ja ik heb nog broeken nodig ga van de week met me schoonmoeder even na assen mis dat ik dan mis wel zie kan je sievert ook evenn in het echt zien
@ir3n3 Wat een mooi wiegje en ik denk inderdaad dat datgene wat je erin wil hebben erg mooi staat. @sabine Ik wou stemmen op sievert maar ik kom niet op de site.
@redone jah ik kwam er ook net achter weet noeit hoe het kan dat we niet meer kunnen stemmen heel apart
Win een garderobe | sievert2010 | Doe gratis mee en win een kledingbon van (wo)men at work! | WinID zouden jullie hier dan misschien op sievert willen stemmen ?
@ Sabine, ik werk elke vrijdagavond en zaterdagmiddag. Dus als je één van deze dagen komt kan ik je zien. En ik probeerde idd ook al te stemmen, maar lukt niet. @ Redone, ik denk dat ik vandaag dat dekentje even ophaal. Eigenlijk met manlief afgesproken om niets te kopen deze maand, maar ik kan het gewoon niet laten.
Irene: jeetje ziet er goed uit zeg! En leuk behang ook En jij werkt dus bij de esprit.... heb ik je vast wel eens gezien. Hahaha, wil er binnenkort nog weer heen. Vind dat EDC wel leuke dingen heeft, Esprit ben ik niet zo van. Ohw lees dat je alleen vrijdagavond en zaterdag werkt, nee dan heb ik je vast nog niet gezien. Dan zit ik vaak weer in Hoogeveen. Ik zou ook gewoon iets kopen, haha, mannen snappen toch wel dat wij vrouwen niet kunnen wachten Sabine: zal zo ook even stemmen. Jij dus binnenkort ook bij Irene winkelen Zo heb al aardig wat gedaan hier. Tas bijna helemaal ingepakt, stofgezogen, gedweild, Lieke haar spullen bij elkaar gepakt, box lager gezet, kledingkast opgeruimd en spullen weggegooid, was aangezet, douche schoongemaakt. Rest van de dag doe ik (naast Lieke verzorgen) helemaal niks meer! Mijn vriend gaat zo naar zijn werk dus dan heb ik het rijk weer alleen.
bedankt lexy jah binnekort even winkelen bij irene heb haar daar wel eens gezien nu ik foto heb gezien van haar Win een garderobe | sievert2010 | Doe gratis mee en win een kledingbon van (wo)men at work! | WinID
Meiden wat is het rustig hier. Iedereen druk druk druk?? Ga zo lekker Hollands Got Talent kijken. Kijken meer meiden dit? Lieke ligt lekker op bed te slapen, dus nu lekker tijd voor mezelf. Heb ook nog leuke foto's gemaakt. Madam begint zich aan de tafel op te trekken om de afstandbediening te pakken! Zal zo even een foto plaatsen. Hoe is het met jullie en jullie kindjes? En de zwangeren: hoe gaat het?
haiii hier gaat het wel sievert is hartstikke moe mar hij vertikt het om te gaan slapen heb hem nu nog gewoon boven liggen hoor hem af en toe even halen tis wel moelijk hoor om niet heen te gaan want dan gaat hij er een spelletje van maken hoop dat ie zo gaat slapen... ga zo ook even tv kikjen