met de kids alles goed maar ik ben niet helemaal fit. Geen idee wat ik heb maar ben moe,hoofdpijn en last van de darmen.En ben zo zat van het gips niet normaal gelukkig nog tot dinsdag.Moest net mezelf een injectie geven en dat is de laatste tijd pijnlijk dat ik er tegen opzie om het mezelf te geven.
Win een garderobe | sievert2010 | Doe gratis mee en win een kledingbon van (wo)men at work! | WinID willen jullie hier ook even op stemmen en ook op baby van de maand van zp pagina daar staat ie bijna onderaan
dds: wij gaan alles voorbereiden om maandagavond op vakantie te kunnen! Staat hier al vol met tassen Ga jij nog wat leuks doen dit weekend? Sabine: he bah, dat is niet leuk!!! Krijgt hij een speen als hij naar bed gaat? Lieke namelijk wel en als zij een tijdje huilt dan weet ik dat de speen op de grond ligt. Die pak ik dan voor haar en loop gelijk weer weg. Vaak valt ze daarna snel in slaap. Heb gelukkig maar een paar keer last gehad dat Lieke 's avonds moeilijker in slaap viel. Sterkte in ieder geval. Redone: waar zit je in het gips eigenlijk en hoe komt dat??? Het mag er dus bijna af, dat scheelt. Wat voor injectie moet je jezelf geven. Kan me voorstellen als het zeer doet dat je dan niet echt er naar uit kijkt om het weer te doen. Kan je mannetje het niet voor je doen? Zo nu even spam plaatsen Wou ze eerst even naar papa doorsturen die hard aan het werk is.
@lexy leuke foto's. Ik ben 23 juli geopereerd aan mijn enkel.Ik heb een nieuwe enkelband gekregen liep al een jaar met pijn rond nadat ik over een hekje ben gesprongen. Mijn mannetje ziet het niet zitten om mij een injectie te geven.Hij zei al de koeien geef ik zo een spuit maar jouw nee daar begin ik niet aan.We hebben een boerderij vandaar de koeien.
redone: geen hekjes meer voor jou dus!!! Wel jammer dat je mannetje het niet aandurft om jou de injectie te geven. Vooral omdat je er zelf tegenop ziet omdat het zo'n pijn doet. Kun je beter iemand hebben die het voor je doet zodat je niet verwacht wanneer de injectie komt. Dds: dit was de eerste keer hoor dat ze zo ver omhoog kwam. Was te laat met de camera. je ziet het nog wel een beetje op de foto, maar voor ik de camera had stond ze bijna! Tja en daarna werd ze natuurlijk moe. Hoe oud is Julia ook alweer? Komt vanzelf hoor. Ieder kind doet alles in zijn eigen snelheid.
@ dds jah is ook heel zielig maar hij slaapt gelukkig nu met zijn handjes voor zijn ogen lijkt zo grappig @ lexy super foto,s wat kanp dat ze al zich zelf kan optrekken
Sabine: weltrusten!! Dds: Julia richt zich waarschijnlijk op dingen die Lieke nog niet interessant vindt. Hoor ook al mensen dat hun kinderen (zelfde leeftijd als Lieke) al rond de tafel lopen, nou dat zie ik hier nog lang niet gebeuren. Meisje van mijn zwangerschapscluppie is een klein maandje ouder dan Lieke en die zit al op een fietsje. Die gaat echt zo snel! Ze verwacht dat ze volgende maand al wel loopt
heej meiden, alles goed hier? hier ook eindelijk weekend! vanavond even lekker geshopt in assen, helemaal alleen, heerlijk vind ik dat! nog wel langs de esprit gelopen, maar niet binnen geweest.. zal morgen even bijlezen verder.. liefs brenda
Goede morgen dames, zo Lieke heeft even besloten dat ze vandaag nog wel eerder kon komen! Is mama niet zo blij mee! Ze drinkt ook haar flessen niet leeg. Geen idee waar ze last van heeft (misschien tandjes, maar gooi de laatste tijd alles op de tandjes, haha). Brenda: dus lekker wezen shoppen en geslaagd? Altijd lekker om alleen te shoppen, of in ieder geval zonder kind Vanmiddag gaan we met z'n drietjes boodschappen doen voor de vakantie en nog de laatste dingetjes kopen.
hai dames ik zag dat er een groep voor Drenthe was ik woon vlak bij Gasselte 21 jaar geen kinderen eigen ondernemer
lexy, viel een beetje tegen in de stad. Had wat leuks gezien in de folder van de steps, maar dat kon ik niet vinden in de winkel, nog niet binnen denk ik. Heb nog wel een setje bij de Hennes gekocht. Zocht ook schoenen, leuke laarsen maar niet gevonden nog. En op vrijdagavond heb ik altijd tijd te kort, winkels moeten eigenlijk nog een uur langer open zijn hier ook drama met eten vandaag. nora heeft nu 4 tandjes, maar denk dat ze nu weer last heeft van de volgende. ook niet willen eten vandaag. de fles ging er net wle in, dus dat wou wel. maar de rest dus niet. en hele rode billetjes.. arme meid. hoe vroeg was lieke vanochtend dan? all, meiden ik ben op zoek naar traphekjes. welke hebben jullie? ervaring met de klemhekjes van de ikea? inou ik ga zo er weer vandoor, naar groningen, op zoek naar een winterjas voor nora. fijne middag! liefs
Hallo allemaal wat een gekwebbel weer en wat een regen, blegh niks aan! Ik was gister ook in de stad, heb nog wel even bij Irene gekeken Een een luiertas besteld!!! Oh ja en een winterjas geloof ik hihi Traphekjes hebben wij van de Karwei geloof ik...waaaardeloze dingen. Je moet ze optillen om open te doen maar dan heb je 9 van de 10 x het hele hekje in handen. Wij gaan de overloop nog behangen en de trapopgang en dan komen er dus ook nieuwe hekjes, dan moeten deze er toch af. Doe ik ze wel op mp en koop ik nieuwe dit vind ik niks...Als je goeie hebt gevonden laat je t dan weten?
jip, ja ik laat het je weten. ik denk dat wij een klemhek doen, hoeven we ook niet te boren etc. welke winterjas heb je gekocht?