Brenda: een jasje voor Nora gevonden dus! Zal eens even kijken of ik een paars jasje van mexx kan vinden Moet ook nog even kijken wat mijn zus allemaal voor winterjasjes krijgt. Mijn moeder kwam gisteren al met een leuk paars/grijs jurkje en legging aanzetten. Denk dat het voor Lieke ook maat 80 gaat worden of misschien nog wel 74. Ik bedenk me net dat ik nooit gereageerd heb op jouw vraag waar mijn vriend op de kazerne zat. Hij zat namelijk in Garderen. Hij heeft ook wel even op de kazerne in Assen gezeten. Hij heeft 9 jaar in dienst gezeten en nu sinds 3 jaar eruit. Jouw mannetje zit in Assen? Lekker dat je morgen nog een dagje vrij bent! Gefeliciteerd met Nora. Tijd vliegt he! Inderdaad nog maar 2 maandjes en dan is ze alweer een jaar! Bij Lieke duurt het nog 4 maanden, maar ben ook al aan het nadenken over een cadeau. Als ik ideeën heb zal ik ze even melden Tiktaktoetje: ik ben de enige geloof ik, maar ben geen echte Hoogevener. Ben een Assenaar. De plannen zijn ook om weer naar Assen te gaan verhuizen, maar we raken helaas onze woning nog steeds niet kwijt. Jip: wij gaan naar het Gardameer. Minimum teperatuur over een periode van 2 weken is 25 graden, dus dat moet wel goed komen.
Allereerst welkom Tiktaktoetje!! @ Lexy, een hele fijne vakantie!! Heerlijke temperaturen daar dus als ik het zo lees. Hier lijkt het zo langzamerhand wel herfst. Fijn dat jullie dan nog een vakantie voor de boeg hebben. Ik ben nog steeds moe. Mijn man is nu bezig met het eten en straks gaan we een film kijken. Ik hoop dat ik er niet bij in slaap val, haha. Vreselijk irritant die moeheid, maar als ik jullie reacties zo lees is dat wel normaal. Uiteraard kon ik het vanochtend niet laten en heb ik weer gezogen, gedweild, de was gedaan en de wc schoongemaakt. Och, wat vreselijk ben ik he? Je moet echt niet zien hoe ik er dan bij loop, te waggelen in mijn ochtendjas. Hele fijne avond iedereen!!
lexy, had het jasje al gezocht op internet, maar nergens kunnen vinden. ik zal zelf wel even een foto maken ok dus jou man in garderen, de mijne nu in assen, en verder in havelte en 't harde gezeten. al veel belangstelling geweest voor jullie huis?? of valt het tegen?
Weten jullie trouwens nog een oplossing voor onze kat? Sinds ik zwanger ben plast ze in huis. En dan ook nog op rotplekken, zoals de deurmat en de stoel. Wellicht kun je dan denken aan blaasontsteking, dus we laten haar plas nog onderzoeken. Maar dat lijkt me een beetje sterk, aangezien ze het nooit deed voor mijn zwangerschap. Maar het vanaf het begin van mijn zwangerschap is gaan doen. Verder heeft de dierenarts het nog gehad over hormoominjecties. Dus dat kunnen we nog proberen. Als dat allemaal niet helpt en ze gaat nog meer jaloers gedrag vertonen als de baby is er, weet ik het echt niet meer. Zat net al te huilen bij de eettafel, omdat ik Dopey gewoon niet weg wil doen. Dat heb ik nooit gedaan met een dier en het zijn mijn kindjes in zekere zin. Maar het is natuurlijk ook niet goed als ze in de box plast of nog erger iets bij de baby doet. We hebben alle huis- tuin- en keukentrucjes al geprobeerd. Maar ze trekt zich nergens iets van aan. Ik hoop dat jullie dé tip hebben!
Hallo Dames. Oohh wat stom ik ontdek nu pas dit forum terwijl ik al een jaar lid ben... Nog dames uit Emmen??? Zal me ff korte voorstellen. Ben Desiree 21 jaar oud. Was 12 mei uitgerekend maar ben 22 april bevallen van een mooie dochte genaamd: Charlotte Martha. Een super mooie thuisbevalling gehad
IR3n3. Er zijn speciale verstuiver die een veromoon uitspreiden waardoor de kat zich weer op zijn gemakt gaat voelen misschien is dat een idee?
