hier ook een mama uit drenthe.Ben moeder van 4 kids. De oudste 2 zijn meiden en zijn 11 en 9 jaar en de jongens zijn 7 en 2.
Brenda: wil eigenlijk niet meer werken, maar heb via Tempo-Team dus een curus gevolgd. Zij zullen mij detacheren. Het hangt dus van de opdracht af hoeveel ik dan moet werken. Wil niet gelijk nee zeggen aangezien ik toch ervaring op moet doen. Als ik die eenmaal heb dan kan ik altijd nog verder kijken en dan heb ik ook meer kansen. Op dit moment schiet het allemaal niet op. Wil best een stap terug doen als het straks maar weer beter wordt Redone: welkom hier!! Hopelijk wordt dit een lekker kletstopic!
lexy, waarom wil je niet meer werken dan als ik vragen mag? wil je fulltime moeder zijn? ik hoop ook dat dit een leuk kletstopic wordt, wel gezellig!
Nou 3 dagen bevalt me eigenlijk erg goed. Zo heb ik iets meer tijd voor mijn meissie en kan ik naast het huishouden mijn sociale contacten onderhouden. Vind dat wel lekker. Hiervoor 4 dagen gewerkt en dat ging ook wel, maar merk toch dat ik dan minder tijd heb voor sociale contacten. Zou niet fulltime moeder kunnen zijn, daarvoor ben ik te ambitieus en wil ik te graag carrière maken.
Meiden, ik ga maar eens richting bed. Mijn ontsteking in mijn kaak begint wat op te spelen (niet echt prettig). Morgen mag ik Lieke weer de 1e fles geven en aangezien ze rond 6 uur wakker wordt..... Ik kom hier morgen weer kijken. Ben benieuwd of er dan nog meer mensen zijn die zich bij ons hebben aangesloten! Slaap lekker allemaal!
weltrusten! hier wordt ze meestal rond half 8 wakker in het weekend, dus hopelijk morgen ook. slaap lekker!
Goede morgen!! Het was dus inderdaad 6 uur. Ze ligt bij ons op de slaapkamer (geen extra kamer hier) dus als ze begint te kletsen worden we al wakker. Heb haar laten kletsen tot half 7 en toen eruit gehaald aangezien mijn vriend vannacht gewerkt heeft. Madam is babytv aan het kijken (uitbuiken in de wipper), kan ik ook even rustig wakker worden
goedemorgen ben moeder van bijna 3 kinderen dochter van 6 jaar en de 2-ling is onderweg ik zelf ben 39 jaar getrouwd woon mijn hele leven al in emmen mijn man komt uit assen
lexy, handig he babytv, hier ook favoriet hahah. hier was het trouwens 7 uur, ook beetje te vroeg naomi, welkom hier
Hallo Naomi! Wat leuk, in verwachting van een tweeling!! Gaat alles goed? Ik heb gesolliciteerd in Emmen, dus wie weet werk ik straks in Emmen.
goedemorgen allemaal ik heb op dit moment nog steeds een nul uren contract ik werk in de zorg werk verschillend en mijn zoontje gaat dan na mijn moeder toe die woont dicht bij bedant voor de gene die gestemd hebben
Goedemorgen Hier was de 1e ook om 7 uur wakker.Momenteel zit ik in de ziektewet na een operatie en ik werk in de zorg in een verzorgingshuis als verzorgende. @Naomi Welkom en wauw een tweeling wat leuk. Gaat het allemaal goed?
willen jullie mis ook op mijn zoontje stemmen bij zoeken moet je sievert invullen en dan kun je stemmen
Sabine: hoe heb je dat gedaan? Wou Lieke ook aanmelden, maar kan niet eens de maand december aanklikken en ook niet het jaar 2009! Wat kun je er eigenlijk mee winnen!
@ lexy neej klopt je moet gewoon de 4 maand aanklikken en dan duurt het een week voor je foto er bij komt duszz als ik jou was zal ik je volgende week aanmelden voor maand september de eerste prijs is een fotoshoot terwaarde van 250 euro en 2 tot 6 plaats een canvas doek
fotoshoots zijn zo leuk met baby's / kinderen, hebben wij laatst ook gedaan! maar als je er één wint, is het natuurlijk nog leuker