Meiden/moeders uit Drenthe

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door lexy4, 20 aug 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sabinelovesven

sabinelovesven Actief lid

19 jan 2010
    303
    0
    0
    Thuiszorg
    Gieten
    @ brenda hij plast heel goed elke uur is zijn luier vol van het plassen
    @ cacharelnoa bedankt voor je stem:)
    maar lieve mensen ik ga mijn bed ook op zoeken morgen de hele dag werken hoop dat het mee valt met sievert

2. bloem82

bloem82 VIP lid

5 sep 2007
    11.197
    601
    113
    Ben overal even snel aan het gluren, kijk later wel uitgebreider.

Maar Brenda: wat een waanzinnige trouwfoto's zeg :D zit je man in het leger of zo?
    mooi kindje heb je, prachtige blauwe kijkers zeg :D

Lexy: Jij hebt ook een mooi kindje, ook al prachtige blauwe kijkers :D

3. bloem82

bloem82 VIP lid

5 sep 2007
    11.197
    601
    113
    Ik heb ook gestemd op Sievert :)

4. sabinelovesven

19 jan 2010
    303
    0
    0
    Thuiszorg
    Gieten
    dankje wel bloem

5. bloem82

bloem82 VIP lid

5 sep 2007
    11.197
    601
    113
    Haha, dds is zo geschrokken van mij dat ze me nog niet geaccepteerd heeft :p ;)

6. brenda1122

brenda1122 Fanatiek lid

27 sep 2008
    1.039
    0
    0
    bloem, dank je wel!:D
    ja is idd legermannetje, we hadde ook een erg gave trouwauto haha

nu ga ik echt slapen hahah

7. bloem82

bloem82 VIP lid

5 sep 2007
    11.197
    601
    113
    En Sievert is ook zo'n lekker ding, wat een heerlijke spekbeentjes :D vind dat toch zo mooi, dat baby vet. Volgend jaar heb ik er waarschijnlijk ook weer 1 :D

8. Jip27

Jip27 Bekend lid

28 mrt 2010
    758
    0
    0
    Juf in het basisonderwijs
    Noord-Nederland
    Hallo kletsmajoren

jemig zeg...vanmiddag amper wat bij te lezen en vanavond onwijs veel! Leuk hoor!

Ik weet niet meer wie het vroeg, maarre ik zat op het Vincent.
    enne ik dacht ook dat ik bloem kende van naam, maar dat was idd een andere (van de blijkbaar 3 naamgenootjes)
    Maar als jij die ander denkt te kennen dan ken je mij misschien ook wel haha en Irene

Maarre ikke humor? Hoezo?

verder wens ik iedereen een fijne nacht zonder teveel gestoor van kleintjes, slecht weer en te vaak plassen!!!(want daar heb ik echt teveel last van hihi)

Tot morgen!

9. sabinelovesven

19 jan 2010
    303
    0
    0
    Thuiszorg
    Gieten
    @ bloem ja lekker he die spekbeentjes van sievert het is ook zo,n schatje hij lacht ook werkelijk tegen iedreen zo leuk . hij heeft helaas weer steeds wakker geweest vannacht ben nu al kapot en moet ik ook nog de hele dag werken ... kom vanavond wel even weer meelezen en kletsen

10. lexy4

lexy4 Fanatiek lid

17 jun 2008
    1.107
    0
    0
    Goede morgen meiden!!!

Foto's: ik zal zo ook even van iedereen de foto's op mijn gemakje bekijken :D Mijn mannetje heeft ook in het leger gezeten! Ben nu dus wel erg benieuwd naar de trouwfoto's :D

Jip: jajaja we hadden het druk gisteren :D Vind sommige opmerkingen van jou wel grappig. Heb al een paar keer met een enorme grijns op mijn gezicht gezeten. Dus je hebt wel humor, voor mijn begrippen :D
    Ik vroeg dat van de mavo! Ik ook Vincent namelijk :D hmm...... hoe oud was jij ook alweer? Ik ben vandaag 26 geworden :D en heb in 2000 mijn diploma gehaald.

dds: geschroken? Zo erg dat je bloem nog niet geaccepteerd hebt?

Brenda: dank je! Mooie blauwe kijkers he!

Zo iedereen weer gereageerd. Nu tijd om foto's te bekijken. Lieke is vannacht aan he spoken geweest, iets minder leuk.... En krijg zometeen ook al bezoek :S

11. redone

redone Fanatiek lid

2 jul 2007
    2.864
    0
    0
    Goedemorgen

@Sabine
    Heb gestemd.

@Lexy
    Gefeliciteerd met je verjaardag.Ik wens je een fijne dag
    Oh en Lieke aan het spoken geweest das minder.
    Hier ook vannacht 2x wakker door Bryan.

