Meiden/moeders uit Drenthe

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door lexy4, 20 aug 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jip27

Jip27 Bekend lid

28 mrt 2010
    758
    0
    0
    Juf in het basisonderwijs
    Noord-Nederland
    Nou nog niet gekocht, bij zo mama hangen ze m ff achter zodra hij binnen is...van mama licouis ik zal ff kijken of ik m kan linken

2. Jip27

Jip27 Bekend lid

28 mrt 2010
    758
    0
    0
    Noord-Nederland
  3. brenda1122

brenda1122 Fanatiek lid

27 sep 2008
    1.039
    0
    0
  4. Jip27

Jip27 Bekend lid

28 mrt 2010
    758
    0
    0
    Noord-Nederland
    Haha kan ik die dan niet gewoon lenen? hahahahaha
    ben ook nog op zoek naar een maxi cosi. Ik heb 1 gekregen, maar die kan niet op dat ding voor in de auto klikken....

5. dds

dds Fanatiek lid

1 jan 2009
    3.936
    752
    113
    Leerkracht
    Drenthe
    Mooie jas. Toen ik zwanger was droeg ik mijn "gewone" jas, aan het eind van de zwangerschap liep ik met de middelste knoop open. ha ha ha. Geen kijk!

6. lexy4

lexy4 Fanatiek lid

17 jun 2008
    1.107
    0
    0
    Hallo meiden!

Noukie: welkom hier! Kom gezellig meekletsen! Wat voor eigen onderneming heb je?

Brenda: irritant is dat, heb je wat gezien is het nog niet in de winkel! Wel bij H&M wat kunnen vinden dus. Nora heeft dus ook niet zo'n zin in eten. Bij haar heeft het dus te maken met tandjes, nou wie weet komen ze hier dan ook eindelijk door. Denk dat ze in onze vakantie tandjes gaat krijgen, zul je net zien... Lieke was er vanmorgen om 5:30! Heb nog geen advies voor je met betrekking tot een traphekje. Heb ik hier niet nodig namelijk, tja flat he... Zo zie je maar weer, kan ik eindelijk 1 voordeel opnoemen aan de flat :D
    Heb je een winterjasje voor Nora kunnen vinden? Wat voor maat heeft Nora nodig?

Jip: leuke winterjas hoor! Ik heb nooit een winterjas besteld. Toen het hardje winter was had ik verlof en zat ik toch bijna altijd binnen :D En als ik eruit ging had ik nog wel iets van een poncho die ik over het tussenjasje heen deed.
    Van de karwei hoef ik straks dus geen hekje te gaan kopen.

Nou hier nog weer een paar dingen gekocht. Heb niet echt het idee dat we in de stad nou zoveel opgeschoten zijn, maandag nog maar weer heen. Gaan zo patatjes eten, lekker!!! Straks even langs mijn opa met mijn moeder en verder geen plannen. Heb hier een meisje op het hobbelpaard zitten die de hele flat bij elkaar schreeuwt! hahah.

7. Ir3n3

Ir3n3 Bekend lid

27 sep 2009
    681
    0
    0
    Weddingplanner
    Assen
    Hallo dames,

Even snel bijgelezen, want ik ben echt kapot. Vanmiddag ook weer gewerkt en ik merk toch wel dat het nu een stuk zwaarder wordt. Kan nu echt geen stap meer zetten.

Allereerst welkom Noukie!!

All; Ik ben ook wel benieuwd welk traphekje goed is. Dus ik hoop dat iemand een goede tip heeft!

Jip; mooie winterjas hoor! Ik ga geen winterjas kopen aangezien ik alleen oktober nog moet overbruggen, dan kan het nog best wel mooi weer zijn. En misschien heb ik tegen die tijd helemaal geen zin meer om zoveel op pad te zijn.

Nou, ik ga weer. Even lekker op de bank liggen. Morgen meld ik me wel weer! Slaap lekker straks iedereen.

8. redone

redone Fanatiek lid

2 jul 2007
    2.864
    0
    0
    goedemorgen

@Noukie
    Welkom

@Ir3n3
    En lekker bijgekomen?

@jip
    mooie jas

9. tiktaktoetje

tiktaktoetje Actief lid

24 mrt 2009
    170
    0
    0
    hoi hoi

meld me hier ook aan. kom uit hoogeveen ben 24 zwanger van de eerste.

groetjes

10. Jip27

Jip27 Bekend lid

28 mrt 2010
    758
    0
    0
    Noord-Nederland
    Welkom tiktaktoetje

Maarre klopt je tekst of je banner niet??? In je tekst staat 24 weken zwanger en in je banner ben je al 31 weken

Ikke vandaag trouwens 24!! Ir3n3 gefeli met je 30 weken!!!!!!!!!!!

Hier een rustig weekend, stiefjes zijn er en ik kon dr gister niet zo goed tegen. even snel de stad in geweest met de buuf en toen was t wel weer ok.
    Vanmiddag ff langs mn oma met mn ouders, want lief moet weer werken, blegh. Normaal isie op zondagavond vrij als de kids geweest zijn en nu dus alweer niet. Erg jammer!
    Nou ja...ik zal eens aankleden en ontbijten hihi

Liefs

11. tiktaktoetje

tiktaktoetje Actief lid

24 mrt 2009
    170
    0
    0
    hihi neej ik ben 24 jaar en 31 weken zwanger hihihi.

12. Jip27

Jip27 Bekend lid

28 mrt 2010
    758
    0
    0
    Noord-Nederland
    Oh hihi nu zie ik het!!
    leuk!

