Heftig verhaal Toke. Ik heb helaas wel ervaringen met mk maar gelukkig gaat het zwanger worden redelijk snel...nu moeten die beebs nog bij ons blijven plakken he?! Trees, wil je ff veel succes wensen voor morgen. Hoop dat je een heel mooi gegroeid kindje ziet, de kaarsjes branden nu al
Toke helaas welkom hier, ook ik heb geen ervaring met moeilijk zwanger raken maar we zijn ook al bijna 4jaar bezig. Trees je weet nu de uitslag van de echo ik kom steeds kijken of er al goed nieuws van je te lezen is. Ik vind het ontzettend spannend
Er is nieuws en wat voor nieuws . Alles is nog steeds goed!!!! Qua ontwikkeling loopt het helemaal perefct in vergelijking met vorige echo's en ook het bloed is goed. Wel moet ik progesteron blijven gebruiken, want mijn lichaam lijkt dat zelf niet goed aan te maken. Bij 9 á 10 weken neemt de placenta de aanmaak over en kan ik gaan afbouwen. Sorry Minimuis ik ben het verder helemaal vergeten te vragen hoe dat kan dat het progesteron daalt .
Hey Trees@ wat goed om te horen dat alles goed gaat krijg je al meer vertrouwen? hoe zag je boon er nu uit? lekker zeg dat je elke week mag komen. ja dusseldorf blijkbaar ook ik had hun mijn verhaal gemaild en ze herkende gelijk een imuunprobleem. waardoor ik zoiets had van ok die mensen zoek ik. de dokter is nederlands. minumuis@ raar hoor dat progestron verhaal. is de kans helemaal nihil als je een laag progestron hebt of heb je gewoon meer kans op miskramen. toke@het alternatieve cirquit ken ik niet. toevallig wel een adres gekregen maar ik heb niet geinformeerd. ga liever naar het ZH
trees helemaal geweldig dat het zo goed gaat. Jammer van de vraag maar kan gebeuren. lieni Zou jij mij dat adres van düsseldorf in een pb willen door geven. En hoe het moet enz wie weet hebben ze voor mij ook wel een oplossing. Moet je dat in het duits doen of kan het gewoon in het nederlands.
Ik ga volgende week voor de herkansing en zal het dan niet proberen vergeten (ik kom er net achter dat mijn jas ook nog daar ligt. Ook vergeten ). Lieni ga je misschien naar dr. Scholtes in Dusseldorf? Dat is ook een Nederlandse arts en het schijnt echt een superarts te zijn op het gebied van vruchtbaarheidsproblematiek. Klinkt in ieder geval erg goed allemaal. Mijn gynaecoloog werkt ook samen met Dusseldorf en ik ben zeer tevreden over hem!
ja that's the Man heb ook daarom voor hem gekozen omdat hun samen werken met friesland. ja kan gewoon een nederlands mailtje sturen zijn sercretaresse laat hem dit lezen en hij adviseert om een afspraak voor een intake te maken.. dan belt zij jouw op .. zij kan ook nederlands ik vond dit wel een + punt mijn duits is aardig verdwenen met de jaren... ik hoop ook echt dat hij het magisch pilletje kan geven.. of dat het probleem zich gewoon oplost deze maand maarja dat zal wel niet.. minimuis ik pb je even
Trees ja zwangerschapsdementie klinkt bekend dus niet je jas vergeten volgende week. lieni nogmaals heel erg bedankt ga mijn verzekering morgen bellen en vragen of dit ziekenhuis wel mag anders moet ik nog 1maand geduld uit oefenen maar ja wat is 1maand op al die maanden die er al voorbij zijn. Verder zit ik eigenlijk een beetje met een probleem als ik deze maand op dag 12 mijn ei krijg en het zou raak zijn zou ik uitgerekend zijn op mijn verjaardag als het dan niet goed ga zou ik ieder jaar een rot verjaardag hebben maar het kan ook goed gaan natuurlijk oh ik vind dit moeilijk deze ronde laten schieten of er toch voor gaan, wat zouden jullie in mijn geval doen
Hoi meiden, ik kom alleen even laten weten dat ik nog steeds mee lees. Er is veel bij te lezen....doen jullie eigenlijk nog aan die lijst die ergens in het begin is geïntroduceerd? Ik wil graag jullie verhalen lezen, maar ik kom nog niet ver, moet aardig wat pagina's door
hi, hahahaL78 ga ja alles lezen... mmmm die lijst ken ik niet ben ook ergens halverwege ingevallen... op dit moment zijn hier niet zoveel actief maar het is wel een topic met veel info.. Minimuis gewoon er voor gaan....ik zou persoonlijk geen maand willen verspillen. ik was ook een keer uitgerekend op mijn zoontje zijn verjaardag.. twijfelde ik ook nog maar werd niet eens zwanger die maand. drukt om niets ... straks is je ei een dag later ... ppffff ik vind de wachtweken weer zo lang... zit weer te tellen wanneer ik nu mijn nod heb. ergens volgende week woensdag donderdag en volgens ff vrijdag... mij ei was zo laat dat ik niet weet of mij Lfase nu langer wordt of korter.
