Meiden/moeders uit Drenthe

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door lexy4, 20 aug 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ir3n3

Ir3n3 Bekend lid

27 sep 2009
    681
    0
    0
    Weddingplanner
    Assen
    Kom heel even kijken hier...

Ik heb weer gestemd hoor Sabine!
    Heb je vanmiddag trouwens nog even een dutje kunnen doen? Vind dat zelf altijd zo moeilijk om me eraan over te geven. Dan ben ik altijd veel te druk met wat ik allemaal nog moet doen. Maar goed, soms moet je even aan jezelf denken. Hopelijk slaapt Sievert vannacht beter!

2. brenda1122

brenda1122 Fanatiek lid

27 sep 2008
    1.039
    0
    0
    brusje, gefeliciteerd met je dochter vandaag!

hier is het vandaag een ren en vlieg dag, en voor nora een valdag. sjongejonge hoe vaak op een dag kun je ergens tegenaan vallen/lopen, hoofd stoten, arme meid zal doodop zijn vanavond. tot nu toe nog geen blauwe plek kunnen ontdekken:D

vanmiddag leuke babyschoentjes gekocht bij schuurmans, altijd leuk he winkelen!

hier ook hyves, ja wie niet he tegenwoordig:p

ik ga nog ff snel opruimen, voordat me man thuis komt hahah

3. dds

dds Fanatiek lid

1 jan 2009
    3.936
    752
    113
    Leerkracht
    Drenthe
    Zooo, de werkdag zit er weer op. Lekker voor de buis met een kop thee, NET 5 avond (en manlief ook:))

4. dds

dds Fanatiek lid

1 jan 2009
    3.936
    752
    113
    Leerkracht
    Drenthe
    brenda1122: kan Nora al lopen dan?

5. dds

dds Fanatiek lid

1 jan 2009
    3.936
    752
    113
    Leerkracht
    Drenthe
    brusje: Gefeliciteerd met de verjaardag van je dochter!!! Krijgt ze ook een meptaart?

6. brenda1122

brenda1122 Fanatiek lid

27 sep 2008
    1.039
    0
    0
    dds, niet los maar aan de hand, thuis loopt ze zelf wel overal langs als ze kan vasthouden:D. thuis heeft ze meestal van die leren slofjes aan, anders glijdt ze steeds uit, maar heb deze nu gekocht voor als we weg gaan. het zijn wel schoentjes met hele soepele zooltjes.

7. lexy4

lexy4 Fanatiek lid

17 jun 2008
    1.107
    0
    0
    Jip: mavo in Assen?? Welke school? Ik heb namelijk ook mavo gedaan in Assen :D
    We zijn op zoek naar een hoekwoning of een 2 onder 1 kap. Moet niet al te veel meer aan hoeven gebeuren. Het liefst de keuken en badkamer naar onze smaak, maar als 1 nieuw moet, mag/kan het ook.
    Inderdaad heel leuk dat jullie samen zwanger zijn!
    Hahaha Jip, je hebt wel gevoel voor humor heb ik door!

Bloem: haha, ze zeggen niet voor niets: een kat in het nauw maakt rare sprongen :D
    Echt stoer van je manneke dat hij zich zo goed gedragen heeft. Misschien ook maar goed dat je hem niet hebt hoeven achterlaten en dat je man dat gedaan heeft. Zal ook echt helemaal niks voor mij zijn. Zou denk ik de hele boel bij elkaar bleren :D
    Mijn voorkeur gaat uit naar marsdijk of delen van peelo.
    Ik heb ook hyves!!!
    Hihihi, hier nog zo'n kwekkert hoor :D Gezellig toch! En ik vond het helemaal niet zo'n lang verhaal ;)
    Wat grappig dat jij Irene tegen kwam in de winkel. Hoe kom je dan op het zp verhaal?

Brusje: nu 11 maanden zwanger??? Volgens mij heb ik even iets gemist. Ka me voorstellen dat je de kleintjes op den duur ook best wel kan gaan missen. Het gaat allemaal zo snel!
    Gefeliciteerd met je dochter! Het weer zit niet echt mee, maar dat mag de pret niet drukken he!

Sabine: getsie dat is geen fijne nacht!!! Was hij vandaag wel een beetje te pas? Hopelijk slaapt hij vannacht beter.

Irene: ah lekker, kots verhaal van de kat :D Drukke dag vandaag lees ik. Veel plezier vanavond bij de informatieavond (zal inmiddels al wel weer bijna afgelopen zijn...)

Zo iedereen gehad geloof ik :D
    Vanmorgen om 5:15 uur wakker gemaakt door Lieke! Niet echt lekker dus.... Ze viel uiteindelijk weer in slaap, maar ja toen ging mijn wekker al :$ Zij lekker verder slapen en ik eruit, lekker dan! Hele dag gewerkt, allemaal lastige dossiers en dat net 2 dagen voor mijn vakantie. Zal er wel niet aan toe komen om alles af te ronden, maar ja. Morgen een dagje vrij en mijn verjaardag vieren!!! :D Mijn schoonmoeder is voor een maand terug uit Portugal dus die komt morgen als het goed is ook langs. Vanavond geen plannen. De droger staat aan, buikspieroefeningen achter de rug, nu dus lekker met de benen languit op de bank. Vriend is druk aan het werk, dus kan lekker de hele avond laptoppen :D
    Voor de mensen die mij willen toevoegen op hyves.... laat het me weten dan pb ik even.

8. lexy4

lexy4 Fanatiek lid

17 jun 2008
    1.107
    0
    0
    wat is dit nou.... is er niemand hier???