13. sabinelovesven

sabinelovesven Actief lid

19 jan 2010
    303
    0
    0
    Thuiszorg
    Gieten
    welkom tiktaktoetje en hoe verloopt je zwangerschap?

14. tiktaktoetje

tiktaktoetje Actief lid

24 mrt 2009
    170
    0
    0
    jah nu wel goed ben er nu pas van aan het genieten:D

15. lexy4

lexy4 Fanatiek lid

17 jun 2008
    1.107
    0
    0
    Goede middag!!

Irene: ja wordt een stuk zwaarder op het einde he! Gewoon lekker rustig aan doen. Ga je tot 4 of 6 weken voor tijd werken? Hoop dat je een beetje bij kan tanken.

Tiktaktoetje: haha, ik woon ook in Hoogeveen, wat grappig! Welkom hier! In het begin veel misselijk van geweest? Weet je ook al wat het wordt of willen jullie het een verrassing houden?

Jip: jij hebt ook nog stiefkinderen dus. Van welke leeftijd zijn die?

Zo heeee... ik Lieke vanmorgen om 6:30 een bord pap gegeven. Wou proberen of ze daarna weer wou slapen, nou niet dus.... Gelukkig zei vriend dat hij er wel met haar uit ging! Heb heerlijk mogen doorslapen tot 11 uur! Kan merken dat ik dat niet meer gewend ben, gelijk last van mijn rug. Vriend is er nu weer even in gedoken. Lekker hang dagje wordt dit! Vriend wil nog wel de auto schoonmaken en tanken en ik wil nog de koelbox schoon hebben en een deel van de auto inpakken :D Geen vervelende dingen als je weet dat je morgen avond vertrekt!
    Gisteravond nog even bij opa geweest met mijn moeder en verder niks gedaan (heb het oei, ik groei boek verder gelezen, Lieke bevindt zich weer in een periode met sprongetjes...)

16. Jip27

Jip27 Bekend lid

28 mrt 2010
    758
    0
    0
    Noord-Nederland
    Hey Lexy fijn vooruitzicht hoor op vakantie gaan! Waar ga je heen? Hopelijk regent t daar minder dan hier, ik ben er echt flauw van!

Mijn stiefjes zijn 10, 8 en 4. De oudste komt helaas al een tijd niet meer, maar de andere 2 gelukkig wel om het weekend...
    T jochie van 8 heeft net de kleine gevoeld. Zo grappig! Toen de kleine meid ook wilde was het helaas weer voorbij. Strakkies nog maar es proberen!

17. brenda1122

brenda1122 Fanatiek lid

27 sep 2008
    1.039
    0
    0
    jip, je mag de jas best lenen hoor:D. en je bedoelt een mc voor op de isofix zeker? wij hebben de cabriofix. Nora is er netuit, we hebben nu een nieuwe macicosi groep 1 gekocht, de axiss. geweldig ding, kan 90 graden draaien, voor mijn rug heel fijn dus!
    maar ok, geen karwei hekje dus.

lexy, ja heb een jas gevonden van mexx, een paarse, ze heeft nu maat 74/80, de winterjas heb ik maat 80 gekocht. 86 was echt veeeeel te groot. ben je ook lid van de sprongetjesmail? vind ik ook altijd handig, heb het boek niet.

irene, zwaar he op het eind, kan met het goed herinneren, ik was blij dat nora er was met 36 weken, want kon helemaal niks meer. hopelijk v,liegt voor jou de tijd ook snel voorbij.

tiktaktoetje, welkom! gezellig dat je ook komt kletsen:). was de zwangerschap zwaar in het begin?

all, nora is vandaag 10 mnd!!!:D verjaardag komt nu wel heel dichtbij hoor... hebben jullie nog leuke ideeen voor een kado? er is tegenwoordig ook zoveel...

nou we hebben gisteren nog even geod de trap opgemeten etc. en in plaats van 2 trapjes voor de boven de benedentrap en 1 voor de trap naar zolder, doe ik een klemhek bij haar slaapkamer deur. dat is bij ons toch het makkelijkste. ik zag gisteren bij de babydump ook 1 staan en anders bij de ikea.
    vanmiddag even op visite bij een nichtje. hebben een zoontje van 2,5 en een dochter van 8 weken, duis dat is wel leuk! wat zal nora dan groot lijken bij de kleinste.. geen baby meer he:(

morgen nog lekker daggie vrij, thuis beetje rommelen, ouders komennog langs, 's middags komt de thuiskapster nog even kleuren en verder nora bezig houden en gek doen:D

18. Jip27

Jip27 Bekend lid

28 mrt 2010
    758
    0
    0
    Noord-Nederland
    hihi welke maat heb je??
    En ja zo'n mc bedoel ik idd!!

ben mega moe, blegh. zo naar oma, niet echt gezellig maar ach ze is er nu nog he...
    Kom vanavond wel ff langer reageren!!

19. brenda1122

brenda1122 Fanatiek lid

27 sep 2008
    1.039
    0
    0
    zal ik even voor je opzoeken... ligt namlijk ergens achter een luik. probeer dat vanavond even te doen.

20. tiktaktoetje

tiktaktoetje Actief lid

24 mrt 2009
    170
    0
    0
    Ben niet misselijk geweest maar heel erg moe. veel last van zuurbranden en heel veel druk op mijn borst.
    Maar nu heb ik het onder controle en weet ik hoe ik er mee om moet gaan. nam te veel hooi op de vork ;).

veel hoogeveeners hier dan of valt het mee?

Deel Deze Pagina