Meiden/moeders uit Drenthe

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door lexy4, 20 aug 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lexy4

lexy4 Fanatiek lid

17 jun 2008
    1.107
    0
    0
    Hallo meiden,

zo even tussen de visite door. Krijg zometeen nog een vriend op bezoek en dat was het. Wat een vermoeiend dagje! Lieke heeft ook besloten vandaag een heel ander ritme erin te gooien! Vandaag heeft ze overdag bijna niet geslapen! Ze ligt nu net weer in bed. Hopelijk blijft ze nu wel doorslapen.

Jip: denk inderdaad dat we elkaar niet kennen. We schelen elkaar dan net even wat te veel denk ik :D
    Drukke dag achter de boeg dus. Waar heb je last van???

Irene: balen zeg, zo'n slechte nacht! Waar lag dat aan? En was de informatieavond ook interessant? Ging het over de bevalling enzo? Wil je in het ziekenhuis bevallen of thuis?

Nou ik ga snel weer afsluiten, elk moment kan er iemand voor de deur staan. Wens jullie een fijne avond en kom morgen snel weer kijken (wel eerst werken, laatste dag voor vakantie!!!)

2. brenda1122

brenda1122 Fanatiek lid

27 sep 2008
    1.039
    0
    0
    hallo meiden:D

lexy waar heeft jou man gelegerd gezeten? assen?

o ja gefeliciteerd!!!! leuke dag gehad? druk?

en dank je wel... ja veel foto's he.. moet nodig opschonen haha

en succes morgen laatste dagje werken!

redone, heb je net op hyves toegevoegd;)

irene, hoe was samen bevallen?

jip, vervelend dat je zoveel pijn hebt, maar rustig aan doen vanavond!

meiden, hier weer dagje gewerkt. in de pauze even snel naar de hema geweest voor wat rompers. Maar zag ook nog wat andere leuke kleertjes hangen! soms hebben ze best leuke dingen daar hangen! maar ik zweer bij de stretch rompers van de hema.. zijn heel goed vind ik zelf.

ik ga ff tv kijken..

fijne avond

3. dds

dds Fanatiek lid

1 jan 2009
    3.936
    752
    113
    Leerkracht
    Drenthe
    Het is hier rustig.....
    De rompers van de Hema vind ik ook helemaal toppie.

4. brenda1122

brenda1122 Fanatiek lid

27 sep 2008
    1.039
    0
    0
    iedereen is moe denk ik..:)

5. redone

redone Fanatiek lid

2 jul 2007
    2.864
    0
    0
    brenda en sabine heb jullie geaccepteerd.
    Wij zijn vanavond even naar de Makro geweest.De kids liggen allemaal in bed en nu even rust.

6. Ir3n3

Ir3n3 Bekend lid

27 sep 2009
    681
    0
    0
    Weddingplanner
    Assen
    Hallo dames,

Ben net terug van Samen Bevallen, was heel erg leuk. Erg gezellig clubje, allemaal een beetje dezelfde types dus we hebben veel gelachen. Ook de mannen konden het goed met elkaar vinden volgens mij. Volgende week weer!

@ Lexy, de voorlichtingsavond ging vooral over bevallen en was georganiseerd door de verloskundigenpraktijk en de Kraamvogel. Dus het ging ook over de samenwerking tussen beide partijen. Er werd ook verteld dat je met stress de bevalling kunt bemoeilijken en dat het wel belangrijk is om rustig te blijven en ademhalingstechnieken onder de knie te hebben. En we kregen informatie over pijnbestrijding etc.
    Wat het slechte slapen betreft. Ik kon gewoon niet lekker liggen en moest naar de wc. Toen kreeg ik ook nog eens honger en heb ik een hele tijd wakker gelegen, tot ik maar besloot om een broodje te gaan eten. Vreselijk, wat duurt zo'n nacht dan lang! Oh en die kleine was heel erg druk, dus als ik eindelijk mijn draai had gevonden was de baby ook weer letterlijk aan het draaien.
    Ik zal trouwens voor je duimen Lexy dat Lieke doorslaapt vanavond! Maar ze is vast wel moe nu ze de hele dag bijna niet heeft geslapen.

@ Jip, vreselijk he die pijn? Wel op tijd aangeven hoor wanneer het echt niet meer gaat. Op het werk moeten ze er dan maar wat meer rekening meehouden. Je moet nog even, dus rustig aan doen!

Ok, dus de rompers van de HEMA zijn wel aan te raden? Ik heb Jip en Janneke rompertjes gekocht en gewone witte effen. Maar goed, ik kan er tot nog toe alleen maar naar kijken. Hihi.