9. brenda1122

brenda1122 Fanatiek lid

27 sep 2008
    1.039
    0
    0
    jawel, ik heb nog gereageerd vanmiddag/vanavond lexy:p

10. lexy4

lexy4 Fanatiek lid

17 jun 2008
    1.107
    0
    0
    Ah gelukkig ben jij er brenda, hahah... dacht al. Zit ik er vanavond helemaal klaar voor is er niemand online :D

11. brenda1122

brenda1122 Fanatiek lid

27 sep 2008
    1.039
    0
    0
    kun je pagina's vol tegen jezelf aan praten hahaha... heeft de rest wat te doen morgen met teruglezen;)

12. bloem82

bloem82 VIP lid

5 sep 2007
    11.197
    601
    113
    @ Sabine: Balen zeg van je nachtrust :( Kon je nog bijslapen vandaag of niet.

@Irene: He gatver zeg, dat is hier ook weleens, dan hoor je de kat bezig, ren ik nog om er een krant onder te leggen maar ben bijna altijd te laat :x

Leuk zo'n informatie avond in het ziekenhuis :) altijd handig ;)

@Brenda: Wat sneu voor Nora :( maar ja, je leert het met vallen en opstaan ;). Mijn zoontje zat vorige week onder de builen, we waren in de bergen op vakantie en heuvel op en aflopen was nieuw voor hem, hij is dus een paar keer gevallen :(

Ik heb vandaag een zwangerschapsjurkje gekocht :) bij dat zwangerschapswinkeltje achter van de Veen.

@dds: Fijne avond :)

@Lexy: Ja ben trots op mijn kereltje :D
    Jij zit dus met recht met de laatste loodjes op je werk :( sterkte en succes ;)

Alvast gefeliciteerd en een fijne dag morgen!

@Brusje: Gefeliciteerd met je dochter! :) Wat hebben jullie haar gegeven?

Jullie mogen je hyves naar me sturen hoor, voeg ik jullie toe :D

13. lexy4

lexy4 Fanatiek lid

17 jun 2008
    1.107
    0
    0
    Ja dat is waar! Maar denk niet dat ik stof heb om de hele avond tegen mezelf aan te kletsen.... Wordt zo saai op den duur he!
    Lieke heeft vandaag een cadeautje voor mij gemaakt op de creche. Mag het morgen pas open maken, ben erg benieuwd!!

14. lexy4

lexy4 Fanatiek lid

17 jun 2008
    1.107
    0
    0
    Heey Bloem, jij bent er ook! Heb je een pb gestuurd :D
    Ben je bij Zo mama geweest? Stond er een blond meisje? Dat is namelijk een oud collega van mij!

Komen jullie trouwens wel eens in Rolde? Mijn zus heeft daar een erg leuk baby/kinderkleding zaak. Ze heeft ook een webshop, Hatsikidee Rolde - Baby- en kinderkleding - Assen - Z8 (voor de nieuwsgierigen).

15. bloem82

bloem82 VIP lid

5 sep 2007
    11.197
    601
    113
    Ja daar ben ik geweest, idd een blonde vrouw met een bobline kapsel geloof ik :)

Wij rijden heel vaak door Rolde, maar echt winkelen niet echt omdat er volgens mij niet veel valt te winkelen :) kan het mis hebben hoor ;) maar als ik het niet vergeet kan ik weleens kijken bij je zus :)

16. brenda1122

brenda1122 Fanatiek lid

27 sep 2008
    1.039
    0
    0
    lexy, ik ken die webshop wel, weleens tegengekomen tijdens googelen:D

bloem, mama &zo bedoel je dnek ik? ik heb daar toen een winterjas gekocht toen ik zwanger was. verder is het wel een leuk winkeltje, maar wel erg klein haha

wat sneu voor je zoontje, ja die bergen zullen idd wel erg anders zijn dan he.. dat loopt niet zo makkelijk dan.

dit is mijn hyves Brenda Profiel - hyves.nl als je me toevoegt, graag wel even zeggen wie je bent, anders moet ik zo lang nadenken haha..

17. lexy4

lexy4 Fanatiek lid

17 jun 2008
    1.107
    0
    0
    Bloem: Rolde is inderdaad niet echt om te winkelen. Ze zitten er nu een jaar, achter de c1000. Hebben echt leuke kleertjes. Lieke loopt ook bijna in de hele collectie van haar :D Zeker de moeite waard om eens te gaan kijken als je in de buurt bent :D

18. brenda1122

brenda1122 Fanatiek lid

27 sep 2008
    1.039
    0
    0
    heb je geaccepteerd hoor lexy!

zit nu op de website van je zus te koekeloeren:D

19. sabinelovesven

sabinelovesven Actief lid

19 jan 2010
    303
    0
    0
    Thuiszorg
    Gieten
    @ brenda heb je toegvoegd op hyves
    dit is mijn hyves voor de gene die me wil toevoegen Sabine - hyves.nl ik ben ook al in kleding winkel geweest daar in rolde me oma woont daar duss ben er wel vaak te vinden met sievert gaat het nog niet goed hij spuugd ineens heel veel tewijl die anders nooit spuugd

20. lexy4

lexy4 Fanatiek lid

17 jun 2008
    1.107
    0
    0
    Zag het!! Ben ook maar even foto's van mij en Lieke aan het uploaden. Weet je ook even hoe ik eruit zie :D Ik herken jou niet zo 1,2,3... Waar heb jij trouwens de fotoshoot laten doen? Zijn erg mooie foto's geworden!

Deel Deze Pagina