@Lexy whaaaaaaaaaaaa jij gaat gewoon naar Italie!!! Ik ben zooooooooo jaloers!!!! Als ik ergens gek op ben!!!!!! Moet je ff shoppen bij de united colors of benetton voor je meisje. Hebben ze zulke mooie kleren voor weinig (h&m prijzen van hier() en als je geluk hebt hebben ze nog sale dan is t helemaal goedkoop. Ik heb vorig jaar met een jasje in handen gestaan voor mn nichtje van 3 euro (ging 70% af) maar was niet de goeie maat.... Veel pelzier!!! @ir3n3 balen dat dopey t nog steeds doet...tja je weet t ik heb niet echt verstand van katten... Net bij oma geweest, niet bij opa helaas, mijn paps ging ff alleen.. Maar man oh man beide gaan zo achteruit. Bah. Nu wel een beetje van de kaart dus...
irene, ik had 2 katten en heb er 1 weggedaan tijdens mijn zwangerschap. Ik vertrouwde deze kat niet bij een baby, te onverwachtse bewegingen en te speels. De andere kat ligt alleen maar en is erg sloom. Maar lastig dat jouw kat steeds daar plast! ik heb geen tip voor je helaas. wij hebben ook geen kattenbak in huis, onze kat plast altijd buiten. natascha, welkom!
Irene: Uit je verhaal haal ik dat Dopey een binnenkat is? Sluit hem 2 weken in een ruimte met zijn eigen spullen. Spuit hem nat met een waterspuit als je hem betrapt. Maak Dopey een buitenkat...probleem opgelost! Natasja1: Welkom...... Waarom gebruik je de naam natasja1 als je Desiree heet? Ik heet ook Desiree (toevallig he?)
Oh Natascha sorry niet gezien zo snel! Welkom!!!!Waar woon je in Emmen? We hebben net een huis verkocht daar
Dds dat was mijn undercover naam haha toen ik me net hier had aangemeld. Natascha is mijn 2de naam Jip27 wij wonen net anderhalf jaar in bargeres heb altijd in rietlanden gewoond
Wat een leuk jasje!!! had je nog naar de jas gekeken toevallig? hihi Oooh 'ons' huis stond ook in de bargeres. Of eigenlijk staat t huis er natuurlijk nog, maar hoeven wij ons er geen zorgen meer om te maken. rolderbrink...
@ Dds, Dopey is al een buitenkat, dus helaas. Ze komt gewoon speciaal binnen om de boel nog even onder te plassen. En we kunnen Dopey nergens opsluiten, want we hebben geen kamertje over. Haha, de kleedkamer lijkt me al helemaal geen goed idee. Wat zal ik stinken als ik op het werk kom. @ Natascha, eerst welkom!!! Leuk dat je mee komt kletsen. Maar goed, zo'n verstuiver hebben we ook al geprobeerd... Maar heel erg bedankt voor jullie reacties. Als jullie nog iets te binnen schiet, laat het dan alsjeblieft weten. Heb vandaag echt een jankdag, voel me echt een dweil. Maar we gaan nu een filmpje kijken, hopelijk kan ik dan even ontspannen. Iedereen een fijne avond!
geniet ervan meis! Lekker met je hubbie op de bank, voetjes omhoog en die tranen maar laten gaan! Dan is t vast snel weer over Knuf
dank je jip, ben er ook blij mee! is zo lekker zacht van binnen... wou dat ik hem pastte nee nog niet naar gekeken, ligt helemaal achteraan achter een luik, nora ligt nu al te slapen, wil haar niet wakker maken
Och t heeft nog geen haast hoor.... ze belt morgen vast niet meteen dat ie binnen is.... Ik heb zovee leuke meidenkleding en een super jasje nog van de jongste stief en t is zo weinig gedragen dat t wel makkelijk zou zijn als er een meisje in mij aan t groeien is maar ja...we moeten nog even wachten voor we t eindelijk weten
Brenda wat een mooie jasje ik koop nu nog geen winterjasje wacht er nog ff mee geen idee wat voor maat ik zou moeten kopen. Jip27 oohh ik woon helemaal vooraan bargeres waar woon je nu dan?? Ir3n3 jeetje balen zeg dat zown verstuiver ook niet werkt. Erg lastig ik heb verder ook geen tips voor je. zal me vriend nog een vragen die werkt bij de jumper misschien heeft hij nog een briljant idee.
Ik woon nu in Assen... Ik woonde daar altijd al hoor. Mijn lief had nog een huis in Emmen. We zouden wel daarheen ivm zijn kids maar t is helaas anders gelopen...Nu wel lekker samen hier...