Welkom terug vlindermoeder, je weet ik duim heel hard dat het deze maand raak is bij je, je heb alleen je naam van het andere forum gebruikt maar dat geeft niet hoor Nisa weet je al meer ben je zwanger ben benieuwd.
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!! hij is al heeeel wat donkerder al zit voor nog steeds voor mn nod is dit test nr. 3 al en het wordt steeds donkerderrrrrrrrrrr
Gefeliciteerd Nisa, nu duimen dat alles goed blijft gaan! @vlindermoeder: dank voor je tip. Ik heb na de tweede miskraam een uitstrijkje laten maken (was 30 geworden) en vanuit mijn eigen ongerustheid is daarna ook een kweekje gemaakt. Ik had veel last van afscheiding en maakte me daar ook zorgen over. Maar goed, alles bleek daar in ieder geval in orde. Minimuis, alles goed? Hoop dat je nog steeds gespannen borsten hebt
Nisa gefeliciteerd, als je wil kan je onder zwangerschapsclubs ons ook weer terug vinden. L78 dat uitstrijkje heb ik ook gehad en bij mij ook alles goed. Mijn borsten zijn nog steeds gespannen ze groeien ook goed ben van c naar d gegaan dus daar zit het wel goed mee, ook nog steeds menstruatiepijn en steekjes, al is het af en toe moeilijk te geloven dat dit goed zal gaan maar heb er nog steeds alle vertrouwen in. Ik heb ook nog steeds last van enorme aanvallen van woede vooral tegen mijn vriend hij heeft het maar moeilijk met mij . L78 nu word het tijd dat jij ons ook volg hoor dus goed klussen deze ronde.
Haha, we doen ons best Heb ook wat leuks geregeld voor de vruchtbare dagen....dus ben benieuwd! Verder probeer ik me te focussen op andere dingen en niet te veel met zwanger worden bezig te zijn, althans voor zover dat gaat natuurlijk. Ik kom gewoon nog wel op ZP, ben ondertussen verslaafd haha. En ik hoop jullie ook heel snel te volgen. Dikke x
volgens mij hebben we daar allemaal wel een beetje last van, ik denk dat als ik geen internet heb ik last krijg van afkick verschijnselen, maar gelukkig is dit niet het geval. Maar iets geregeld voor de vruchtbare dagen dan moet het helemaal goed gaan komen. Ik brand een kaarsje voor je bij nisa heeft het ook geholpen dus wie weet