Ik ga zo naar bed, hopelijk slaap ik vannacht beter. Lijkt me wel, wat ik ben nu wel erg moe hoor. Ik wens jullie allemaal nog een hele fijne avond en slaap lekker!!! Tot morgen!

7. Jip27

Jip27 Bekend lid

28 mrt 2010
    758
    0
    0
    Juf in het basisonderwijs
    Noord-Nederland
    Zo ik heb mijn eerste uurtjes slapen dr op zitten oeps...ben om half 8 op de bank in slaap gevallen en was om half 11 wakker...toen nog ff alles overal bijgelezen en nu ga ik verder slapen

@irene fijn dat t leuk was!!!

@ rompers...ik wil graag alleen maar overslag de eerste periode en die van de hema zijn idd fijn! (Heb ze lekker mogen proberen bij mijn neefje en nichtje die inmiddels komend weekend alweer 4 worden whaaaaaaaaaaaaa hoe snel gaat dat zeg!!!) dus ik ga nog een heleboel inslaan!!!

Lekker slapen allemaal en tot later!!

8. Ir3n3

Ir3n3 Bekend lid

27 sep 2009
    681
    0
    0
    Weddingplanner
    Assen
    Goedemorgen!!
    En hoe voel je je vandaag Jip? Lekker fris en fruitig na je schoonheidsslaapjes?:D

Ik heb vannacht heerlijk geslapen! Gelukkig was er echt aan toe. Gisterochtend was ik gewoon echt niet te genieten. Ik schaam me gewoon voor mijn gedrag.:) Ik zat echt iedereen af te zeiken. Maar sorry hoor, zo'n oud mens op een fiets die drie keer belt omdat ze bij ons langs wil. We liepen al aan de zijkant. Maar ze fietste ook nog eens ergens waar ze niet mag fietsen. Toen ik hardop zei 'daar mag je helemaal niet fietsen', hoorde ik mijn man al weer zuchten en ging twee meter achter me lopen ofzo. Ik kon zo'n mens gisterochtend even niet gebruiken.;) Gelukkig ging het 's middags weer goed. :p

Straks ga ik even gezellig bij de buurvrouw langs, weer even kijken bij ons kleine buurmeisje. Dat is zo'n minimeisje, zo schattig! Ze was maar 6 daagjes te vroeg, maar is gewoon erg klein. Maar met hele grote kijkers.

Verder kunnen we vanavond een weigje ophalen die we mogen lenen van iemand. Heel handig voor naast ons bed. Kijk er gewoon naar uit om het op te halen, haha, stom eigenlijk. ;)

En de rest van de tijd zal ik wel weer bezig zijn in huis vandaag. Hihi, kan het gewoon niet laten. Hele fijne dag dames!!!

9. redone

redone Fanatiek lid

2 jul 2007
    2.864
    0
    0
    @ir3n3
    Fijn dat het een leuke club is,is altijd fijn dat het klikt.
    veel plezier met op visite gaan

@lexy
    En heeft ze doorgeslapen?Of was ze weer wakker vannacht?

10. Ir3n3

Ir3n3 Bekend lid

27 sep 2009
    681
    0
    0
    Weddingplanner
    Assen
    Wat is het hier rustig vandaag!

Ik had trouwens gisteren nog iets hoor. Het was waarschijnlijk gewoon alles bij elkaar, dat ik niet had geslapen en dat ik chronisch ziek ben. Ik ben in de zomer van 2002 gebeten door een teek en kreeg de ziekte van Lyme. Waarschijnlijk is de ziekte na een behandeling van twee maanden antibiotica uiteindelijk wel weggegaan maar heeft het me wel beschadigd. Nog steeds ben ik snel moe en als ik moe ben gaan het neurologisch niet zo goed. Dan kom ik niet uit mijn woorden en vergeet ik van alles.

Gisteren had ik daar dus ook last van. Moesten we de namen doorgeven voor de proefdruk van het geboortekaartje, zei ik de tweede naam verkeerd... Pfff, voelde me zo stom, schaamde me dood. Ik weet toch verdorie wel de naam van mijn kind?! Mijn man corrigeerde mij. Vreselijk vind ik dat soort momenten. Op het werk heb ik het ook wel eens, dat ik ergens niet uikom. De laatste tijd meer ivm de zwangerschap.

11. dds

dds Fanatiek lid

1 jan 2009
    3.936
    752
    113
    Leerkracht
    Drenthe
    Tjeetje de ziekte van Lyme! Heftig zeg! Dan kun je idd. wel dingen vergeten of verkeerd doen. Gelukkig was het maar een proefdruk. Leuk he, geboortekaartjes uitzoeken! Wij wisten van tevoren dat we een meisje kregen dus hadden we ons georienteerd op "meisjes" kaarten. Een heel leuk kaart gezien met allerlei dieren erop maar alleen verkrijgbaar in groen. Nou ik ben een echte meisjes mama en wil(de) geen groene kaart dus hebben we iets totaal anders gedaan. Hoe ziet die van jou eruit...of houd je dat liever voor je?
    Ik keek trouwens naar jou foto's op hyves en vind de babykamer helemaal top!