Ben wel aan het bijlezen vanaf het begin ja, maar merk dat het me ook erg raakt. Bij ons is niks gevonden met de standaard-onderzoeken en ik had eigenlijk goede hoop dat een volgende zwangerschap nu wel goed zal gaan. Maar ik merk dat ik door de verhalen hier het vertrouwen een beetje verlies, dus twijfel heel erg of ik door moet lezen of niet. Ik wil me gewoon vasthouden aan het idee dat ik heus wel weer snel zwanger word en dat het dan gewoon goed gaat.....iemand advies?
je hebt toch geen schildklier probleem? of iets met darmen.. dus een imuunprobleem? ik ben de hoop wel een beetje verloren voor mijn gevoel maar toch wordt ik de laatste week van de wachtbank weer gestressed. dus misschien blijf ik ook wel hoop houden dat het toch zo moet lukken.... ik weet niet echt wat ik denk .... zo een mix van gevoelens als ik weer ongi ben geworden dan zit ik altijd weer in een dip... maar ja volgende week hoop ik meer te weten..
l78 alles lezen pff dat is nogal wat. Ik denk dat bij de meeste van ons niks is gevonden of dingen waar bijna niks aangedaan kan worden het enige wat we kunnen doen is hoop houden en dat is soms verschrikkelijk moeilijk. lieni ja je heb gelijk ik wil eigenlijk ook geen ronde missen ach ik zie het wel het moet eerst nog maar raak zijn daar heb je ook gelijk in. Ik heb trouwens wel problemen met mijn darmen maar de gyn zegt dat dit niks uitmaak ze zijn gewoon overgevoelig.
ja, jullie hebben wel gelijk...proberen hoop te houden! Ik heb trouwens een mailtje gestuurd naar het AMC om te vragen of de resultaten van het Alife-onderzoek al bekend zijn. Weten jullie daar al iets van? Ik heb de laatste mk vorig weekend gehad, weet dus nog niet wanneer mijn NOD is. Maar als ik 'm wel zou weten dan is de week daarvoor altijd een crime. Je krijgt op de een of andere manier toch gewoon hoop he!? Vlgs mij werkt een vrouwenlichaam nu eenmaal zo. Ik heb door de mk al zo het gevoel dat ik achterstand op loop....hebben jullie dat ook?
Een paar weken geleden wilde het amc er nog niks over kwijt. Je kan eventueel ook vragen of ze nog mensen zoeken voor het promess-onderzoek. Dit is naar het effect van progesteron op het voorkomen van miskramen. Lieni ken je deze site al? Hier staan ook je kansen op naar zoveel miskramen bij een bepaalde leeftijd. Dit zijn duizenden vrouwen waar een gemiddelde van is genomen. Het blijft een kans, maar misschien geeft het wel wat rust? NVOG In de pb vroeg je nog naar adressen van herhaalde miskramenpoli's. Deze staan hier ook in. Wij hebben hier toen een second opinion laten doen en onze eigen gynaecoloog bleek niet alle onderzoeken gedaan te hebben.
Trees is dat onderzoek nu gestart dan want dan ga ik inderdaad bellen daar zaten we aan het begin van het jaar op te wachten
Geen idee ze bleven het maar uitstellen. Ze gaven aan dat je toen maar één keer in de zoveel tijd moest bellen om te vragen hoe het er voor stond. Ze lijken niet bijster snel daar ... Oh ja en in mijn vorige post schreef ik Lieni, ik bedoelde L78
Trees ik heb gebeld en ze starten in jan ik moet een bel afspraak maken voor begin jan met de ondezoekster en dan komt er eindelijk schot in de zaak dank je trees
Trees, dat dacht ik al... Ben ondertussen toch alles aan het bijlezen...heftige verhalen hoor meiden! Hoop zo dat jullie ooit een kleine wurm mogen baren. Ik weet niet zo goed of ik hier blijf schrijven, ik heb tenslotte al een kindje en dat maakt mijn verhaal/situatie toch wel anders. Het viel me trouwens op dat veel meiden sterk aangedrongen hebben op curettage. Ik wilde dat juist liever niet omdat er ook een risico is dat ze dingen stukmaken in/rond je baarmoeder. Bovendien vond ik het voor het verwerken en het herstel ook fijner om het 'zelf op te lossen'. Ik zag deze mening niet terugkomen vandaar dat ik 'm nog even ventileer. Minimuis, ik wens je heel veel sterkte, kracht en hoop. Als mijn toverstaf toch 's zou werken.... Trees, ik ben erg benieuwd hoe jij je nu voelt. Ik las net een berichtje over buikbanden maar dat vraag ik je wel in een pb of een ander topic.
Oh wat goed! Nu hopen dat je geen placebo krijgt, maar het echte werk!! Enne bedank het AMC en niet mij . @L78, de buikbanden. Dat kan ik me nog wel herinneren.