Omg mijn meid word over 104 dagen officieel een tiener!!!!!! Ze wil een meidenmiddag als kinderfeestje. Lekker nagellakjes enzo (zegt ze). Wat zijn nog meer echte meiden dingen om te doen? Het feest is op 26 Juni dus lekker weer.
- Lekkere sapjes / smoothies maken - Sieraden maken / knutselen - Cupcakes maken - Leuke kapsels maken (krullen / stijlen / glitters erin) - Fotoshoot in de tuin doen of andere leuke zomerse lokatie
leuk foto shoot zelf doen inderdaad als ze helemaal opgetut zijn. foto s naar hema sturen kan je ze na een uur halen terwijl je wacht lekker high tea
Ben een lijst aan het maken dus nog meer ideeen? Ook op zoek naar leuke decoratie ideeen? Pinterest linkjes ofzo zijn welkom. Hoeveel meiden zouden jullie laten komen?
Ik zou er 5 doen, probeer in elk geval een even getal aan te houden, ivm het 3e wiel aan de wagen.....
Die papieren pom poms vind ik altijd erg leuke decoratie! En zelf heel makkelijk te maken. Ik kocht laatst ergens heel goedkoop van dat dunne papier in roze en wit (geloof bij de AH xl). Ze noemen het tissue papier, en daar kun je ze van maken. Tissue Paper Poms - Set of 5 - Pink Hier staat hoe je ze maakt: How to make tissue paper pom poms | Thoughtfully Simple
Wij hebben ooit een meidenmiddag gehad waar we naar een visagiste gingen, die gaf ons make up tips en daar mochten we onszelf opmaken en leuk aankleden. En daarna een fotoshoot. Was echt heel erg leuk. Geen idee wat het kost, maar misschien kun je zoiets ook zelf organiseren.
Op youtube staan ook heel veel filmpjes over make-up tips enzo. Echt heel handig en leuk. Maar een leuk lipglossje, beetje blos op de wangen en wat mascara is vaak al heel wat voor die meisjes.
Zoooooo veel leuks te doen voor meiden van die leeftijd. Idd high tea cupcakes bakken kleding uitwisselen een make-over door de meiden zelf celeb quiz