12. lexy4

lexy4 Fanatiek lid

17 jun 2008
    1.107
    0
    0
    Rompers: brenda ben het helemaal met je eens! De stretch rompers van de hema, die moet je hebben! Ideaal! Een tijd terug was er een stretchpak in de aanbieding, stuk of 4/5 rompers. Daarna de aanbieding nooit weer gezien, helaas!

Irene: nou Lieke was om 6 uur weer wakker. Volgens mij heeft ze die tijd gewoon tussen haar oren zitten, 6 uur of eerder! :S Was vanmorgen wel een beetje brakjes, drukke dag gister en avond beetje laat geworden.
    Samen bevallen was dus wel leuk. Scheelt wel als het groepje een beetje hetzelfde is.
    Slapen: ik had daar ook veel last van! Op het einde zat ik om 4:30 al in de kamer omdat ik niet meer op bed kon liggen :S Heb je vannacht beter geslapen? Lees net dat je beter geslapen hebt, gelukkig!
    Hiihi, gewoon alles op de zwangerschapsdementie gooien!!! Nu mag het en het is een goed excuus. Kan me wel voorstellen dat je je enorm lullig voelde, maar ach... het gaat weer over :D
    Ziekte van Lyme lijkt me echt verschrikkelijk! Kan me voorstellen dat je daar nog wel een nasleep aan over kunt houden.

Jip: zo lekker een slaapavondje achter de rug. Heb je op bed nog wel weer kunnen slapen?

Redone: ze was om 6 uur wakker. Nog te vroeg eigenlijk, maar ja, moest toch werken dus moest er ook wel rond dat tijdstip uit. Hopelijk slaapt ze morgen langer!

dds: hier precies zo. Wij wisten ook dat het een meisje werd en richtte ons ook alleen maar op een meisjeskaart. Mijn vriend wilde geen drukke kaart. We hebben uiteindelijk gekozen voor een cremekleurige kaart met een roze vlinder die je erop plakt en roze tekst. Heb er veel leuke reacties op gekregen.

Zo de verjaardag zit er weer op. Vandaag de laatste werkdag gehad en nu lekker 3 weken vakantie!! Mijn vriend moet morgennacht ook nog werken en dan heeft hij ook vakantie. Nu lekker gaan genieten! Zometeen Derek kijken en daarna snel naar bed. Moet eigenlijk nu al, ben veel te moe, haha, maar wil Derek ook niet missen. Jullie allemaal een fijne dag gehad? (ondanks dit pokkeweer)

13. dds

dds Fanatiek lid

1 jan 2009
    3.936
    752
    113
    Leerkracht
    Drenthe
    Derek Olgevie ?( of zoiets)
    Ik heb het een paar keer gekeken, niet echt mijn ding! Maar geniet ervan!!
    6 uur wakker? Laat je Lieke dan nog even spelen of gaat ze gelijk huilen? Julia hoor ik ook altijd om 6 uur maar wij laten haar in bed spelen tot half 7. Dan bv en even bij ons in bed knuffelen.

14. Jip27

Jip27 Bekend lid

28 mrt 2010
    758
    0
    0
    Juf in het basisonderwijs
    Noord-Nederland
    Hoi!

Zo ben ik even heeeeeeeeeeeeeel kort.

Net lekker anderhalf uur in bad een filmpje liggen kijken. Nu alweer in bed aan het zpen. Ga zo maar slapen

Vanmiddag bij de bekkenmevrouw gweest en ze kan niets meer voor me doen. Fijn gevoel zeg als zelfs zo iemand je al opgeeft pfffff en ik moet nog zoooooooo lang blegh
    wel een bekkenband meegekregen nu dan. Hopelijk helpt t

Verder weinig nieuws eigenlijk. Kaartjes ben ik nog niet echt mee bezig

Oh ja vandaag 2 onwijs gave mutsjes binnengekregen een roze en een blauwe met de namen. Zo leuk!! Helaas kan ik niet spammen, want dan weet mn lieve vriendinnetje hoe wij onze koter gaan noemen haha

slapen gaat hier prima. Heb een waterbed dus voel s nachts zo goed als niets. Moet wel vaak plassen, maar ach dat houdt me in beweging he;)

ik ga proberen te slapen. Als t niet lukt....tot straks...
    nog 1 ochtend werken dan alweer weekend, heerlijk!!!