Ik heb ook hyves.
    Renate Arends-Stroetinga Profiel - hyves.nl

12. lexy4

lexy4 Fanatiek lid

17 jun 2008
    1.107
    0
    0
    Brenda: jeetje wat heb jij veel foto's op hyves staan zeg :D En wat een geweldige bruiloft moet jij gehad hebben zeg!!! En de terugkomst van je mannetje uit Afghanistan... heb ik ook meegemaakt. Ben wel blij dat hij uit het leger gegaan is en nu gewoon weer burger is. Die uitzendingen en oefeningen vond ik maar niks!

Sievert: wat een lekker manneke. Wat ligt hij lekker te slapen in zijn wipstoeltje met zijn knuffel in zijn hand!

13. lexy4

lexy4 Fanatiek lid

17 jun 2008
    1.107
    0
    0
    Redone: dank je! Ik heb je uitgenodigd op hyves! Bryan ook in de weer geweest vannacht dus :S Succes vandaag! Moet je werken of ben je vrij vandaag?

14. redone

redone Fanatiek lid

2 jul 2007
    2.864
    0
    0
    lexy:heb je geaccepteerd.Ik heb het idee dat hij wat last van de buik had,zat met de benen te strekken en vroeg zelf om een sinaspril.Afgelopen 2 dagen wou hij bijna niet eten dus of hij last heeft van een buikgriep ofzo ik weet het niet.En nu is hij aan zijn 2e broodje bezig.
    Ik ben vandaag vrij.Ik zit nog in de ziektewet en ga af en toe naar het werk om aangepast werk te doen.
    Jij zo veel plezier met je visite.

15. Ir3n3

Ir3n3 Bekend lid

27 sep 2009
    681
    0
    0
    Weddingplanner
    Assen
    Jeetje dames!! Wat kletsen jullie veel, haha. Wel gezellig hoor. Heb een beetje bijgelezen. Ik heb de website bekeken van de babykleding in Rolde. Ziet er erg leuk uit, moeten wij ook maar even een keertje kijken als de kleine er is. Want nu kunnen we nog niet gericht naar jongens- en meisjeskleding kijken.

Verder heb ik volgens mij iedereen nu uitgenodigd op hyves. Hopelijk accepteren jullie me ook, hihi.

Gisteravond waren we heel laat thuis van de voorlichtingsavond. Rond een uur of tien en we zijn meteen naar bed gegaan, ik was kapot. Maar heb vervolgens echt heel erg slecht geslapen, zeg maar gerust niet. Toen kreeg ik ook nog honger en heb ik 's nachts nog een broodje met hagelslag naar binnen gewerkt. Ga zometeen even een middagdutje doen.

@ Lexy; ik begrijp dat je jarig bent! Gefeliciteerd!! Ben je al flink verwend? Ik wens je in ieder geval een hele leuke dag!
    @ Redone; gelukkig gaat het wat beter met je mannetje. Tenminste als hij met z'n tweede boterham bezig was voelt hij zich vast beter.

Vanavond gaan we voor het eerst naar Samen Bevallen, ik ben heel benieuwd!

16. dds

dds Fanatiek lid

1 jan 2009
    3.936
    752
    113
    Leerkracht
    Drenthe
    Bloem82: ik heb nu toch wel toegevoegd?

17. dds

dds Fanatiek lid

1 jan 2009
    3.936
    752
    113
    Leerkracht
    Drenthe
    Bloem: Ik heb in mijn inbox gekeken, maar je staat er niet tussen.

18. dds

dds Fanatiek lid

1 jan 2009
    3.936
    752
    113
    Leerkracht
    Drenthe
    Ha ha...of toch wel. Ik heb 2 vrienden met dezelfde naam:)

19. dds

dds Fanatiek lid

1 jan 2009
    3.936
    752
    113
    Leerkracht
    Drenthe
    Oe..ja...ja..ehm....Ik was aan het tegenlezen...en uh...op blz 27 staat bij bloem een opmerking waar ik eerst mijn vraagtekens bij neerzette....maar eh....nu weet ik het zeker.....GEFELICITEERD:):D:)

20. Jip27

Jip27 Bekend lid

28 mrt 2010
    758
    0
    0
    Juf in het basisonderwijs
    Noord-Nederland
    Hey Lexy gefeliciteerd!!!
    Ik ben de 17e net 28 geworden. en ik denk dat ik in 98 klaar was met de mavo...weet dus niet of ik je kan kennen;)

@irene leuk dat t gister leuk was, balen van je slechte nacht! Heb je vanmiddag wel kunnen slapen? Veeeel plezier vanavond! Ben benieuwd hoe jullie t vinden!

@hier...weer een lange werkdag gehad...blegh...nu weer onwijs pijn terwijl ik net dacht sinds gistermiddag dat t wel een beetje ok ging.
    Nu even koken, mn lief is onderweg naar huis...
    Ben er strakkies wel weer!

Deel Deze Pagina