloed en zit op dag 30 van mijn cyclus...ik heb wel vaker cyclussen van 30 dagen,maar meestal minder lang en dag 31 heb ik nog nooit gehaald,maar voor alles moet een eerste keer zijn ;)

11. lieni44

lieni44 Fanatiek lid

13 mei 2008
    1.070
    1
    0
    juffie
    Regio amsterdam
    Uitslagen binnen een dag?
    Waarom moet ik dan 6 weken wachten?
    ik kon helaas niet eerder..

ik heb nu een afspraak in dusseldorf staan. weet niet waarom ik voor hun gekozen heb..de nederlandse site sprak me wel aan.

half december kan ik friesland nog bellen.. kan dus altijd nog daar naar toe uitwijken.
    heb ik dit in iedergeval staan.
    vorige week wilde ik er alles aan doen om eerder te kunnen... nu denk ik weer laat maar ... ... maar ja komt misschien dat ik weer op de wachtbank zit. je blijft hoop houden.
    zodra de ongi er is baal ik weer en wil ik weer vanalles ondernemen.
    zal amc nog even over die progesteron proeven uithoren...

suzanne@ dat ziet er hoopvol uit zeg....wanneer is je uiterste datum dat je gaat testen.? of is dit je eerst cyclus ... nee toch?

12. Suzanne68

Dit is mijn 1e cyclus na de miskraam en ik test spierwit,dus zal nog wel een beetje in de war zijn mijn lijf....

13. L78

L78 Fanatiek lid

7 sep 2009
    2.463
    0
    0
    Noord Holland
    dag allemaal, ben er nog niet helemaal toegekomen om bij te lezen maar ken wel al wat namen van andere topics.

@ Lieni: meeste mk waren rond 6 a 7 wkn en gelukkig wel spontaan allemaal dus nog nooit gecurreteerd.

we hadden vandaag afspraak bij de gyn, ook de uitslag van chromosomen is goed. We proberen het nu een beetje los te laten, maar vind dat erg lastig...de wens is zo groot he?!

14. minimuis

minimuis Fanatiek lid

17 aug 2007
    4.066
    5
    38
    Vrouw
    Trees mijn ei was een dag later dan de gyn dacht dus ik kreeg de uitleg als hij iets langer had gewacht mijn progesteron wel hoog genoeg zou zijn. Hij gaat wel uitzoeken waarom mijn menstruatie zo ontzettend weinig is en daar bel hij mij 3dec weer voor terug. Als het deze ronde raak zou zijn , zou ik uitgerekend zijn op mijn verjaardag.:)

15. minimuis

minimuis Fanatiek lid

17 aug 2007
    4.066
    5
    38
    Vrouw
    Trees heel veel succes woensdag en ik duim heel hard voor je de kaarsjes branden ook ;). Trouwens wel slecht dat ze je bloed kwijt zijn maar hoe kan het dat je progesteron toch daal wil je dit eens na vragen of weet je het dan kan ik dit ook eens bij mijn gyn voorleggen.

16. Trees

Trees Niet meer actief

@suzanne wat ontzettend rot dat je zo depressief hebt gevoeld. Het is ook niet niks wat je een jaar tijd hebt meegemaakt :(. Ben je inmiddels al ongesteld (of nog beter ;))?

@Lieni, bizar he dat het binnen een dag al bekend was. Het was echt toeval dat ik dezelfde avond werd opgenomen en dat ze daarom in de computer keken en mijn labuitslagen zagen. Met uitzondering van het chromosomenonderzoek en een bepaalde stollingsfactor overigens. Doet Dusseldorf ook iets op het gebied van herhaalde miskramen? Wist ik helemaal niet.

@Minimuis. Heb je een andere gynaecoloog? Of gaan ze nu eindelijk wat verder kijken? Ik zal het eens navragen van het progesteron.

@L78 gaan jullie er meteen weer voor?

Liefs!

17. Suzanne68

@Trees....nee nog steeds niet ,maar ook nog een witte test....dus ik denk gewoon van slag.

Nog 1 nachtje en dan mag je weer!Hoe laat mag je deze keer?

18. Trees

Trees Niet meer actief

Ik ben weer de eerste van de dag, namelijk 8 uur. Ik probeer altijd zo vroeg mogelijk, want anders hik je de hele dag zo tegenaan en daarnaast slaap ik toch nauwelijks de nacht ervoor.

19. minimuis

minimuis Fanatiek lid

17 aug 2007
    4.066
    5
    38
    Vrouw
    Trees dankje dat je het wil vragen voor mij en ik heb tot op heden nog dezelfde gyn die sta wel open voor dingen die ik aandraag of vraag gelukkig dus afwachten wat ze tegen jou zeggen. Ik duim me blauw morgen voor jou.

20. Toke

Toke Fanatiek lid

9 sep 2009
    1.000
    2
    36
    Hallo meiden,

Ik ontdek net dit topic! Al zwerf ik al een poosje rond op zwangerschapspagina.
    Mijn partner en ik proberen ruim 3 jaar zwanger te worden. Medisch onderzoek leverde op dat er met ons beiden niet echt iets aan de hand is, gemiddeld vruchtbaar, maar binnen het gemiddelde weer aan de lage kant. Ons is IUI voorgesteld, maar wij voelen daar niet voor. In het alternatieve circuit zijn we verder gegaan en met behulp van acupressuur ben ik nu 3 maal achter elkaar zwanger geworden, maar helaas iedere keer al weer het ruchtje verloren onder de 5 weken, had nog niet eens de stap naar de huisarts gezet of gyn. Ik wordt er moedeloos van. Na drie jaar lijk ik ineens vruchtbaar, maar blijft het drie maal achter elkaar niet zitten.
    Als dit zo doorgaat vind ik de maanden wel heel zwaar om door te komen. Zijn er meiden die dit ook hebben? Hoe gaan jullie ermee om?

Groetjes!

Deel Deze Pagina