15. lexy4

lexy4 Fanatiek lid

17 jun 2008
    1.107
    0
    0
    Ohw Derek is afgelopen, het 6e zintuig komt erop!!! Altijd goed! Mooi programma vind ik dat!

16. dds

dds Fanatiek lid

1 jan 2009
    3.936
    752
    113
    Leerkracht
    Drenthe
    Jip: Ik hoor goede dingen over de bekkenband.....dus gelijk aan de slag.:D Zelf had ik gelukkig geen last van mijn bekken, dus weet eigenlijk niet wat je voelt.

17. lexy4

lexy4 Fanatiek lid

17 jun 2008
    1.107
    0
    0
    Jip: aaaah wat akelig zeg!!! Zo'n last van bekkenpijn! Niet echt fijn nee als zo iemand zegt dat ze niets meer kan doen en dat bij 24 weken zwangerschap! Sterkte!!

18. Ir3n3

Ir3n3 Bekend lid

27 sep 2009
    681
    0
    0
    Weddingplanner
    Assen
    @ Jip, jeetje heeft ze je helemaal opgegeven? Shit he:(! Wel rustig aan doen hoor. Anders kun je straks echt niks meer. Je moet nog een hele tijd. Ik moet nog weer contact met haar opnemen, maar ik zie er eerlijk gezegd ook weinig heil in:x. Maar daar hadden we het al over gehad.

@ dds, het kaartje ga ik niet verklappen, aangezien Jip een vriendin is. Hihi. Het moet nog even geheim blijven! We hebben wel een neutraal kaartje. Gewoon omdat we dat het mooiste kaartje vonden. Anders hadden we wel opties kunnen doen op twee verschillenden, voor een jongen en een meisje. Maar deze viel bij ons beiden meteen in de smaak:). En bedankt voor je reactie op de babykamer, we zijn er ook echt superblij mee:D.

@ Lexy, ik kan het inderdaad nu mooi op zwangerschapsdementie gooien;). Ik heb nu gewoon het idee dat de lyme symptomen versterkt worden. Omdat ik normaal al snel moe ben en de laatste tijd niet goed slaap. Dus dat is soms wel heel vervelend:(.
    Jeetje Lieke is gewoon je persoonlijke wekker. Als je er een keer om 6 uur uit moet dan gaat ze af;). Pff, maar even serieus, wel vermoeiend voor je. Hopelijk is het een fase en gaat het snel over.

@ all, zonet hebben we het wiegje opgehaald dat we mogen lenen:). Ziet er prachtig uit. Deze vrouw leent haar wiegje vaker uit en er hebben al een aantal kinderen in gelegen, waaronder haar kinderen en kleinkinderen. Ze wil nu een boekje maken van foto's van alle baby's die in de wieg hebben gelegen incl. geboortekaartjes. Ze heeft hem voor ons weer helemaal gewassen en weer in elkaar gezet. De wieg staat nu mooi naast ons bed, het is alleen al leuk om naar te kijken en even weg te dromen over wat er straks in ligt. Ik wil nu nog een wiegdekentje kopen van Nijntje, staat er vast heel mooi in:D.

19. lexy4

lexy4 Fanatiek lid

17 jun 2008
    1.107
    0
    0
    Goede morgen meiden,

zo ben al een fles en een poepluier verder. Madam was er weer om 10 voor 6! Ze was er ook al om half 5, toen even luier verschoont en weer op bed gelegd. Gelukkig ging ze wel redelijk snel weer slapen. Ik laat haar vaak wel tot 7 uur liggen hoor voor ik haar eruit haal, maar deze week is dat een beetje lastig omdat de papa nachtdienst heeft en het niet zo grappig vindt als ze er om 6 uur weer is, dan ligt hij er net in. En tja, ze ligt nou eenmaal bij ons op de kamer, dus dan moet ik er maar met haar uit. Ze huilt eigenlijk nooit als ze wakker wordt, ze kletst en gilt alleen.

Irene: wat leuk dat je een wiegje kunt lenen!! Had ook wel een wiegje willen hebben, alleen daar was hier geen ruimte voor. Is wel fijn voor zo'n kleintje om in iets knussers te liggen. Wij hadden lieke in de kinderwagen bak in het ledikantje staan.

Wat een pokke weer he dames! Zal vandaag me eens een beetje bezig houden met mijn tas inpakken. Met dit weer wil ik maar al te graag weg!

20. sabinelovesven

sabinelovesven Actief lid

19 jan 2010
    303
    0
    0
    Thuiszorg
    Gieten
    hallo allemaal

hier ben ik even weer zo heb eindelijk even een paar dagen vrij en met sievert gaat het al weer iets beter hij slaapt gelukkig weer goed
    zo wat een kut weer je komt je bed uit en het regend en je gata op bed met regen bahhhh

groetjes

Deel Deze Pagina